abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:20:38 #201
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_42742081
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tsja, je kan dit topic ook gewoon negeren. Of je hangt er een slotje aan, Stalinistisch bezig ben je toch al .
en jij bent gebanned. ga lekker je mama afzeiken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_42742087
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Danny het volgende:

[..]

dat was een temp ban om het op dat moment niet verder uit de klauwen te laten lopen. Die zou na een dag alweer eraf gegaan zijn, maar ja, toe besloten ze hun collega's (AL hun collega's) een dolk tussen de ribben te steken.
Ah, duidelijk .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_42742088
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:18 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Danny, als je ze unbanned dan ben je toch gelijk van het gezeur af en heb je toch ook geen wond die wordt opengereten?
Lekker signaal zend je dan uit:

Als je maar hard genoeg zeikt, krijg je je zin wel als user zijnde.

Komt een beetje over als een klein kind dat gewoon hoognodig een draai om de oren moet krijgen ipv snoep
pi_42742093
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:20 schreef Danny het volgende:

[..]

en jij bent gebanned. ga lekker je mama afzeiken.
Let ff op z'n pi.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Admin dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:21:57 #205
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_42742118
ow ja, ik ben niet van plan me hier af te laten zeiken. lijkt me onnodig.
pi_42742128
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:19 schreef Danny het volgende:
alle ik meen 16 stuks
jammer dat dit zo is gegaan. Er moet toch enigzins naar een goede compromis gezocht kunnen worden op een beschaafde manier?
  Admin dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:22:38 #207
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_42742136
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Let ff op z'n pi.
dus als je maar een knipoogje neerzet mag je alles zeggen?
denk 't niet.
pi_42742168
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:21 schreef Danny het volgende:
ow ja, ik ben niet van plan me hier af te laten zeiken. lijkt me onnodig.
Daar heb je zelf wel enigszins voor gezorgd.
pi_42742186
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:22 schreef Danny het volgende:

[..]

dus als je maar een knipoogje neerzet mag je alles zeggen?
denk 't niet.
Dat niet nee, maar dit was volgens mij gewoon een grapje. Gooi dit topic gewoon lekker dicht en ga van het mooie weer genieten ipv je hier te ergeren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42742198
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef Danny het volgende:

[..]

ze zijn niet gebanned omdat ze zijn gaan staken. Ze zijn uit de crew gezet om die reden en gebanned omdat ze een compleet topic van achter de schermen openbaar online plaatsten.
Met dat laatste hebben Suijk en Vaduz dus niks te maken. Ze hebben gewoon hun naam in dat stakingstopic gezet, that´s all.

Bovendien vind ik het nogal pathetisch om over een wond te gaan praten. Je doet alsof je persoonlijk iets is aangedaan en dat is echt way too far.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:25:09 #211
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42742202
Als sommige mensen zo doorgaan, komen die ouwe mods nooit terug
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:26:39 #212
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42742244
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekker signaal zend je dan uit:

Als je maar hard genoeg zeikt, krijg je je zin wel als user zijnde.

Komt een beetje over als een klein kind dat gewoon hoognodig een draai om de oren moet krijgen ipv snoep
Onzin .. deze situatie kent alleen maar verliezers ... en Vaduz en Suijk lopen zelf niet te zeuren en gaan naar mijn mening heel volwassen met deze situatie om kijkend naar hun reacties via andere kanalen

Het zou alleen naar mijn mening beter zijn om aan deze hele situatie gewoon een einde te maken
pi_42742334
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Onzin .. deze situatie kent alleen maar verliezers ... en Vaduz en Suijk lopen zelf niet te zeuren en gaan naar mijn mening heel volwassen met deze situatie om kijkend naar hun reacties via andere kanalen

Het zou alleen naar mijn mening beter zijn om aan deze hele situatie gewoon een einde te maken
Perfect gezegd. Het wordt ook zo overdreven, alsof Vaduz en Suijk iets vreselijks hebben gedaan. Ze hebben slechts hun naam in een stakingstopic gezet omdat ze boos waren over een actie rond 2 dierenmodjes die op een discutabele manier overruled werden waardoor ze zich zorgen maakten over hun werk als moderator. Dat is achter de rug, zij hebben niks met welke andere actie dan ook te maken dus het zou stoer zijn om hun terug te laten komen. Ook als mod wat mij betreft want ze waren steengoed.
  Admin dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:30:22 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_42742353
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Met dat laatste hebben Suijk en Vaduz dus niks te maken. Ze hebben gewoon hun naam in dat stakingstopic gezet, that´s all.
zeg jij en zeggen zij wellicht. ik zie daar geen enkel bewijs voor. Wel zag ik hun naam fier onder de link naar het gelekte topic prijken. Onschuldig me reet.
pi_42742463
Ah jij hanteert een omgekeerde bewijslast, interressant.
BOEM! BOEM! Theo!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:35:51 #216
26251 Eilanden
pi_42742505
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Perfect gezegd. Het wordt ook zo overdreven, alsof Vaduz en Suijk iets vreselijks hebben gedaan. Ze hebben slechts hun naam in een stakingstopic gezet omdat ze boos waren over een actie rond 2 dierenmodjes die op een discutabele manier overruled werden waardoor ze zich zorgen maakten over hun werk als moderator. Dat is achter de rug, zij hebben niks met welke andere actie dan ook te maken dus het zou stoer zijn om hun terug te laten komen. Ook als mod wat mij betreft want ze waren steengoed.
Danny zal ze echt niet meer in de crew laten en vanuit zijn oogpunt is dat logisch. Ik zou ze graag weer zien als mod, maar ik begrijp zelf ook wel dat dat niet realistisch is.

Deze kwestie blijft maar voortduren en dat is zo jammer .... ik begrijp ook wel dat Danny niet blij wordt van het gebash, maar de boosheid van de VBL'ers begrijp ik ook heel goed. Daarom heb ik al eerder voorgesteld om ze als user te unbannen en de hele kwestie gewoon te beeindigen. En dan niet praten over winnaars en verliezers, want deze hele kwestie heeft geen winnaars of verliezers.

Des te langer de ban gaat duren, des te langer het 'gezeik' blijft duren. Daarom lijkt me het voor beide kampen gewoon het beste om ze te unbannen en gewoon op een positieve wijze met VBL verder te gaan.

Zoals eerder al is opgemerkt door anderen, is de sfeer op VBL er de laatste tijd niet echt op vooruit gegaan en dat is jammer, want VBL is wat mij betreft nog steeds een topforum en zou het beter zijn als we met z'n allen, crew en users, er aan gaan werken om de sfeer op VBL weer wat positiever te laten zijn.
pi_42742514
Dus als ik het nu goed lees zijn Suijk en Vaduz gebanned vanwege het naar buiten gebrachte topic? Ik kan je met alle zekerheid zeggen dat zij daar niets mee te maken gehad hebben! Sterker, ze hebben het hele bestand 300.zip nog nooit gezien. Suijk en Vaduz hebben zich dan ook niet achter de mensen geschaard die het topic naar buiten hebben gebracht. Zij hebben zich solidair verklaard met de F&F modjes. Hun naam is toen meegenomen naar de topic-kwestie, zonder dat zij dat wilden. Moeilijk aan te tonen, dat weet ik, maar dat is zoals het gegaan is..

Dit is waar Suijk en Vaduz zich bij hebben aangesloten. Bij niets anders.
quote:
Wij staken.

Ondergetekenden zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, geleid door de FA's en A's.
FOK! draait op vrijwilligers en de manier waarop de twee F&F-mods als het ware zijn weggebonjourd zonder ook maar énige tijd te nemen voor een rustmoment of iets dergelijks, is duidelijk niet de manier waarop je omgaat met vrijwilligers die zich dag in dag uit uit hun naad werken om het voor de users zo aangenaam mogelijk proberen te maken.
Wij willen dan ook op deze manier duidelijk maken hóéveel FOK! afhankelijk is van de vrijwilligers.
Voor het o zo mooie kleurtje, de gratis auto of een vergoeding per maand hoeven wij het duidelijk niet te doen. Waarvoor we dan wél mod zijn? Simpel, voor jullie. De users.
En dat was ook het geval bij de F&F-modjes MrWes en Uhmmmie. Zij waren bezig met het voor de daar regelmatig postende users zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Dat houdt dus in: geen grappig bedoelde topics waar de betreffende mods en de F&F-users duidelijk níét op zaten te wachten.
En dit gebeuren is niet de directe reden tot dit besluit. Maar wel één van de overbekende druppels in de emmer.

Als we op zwart gezet worden, het zij zo. Nogmaals, voor het kleurtje doen we het niet, wel voor de users. Wíj zetten ons vrijwillig in om de users het naar de zin te maken dus het zou ook fijn zijn als er achter en voor de schermen wat meer naar ons geluisterd wordt door de FA's en A's. Dat is (en was) nu niet het geval.

Met vriendelijke groeten en misschien tot nooit meer ziens (Whehe),

de modjes die er tot nu toe alles aan hebben gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de users op dit forum.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:38:25 #218
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42742586
Ik denk dat vaduz en die andere nu wel tot april kunnen wachten
pi_42742605
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef Grimm het volgende:
die andere? Je kan hem ook gewoon bij zijn naam noemen hoor (en dat wil zich opgeven als nieuwe mod )
pi_42742647
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef Grimm het volgende:
Als daar nou eens mee opgehouden wordt he, en men eens gewoon tracht te discussieren hier, zouden we een heel eind komen. Hoe vaker dit geroepen wordt, hoe groter de kans dat het daadwerkelijk zal gebeuren. Djeez...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:41:05 #221
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42742660
Kan die d'r zelf niks van zeggen voor je 't voor 'm opnemen?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:41:56 #222
26251 Eilanden
pi_42742687
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als daar nou eens mee opgehouden wordt he, en men eens gewoon tracht te discussieren hier, zouden we een heel eind komen. Hoe vaker dit geroepen wordt, hoe groter de kans dat het daadwerkelijk zal gebeuren. Djeez...
zich aansluit bij Sandman ... we kunnen toch wel op een volwassen manier met goede argumenten hierover discussieren
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:41:56 #223
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42742688
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gewoon op slot gooien dit topic.
Laat mensen in feedback, danny vertellen wat ze ervan vinden, of mail 'm
pi_42742704
--edit op verzoek--
pi_42742726
Op verzoek.
quote:
Jezus, wat een gezeik en gezeur overal zeg. The Boss himself voorop. Kleutergedoe. Hoe maak ik van een mug een olifant. Alsof er een ramp is gebeurd, door je naam ergens onder te zetten. Flikker op, Clau is er klaar mee.

Zo, dat moest ik ff kwijt. My god zeg. Hoe oud ben je, denk ik dan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')