Kun je daarmee het huis in kijken ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef newsman het volgende:
Over een paar weken heb ik wat telescopen jippie, the stars are bright tonight
Hopen mag altijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd, durf er ook niks over te zeggen , maar hopen mag toch ?
dan moet het gaan lukken Bongetjequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hopen mag altijd
* Bongetje hoopt met je mee
Denk het welquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kun je daarmee het huis in kijken ?![]()
Mwah, dat denk ik nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef newsman het volgende:
Stel voor je moet betalen voor de streams, zie ik het forum een vroege dood, sterven.
Zo snel zal het niet floppen hoor, ook al zullen de streams betaald zijn, er zijn altijd wel Fokkers die zo gek zijn dat te doen en caps te posten, hierop word wel weer gereageerd, een fokker blijft en fokker en fokt er toch lustg op los, streams of geen streamsquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik nietBB3 + 4 waren voor zover ik weet betaald en toch liep het forum redelijk goed, maar omdat we met BB5 weer getrakteerd werden op gratis streams is de kans wel groter dat het gaat floppen als je nu weer moet betalen....
Ik heb betaald voor bb6 aus en in begin caps geplaast op het V-O-L forum.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo snel zal het niet floppen hoor, ook al zullen de streams betaald zijn, er zijn altijd wel Fokkers die zo gek zijn dat te doen en caps te posten, hierop word wel weer gereageerd, een fokker blijft en fokker en fokt er toch lustg op los, streams of geen streams![]()
morrieeeequote:
Heb je daar ook een linkje naar?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor bb6 aus en in begin caps geplaast op het V-O-L forum.
Na een vreemde moderatie (iemand die dacht meer te zijn dan?) ben ik ermee gestopt en heb lekker alle alfleveringen gekeken zonder caps te plaatsen.![]()
Lui wezen en het was vast echt heel ergquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje naar?
En wat was er zo vreemd aan die moderatie dan?
Ik heb echt geen flauw benul hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lui wezen en het was vast echt heel erg![]()
Wie is Sandra?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
Breng die Sandra naar rozen.....
VOL staat voor je HDD "Volume" daar waar je OS op draaitquote:
Helaas geen link want het was per e-mail.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje naar?
En wat was er zo vreemd aan die moderatie dan?
¿que?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
VOL staat voor je HDD "Volume" daar waar je OS op draait
Ik wil ook een linkje, ben ook luiquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lui wezen en het was vast echt heel erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |