USA en Israel handelen als Aliensquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iedereen handeld, uiteindelijk, in zijn eigen belang.
Wanneer kom je terug Meki?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
USA en Israel handelen als Aliens
altijd anderen de schuld geven en liegen en stelen en kinderen doodmaken
Voor zijn krantenwijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef B4CO het volgende:
Wanneer kom je terug Meki?
ik ben nu in Zuiden Nederlandquote:
doe ik niet meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Voor zijn krantenwijk natuurlijk.
Laat je de metro heel ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben nu in Zuiden Nederland
morgen ff naar Parijs voor 4 dagen![]()
Dat klopt weliswaar. Zoals ik in vorige topics al heb aangegeven is bijvoorbeeld het leed door toedoen van arabische milities in Darfur zo groot dat dit het conflict Hezbollah en Israël doet verbleken, maar die 'rotsmoesjes' zijn voor velen (ook in Europa) wel een rechtvaardiging om een gewapende strijd aan te gaan tegen onze democratische instituties. Derhalve kan je zoiets niet negeren ook al zou je dat nog zo graag willen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het zijn natuurlijk maar rotsmoesjes. Maar wat echt treurig is dat velen die smoesjes nog (willen) slikken ook. Feit blijft dat er tussen Israel en al die "Arabische" buurlanden eigenlijk geen conflicten bestaan. Er is de Golan hoogte, en die Sheba farms, maar dat speelt tussen Israel en Syrië, en had als Syrië een enigzins fatsoenlijk land was al jaren geleden opgelost kunnen worden, op een volwassen manier.
Het gaat allemaal nergens over. Je zou eindeloos kunnen discussieren over de pathologieën van de islamitische wereld en het Midden Oosten in het bijzonder, én de obsessie van met name Europa met Joden , maar daar schiet je ook weinig mee op.
Ik denk eigenlijk dat we er helemaal géén aandacht meer aan moeten besteden, of zo min mogelijk. Israel blijft bestaan, we zullen een (klein) beetje moeten opletten dat de olietoevoer niet versoord wordt, klusje van niks. En verder bekijken ze het maar. Er zijn véél belangrijkere en urgentere problemen op de wereld.
Ik vraag me toch al af of al die jongemensen bv hier op fok, maar ook in het algemeen, niet vreselijk hun tijd verspillen aan dit onbenullige gedoe. Wat schiet je ermee op, wat wordt je er nu zelf beter van? En dat geldt ook voor de grote mensen: let it be .. let it be .......
next .........
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:44 schreef Overlast het volgende:
[..]
OP10. Requests the secretary general to develop, in liaison with relevant international actors and the concerned parties, proposals to implement the relevant provisions of the Taif Accords, and resolutions 1559 (2004) and 1680 (2006), including disarmament, and for delineation of the international borders of Lebanon, especially in those areas where the border is disputed or uncertain, including by dealing with the Shebaa farms area, and to present to the Security Council those proposals within 30 days;
1559 houdt o.a. in dat Hezbollah ontwapend moest worden. Als je de eerste zin leest zie je hoe laf en nietszeggend dit onderdeel is. De ontwapening van Hezbollah wordt dus amper behandeld. Met een intacte hezbollah stel je het probleem alleen even uit, en los je het niet op. Een bewapende hezbollah is een onaanvaardbaar gevaar voor Israel.
Deze resolutie lijkt me dan ook niet te aanvaarden voor Israel. Israel staat er alleen voor in dit conflict vanaf nu. Het is bedroevend.
Deze (tweede quote) is voor jou betoog ook belangrijk.quote:"OP3. Emphasizes the importance of the extension of the control of the government of Lebanon over all Lebanese territory in accordance with the provisions of resolution 1559 (2004) and resolution 1680 (2006), and of the relevant provisions of the Taif Accords, for it to exercise its full sovereignty, so that there will be no weapons without the consent of the government of Lebanon and no authority other than that of the government of Lebanon;
Been there, done that.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.moroccanmp3.com/modules.php?name=video_echoben&page=watch&id=1658²
hahaha dat wijf staat flink voor paalquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:
zo hee, wat top dat ze die terroristen zo liev behandelen. echt hoor, prima normen en waarden. Dat hadden ze in Libanon natuurlijk nooit gedaan.......quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef damian5700 het volgende:
wat een schatjes daar in Israel verhaal...
nee inderdaad, dat hadden ze in libanon nooit gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zo hee, wat top dat ze die terroristen zo liev behandelen. echt hoor, prima normen en waarden. Dat hadden ze in Libanon natuurlijk nooit gedaan.......![]()
Het NOS journaal meldde vijf vermisten. De eerste vrouwelijke Israëlische soldate is gedood, overigens.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef isos het volgende:
zijn alle lichamen van Israelische slachtoffers eigenlijk gerecovered tot nu toe?
Zo die krijgt effe de wind van voorquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is een goed spreker, dat bewijst hij nu weer, maar hij is een slecht mens ook dat blijkt eens te meer uit deze video. Bezocht hij in 1994 en 2002 Saddam Hoessein als vriend, nu stelt hij zich op als terroristenbuddy. Zijn betoog draait voornamelijk om de gevangenen die Israel heeft genomen tijdens de bezetting van Israel. De Israelische wet geeft inderdaad de mogelijkheid mensen zonder rechtszaak vast te houden:quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |