Ik zou voor degene gaan met het meeste salami.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga maar es een pizza in de oven tyfen. Iemand nog suggesties welke smaak? Er liggen er hier nog een aantal
Oeh goeie keus, ik ga es kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou voor degene gaan met het meeste salami.
ik moet nog even stemmen dadelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat worden die awards morgen bekend MM?
Ik ook, beter laat dan nooitquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet nog even stemmen dadelijk
Zekers!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:avond
Der Untergang, indrukwekkende film
is je stem nog te koop?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook, beter laat dan nooit![]()
oja dat ook nogquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers!!
Hey voetbal op tv, ben weer weg
Tuurlijk, die van jou ookquote:
bij deze verkochtquote:
nou.....quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ik weer![]()
is er nog wat gebeurd afgelopen week ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ik weer![]()
is er nog wat gebeurd afgelopen week ?
Fijn om te horenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens Italië was erg goed te doen!!
Lekker weer, echt genieten daar!! Mooie stad trouwens, Rome!
Rome, Italiequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik hoorde iets van dat er 18 modjes weg zijn
(dankzij rubber)
Maar vertel... ik heb dus flink wat gemist begrijp ik.
hohohoooooo die zijn niet weg dankzij mijquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik hoorde iets van dat er 18 modjes weg zijn
(dankzij rubber)
Maar vertel... ik heb dus flink wat gemist begrijp ik.
Niemand. Ga maar lekker rellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef appelsientje het volgende:
Maar eeuh geen modjes? wie moet ons dan in de gaten houden ?
volgens 320.zip welquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hohohoooooo die zijn niet weg dankzij mij
En anders 095.doc welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |