Nouhouuuuu brings back the memoriesquote:
Daar begin je alweer met liegen. WAAROM lieg jij zoveelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nouhouuuuu brings back the memories
Wij hadden vroeger 2 hele leuke kalkoenen maar de buurman vond hun geluidsproductie veel te irritant. Toen heeft hij ze bij een centimeter ijs bij ons uit de tuin gepakt en in het water geflikkerd.
Toen we thuis kwamen troffen we zee al gered (maar onderkoelt) aan door de andere buren. En toen hebben ze in dekens gelegen met kachels erop, maar ze hebben het niet gered
Mijn buurman heeft kleinkinderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
kutbuurman
(ben btw blij dat onze buren geen kalkoenen of pauwen hebben)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
Grr, leuk zo'n huisgenootje dat er een tering zooi van maakt, alle schoonmaak middelen opmaakt en niet aanvult, de lege flessen laat staan en vervolgens op vakantie gaat.
GVD KUT
mijn buurman heeft een baan van 80 uur in de weekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft kleinkinderen.
het waren de trutjes van mijn vader jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar begin je alweer met liegen. WAAROM lieg jij zoveel??
Ja lekker. En M'n lief komt straks dus dat helpt ook welquote:
Ik moet nog ontbijtenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
het waren de trutjes van mijn vader jaEn ze konden heul leuk kakelen
Alleen die verrotte koppen van ze, net een combinatie van een pik en een kut binnenstebuiten trekken over de kop van een kip.
Koop je toch gewoon een nieuw huisquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed, het hele huis zit nu onder de fruitvliegen en naaktslakken omdat mevrouw vrolijk twee pannen op het aanrecht heeft laten rotten
Idd, hier hing vorig jaar een enrom wit vel met enrorm veel ducktape op het raam aan de voorkant van het huis geplakt met daarop in permanentmarker "Denk godverdomme eens aan je buren kankerlijer"quote:
Samenwonen in Tilbabwequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een nieuw huis.
Als je niks te melden hebt STERF dan gewoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een nieuw huis.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed, het hele huis zit nu onder de fruitvliegen en naaktslakken omdat mevrouw vrolijk twee pannen op het aanrecht heeft laten rotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |