Ik heb wel een eventuele toevoeging; misschien handig om te vermelden dat er in F&F over het algemeen niet zo'n behoefte is aan culinaire tips (tenzij het gaat over voedingen voor de (huis)dieren zelfquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef SHE het volgende:
een faq is een faq en die is heilig..dus je kunt er vanuit gaan dat moderaties vanuit die richtlijnen uitgevoerd worden.
daarom vind ik het belangrijk dat jullie allemaal meehelpen met het maken van een zo helder mogelijke FAQ, zodat we misverstanden zoals afgelopen week gewoon compleet uitsluiten.
F5! Zoiets?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:33 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ik heb wel een eventuele toevoeging; misschien handig om te vermelden dat er in F&F over het algemeen niet zo'n behoefte is aan culinaire tips (tenzij het gaat over voedingen voor de (huis)dieren zelf), en dat dat soort uitlatingen wellicht meer op hun plaats zijn in CUL.
![]()
Hiermee bedoel ik opmerkingen als, "Kat kwijt? Heb je al bij de plaatselijke Chinees gekeken?![]()
![]()
![]()
", en natuurlijk de gebruikelijke caviarecepten in topics waarin een tehuis voor de beestjes wordt gezocht.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het ok als iemand de bevalling van zijn poes post en met de kittens pimpt en terloops even meldt dat hij eigenlijk nog wel een thuis zoekt voor een paar kittens.
( en deze dus GRATIS aanbied )
Ik vind het niet ok, als iemand met die vraag komt binnenvallen en beesten wil verkopen. Dus een topic gericht op handel.
Ik verwacht dat we allemaal slim genoeg zijn om dierenhandel direct te herkennen. Wat jullie?
Jawel, maar in een SC kun je 'all the way' gaan, vandaar dat ik hem posttequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
off topic opmerkingen worden niet meer toegestaan ofzo ??![]()
Dan hadden die vorige mods het niet zo hoog moeten spelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
De nieuwe mods verdienen wel een kans hoor, al zou je geen mod moeten willen worden na zo'n situatie, dat blijf ik vinden. Het is wel belangrijk dat we niet vergeten hoe de vorige mods zijn weggestuurd. Een monument? Stille tocht? Herdenkingsdag?
Dat vind ik ook hoor, daarom mijn oproep.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:36 schreef Aitan het volgende:
SCH, je stopt een hond ook niet in een viskom. Deze discussie is voor een ander topic....
Het is leuk geweest nu, we gaan niet uit ten treure door met deze discussie zoals SHE al aangaf. Gun het eens wat rust en ga over tot de orde van de dag, daar is het forum veel meer bij gebaat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:37 schreef SCH het volgende:Mijn standpunt is duidelijk maar SHE houdt zich niet aan haar eigen afspraak, zie haar posts van 12.05 en 18.55 van gisteren. Volgens mij is FB er juist voor om dergelijke zaken te regelen Dagonet!
Daar sta ik helemaal voor open Dagonet. Daarom vind ik het juist zo flauw van SHE om tot die stilte op te roepen maar in haar laatste 2 posts nog even haar eigen waarheid te geven en dus de discussie helemaal niet te stoppen. Dat vind ik oprecht onjuist. De rest vecht ik heus wel op andere plekken uit maar dan moet de crew dat ook doen, dat is toch wel zo netjes, vind je niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is leuk geweest nu, we gaan niet uit ten treure door met deze discussie zoals SHE al aangaf. Gun het eens wat rust en ga over tot de orde van de dag, daar is het forum veel meer bij gebaat.
Dan zeg ik het. Discussie hier voorbij, klaar en weer verder met dieren en plantjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar sta ik helemaal voor open Dagonet. Daarom vind ik het juist zo flauw van SHE om tot die stilte op te roepen maar in haar laatste 2 posts nog even haar eigen waarheid te geven en dus de discussie helemaal niet te stoppen. Dat vind ik oprecht onjuist. De rest vecht ik heus wel op andere plekken uit maar dan moet de crew dat ook doen, dat is toch wel zo netjes, vind je niet?
Insect.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:44 schreef Aitan het volgende:
oké
is een wandelende tak nu een dier of een plant?![]()
Ga nou even in op wat ik zeg Dagonet, dit is echt niet onredelijk of vervelend bedoeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zeg ik het. Discussie hier voorbij, klaar en weer verder met dieren en plantjes
SCH, alles is er nu wel over gezegd en helemaal hier, okay? Dus als je zouu willen ophouden met te calvobbessen, dan graag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga nou even in op wat ik zeg Dagonet, dit is echt niet onredelijk of vervelend bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |