abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42742730
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:41 schreef Grimm het volgende:
Kan die d'r zelf niks van zeggen voor je 't voor 'm opnemen?
Open je ogen en kijk een paar posts hierboven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:44:54 #227
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_42742774
Danny:
Losstaande van de hele discussie bij wie de schuld van het escaleren ligt, hebben de bans niet lang genoeg geduurd nu? Ik snap best dat je je door de actie waarbij beiden betrokken waren persoonlijk (maar ook als Fok!) aangevallen voelt. Zelf kwam ik er pas achter dat er wat aan de hand was toen eigenlijk alles al was gebeurd, dus het fijne weet ik er ook niet van. Ik heb me moeten beperken tot wat er in posts hier resteert. Dat je ze hebt willen bestraffen kan ik me echter wel voorstellen, de vraag is echter hoe dit te doen? Vraag dan namelijk ook wie nu precies welke rol heeft gespeeld in het hele gebeuren? Wanneer - Vaduz- en Suijk zich slechts solidair hebben getoond met de F&F-mods, dan zijn ze nu echt wel genoeg gestraft. Ik kan me niet voorstellen dat je het daar redelijkerwijs mee oneens kan zijn.

Mij lijkt het dat -Vaduz- en Suijk inmiddels 'hun lesje' (voorzover je überhaupt in die bewoordingen moet spreken) wel hebben geleerd. Een eventuele voorhistorie van ze ken ik eigenlijk niet, ik lees hier al een aantal jaren voornamelijk mee, en af en toe post ik wat.. Dus er zullen vast allerlei zaken spelen/hebben gespeeld waar ik niets van af weet (en wil weten). Maar voorzover mij bekend, waren -Vaduz- en Suijk prima users en uitstekende mods tot dus de bewuste 'clash'. En voorzover mij bekend is de rol van - Vaduz- en Suijk in het hele gebeuren ook beperkt geweest.

Wat ik je mee wil geven: beschouw het niet als toegeven aan het zeuren van de VBL-users, jij bent uiteindelijk degene die de keuze maakt of er wel/niet ge-unbanned wordt, het veelvuldig verzoeken/klagen/zeuren van de users is iets wat je al dan niet in je afweging mee neemt. Vergeet echter niet dat Fok! ook groot is geworden juist dóór haar users!!!

En is het, nu er ook een tweetal nieuwe VBL-mods worden aangesteld, niet juíst een moment om -Vaduz- en Suijk (en de anderen die daarvoor in aanmerking komen) een kans te geven om weer als user mee te doen/te posten (voorzover zij dit zelf natuurlijk willen)? Dat je ze niet weer in de crew toe laat, kan ik me voorstellen, of ik het er mee eens ben is een tweede, maar dat doet er ook niet toe.

Geef -Vaduz- en Suijk een nieuwe kans. Gaan ze zelf (weer) de fout in, dan heb je alle recht om daar gepast op te reageren. Gaat een andere user de fout in, pak dan die aan. Maar laat niet -Vaduz- en Suijk de dupe zijn van gebeurtenissen waar zij zelf geen invloed op hebben. Want op die manier ben je zelf net zo hard bezig om je eigen Fok! te gronde te helpen, en dat is toch niet wat je wilt?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:46:21 #228
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_42742810
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Danny het volgende:

[..]

dat was een temp ban om het op dat moment niet verder uit de klauwen te laten lopen. Die zou na een dag alweer eraf gegaan zijn, maar ja, toe besloten ze hun collega's (AL hun collega's) een dolk tussen de ribben te steken.
Kijk dat laatste heb ik niet eens geweten dat ze dat topic online hebben gezet (je gaat ff op vakantie en dan gebeurt er zoiets)
Maar zover ik weet, hebben ze alleen hun naam gezet onder het feit over dat F&F gedoe... NIET dat het topic openbaar moest komen...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:49:09 #229
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42742901
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Open je ogen en kijk een paar posts hierboven.
Wist ik wel hehe
  Admin dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:53:39 #230
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_42743025
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Kijk dat laatste heb ik niet eens geweten dat ze dat topic online hebben gezet (je gaat ff op vakantie en dan gebeurt er zoiets)
Maar zover ik weet, hebben ze alleen hun naam gezet onder het feit over dat F&F gedoe... NIET dat het topic openbaar moest komen...
hun naam stond eronder en ze hebben geen stappen ondernomen die te verwijderen. Als ik zo falikant tegen lekken van een crewtopic zou zijn geweest zou ik beslist mijn naam er niet onder willen hebben.
Ik ben verre van overtuigd.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_42743213
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Danny het volgende:

[..]

hun naam stond eronder en ze hebben geen stappen ondernomen die te verwijderen. Als ik zo falikant tegen lekken van een crewtopic zou zijn geweest zou ik beslist mijn naam er niet onder willen hebben.
Zowel Suijk als Vaduz hebben contact gezocht met Lucille om die namen te verwijderen. Dat kun je bij haar navragen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:14:17 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_42743517
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Danny het volgende:

[..]

Probeerde je ook niet te overtuigen
Maar dat is wat ze mij verteld hebben (en zie ook het verhaal van Sand)
Maar goed er mij wel iets meer duidelijk wat er precies gebeurt is.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_42743831
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Danny het volgende:

[..]

zeg jij en zeggen zij wellicht. ik zie daar geen enkel bewijs voor. Wel zag ik hun naam fier onder de link naar het gelekte topic prijken. Onschuldig me reet.
Dat is echt een feit Danny. Jij ziet die hele groep mods als een massief geheel terwijl ze dat niet zijn. Er zijn 3 of 4 koplopers en die hebben dat gelekte topic op hun geweten en ik kan me voorstellen dat je daar razend over bent.

Die staking was een spontane actie - daar reageerden gewoon wat mods op - als je het niet na 20 minuten had gesloten, had er het dubbele aantal namen in gestaan.

Het is niet zo dat het een georganiseerde groep was. Er waren een paar aanstichters, wellicht ben je daar terecht boos op en is er met hen meer aan de hand, daar refereert yvonne ook steeds aan - ik kan me voorstellen dat zij het voorgoed verknalt hebben door het rondsturen van dat topic - maar daar hebben Sujijk en Vaduz echt niets mee te maken. Als ik daar ongelijk in heb, mag je me voor het leven bannen. Sujijk en Vaduz zijn namelijk helemaal geen SCH-achtige types, bemoeiden zich ook nooit met dit soort zaken en zijn nu min of meer toevallig in deze kwestie verzeild geraakt omd at ze in het stakingstopic hebben gepost.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:30:34 #234
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42743911
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zowel Suijk als Vaduz hebben contact gezocht met Lucille om die namen te verwijderen. Dat kun je bij haar navragen.
Dit is iets wat dan makkelijk na te gaan is ..... als dat het heikele punt is, dan kan Danny het bij Lucille verifieren en als zij bevestigt wat Sandman beweert (en ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij niet de waarheid spreekt) dan kan er toch wel wellicht een flexibeler opstelling komen?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:31:59 #235
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42743941
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Die staking was een spontane actie - daar reageerden gewoon wat mods op - als je het niet na 20 minuten had gesloten, had er het dubbele aantal namen in gestaan.

Het is niet zo dat het een georganiseerde groep was. Er waren een paar aanstichters, wellicht ben je daar terecht boos op en is er met hen meer aan de hand, daar refereert yvonne ook steeds aan - ik kan me voorstellen dat zij het voorgoed verknalt hebben door het rondsturen van dat topic - maar daar hebben Sujijk en Vaduz echt niets mee te maken. Als ik daar ongelijk in heb, mag je me voor het leven bannen. Sujijk en Vaduz zijn namelijk helemaal geen SCH-achtige types, bemoeiden zich ook nooit met dit soort zaken en zijn nu min of meer toevallig in deze kwestie verzeild geraakt omd at ze in het stakingstopic hebben gepost.
Perfect verwoord en zich hierbij aansluit
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:43:17 #236
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_42744265
Misschien wordt het eens tijd dat de hele FOK! Crew onder deze dictatuur opstapt. Kijken waar ze dan nog zijn.
Forza Roda
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:46:17 #237
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42744343
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:43 schreef Robjuhhh het volgende:
Misschien wordt het eens tijd dat de hele FOK! Crew onder deze dictatuur opstapt. Kijken waar ze dan nog zijn.
Dan staan er gewoon weer andere mensen op, zinloos dus.
A.M.A.B
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:49:31 #238
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42744424
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:46 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dan staan er gewoon weer andere mensen op, zinloos dus.
Meki staat altijd klaar
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42745937
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Beschouw op 17-10-2006 17:46:13 ]
pi_42745948
Volgens Danny hebben Suijk en Vaduz zwaar gezondigd tegen de regels. De ban is dus terecht.
Dat veel fokkers er anders over denken, doet er eigenlijk niet toe: regels zijn regels.
Danny heeft zelf gezegd dat zij als crewlid nooit meer zullen terugkeren; over een user-comeback valt volgens hem te praten. Hij noemde zelfs al een datum.
Het feit dat veel VBL-users de terugkeer van Vaduz en Suijk willen bespoedigen, zegt wel iets over het het respect van diezelfde VBL'ers voor hun voormalige Mods. Ook ik mis Vaduz en Suijk, niet alleen als mod, maar ook al 'gesprekspartner'.
Hoewel ze dus fout zijn geweest, heeft hun ban nu wel lang genoeg geduurd, meen ik te mogen opmerken. We zijn immers al een dikke twee maanden verder.......
pi_42746074
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:45 schreef Beschouw het volgende:
Volgens Danny hebben Suijk en Vaduz zwaar gezondigd tegen de regels. De ban is dus terecht.
Dat veel fokkers er anders over denken, doet er eigenlijk niet toe: regels zijn regels.
Danny heeft zelf gezegd dat zij als crewlid nooit meer zullen terugkeren; over een user-comeback valt volgens hem te praten. Hij noemde zelfs al een datum.
Het feit dat veel VBL-users de terugkeer van Vaduz en Suijk willen bespoedigen, zegt wel iets over het het respect van diezelfde VBL'ers voor hun voormalige Mods. Ook ik mis Vaduz en Suijk, niet alleen als mod, maar ook al 'gesprekspartner'.
Hoewel ze dus fout zijn geweest, heeft hun ban nu wel lang genoeg geduurd, meen ik te mogen opmerken. We zijn immers al een dikke twee maanden verder.......
Gelukkig dat users daar niet over gaan, maar er een apart userrechtensysteem voor is gemaakt. Anders zou zo maar iedereen ge-unbanned kunnen worden
pi_42748750
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is net iets anders gegaan. Na de bans hebben ze inderdaad contact gezocht met mij en hebben ze verteld dat ze nooit hadden verwacht dat de stakingsbrief met hun namen er onder op een 'stakingswebsite' zou komen. Waarop ik heb gezegd dat als ze het daar niet mee eens zijn dat ze dan de makers van die site moeten mailen om hun naam er af te halen. Er is dus geen verzoek van hen naar mij geweest voor het verwijderen van die namen, ik heb hen het advies gegeven dat als ze hun naam daar niet willen hebben dat ze dan zelf actie moeten ondernemen. En een dag of twee later was de gehele brief van die site.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_42748751
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:45 schreef Beschouw het volgende:
Ritafan?
pi_42748840
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:22 schreef Lucille het volgende:

[..]

Het is net iets anders gegaan. Na de bans hebben ze inderdaad contact gezocht met mij en hebben ze verteld dat ze nooit hadden verwacht dat de stakingsbrief met hun namen er onder op een 'stakingswebsite' zou komen. Waarop ik heb gezegd dat als ze het daar niet mee eens zijn dat ze dan de makers van die site moeten mailen om hun naam er af te halen. Er is dus geen verzoek van hen naar mij geweest voor het verwijderen van die namen, ik heb hen het advies gegeven dat als ze hun naam daar niet willen hebben dat ze dan zelf actie moeten ondernemen. En een dag of twee later was de gehele brief van die site.
Dat is hetzelfde idee.
Houd van een lijntje.
pi_42749003
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde idee.
Het verschil zit hem in wie er actie onderneemt of op het idee komt om iets aan de situatie te doen. Dat essentiele verschil wilde ik wel even melden.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:29:56 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42749014
quote:

[..]

Dus als jij weet dat zij zich ervan distansieren en er afstand van willen nemen zul jij niet uit jezelf hun namen uit dat topic weghalen? Hun waren de rechten immers afgenomen en daarbij hadden ze ook nog een ban kado gekregen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42749045
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef Lucille het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in wie er actie onderneemt of op het idee komt om iets aan de situatie te doen. Dat essentiele verschil wilde ik wel even melden.
Maar het standpunt over de naamvermelding van suijk en vaduz blijven..ongeacht wiens idee het was om er iets aan te doen
pi_42749246
quote:

[..]

Je had dus eigenlijk die hele toestand kunnen voorkomen maar hebt het gewoon niet gedaan?

Heb je dit wel al eerder dan vandaag bij Danny gemeld?
pi_42749598
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus als jij weet dat zij zich ervan distansieren en er afstand van willen nemen zul jij niet uit jezelf hun namen uit dat topic weghalen? Hun waren de rechten immers afgenomen en daarbij hadden ze ook nog een ban kado gekregen...
Het gaat hier over een website van 2 van de stakers waar de brief gepubliceerd werd. Daar kan ik niets weghalen. Ik heb het niet over het topic op FOK! waar de brief ook geplaatst was. Dat topic was al lang en breed gesloten toen ik die dag online kwam.
pi_42749660
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Je had dus eigenlijk die hele toestand kunnen voorkomen maar hebt het gewoon niet gedaan?

Heb je dit wel al eerder dan vandaag bij Danny gemeld?
Lees even hierboven waar het om gaat: een externe website waar de brief geplaatst was. Een site waar ik tot de bans niet eens weet van had. Dus daar valt weinig aan te voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')