na de laatste BB begon het aftellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je al aan het aftellen begint.
Een weekje aftellen vind ik wel genoeg.
Toen begon bij mij het afkicken al kwam hal snel hbb. Al was dat een heeeeeeeeeeeeeelee grote flopquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
na de laatste BB begon het aftellen
Het leeft nog niet echt hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ok, het nadert nu echt... tijd om me erin te verdiepentrouwens aan alle oude bekenden
Hoiquote:
Geen bier/wijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef ruby het volgende:
Jammer, ik ben er al klaar voor namelijk.
*chips en cola er alvast bij pakt*
Proost!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
Oh ja, dat is eigenlijk het betere werk.
Rosé it is then! [afbeelding]
Daar zit jíjquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iedereen zit in het Spangentopic
Spangen #1
Ach ja, ik dacht: het is toch rustigquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, gezellig dat je nu ook even langskomt
Meestal ben je volgens mij meer een ochtendmens klopt dat? Ik kan me niet echt herinneren dat je 's nachts nogal actief wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht: het is toch rustig
Leuke TT trouwens
Heel wisselend, maar ik heb geslapen van 1800 tot 2200 op de bank, en nu weer fitquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal ben je volgens mij meer een ochtendmens klopt dat? Ik kan me niet echt herinneren dat je 's nachts nogal actief was
En de TT is idd toepasselijk
Ja dat kan ik me wel voorstellen, ik heb wel lang uitgeslapen tot een uurtje of 14:30 dus ben nog niet moe op dit momentquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heel wisselend, maar ik heb geslapen van 1800 tot 2200 op de bank, en nu weer fit
Nog niet helemaal, Talpa kwam wel met het bericht dat de streams a.s. vrijdag om 22:30 gaan starten maar of het gratis is, durf ik nog niet te zeggen, al dénk ik van welquote:Is het eigenlijk al bekend of de streams ook dit jaar weer gratis zijn
Ik heb vanmorgen dieren verzorgd, en gisteren en eergisteren ook, vandaar dat er enige moeheid wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen, ik heb wel lang uitgeslapen tot een uurtje of 14:30 dus ben nog niet moe op dit moment
Anders opteer ik voor De Gouden Kooiquote:Nog niet helemaal, Talpa kwam wel met het bericht dat de streams a.s. vrijdag om 22:30 gaan starten maar of het gratis is, durf ik nog niet te zeggen, al dénk ik van wel
Veel plezier dan alvast met dat optreden van Radioheadquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vanmorgen dieren verzorgd, en gisteren en eergisteren ook, vandaar dat er enige moeheid was
Maar de eerste BB-nacht zit ik klaar, de nacht ervoor ben ik namelijk in Belgie bij een optreden van Radiohead.
Dus dan ga ik vrijdag lekker de hele dag bijslapen![]()
Ik verwacht niet dat als ze de BB streams betaald zouden maken dat DGK wel gratis zou zijn maargoed, ik heb toch een positief gevoel over de streams dat ze wél gratis zijnquote:Anders opteer ik voor De Gouden Kooi
Boeiende discussiequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht niet dat als ze de BB streams betaald zouden maken dat DGK wel gratis zou zijn maargoed, ik heb toch een positief gevoel over de streams dat ze wél gratis zijnzou ook geen slimme zet zijn van Talpa als ze dat niet zouden doen omdat de populariteit en aandacht van het programma aanzienlijk minder zal zijn.
Dat ziet er smakelijk uit!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wil er iemand een lekker hapje
[afbeelding]
Je bent inderdaad wel een beetje kansloos met zo'n regeltje "dood zijn is fijn"quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wil er iemand een lekker hapje
[afbeelding]
En dan nog dat groene spulquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
En natuurlijk ook een drankje
[afbeelding]
Ja, zo even tussendoor voor dat het feest weer gaat beginnenquote:
Ter voorbereiding zegmaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, zo even tussendoor voor dat het feest weer gaat beginnen![]()
![]()
Hobjequote:
Ik hoop het wel dan heb ik na een late dienst weer wat te lezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ter voorbereiding zegmaarStraks zal het weer als vanouds érg druk worden hier denk ik
Ik ben gelukkig ook vrij als ze het huis in gaan en de streams beginnenquote:
Nee nietsquote:
Oi, niemand heeft mijquote:
Nouja, eventjes dan om je te knuffelenquote:
Hoi Morwenquote:
Christ, heb je die knuffelaar ook weer, ga de blog vullen ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, eventjes dan om je te knuffelen
Nouja zeg dat is ook niet liefquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Christ, heb je die knuffelaar ook weer, ga de blog vullen ofzo![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Christ, heb je die knuffelaar ook weer, ga de blog vullen ofzo![]()
Ik verwacht een reactie tussen nu en......nuquote:
Ho! Dat hadden we niet afgesprokenquote:
News!quote:
Ja dacht ff kijken, of er iemand wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
News!
Tijdje niet gezien trouwens
En daar was BONG!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja dacht ff kijken, of er iemand was![]()
Que?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik verwacht een reactie tussen nu en......nu![]()
Ow![]()
Ha!
18 augustus 22:30 uur (op de streams tenminste)quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Welke datum begint BB6 eigenlijk ?
Ik zat te editten steeds in dat berichtquote:
Thanks Nomen_nesicoquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:49 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
18 augustus 22:30 uur (op de streams tenminste)
Nogal moeilijk als je hier zitquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat te editten steeds in dat berichtEn ik had gelijk ofcourse
![]()
Wat ik al eerder zei, ik verwacht het wel omdat het anders een domme zet zou zijn, maargoed enige terughoudendheid is wel op zijn plaatsquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:54 schreef Annelies-G het volgende:
streams komen er, maar of het gratis is ??
Does niet zo sjacherijnigquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nogal moeilijk als je hier zit![]()
Idd, durf er ook niks over te zeggen , maar hopen mag toch ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, ik verwacht het wel omdat het anders een domme zet zou zijn, maargoed enige terughoudendheid is wel op zijn plaats
Kun je daarmee het huis in kijken ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef newsman het volgende:
Over een paar weken heb ik wat telescopen jippie, the stars are bright tonight
Hopen mag altijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd, durf er ook niks over te zeggen , maar hopen mag toch ?
dan moet het gaan lukken Bongetjequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hopen mag altijd
* Bongetje hoopt met je mee
Denk het welquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kun je daarmee het huis in kijken ?![]()
Mwah, dat denk ik nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef newsman het volgende:
Stel voor je moet betalen voor de streams, zie ik het forum een vroege dood, sterven.
Zo snel zal het niet floppen hoor, ook al zullen de streams betaald zijn, er zijn altijd wel Fokkers die zo gek zijn dat te doen en caps te posten, hierop word wel weer gereageerd, een fokker blijft en fokker en fokt er toch lustg op los, streams of geen streamsquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik nietBB3 + 4 waren voor zover ik weet betaald en toch liep het forum redelijk goed, maar omdat we met BB5 weer getrakteerd werden op gratis streams is de kans wel groter dat het gaat floppen als je nu weer moet betalen....
Ik heb betaald voor bb6 aus en in begin caps geplaast op het V-O-L forum.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo snel zal het niet floppen hoor, ook al zullen de streams betaald zijn, er zijn altijd wel Fokkers die zo gek zijn dat te doen en caps te posten, hierop word wel weer gereageerd, een fokker blijft en fokker en fokt er toch lustg op los, streams of geen streams![]()
morrieeeequote:
Heb je daar ook een linkje naar?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor bb6 aus en in begin caps geplaast op het V-O-L forum.
Na een vreemde moderatie (iemand die dacht meer te zijn dan?) ben ik ermee gestopt en heb lekker alle alfleveringen gekeken zonder caps te plaatsen.![]()
Lui wezen en het was vast echt heel ergquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje naar?
En wat was er zo vreemd aan die moderatie dan?
Ik heb echt geen flauw benul hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lui wezen en het was vast echt heel erg![]()
Wie is Sandra?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
Breng die Sandra naar rozen.....
VOL staat voor je HDD "Volume" daar waar je OS op draaitquote:
Helaas geen link want het was per e-mail.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje naar?
En wat was er zo vreemd aan die moderatie dan?
¿que?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
VOL staat voor je HDD "Volume" daar waar je OS op draait
Ik wil ook een linkje, ben ook luiquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lui wezen en het was vast echt heel erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |