abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40734611
Niet te geloven!!!!!!!!!
Ik was wat drinken met zuslief in Stairway in Utrecht.
Andere zus bevond zich in 't Pakhuis. Ik ben geen discotheekganger en ook niet bekend in t regulier uitgaanscircuit. Ik ga onregelmatig regelmatig naar de kroeg, concerten en festivals.

Maar goed, we ging andere zus opzoeken in 't Pakhuis. er stond een rij van 10-15 mensen, vooral mannen en ik had al snel door dat ene zus naar voren schuiven zou helpen omdat zij er mee 'standaard conform het publiek van lokatie' uitziet dan ik.
We staan met wat mannen te praten, waaronder 1 kleine man, kaal hoofd, geen NL'er, trainingspak en met een man met hele donkere huidskleur, 'standaard' kleding, erg sociaal, studeert in Utrecht, leuk gesprek etc

En wat????

Die donkere man wordt al enige uit de rij gepikt en moet optiefen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

schandalig, ik was TE perplex om wat te zeggen. Ik mocht met zus vrijwel direct naar binnen.

Binnen gekomen, allemaal studentiekoze valterwatteneukenluimaarallemaalerrugblank!! en die gup in trainingspak en sportschoenen.

Ik ben weggegaan, ik ben BOOS.

Ik d8 dat dit alleen met lastige mensen in de rij gebeurde. Ik hoorde het wel es via de krant van marokkaanse jongens en als dat net zo gaat kan ik me voorstellen dat ze boos zijnn!!!!!!!!!

Ik wil een klacht indienen....waarowaar moet dit?

bij raadsleden@utrecht.nl of is er een meldpunt.....????????????

eikels!!!!!!!!!
pi_40734686
wil een mod de titel aanpassen naar: 't Pakhuis in Utrecht -->discriminatie?!?!
pi_40734789
Maandag even met de gemeente bellen. Ze hebben vast wel een anti-dicriminatiepunt in Utrecht.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_40734914
ik heb het AD/Un zojuist gemaild.... zijn ze nou gek geworden.

de Iraanse taxichauffeur reageerde laconiek. Hij komt nergens binnen, en vertelde me dat ik alleen maar geschokt was omdat ik het nu een keer IRL mee maakt....hij komt al jaren die tokos niet in, behalve als hij uitsmijters kent....
strange strange strange..... ik d8 echt dat dit niet meer bestond.

FUCK wat naief!!!!!!
pi_40735209
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
in ieder geval ingelicht...
pi_40735642
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 04:05 schreef Babbelzz het volgende:
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
denk dat hun er weinig mee zullen doen. Ik wil je niet ruw wakker schudden, maar dit is oud nieuws.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40735675
quote:
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
Goed dat je hier iets aan doet, onafgezien van of t resultaat boekt of niet. Als iedereen zo zou reageren als jij zouden dit soort situaties zich minder voordoen. En dan zeggen ze dat er geen discriminatie bestaat in Nederland...buwahahahahaha laat me niet lachen!
pi_40735688
by the way, je zou het ook moeten melden bij t pakhuis zelf, hen vertellen dat je hier neit van gediend bent, en je vrienden ook niet, dat je t iedereen die t maar horen wil gaat vertellen en dat je er geen voet meer binnen zal zetten. ze zullen laconiek reageren, maar nogmaals, als meer mensen reageren als jij komt er een oplossing, ooit. dat apatische gedrag van iedereen altijd, komt me de strot uit. jij laat zien hoe t moet, kudo's. Volgende keer dat je zoiets ziet, meteen irl reageren, er iets van zeggen.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:26:20 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40741055
Right. Ze hebben bij veel kroegen in Utrecht een streng deurbeleid omdat het gewoon nodig is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_40741640
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef Babbelzz het volgende:

trainingspak 'standaard' kleding
pi_40741880
Het zit je wel dwars he?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:54:22 #12
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40741920
Jezusmina. Je kan je maar ergens druk over maken he.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40741971
Dr worden ook wel eens mensen met sportschoenen geweigerd, waarom roep je meteen discriminatie?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:59:58 #14
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_40742089
Hoe weet je nou dat hij gediscrimineert werd? Misschien is het wel een eikel die daar vaak lastig komt doen en kennen ze hem
pi_40742106
quote:
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
Nu nog de koningin, het leger, balkende, amnesty international, winston bogarde en clarence seedorf inlichten...

Je bent inderdaad niet goed wijs dat je dit niet wist, maar je weet niet waarom hij er niet in kwam. Misschien heeft hij de vorige keer zich misdragen of wat dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rapaille op 12-08-2006 18:16:38 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:10:29 #16
81237 releaze
best of both worlds
pi_40742412
ze hebben eerder in utrecht een soort discriminatietest gedaan.. marokkaanse en nederlandse agenten, mannen en vrouwen gingen undercover uit in een aantal uitgaansgelegenheden in utrecht. in een groep zaten wat marokkanen, in de andere groep niet. gingen naarbinnen bij hetzelfde tentje en de groep met de buitenlanders werd steevast geweigerd, kwam bij een groot gedeelte van de uitgaansgelegenheden voor. het is weldegelijk bekend, maar wat ze ermee doen weet ik niet....
pi_40742697
Maak je niet zo druk man. Tering t'is vaak zat vechten met de 'donkeren' in Koempelz in limburg waren ze 2 jaar geleden ook niet meer welkom na dubbele schietpartij.

Aansteller...
JOHNNY HEITINGA
pi_40742783
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:19 schreef Camplo het volgende:
Maak je niet zo druk man. Tering t'is vaak zat vechten met de 'donkeren' in Koempelz in limburg waren ze 2 jaar geleden ook niet meer welkom na dubbele schietpartij.

Aansteller...
Ja maar nu heb je het over gasten die er om vragen..
Maar er zijn er genoeg ,waar je nooit last van heeft en die worden ook geweerd..
Salsa Española
pi_40742837
Onder welke steen kom jij vandaan
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:24:30 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40742859
Apartheid is niet voor niets door onze voorouders uitgevonden
pi_40743822
Typisch voorbeeld van de goede moeten onder de slechten lijden. Daarom mag hij niet naar binnen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:16:31 #22
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_40744509
stel je niet aan man.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_40748172
Hey bijval dat ben ik niet gewend.
pi_40750168
Goedzo, flink aan de kaak stellen dit soort dingen

Ik ken mensen die bij een kroeg op het Neude eruit werd gezet omdat ie een petje droeg
Maar wel eerst zijn bestelling opnemen en dan pas verzoeken of ie de zaak wil verlaten
pi_40750221
Dit heb ik al meerdere malen meegemaakt in Utrecht.
bv The Jam en Café de Steeg.

En 't Pakhuis wil hij toch niet naar binnen. Wat een kuttent. Je zou eigenlijk moeten klagen dat jij wel binnen werd gelaten, dat is pas discriminatie. De uitsmijter zorgt alleen goed voor de zwarten
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40750519
Tja, ik ken het.
pi_40750582
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:19 schreef Camplo het volgende:

Aansteller...
Limburg
Zegt wat mij betreft al weer genoeg.
pi_40750598
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:38 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Limburg
Zegt wat mij betreft al weer genoeg.
Wat dan?
pi_40750678
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:

Ik ken mensen die bij een kroeg op het Neude eruit werd gezet omdat ie een petje droeg
Maar wel eerst zijn bestelling opnemen en dan pas verzoeken of ie de zaak wil verlaten
Je gaat toch ook niet met een petje op stappen? Doe gewoon een beetje moeite om er fatsoenlijk uit te zien.
X
X
X
pi_40750691
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:39 schreef Transvaal het volgende:

[..]

Wat dan?
Daar zitten bijna geen buitenlanders, veel xenofobe lui daar.
Zag ook eens een keer een Premtime op Nederland 3, behoorlijk trieste lui daar in een of ander rascistencafe kwamen ze dan samen om samen te haten.
En wanneer Prem om argumenten vroeg waarom hij zo`n hekel had aan buitenlanders, ja ze werken niet en ze willen niet werken, en ze bouwen moskeën.
Als dit nou in de randstad was gefilmd kon ik dit begrijpen maar Limburg waar je echt moet zoeken bijna naar een allochtoon.
pi_40750742
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef Catbert het volgende:
Right. Ze hebben bij veel kroegen in Utrecht een streng deurbeleid omdat het gewoon nodig is.
Discrimineren op huidskleur helpt?
pi_40750754
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:43 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Zag ook eens een keer een Premtime op Nederland 3, behoorlijk trieste lui daar in een of ander rascistencafe kwamen ze dan samen om samen te haten.
En wanneer Prem om argumenten vroeg waarom hij zo`n hekel had aan buitenlanders, ja ze werken niet en ze willen niet werken, en ze bouwen moskeën.
Als dit nou in de randstad was gefilmd kon ik dit begrijpen maar Limburg waar je echt moet zoeken bijna naar een allochtoon.
Werken allochtonen in Limburg wél en in de Randstad dus niet ?

Het gaat niet om de hoeveelheid, maar hoe dergelijke mensen en culturen zijn.
pi_40750755
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:42 schreef Frasier het volgende:

[..]

Je gaat toch ook niet met een petje op stappen? Doe gewoon een beetje moeite om er fatsoenlijk uit te zien.
Wat is er mis met een petje?
pi_40750775
dit pikken we niet
morgen allemaal naar Utrecht
We gaan Utrechtse vlaggen in de fik steken. Met stenen naar de politie gooien, bushokjes vernielen
stop discriminatie
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_40750790
Tof dat iemand zich hier nog druk over maakt
pi_40750823
quote:
Wat is er mis met goed deurbeleid en verantwoord ondernemen?
pi_40750851
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef Transvaal het volgende:

[..]

Werken allochtonen in Limburg wél en in de Randstad dus niet ?
Wat heeft dit met mijn reply te maken??
quote:

Het gaat niet om de hoeveelheid, maar hoe dergelijke mensen en culturen zijn.
Nee het gaat om acceptatie, wanneer ik in een boerendorp loop heb ik een veel grotere kans op problemen met de lokale jeugd als dat ik in een zwarte wijk loop.
pi_40750880
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
dit pikken we niet
morgen allemaal naar Utrecht
We gaan Utrechtse vlaggen in de fik steken. Met stenen naar de politie gooien, bushokjes vernielen
stop discriminatie
En trappen afbreken...
Da gao nie nou!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:49:36 #39
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40750882
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef MrSASO het volgende:

Nee het gaat om acceptatie, wanneer ik in een boerendorp loop heb ik een veel grotere kans op problemen met de lokale jeugd als dat ik in een zwarte wijk loop.
mwah.

Hier in Drente gaat t prima.
pi_40750902
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Wat is er mis met goed deurbeleid en verantwoord ondernemen?
Als het goed deurbeleid zou zijn. Verantwoord ondernemen is niet aan de orde, discrimineren mag gewoon niet.
pi_40751433
Respect voor TS. Ik zou persoonlijk met zoveel mogelijk bekenden die aanwezig zijn, gaan naar een andere tent. Dat moeten de bouncers natuurlijk wel zien.

knokploeg werkt ook wel eens
pi_40751565
Die man kan dat zelf ook wel doen. TS is gewoon een huilie
^_
pi_40751655
Lijkt me dat een bedrijf zelf moet weten wie er naar binnen mag en wie niet.

Hoe dom het ook is om alle negers te weigeren, dat pand is niet van jou.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40751795
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef heiden6 het volgende:

Nee, dat mag hij niet zelf weten, het is zelfs strafbaar.
pi_40751821
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het goed deurbeleid zou zijn. Verantwoord ondernemen is niet aan de orde, discrimineren mag gewoon niet.
Jonge mannen met een noordafrikaans uiterlijk staan er helaas nogal om bekend dat ze bovengemiddeld vaak de sfeer verzieken. En niemand wil uitgaan in een ongezellige tent dus klandizie kan dan helaas ook weer teruglopen. Gevolg is dan dat de tent op termijn wel kan sluiten met een beetje pech.

Met andere woorden prima deurbeleid om de sfeer binnen lekker gezellig te houden en zeer zeker verantwoord ondernemen met het oog op de continuiteit van het bedrijf in zijn geheel.
pi_40751900
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat mag hij niet zelf weten,
Jawel.
quote:
het is zelfs strafbaar.
Dat is weer een ander verhaal. Het gebrek aan respect voor het eigendom van anderen wat jij hier tentoonspreidt is nu eenmaal gemeengoed hier in Nederland.
pi_40751915
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef heiden6 het volgende:

[cliche]
Maar stel dat het om jou ging?
[/cliche]

Makkelijk praten zo. Je wilt lid worden van de plaatselijke voetbalvereniging en je leest dit in het verenigingsstatuut.
--

Elk lid heeft een even zwaar tellende stem tijdens alle Algemene Ledenvergaderingen waarbij het quorum gehaald wordt, behoudens negers en joden. Dit mogen we doen. Immers, we zijn geen (semi)overheidsinstelling

Hier komt het in feite op neer.
pi_40751933
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jawel.
[..]

Dat is weer een ander verhaal. Het gebrek aan respect voor het eigendom van anderen wat jij hier tentoonspreidt is nu eenmaal gemeengoed hier in Nederland.
Het is gewoon strafbaar dus je opmerking dat hij het zelf moet weten is niet correct.
pi_40751956
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Jonge mannen met een noordafrikaans uiterlijk staan er helaas nogal om bekend dat ze bovengemiddeld vaak de sfeer verzieken. En niemand wil uitgaan in een ongezellige tent dus klandizie kan dan helaas ook weer teruglopen. Gevolg is dan dat de tent op termijn wel kan sluiten met een beetje pech.

Met andere woorden prima deurbeleid om de sfeer binnen lekker gezellig te houden en zeer zeker verantwoord ondernemen met het oog op de continuiteit van het bedrijf in zijn geheel.
Selecteren op grond van huidskleur is discriminatie en als het aantoonbaar is, is het strafbaar. Verder is je post niet relevant.
pi_40752014
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

[cliche]
Maar stel dat het om jou ging?
[/cliche]

Makkelijk praten zo. Je wilt lid worden van de plaatselijke voetbalvereniging en je leest dit in het verenigingsstatuut.
--

Elk lid heeft een even zwaar tellende stem tijdens alle Algemene Ledenvergaderingen waarbij het quorum gehaald wordt, behoudens negers en joden. Dit mogen we doen. Immers, we zijn geen (semi)overheidsinstelling

Hier komt het in feite op neer.
Mij best. Ik zou er overigens niet bij willen horen, zo'n club, maar ik meen ook niet het recht te hebben om jou te verbieden zo'n club op te richten.

Realiseer je je wel wat je zegt? Als jij een voetbalclub opricht, en je laat een gebouw maken, kleedkamers, een kantine, velden en grote lichten... vervolgens gaan andere mensen bepalen wat je ermee mag doen.
pi_40752047
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is gewoon strafbaar dus je opmerking dat hij het zelf moet weten is niet correct.
Ik heb het niet over een juridische kwestie, dus jouw regelneukerij is niet relevant.

Hij mag het zelf weten. En jij mag het zelf weten. Ik weiger om het jou te verbieden.
pi_40752048
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Realiseer je je wel wat je zegt? Als jij een voetbalclub opricht, en je laat een gebouw maken, kleedkamers, een kantine, velden en grote lichten... vervolgens gaan andere mensen bepalen wat je ermee mag doen.
So what. Je moet je gewoon aan de (grond)wet houden. Je zult er ook niet mogen moorden, of vind je dat wel okay?
pi_40752080
De zeventien posts van SCH, en de argumenten kan ik als volgt samenvatten: het is strafbaar.

Heb je ook nog een eigen mening?
pi_40752123
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef heiden6 het volgende:
De zeventien posts van SCH, en de argumenten kan ik als volgt samenvatten: het is strafbaar.

Heb je ook nog een eigen mening?
Ja hoor, ik vind dat bepaalde wetten en delen uit de grondwet boven alles staan. Dat er niet gediscrimineerd mag worden en niet gemoord etcetera. Dus dat het zo zielig is dat je in je eigen gebouwen bepaalde dingen niet mag doen, dat onderschrijf ik niet.
pi_40752134
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef SCH het volgende:

[..]

So what. Je moet je gewoon aan de (grond)wet houden. Je zult er ook niet mogen moorden, of vind je dat wel okay?
Jij hebt de wet nodig om in te zien dat moorden niet okee is?

Als ik de wet redelijk vind, houd ik me eraan, en anders niet. Heel simpel hoor.

Stel dat er een wet wordt aangenomen waarin ik 'verplicht' ben homo's aan te geven waarna ze gearresteerd worden, kun je op mij dus vertrouwen.

Maar misschien ga je dan ook wel naar het bureau, immers is het de wet?
pi_40752152
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij hebt de wet nodig om in te zien dat moorden niet okee is?

Als ik de wet redelijk vind, houd ik me eraan, en anders niet. Heel simpel hoor.

Stel dat er een wet wordt aangenomen waarin ik 'verplicht' ben homo's aan te geven waarna ze gearresteerd worden, kun je op mij dus vertrouwen.

Maar misschien ga je dan ook wel naar het bureau, immers is het de wet?
Ik wist niet dat je anarchist was
pi_40752163
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hoor, ik vind dat bepaalde wetten en delen uit de grondwet boven alles staan. Dat er niet gediscrimineerd mag worden en niet gemoord etcetera. Dus dat het zo zielig is dat je in je eigen gebouwen bepaalde dingen niet mag doen, dat onderschrijf ik niet.
Het is pas echt zielig als je zo zelfingenomen bent dat je anderen onder dwang jouw moraal wilt opleggen.
pi_40752178
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je anarchist was
Bij deze.

Maar ji bent geen anarchist, dus je gaat jezelf aangeven?
pi_40752181
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is pas echt zielig als je zo zelfingenomen bent dat je anderen onder dwang jouw moraal wilt opleggen.
Je wordt met de post anarchistischer
pi_40752185
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mij best. Ik zou er overigens niet bij willen horen, zo'n club, maar ik meen ook niet het recht te hebben om jou te verbieden zo'n club op te richten.

Man, ik hoop dat je dit niet meent Jij zegt dus dat het de moeite waard is om te discrimineren op huidskleur om problemen te voorkomen met ethnische minderheden die statistisch gezien wat meer flikken dan anderen? Ik kan je vertellen dat ik blij ben dat de regering dan bemoeizuchtig is. Dit soort oplossingen lijkt doeltreffend, klinkt misschien goed in de oren. Maar zie mijn vorige post met mijn cliche post.
pi_40752191
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bij deze.

Maar ji bent geen anarchist, dus je gaat jezelf aangeven?
As if - situaties zijn zo 1824
pi_40752209
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Man, ik hoop dat je dit niet meent Jij zegt dus dat het de moeite waard is om te discrimineren op huidskleur om problemen te voorkomen met ethnische minderheden die statistisch gezien wat meer flikken dan anderen? Ik kan je vertellen dat ik blij ben dat de regering dan bemoeizuchtig is. Dit soort oplossingen lijkt doeltreffend, klinkt misschien goed in de oren. Maar zie mijn vorige post met mijn cliche post.
Als je nu wat beter had gelezen, had je gezien dat ik het dom vindt om te discrimineren.
pi_40752226
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef SCH het volgende:

[..]

As if - situaties zijn zo 1824
INHOUD.
pi_40752229
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je nu wat beter had gelezen, had je gezien dat ik het dom vindt om te discrimineren.
Maar je vindt wel dat het moet mogen.
pi_40752256
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Selecteren op grond van huidskleur is discriminatie en als het aantoonbaar is, is het strafbaar. Verder is je post niet relevant.
Dus dan moet je als ondernemer maar je tent kapot laten maken door een paar relschoppers?
pi_40752271
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar je vindt wel dat het moet mogen.
Ik vind dat je het niet mag verbieden.

Jij discrimineert trouwens ook vrouwen, door niet met ze naar bed te gaan, en ik discrimineer mannen.

Quick, somebody call the cops!
pi_40752278
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een juridische kwestie, dus jouw regelneukerij is niet relevant.

Hij mag het zelf weten. En jij mag het zelf weten. Ik weiger om het jou te verbieden.
Dat mag hij dus niet. Het is een juridische kwestie.
pi_40752289
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:40 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Dus dan moet je als ondernemer maar je tent kapot laten maken door een paar relschoppers?
Nee hoor, wie zegt dat?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:42:39 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40752311
Ik ben jaren bardame geweest in getdown tijdens mijn studie ( zowel aan de werf als in nieuwe pand ) en ik weet niet beter dan dat alles met kleur, mits vriendje van deurboys, standaard wordt geweigerd.

mensen zeggen wel dat de buitenlander zich aanstelt, maar probeer eens in zijn schoenen een kroeg, club of cafe binnen te komen anno 2006

rukkers
pi_40752318
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat mag hij dus niet. Het is een juridische kwestie.
De wet is geen alwetende, universele moraal. Ben jij het 100% eens met de huidige wetgeving?
pi_40752327
En dan zeuren over radicalisering en zo.
pi_40752364
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
En dan zeuren over radicalisering en zo.
Radicaliserende negers bedoel je?
pi_40752442
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De wet is geen alwetende, universele moraal. Ben jij het 100% eens met de huidige wetgeving?
Onze grondwet wel geloof ik.
pi_40752444
heiden6, ik volg je niet meer. Wat ik kan afleiden uit jouw posts is dat jij niet racistisch bent, maar het laat jou koud als iemand het slachtoffer wordt van negatieve generalisering? Klopt dit?
pi_40752473
quote:
Het petje moest af, we mochten wel blijven, wat we natuurlijk niet deden en we betaalden ook niet
pi_40752477
quote:

[..]

Racisten zitten niet in grote steden. Alleen in boeren dorpjes in de provincie. In de stad worden ze kapot geslagen namelijk.
JOHNNY HEITINGA
pi_40752497
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:42 schreef SHE het volgende:
Ik ben jaren bardame geweest in getdown tijdens mijn studie ( zowel aan de werf als in nieuwe pand ) en ik weet niet beter dan dat alles met kleur, mits vriendje van deurboys, standaard wordt geweigerd.

mensen zeggen wel dat de buitenlander zich aanstelt, maar probeer eens in zijn schoenen een kroeg, club of cafe binnen te komen anno 2006

rukkers
Hebben ze aan zichzelf te danken hè.
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:48:56 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40752507
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Racisten zitten niet in grote steden. Alleen in boeren dorpjes in de provincie. In de stad worden ze kapot geslagen namelijk.
en jij woont in welk dorp precies?
pi_40752523
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:46 schreef milkingmonkey het volgende:
heiden6, ik volg je niet meer. Wat ik kan afleiden uit jouw posts is dat jij niet racistisch bent, maar het laat jou koud als iemand het slachtoffer wordt van negatieve generalisering? Klopt dit?
Nee, ik vind gewoon dat het aan de eigenaar van het bedrijf is om te bepalen wie er wel en niet binnen komt, net zoals jij bepaalt wie er wel en niet je huis binnenkomt.

Het zou ook wel een beetje raar zijn als de overheid zich daarin gaat mengen, maar zo groot is het verschil niet.
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Onze grondwet wel geloof ik.
Je kunt artikel één ook opvatten als een verbod op hetero- of homoseksualiteit. Immers discrimineer je dan op basis van geslacht.
pi_40752544
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:49 schreef heiden6 het volgende:

Je kunt artikel één ook opvatten als een verbod op hetero- of homoseksualiteit. Immers discrimineer je dan op basis van geslacht.
Je draaft door dude
pi_40752568
quote:

[..]

En dit soort mensen mogen wel naar binnen
pi_40752583
Als ik trouwens een neger was zou ik bij zo'n tent ook echt niet naar binnen willen.

Overigens heb ik van buitenlandse vrienden nog nooit gehoord dat ze ergens gediscrimineerd zijn. Wat wel typisch is, aangezien dit volgens sommigen aan de lopende band gebeurt.
pi_40752599
quote:

[..]

Nee, ik vind gewoon dat het aan de eigenaar van het bedrijf is om te bepalen wie er wel en niet binnen komt, net zoals jij bepaalt wie er wel en niet je huis binnenkomt.

Het zou ook wel een beetje raar zijn als de overheid zich daarin gaat mengen, maar zo groot is het verschil niet.
Gek genoeg kan ik jouw punt nog enigszins nog begrijpen. Maar jij keurt het (maakt niet uit hoe je het verwoord/interpreteert) in feite goed. Dát schrikt me af.
pi_40752601
Ga je nu beweren dat het niet gebeurt?
pi_40752603
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Je draaft door dude
Want? Discriminatie op basis van geslacht mag wel, of onder welke voorwaarden? Of is er geen sprake van?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:52:30 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40752610
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef SCH het volgende:

[..]

En dit soort mensen mogen wel naar binnen
Zie je dat SCH? we zijn het volgens mij eens

*brr*
pi_40752618
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Gek genoeg kan ik jouw punt nog enigszins nog begrijpen. Maar jij keurt het (maakt niet uit hoe je het verwoord/interpreteert) in feite goed. Dát schrikt me af.
Zoals ik net al aangaf zou ik bij zo'n voetbalclub niet willen horen. Lijkt me voldoende.

Ik ben er alleen op tegen iets te verbieden omdat ik het afkeur. Dat vind ik een fascistisch trekje.
pi_40752635
quote:
En monogamie kan je dan ook wel verbieden. En verkrachting zou dan eigenlijk ook niet bestaan
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_40752647
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En monogamie kan je dan ook wel verbieden.
Wie discrimineer je daarmee dan?
quote:
En verkrachting zou dan eigenlijk ook niet bestaan
Dit volg ik niet helemaal.
pi_40752656
quote:

[..]

Oke, leg mij eens uit waaraan ik het te danken heb dat ik moeite heb om een discotheek in te komen.
pi_40752683
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zoals ik net al aangaf zou ik bij zo'n voetbalclub niet willen horen. Lijkt me voldoende.

Ik ben er alleen op tegen iets te verbieden omdat ik het afkeur. Dat vind ik een fascistisch trekje.
Man, moet jij jezelf eens horen. Jij moet duidelijk de politiek in. Doordat TEGEN zo een verbod bent, geef je een signaal af. Dit kan je toch niet ontkennen? Ja, een geweigerde kan ook een andere plek zoeken, maar daar gaat écht niet om in deze discussie.
pi_40752696
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wie discrimineer je daarmee dan?
[..]

Dit volg ik niet helemaal.
Jij vind het weigeren van bedpartners schijnbaar discriminatie......
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_40752730
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jij vind het weigeren van bedpartners schijnbaar discriminatie......
Ja, als je bijvoorbeeld alleen kijkt naar iemands geslacht, in feite wel. Maar daar is niets mis mee. Immers moet jij zelf weten met wie je je bed/discotheek wilt delen.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:57:20 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40752741
Zo zie je maar..het begrip 'vrijheid' is schijnbaar nog niet voor iedereen gelijk

en ps Sasso: don't bother...zonde van je letters
pi_40752775
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, als je bijvoorbeeld alleen kijkt naar iemands geslacht, in feite wel. Maar daar is niets mis mee. Immers moet jij zelf weten met wie je je bed/discotheek wilt delen.
Dus als je jezelf weigert te laten verkrachten ben je in feite ook aan het discrimineren? Volgens jouw logica dus wel.
pi_40752784
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Man, moet jij jezelf eens horen. Jij moet duidelijk de politiek in. Doordat TEGEN zo een verbod bent, geef je een signaal af. Dit kan je toch niet ontkennen? Ja, een geweigerde kan ook een andere plek zoeken, maar daar gaat écht niet om in deze discussie.
Je geeft het signaal af dat je het eigendom van anderen respecteert. En hun vrijheid om iets te doen met hun eigendom, waar jij het niet mee eens bent.

Ik vind 'een signaal geven' sowieso bij lange na niet genoeg motivatie om anderen je wil op te leggen.
pi_40752830
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus als je jezelf weigert te laten verkrachten ben je in feite ook aan het discrimineren? Volgens jouw logica dus wel.
Volgens mij heb je überhaupt geen begrip van het woord logica.

Als je weigert je te laten verkrachten door negers, maar wel door blanken, doe je ook aan discriminatie. Dit hele concept is waanzin, immers als je het okee vindt om verkracht te worden in een specifiek geval, is het geen verkrachting meer.
pi_40752847
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je überhaupt geen begrip van het woord logica.

Als je weigert je te laten verkrachten door negers, maar wel door blanken, doe je ook aan discriminatie. Dit hele concept is waanzin, immers als je het okee vindt om verkracht te worden in een specifiek geval, is het geen verkrachting meer.
Hé, het weigeren van bedpartners is toch discriminatie volgens jou?
pi_40752918
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hé, het weigeren van bedpartners is toch discriminatie volgens jou?
Het weigeren van specifieke bedpartners op basis van geslacht wel, ja.

En volgens mij ben ik juist degene die dat niet wil verbieden, ook niet in een andere context.

Kap nu eens met me woorden in de mond te leggen. Ik ga niet continu alles uitleggen omdat jij debiele conclusies trekt.
pi_40753055
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Dit hele concept is waanzin, immers als je het okee vindt om verkracht te worden in een specifiek geval, is het geen verkrachting meer.
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je geeft het signaal af dat je het eigendom van anderen respecteert. En hun vrijheid om iets te doen met hun eigendom, waar jij het niet mee eens bent.

Ik vind 'een signaal geven' sowieso bij lange na niet genoeg motivatie om anderen je wil op te leggen.
Dan komen we terug op de repliek van SCH. De grondwet. Blijkbaar erken je het wel, maar ben je het ermee oneens. Jij snapt toch wel dat jouw argumenten enkel en alleen een legitieme smoes vormen voor clubs/kroegen of wat dan ook om systematisch mensen te selecteren die je niet in jouw bezit willen hebben. Ik kan me namelijk geen andere reden verzinnen waarom je anders een voorstander bent voor het geven van de vrijheid om te kiezen wie je (niet) toelaat op grond van huidskleur. Het gaat voornamelijk om dat laatste he. Jij schrijft al je posts op zo een manier dat je dat vervaagt.
pi_40753217
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het weigeren van specifieke bedpartners op basis van geslacht wel, ja.
Volgens mij weiger je bedpartners gewoon op gebrek aan sexuele aantrekkelijkheid. Niet op geslacht. Die sexuele aantrekkelijkheid bepaal je aan de hand van biologische en chemische processen in je lichaam. Bovendien doe je je oordeel op individuele basis en niet op groepsbasis. Taaltechnisch heb je dus gelijk. Discrimineren betekend puur taaltechnisch niets anders dan onderscheid maken.

Maar goed, we weten allemaal dat we het hier hebben over discriminatie van groepen op basis van niet biologische en chemische processen in je lichaam, maar op basis van je ratio of het gebrek daaraan. In dat kader is jouw vergelijking gewoon bullshit. En dat weet je zelf ook wel, je bent niet achterlijk.
quote:
En volgens mij ben ik juist degene die dat niet wil verbieden, ook niet in een andere context.

Kap nu eens met me woorden in de mond te leggen. Ik ga niet continu alles uitleggen omdat jij debiele conclusies trekt.
Ik leg je geen woorden in de mond, ik weet heus wel dat je dat niet vind en ik denk dat iedereen in dit topic dat ook wel weet. Ik pas alleen eventjes jou logica toe in een wat extremere situatie.
pi_40753249
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:48 schreef SHE het volgende:

[..]

en jij woont in welk dorp precies?
Helmond
JOHNNY HEITINGA
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:15:56 #103
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40753276
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:14 schreef Camplo het volgende:

[..]

Helmond
Ik leg mijn kees ten ruste

Please be nice bitch...niet elk kleurtje heeft zijn geurtje, ook buiten Helmond!
pi_40753290
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Oke, leg mij eens uit waaraan ik het te danken heb dat ik moeite heb om een discotheek in te komen.
Aan 'ähnliche' personen die zich minder goed konden gedragen.
JOHNNY HEITINGA
pi_40753368
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

"Verkracht me, nu!"
quote:
Dan komen we terug op de repliek van SCH. De grondwet. Blijkbaar erken je het wel, maar ben je het ermee oneens. Jij snapt toch wel dat jouw argumenten enkel en alleen een legitieme smoes vormen voor clubs/kroegen of wat dan ook om systematisch mensen te selecteren die je niet in jouw bezit willen hebben. Ik kan me namelijk geen andere reden verzinnen waarom je anders een voorstander bent voor het geven van de vrijheid om te kiezen wie je (niet) toelaat op grond van huidskleur. Het gaat voornamelijk om dat laatste he. Jij schrijft al je posts op zo een manier dat je dat vervaagt.
Het bestaan van een grondwet valt niet te ontkennen. Dat heeft niets met her erkennen van de inhoud te maken.

Het is geen legitieme smoes, wat mij betreft hoeven mensen sowieso niet te verantwoorden wie ze thuis of in hun kroeg toelaten.

Dat dat soms vervelende gevolgen kan hebben lijkt me duidelijk, maar dat is niet ernstig, en sowieso geen reden voor onrecht. Daarnaast lijkt me openheid van zaken juist fijn, als neger zou ik wel willen weten welke kroegbazen racistisch waren, zodat ik ze kon mijden. Nu verplicht je aan de ene kant de kroegbaas zijn eigendom ter beschikking te stellen en te zwijgen, en aan de andere kant brengen mensen die dat anders waarschijnlijk niet zouden doen, een hoop geld naar de racist in kwestie.
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volgens mij weiger je bedpartners gewoon op gebrek aan sexuele aantrekkelijkheid. Niet op geslacht. Die sexuele aantrekkelijkheid bepaal je aan de hand van biologische en chemische processen in je lichaam. Bovendien doe je je oordeel op individuele basis en niet op groepsbasis. Taaltechnisch heb je dus gelijk. Discrimineren betekend puur taaltechnisch niets anders dan onderscheid maken.

Maar goed, we weten allemaal dat we het hier hebben over discriminatie van groepen op basis van niet biologische en chemische processen in je lichaam, maar op basis van je ratio of het gebrek daaraan. In dat kader is jouw stelling gewoon bullshit. En dat weet je zelf ook wel, je bent niet achterlijk.
Dat zijn net zo goed biologische en chemische processen hoor.
quote:
Ik leg je geen woorden in de mond, ik weet heus wel dat je dat niet vind en ik denk dat iedereen in dit topic dat ook wel weet. Ik pas alleen eventjes jou logica toe in een wat extremere situatie.
Dat is mijn logica niet, dat is een verkeerde interpretatie ervan.
pi_40753393
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef heiden6 het volgende:
Overigens heb ik van buitenlandse vrienden nog nooit gehoord dat ze ergens gediscrimineerd zijn. Wat wel typisch is, aangezien dit volgens sommigen aan de lopende band gebeurt.
Moeten die buitenlandse vriendjes eens samen met z'n allen een discotheek proberen binnen te komen
pi_40753458
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Moeten die buitenlandse vriendjes eens samen met z'n allen een discotheek proberen binnen te komen
Dat doen ze geregeld en zonder problemen.

Ik kam me indenken dat de meeste gevallen van discriminatie eerder zijn op basis van iemands houding en uitstraling, dan op basis van afkomst of wat dan ook.

pi_40753511
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:

Dat zijn net zo goed biologische en chemische processen hoor.
Tuurlijk. Sexuele aantrekkingskracht is ook voor een deel ratio en discriminatie is ook voor een deel instinct. En daar kunnen we hele epossen over schrijven. Je snapt het idee toch?

Daarnaast is er de overduidelijk individuele factor bij de neukbaarheid en de groepsfactor bij geen nikkers en woestijnvolk in m'n gabberpaleis......
pi_40753556
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk. Sexuele aantrekkingskracht is ook voor een deel ratio en discriminatie is ook voor een deel instinct. En daar kunnen we hele epossen over schrijven. Je snapt het idee toch?

Daarnaast is er de overduidelijk individuele factor bij de neukbaarheid en de groepsfactor bij geen nikkers en woestijnvolk in m'n gabberpaleis......
Uiteraard, het is allemaal niet zo zwart-wit, dat is een van de dingen die me zo irriteert, en de reden dat ik met het voorbeeld kwam.
pi_40753574
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat doen ze geregeld en zonder problemen.

Ik kam me indenken dat de meeste gevallen van discriminatie eerder zijn op basis van iemands houding en uitstraling, dan op basis van afkomst of wat dan ook.
Onzin. Hijs 2 Marokkanen in een net verzorgt trendy pakkie, zet er een ditto neger bij en leer ze een Gooise Rrrrrrrrrrrrrrr aan. Geef ze ook nog een cursus etiquette en waarschijnlijk komen ze die trendy discotheek nog niet binnen.

Of het moeten Ali B en z'n soapie-vrienden zijn natuurlijk.......
pi_40754105
weet je ook de reden waarom die geweigerd was....? ok, 't zal best wel zijn om zijn huidskleur, en dan is 't belachelijk, maar 't kan ook zijn omdatie vorige keer wat uitgevreten heeft hé.... dat weet je niet...Misschien was hij wel betrokken bij een vechtpartij. Misschien ook niet en dan is het, nogmaals, ronduit schandalig datie er niet inmag, maar je weet 't niet......
Haleloeja
pi_40754152
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:49 schreef Gelderland het volgende:
weet je ook de reden waarom die geweigerd was.... ok, 't zal best wel zijn om zijn huidskleur, en dan is dat ook super belachelijk, maar 't kan ook zijn omdatie vorige keer wat uitgevreten heeft hé.... dat weet je niet...Misschien was hij wel betrokken bij een vechtpartij. Misschien ook niet en dan is het, nogmaals, ronduit schandalig datie er niet inmag, maar je weet 't niet......
Je kunt best zomaar iets aannemen als dat goed uitkomt. De feiten zijn niet relevant.
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:01:32 #113
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_40754405
quote:
Niet te geloven!!!!!!!!!
Ik was wat drinken met zuslief in Stairway in Utrecht.
Andere zus bevond zich in 't Pakhuis. Ik ben geen discotheekganger en ook niet bekend in t regulier uitgaanscircuit. Ik ga onregelmatig regelmatig naar de kroeg, concerten en festivals.

Maar goed, we ging andere zus opzoeken in 't Pakhuis. er stond een rij van 10-15 mensen, vooral mannen en ik had al snel door dat ene zus naar voren schuiven zou helpen omdat zij er mee 'standaard conform het publiek van lokatie' uitziet dan ik.
We staan met wat mannen te praten, waaronder 1 kleine man, kaal hoofd, geen NL'er, trainingspak en met een man met hele donkere huidskleur, 'standaard' kleding, erg sociaal, studeert in Utrecht, leuk gesprek etc

En wat????

Die donkere man wordt al enige uit de rij gepikt en moet optiefen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

schandalig, ik was TE perplex om wat te zeggen. Ik mocht met zus vrijwel direct naar binnen.
Nee je bent gewoon te laf. Te laf om er iets van te zeggen.
quote:
Binnen gekomen, allemaal studentiekoze valterwatteneukenluimaarallemaalerrugblank!! en die gup in trainingspak en sportschoenen.
Normaliter zitten deze "studentiekoze valterwatteneukenluimaarallemaalerrugblank!!" er natuurlijk nooit.
quote:
Ik ben weggegaan, ik ben BOOS.
Held! (m/v) Weglopen.
quote:
Ik d8 dat dit alleen met lastige mensen in de rij gebeurde. Ik hoorde het wel es via de krant van marokkaanse jongens en als dat net zo gaat kan ik me voorstellen dat ze boos zijnn!!!!!!!!!

Ik wil een klacht indienen....waarowaar moet dit?

bij raadsleden@utrecht.nl of is er een meldpunt.....????????????

eikels!!!!!!!!!
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:02:35 #114
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40754432
eerlijk is eerlijk..naar binnen gaan is instemmen met beleid

net als hier
pi_40754472
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:02 schreef SHE het volgende:

net als hier
De macht stijgt je naar het hoofd.
pi_40754494
Bepaalde "types" zou ik ook bij voorbaat niet binnen laten.....
pi_40754561
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:02 schreef SHE het volgende:

net als hier

offt. ben je al eens in het pothuys geweest ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:11:17 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40754644
Pothuys rocks

Wanneer kom ik bij jou eten tante Bloes?
pi_40754656
TS: gaf de portier eigenlijk een reden aan? Anders had je daar rustig even naar kunnen vragen. Bij voorbaat discriminatie schreeuwen is een beetje makkelijk.
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:12:17 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40754675
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De macht stijgt je naar het hoofd.
macht? welke..ik kan er niet eens iemand afflikkeren...so much 4 power
pi_40754745
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:11 schreef manhattan het volgende:
TS: gaf de portier eigenlijk een reden aan? Anders had je daar rustig even naar kunnen vragen. Bij voorbaat discriminatie schreeuwen is een beetje makkelijk.
Goh, kies er eentje uit het volgende lijstje:

• Je hebt geen ledenpas / Je bent geen lid / Alleen vaste klanten vanavond
  • Je kleding is niet gepast
  • Het is vol / We hebben teveel mannen binnen
  • Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    pi_40754751
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:11 schreef SHE het volgende:
    Pothuys rocks

Wanneer kom ik bij jou eten tante Bloes?
    Tante bloes woont tegenweurdig niet meer Utreg lieve sjie, maar waar ik nu woon met ome golfert is het ook lekker eten
    pi_40754770
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tante bloes woont tegenweurdig niet meer Utreg lieve sjie, maar waar ik nu woon met ome golfert is het ook lekker eten
    Is je vent alweer unbanned eigenlijk?
    pi_40754783
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef heiden6 het volgende:

Is je vent alweer unbanned eigenlijk?
    Nee man wat denk jij nou, dat we dat zomaar zouden pikken?
      zondag 13 augustus 2006 @ 01:17:27 #125
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_40754788
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

waarom ben ik daar dan niet Bloes?
    pi_40754794
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Goh, kies er eentje uit het volgende lijstje:

• Je hebt geen ledenpas / Je bent geen lid / Alleen vaste klanten vanavond
  • Je kleding is niet gepast
  • Het is vol / We hebben teveel mannen binnen
  • Er is niet aangetoond dat het discriminatie is. Voor hetzelfde geld was het een oude bekende die er vorige week uitgesodemietert is.
    pi_40754818
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef SHE het volgende:

waarom ben ik daar dan niet Bloes?
    Ik ben net nog langsch utreg gereden, en je stond niet op de afgesproken plek
    pi_40754819
    Het erge is, is dat mensen dit al normaal vinden. En vaak ook gewoon terecht vinden. Het gros van alle Nederlanders is tot op zekere hoogte gewoon een racist.
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
    pi_40754825
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef manhattan het volgende:

[..]

Er is niet aangetoond dat het discriminatie is. Voor hetzelfde geld was het een oude bekende die er vorige week uitgesodemietert is.
    Ja, hij zou zomaar die ene procent waarbij dat werkelijk het geval is geweest kunnen zijn natuurlijk......
      zondag 13 augustus 2006 @ 01:20:39 #130
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_40754854
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben net nog langsch utreg gereden, en je stond niet op de afgesproken plek
    Dus krijg ik straf toch??
    pi_40754862
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
    Het erge is, is dat mensen dit al normaal vinden. En vaak ook gewoon terecht vinden. Het gros van alle Nederlanders is tot op zekere hoogte gewoon een racist.
    Te makkelijk.
    pi_40754878
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef manhattan het volgende:

[..]

Te makkelijk.
    Jij bent er eentje van dus.
    pi_40754888
    En laat me raden, jij kan het weten 'want ik kom uit Rotterdam'.

pi_40754892
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent er eentje van dus.
    Oh, dan discrimineer ik!
    pi_40754897
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef SHE het volgende:

Dus krijg ik straf toch??
    Je wil te graag
    ome golfert zijn zweep ligt al dagen klaar
      zondag 13 augustus 2006 @ 01:23:21 #136
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_40754913
    *rrroaaaaarrrr*
    pi_40754920
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:05 schreef manhattan het volgende:
    Nuff said. Kom er gewoon voor uit joh .
    pi_40754925
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:22 schreef Jajong het volgende:
    En laat me raden, jij kan het weten 'want ik kom uit Rotterdam'.

Ja, want "ik ben voor Feijenoord". Please, cut the crap!
    pi_40754937
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nuff said. Kom er gewoon voor uit joh .
    Waarvoor ?
    pi_40754947
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:05 schreef manhattan het volgende:
    Wat voor types dan, my god.... hoe zie jij eruit dan?
    pi_40754954
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef manhattan het volgende:

[..]

Ja, want "ik ben voor Feijenoord". Please, cut the crap!
    Je bent echt té dom om een discussie mee aan te gaan, groetjes.
    pi_40754983
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:25 schreef Jajong het volgende:

uitgeluld.
    Doei!
    pi_40755017
    manhattan
    pi_40755334
    Wat doen jullie? Jullie verpesten de eerste serieuze discussie sinds tijden in Klaagbaak

(move naar GC lijkt me sowieso beter])
    pi_40755392
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:42 schreef milkingmonkey het volgende:
    Wat doen jullie? Jullie verpesten de eerste serieuze discussie sinds tijden in Klaagbaak

Wie is jullie
      zondag 13 augustus 2006 @ 16:26:14 #146
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_40766831
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:42 schreef milkingmonkey het volgende:

En wat voor discussie?
    Het is gewoon een feit dat donkere mensen met moeite ergens binnenkomen, heeft niks met houding of de verleden tijd te maken.
    Het is gewoon pure racisme, je kan er wel allerlei dingen erbij halen maar het komt toch altijd gewoon op racisme uit.
    pi_40766868
    't Pakhuis is oke, altijd een gezellige sfeer. Dus ze doen toch iets goed, behalve de airco dan, want die hebben ze niet .
      zondag 13 augustus 2006 @ 16:32:12 #148
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_40767029
    Jij mag toch weten wat voor mensen je binnenlaat? Het is jouw zaak! Er is een deurbeleid, een kleding / uitstralings beleid, en terecht. Zwarten hebben het verneukt voor zichzelf.
      zondag 13 augustus 2006 @ 16:35:19 #149
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_40767134
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef Oksel het volgende:
    Jij mag toch weten wat voor mensen je binnenlaat? Het is jouw zaak! Er is een deurbeleid, een kleding / uitstralings beleid, en terecht. Zwarten hebben het verneukt voor zichzelf.
      zondag 13 augustus 2006 @ 16:41:11 #150
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40767298
    quote:
    Wat is standaardkleding? Kan me niet voorstellen dat een Humberto Tan type daar geweigerd wordt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_40767356
    Daarnaast zijn de uitsmijters daar vaak ook zelf donker.
    pi_40767666
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat is standaardkleding? Kan me niet voorstellen dat een Humberto Tan type daar geweigerd wordt.
    Ik ben dus niet de enige die direct aan Humberto Tan moest denken?
    pi_40767994
    Ik ben trouwens nog nooit ergens geweigerd.
    pi_40768004
    MAAR DAT KOMT OMDAT IK KAPOT SPANG BEN SWA JEWEETS
    pi_40768578
    quote:

[..]

En die gast werd later ontslagen
    Werd hem gevraagd als een marrokaan je een baan zal geven zou je het dan aannemen?
    Die gast: 'ja'

zondag 13 augustus 2006 @ 17:27:17 #156
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_40768635
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Urvin het volgende:

[..]

En die gast werd later ontslagen
    Werd hem gevraagd als een marrokaan je een baan zal geven zou je het dan aannemen?
    Die gast: 'ja'

pi_40769061
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 16:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die direct aan Humberto Tan moest denken?
    Humberto is een bekende Nederlander...
    pi_40769668
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 17:42 schreef Urvin het volgende:

[..]

Humberto is een bekende Nederlander...
    En daarmee is het minder typisch dat er meerdere mensen direct aan hem denken bij een vage omschrijving?

pi_40769815
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef speknek het volgende:

[..]

zo'n type was het dus mooi wel. Hij stond al klaar met zijn HvA studentenpas, ID-bewijs etc... en er is niet eens naar gekeken. Hij werd op zijn schouder getikt en werd gezegd, jij kan niet naar binnen hier.
      zondag 13 augustus 2006 @ 19:50:52 #160
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40773355
    Nou, als HvAer heeft ie toch niets in die ballentent te zoeken .

Maarja, jammer dus. Het gebeurt wel vaker en het is niet echt goed te praten. Als ie er met z'n broek op z'n knieen gangsterstyle uitzag, of in een groep van tien boyz n the hood na zat te doen, was het volkomen logisch. Een enkele neger schaadt je image niet.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 13 augustus 2006 @ 20:07:21 #161
    151791 Kindervriend
    Tilburg boven fallus.
    pi_40773893
    OMFG TS, idioot!

Ik weet dat het komkommertijd is, maar nu ga je echt te ver. Val die kranten niet lastig met je onzin man! Straks ga je ze nog mailen dat buschauffeurs soms shag roken als ze aan het rijden zijn! Net zo wereldschokkend!
    pi_40777241
    zucht....

Stel dat de reden racistisch is van aard, dan wil je toch bij voorbaat die tent niet meer in?

Als ik ergens geweigerd word (vol, ledenpas of iets anders) dan zoek ik gewoon een andere tent op. Zij lopen inkomsten mis.Het beleid in utrecht is gewoon streng(er) en daar mag je onze medelanders die altijd in of voor de GetDown zaten te klooien voor bedanken. Liet je ze binnen dan was het mot en stonden ze buiten (geweigerd) voor de deur dan was het ook mot. Het gevolg was dat steeds minder mensen daar heen wilde gaan (gezellig zo'n grote groep voor de deur die naar binnen wilt maar bij voorbaat al weet dat ze niet binnenkomen) en de tent ging dicht.

Hoe lullig het ook klinkt, in de stad utrecht is het kennelijk nodig om op zo'n manier een goede sfeer in je tent te behouden.

Maargoed, iedereen wilt natuurlijk de moraalridder uithangen en vertellen dat hij of zij het er niet mee eens is totdat je favo club een keer sluit vanwege een schietpartij of een bekende van je finaal de tering is in getrapt of je vriendin betast word. Dan komen er weer 'kutmarokkanen' topics.

note: Ik weet dat mijn voorbeelden ook gebeuren onder de autochtone jeugd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Zeurberus op 13-08-2006 21:43:24 ]
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
    pi_40779538
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef Kindervriend het volgende:
    OMFG TS, idioot!

Ik weet dat het komkommertijd is, maar nu ga je echt te ver. Val die kranten niet lastig met je onzin man! Straks ga je ze nog mailen dat buschauffeurs soms shag roken als ze aan het rijden zijn! Net zo wereldschokkend!
    dank je voor je complimenteuze reactie
      zondag 13 augustus 2006 @ 23:29:16 #164
    66083 Platina
    78th Element
    pi_40781909
    Hier in Limburg word er niet gediscrimineerd hoor. Ze hebben zelfs een RnB lounge bij de plaatselijke discotheek gebouwd. Bij de andere discotheek word er ook niet gediscrimeneerd maar je zult er ook echt geen zwarten aantreffen. Overigens vind ik het geheel logisch dat gekleurde mensen sneller geweigerd worden en ook niet meer dan terecht.
    pi_40782291
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef Platina het volgende:
    Hier in Limburg word er niet gediscrimineerd hoor. Ze hebben zelfs een RnB lounge bij de plaatselijke discotheek gebouwd. Bij de andere discotheek word er ook niet gediscrimeneerd maar je zult er ook echt geen zwarten aantreffen. Overigens vind ik het geheel logisch dat gekleurde mensen sneller geweigerd worden en ook niet meer dan terecht.
    ik weet niet wat ik lees, jij bent blond, en limburger, ga je schamen.

K*T. ik ga me schamen, je bent een man,

[ Bericht 16% gewijzigd door Killer_Mom op 14-08-2006 00:20:53 ]
    De Puta Madre
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')