abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:31:53 #151
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40791551
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:01 schreef NorthernStar het volgende:
Vooralsnog is het Israel die doorgaat met vechten en bombarderen ipv de wapenstilstand direct te laten ingaan.
12:19 IDF troops shoot dead Hezbollah man who opened fire in south Lebanon (Haaretz)
Trotse papa van Eden
pi_40791634
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:31 schreef B4CO het volgende:

[..]

12:19 IDF troops shoot dead Hezbollah man who opened fire in south Lebanon (Haaretz)
Het is lachwekkend, Israël vindt het al defensief wanneer hun bezettingsleger, dat in een ander land zit, door een van de inwoners, mogen wij aannemen, van dat betreffende land worden aangevallen, dat daar op wordt gevuurd.
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:38:34 #153
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40791722
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is lachwekkend, Israël vindt het al defensief wanneer hun bezettingsleger, dat in een ander land zit, door een van de inwoners, mogen wij aannemen, van dat betreffende land worden aangevallen, dat daar op wordt gevuurd.
T gaat er niet om hoe, ben t voor een deel met je eens, maar ik wilde alleen maar ff kwijt dat NS alles probeert om te draaien...
Trotse papa van Eden
pi_40792010
quote:

[..]

Israël wordt vanaf het grondgebied van Libanon aangevallen. Daarop trekt het Israëlische leger Libanon binnen, niet om grondgebied te winnen, maar om af te rekenen met de aanvallende partij. Inderdaad defensief dus.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40792069
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Israël wordt vanaf het grondgebied van Libanon aangevallen. Daarop trekt het Israëlische leger Libanon binnen, niet om grondgebied te winnen, maar om af te rekenen met de aanvallende partij. Inderdaad defensief dus.
Nou, lekker afrekenen. Maar goed, dat is dus nu helemaal niet het geval. Die resolutie gaat niet over die gevangenname, maar over de oorlog.
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:55:03 #156
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40792257
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Juist!
Trotse papa van Eden
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:55:22 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40792272
ach er zitten talloze hezbollah figuren in de gevangenis in Israel. Nou zitten er 2 soldaten (inmiddels vast wel meer) in Libanon en meteen wordt het gebruikt als dekmantel om 'af te rekenen' ( ) met Hezbollah.
pi_40792527
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef PLAE@ het volgende:

ach er zitten talloze hezbollah figuren in de gevangenis in Israel. Nou zitten er 2 soldaten (inmiddels vast wel meer) in Libanon en meteen wordt het gebruikt als dekmantel om 'af te rekenen' ( ) met Hezbollah.
En laten we die raketten maar voor het gemak even vergeten.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:08:32 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40792721
Ik zie de beelden vanavond al weer voor me. 3 vrachtwagens en 5 tanks vol met soldaten die de grens over trekken en meteen denkt iedereen weer dat Israel zich massaal terugtrekt

het blijft heerlijk al de propaganda die op ons wordt afgevuurd.
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:09:27 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40792755
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:02 schreef rutger05 het volgende:

[..]

En laten we die raketten maar voor het gemak even vergeten.
dat we het uberhaupt nog over die proppenschieters hebben. Met 4000 afgevuurde raketten zo weinig slachtoffers maken. lachwekkend toch
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:35:41 #161
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40793431
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:09 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

dat we het uberhaupt nog over die proppenschieters hebben. Met 4000 afgevuurde raketten zo weinig slachtoffers maken. lachwekkend toch
Als het de moslimstammen lukt om kernwapens te bemachtigen hoeven ze niet meer zo goed te kunnen mikken. Je kan ze beter voor die tijd uit proberen te schakelen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40793518
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef klez het volgende:

[..]

Als het de moslimstammen lukt om kernwapens te bemachtigen hoeven ze niet meer zo goed te kunnen mikken. Je kan ze beter voor die tijd uit proberen te schakelen.
Of je probeert het, faalt, hebt meer vijanden gemaakt en de kansen dat zoiets daadwerkelijk gebeurt vergroot. Zoals, zeg maar, Libanon-'06, of Irak-'03.
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:41:37 #163
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40793574
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Of je probeert het, faalt, hebt meer vijanden gemaakt en de kansen dat zoiets daadwerkelijk gebeurt vergroot. Zoals, zeg maar, Libanon-'06, of Irak-'03.
Tja. Dat weet je niet voor je het probeert. Als het al waar is.
Met een internationale buffer kan Hezbollah niet veel meer, mits de internationale gemeenschap dit goed optuigt.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40794255
ze doen het in ieder geval "wat rustiger aan" kijken waar het heen gaat
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40794264
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nogmaals: YEAH SO? Ik heb het niet over wie beter, slechter, fouter of bruter is. Wat is dat toch, dat elke kritiek op Israël "gepareerd" schijnt te moeten worden met "ja, maar de Arabieren" of "ja, maar ze hielden zich in". Fuck dat.
zie de post van Sandmonkey
quote:
Ik, zodra er eentje zich opblaast in de trein waarin ik zit.
We hebben kunnen zien wat er voor nodig is om die religiefreaks in vuur en vlam te zetten, een paat tekeningetjes zijn al ruim voldoende.
Het lijkt me niet verstandig om je te laten intimideren door een stel zotten.
pi_40794312
Dear Nasrallah,

.............You see sir, we in Egypt accepted a cease-fire agreement once in 73, and that is why Israel still exists, as many nasserites and syrians have told me repeatedly. Had we not accepted the cease-fire and continued fighting, we would've eventually liberated all of palestine. But alas, that pussy Sadat and his concern over war cost, the mounting casualty rates and that second army in the Km 101 have cost us that victory. Never again. We should learn from our mistakes sir. Every Newspaper I read in the middle-east and every arab satalite news channel, especially yours, keeps informing me of how much Israelis you are killing, how few men you are losing and how you are accomplishing what no arab country has accomplished and are winning this war against Israel, and you know how the arab media never lies and always tells the truth. What I don't understand is this: if you are winning, why stop now? I say continue fighting, until, god willing, you destroy the accursed zionist entity and liberate Jersualem. I am sure that your army of 5000 fighters and your 10000 rockets can do it. I have faith in you, especially after all the victories you have achieved, like having the israeli army inside of Lebanon again, right where you want them of course, and having your neighborhood in Beirut destroyed, which saved you all the demolition costs it would've cost you for the Hezbollah Paradise Towers project, which will provide every shia family with a luxury High-rise apartment in a premium Bierut location. It was a fantastic business decision I must say. Die with envy Christians and sunnis. You didn't think of that, did ya?
.......................

http://www.sandmonkey.org/2006/08/13/jumping-on-the-bandwagon/

pi_40794314
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:14 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

zie de post van Sandmonkey
Wie? Waar?
quote:
We hebben kunnen zien wat er voor nodig is om die religiefreaks in vuur en vlam te zetten, een paat tekeningetjes zijn al ruim voldoende.
Het lijkt me niet verstandig om je te laten intimideren door een stel zotten.
Dat lijkt mij niet verstandig, nee.
pi_40794346
quote:

[..]

Wat is daar lachwekkend aan? Je zal er om kunnen lachen, zeg...!

Nemen we dit geval even apart: een Hezbollah-strijder schiet. Israëlische soldaat schiet ook. Hezbollah-strijder sneuvelt. Zo wordt het gerapporteerd. Wie is er dan begonnen?

Juiiiist. Het is niet zo moeilijk. Hezbollah!
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_40794380
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:17 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Wat is daar lachwekkend aan? Je zal er om kunnen lachen, zeg...!
Ik kan er om lachen, hoor. Cynisch, met een grauw glimlach.
pi_40794433
On Samir Kuntar

Samir Kuntar, in case you didn't know, is the main guy that Hezbollah kidnapped the 2 israeli soldiers to get back. This is how Hezbollah sees it:
quote:
Lebanese
media refer to Kuntar as the "dean" of Lebanese prisoners in Israel. He
has been in prison for 28 years, and Hizballah wants him out.

Although
Kuntar was jailed for an attack launched by a Lebanon-based Palestinian
terrorist group before Hizballah was even established, Hizballah
depicts itself as the vanguard of the Islamic campaign against Israel
and regards winning freedom for the prisoners a "sacred duty."
What was he jailed for exactly?
quote:
In
the coastal town of Nahariya, the terrorists shot dead a policeman and
forced their way into an apartment building, where they captured Danny
Haran and his daughter, Einat, 4.

While the terrorists rampaged
through the apartment, firing weapons and detonating grenades, Haran's
wife Smadar hid in a crawlspace above the couple's bedroom together
with their other daughter, two-year-old Yael, and a neighbor.

In an effort to prevent Yael from crying out and alerting the terrorists
to their whereabouts, Smadar kept her hand over the child's mouth, and
accidentally smothered her to death.

Meanwhile Kuntar and his group took Danny and Einat Haran to the beach.

"There,
according to eyewitnesses, one of them shot Danny in front of Einat so
that his death would be the last sight she would ever see," Smadar
wrote later.

"Then he smashed my little girl's skull in against a rock with his rifle butt. That terrorist was Samir Kuntar."
Or you could read the account left by the only member of that family left, Danny's wife:........

http://www.sandmonkey.org/2006/08/13/on-samir-kuntar/

This is the guy that Hezbollah did all of this for. And you know what sucks? He will get out, because Olmert now will negotiate to get the 2 prisoners back, which Hezbollah will release only in exchange for Kuntar. This guy, this child-killer will walk free and will be greeted as a Hero when he goes back to Lebanon.

Lebanese people who support Hezbollah, I hope he is worth it!

----------------------------------------------------------------------------------------------

En daar sluit ik mij bij aan. Hoe lang deze "vrede" ook mag duren, ik hoop van ganser harte dat de Libanezen tot nog toe in ieder geval dolle pret hebben gehad
pi_40794847
Iranian president tries the web to attack Israel part .....

http://blog.giyus.org/ser(...)on-the-Internet.html
pi_40795392
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef Monidique het volgende:
Wow. Dus duizend, tweeduizend mensen zijn dood, Libanon is grotendeels verwoest, Hezbollah geniet ongekende aanzien in het landje aan de Middellandse Zee en de rest van de Arabische wereld, Israël blijkt zwak te zijn, in de ogen van z'n vijanden, de twee militairen zijn niet terug en wij, Amerika, Europa en het Westen in het algemeen, hebben weer te maken met een nieuwe generatie Mohammed Atta's. Dank u wel, minister-president Olmert en al uw vriendjes hier en daar, dat heeft u toch mooi voor elkaar gekregen.
Waarom beschuldig je Olmert?
pi_40795747
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom beschuldig je Olmert?
Wel, het zal Saddam Hoessein wel niet zijn die heeft besloten tot deze oorlog.
pi_40795831
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel, het zal Saddam Hoessein wel niet zijn die heeft besloten tot deze oorlog.
Nee, idd, het was de Hezbollah.
pi_40795891
Lekker zooitje daar in die Knesset..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')