meer foto's van dit schattig diertjequote:Een katje van negen weken oud uit El Cajon in Californië is waarschijnlijk de kleinste kat ter wereld, zo meldt het lokale Amerikaans tv-station Local6. Het beestje meet op dit moment 7.62 centimeter schofthoogte en weegt iets meer dan 500 gram.
Verschillende dierenartsen menen dat het minikatje wel eens de kleinste kat ter wereld kan worden wanneer het volgroeid is. De eigenaar van het beestje heeft al contact gezocht met het Guinness Book of World Records.
He, woon jij toevallig in Disteldorp?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn katje was ook zo klein.
Ik heb hem helaas nooit opgemeten. Hij is nu 2 en nog altijd klein. Hij weegt maar 2 kilo.
Hier was hij 8 weken. Jammer dat er niet wat naast hem lag om de verhoudingen duidelijk te krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, Vogeldorpquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, woon jij toevallig in Disteldorp?
off topic opmerkingen worden niet meer toegestaan ofzo ??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Dames: [SC] deel 52 ouwehoer, gezellig bomen en zo....
Dan moet ik je teleurstellen.. volgens de evolutietheorien zijn aanpassingen in een ras altijd toevallig. Is de aanpassing toevallig goed, blijven ze in leven, en zal het zich voortplanten met deze positieve verandering. Is de aanpassing niet positief voor een ras, sterft het.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:21 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik denk dat een antwoord is op mensen die klein wonen of willen dat hun altijd klein blijft.
Kijk hier evenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
off topic opmerkingen worden niet meer toegestaan ofzo ??![]()
Weet iemand wat de overlevingskansen van dat beestje eingelijk zijn? Is ie verder helemaal gezond?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen.. volgens de evolutietheorien zijn aanpassingen in een ras altijd toevallig. Is de aanpassing toevallig goed, blijven ze in leven, en zal het zich voortplanten met deze positieve verandering. Is de aanpassing niet positief voor een ras, sterft het.
*kijkt tussen benen* Weet je zeker dat je goed zit op F&Fquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Dames: [SC] deel 52 ouwehoer, gezellig bomen en zo....
ik ben al sinds jaar en dag op fok! duidelijk liefhebber van het mini-olifantje, schofthoogte 50 cm.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:35 schreef StephanL het volgende:
Genetisch kan je door dna aanpassingen hele kleine poesjes maken of olifanten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |