Mooi verhaal met de smileys erbij, kan me er gelijk stukken beter bij inleven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit weer te
Dus ga ik lekker
daarom doe ik![]()
Ik begreep het anders echt nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mooi verhaal met de smileys erbij, kan me er gelijk stukken beter bij inleven.
Kom jij er niet net pas uit dan?quote:
Dan is mijn doelstelling dus bereiktquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mooi verhaal met de smileys erbij, kan me er gelijk stukken beter bij inleven.
Inderdaad, ik was ook wel blij dat hij naar me zwaaide..nouja de smiley maar hij was dan de smiley dus zeg maar he! Snap je het nog?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik begreep het anders echt niet
Zoek anders even onder je bedquote:
Ik ben het nu echt helemaal kwijt hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was ook wel blij dat hij naar me zwaaide..nouja de smiley maar hij was dan de smiley dus zeg maar he! Snap je het nog?
Lost me therequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was ook wel blij dat hij naar me zwaaide..nouja de smiley maar hij was dan de smiley dus zeg maar he! Snap je het nog?
Zie je die 33 lege kratten Pit-bier in de hoek? Nou daarachter ...quote:
Maakt niet uit hoor jongen, het is ook allemaal zoveel wat op je afkomt in deze korte tijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben het nu echt helemaal kwijt hoor![]()
probeer je slaapkamer eensquote:
Pit-bierquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zie je die 33 lege kratten Pit-bier in de hoek? Nou daarachter ...
Nee hoor, dat is gesplitst voor alle liefhebbers.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pit-bier.... Dat is toch niet van die 42km bier
Die laatste 10,5km waren inderdaad het zwaarst. Zoals het hoort bij een marathon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gesplitst voor alle liefhebbers.
10.5 kilometer Grolsch
10.5 kilometer Jupiler
10.5 kilometer Heineken
10.5 kilometer Amstel
Probeer eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb trouwens Deense drank! Schnaps oid.
Is dat te drinken?
Klinkt als die uit de kluit gewassen duitse krokodil van een schnappiequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb trouwens Deense drank! Schnaps oid.
Is dat te drinken?
Goede goal van Shevaquote:
Nee dank u, ik wil nog normaal slapenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
Talpa
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee dank u, ik wil npg mnotaal slapene
quote:
Afgaan op de naam van een zender ipv de programma's is een beetje triest, zeker nu ze programma's aan hebben gepast naar de wensen van de kijker.quote:
ze hebben goede plannen voor dit seizoen !!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee dank u, ik wil nog normaal slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |