denk dat hun er weinig mee zullen doen. Ik wil je niet ruw wakker schudden, maar dit is oud nieuws.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:05 schreef Babbelzz het volgende:
zow
heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
in ieder geval ingelicht...
Goed dat je hier iets aan doet, onafgezien van of t resultaat boekt of niet. Als iedereen zo zou reageren als jij zouden dit soort situaties zich minder voordoen. En dan zeggen ze dat er geen discriminatie bestaat in Nederland...buwahahahahaha laat me niet lachen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:05 schreef Babbelzz het volgende:
zow
heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
Nu nog de koningin, het leger, balkende, amnesty international, winston bogarde en clarence seedorf inlichten...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:05 schreef Babbelzz het volgende:
zow
heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
Ja maar nu heb je het over gasten die er om vragen..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:19 schreef Camplo het volgende:
Maak je niet zo druk man. Tering t'is vaak zat vechten met de 'donkeren' in Koempelz in limburg waren ze 2 jaar geleden ook niet meer welkom na dubbele schietpartij.
Aansteller...
Limburgquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:19 schreef Camplo het volgende:
Maak je niet zo druk man. Tering t'is vaak zat vechten met de 'donkeren' in Koempelz in limburg waren ze 2 jaar geleden ook niet meer welkom na dubbele schietpartij.
Aansteller...
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Limburg![]()
Zegt wat mij betreft al weer genoeg.
Je gaat toch ook niet met een petje op stappen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo, flink aan de kaak stellen dit soort dingen
Ik ken mensen die bij een kroeg op het Neude eruit werd gezet omdat ie een petje droeg![]()
Maar wel eerst zijn bestelling opnemen en dan pas verzoeken of ie de zaak wil verlaten
Daar zitten bijna geen buitenlanders, veel xenofobe lui daar.quote:
Discrimineren op huidskleur helpt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef Catbert het volgende:
Right. Ze hebben bij veel kroegen in Utrecht een streng deurbeleid omdat het gewoon nodig is.
Werken allochtonen in Limburg wél en in de Randstad dus niet ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daar zitten bijna geen buitenlanders, veel xenofobe lui daar.
Zag ook eens een keer een Premtime op Nederland 3, behoorlijk trieste lui daar in een of ander rascistencafe kwamen ze dan samen om samen te haten.
En wanneer Prem om argumenten vroeg waarom hij zo`n hekel had aan buitenlanders, ja ze werken niet en ze willen niet werken, en ze bouwen moskeën.![]()
Als dit nou in de randstad was gefilmd kon ik dit begrijpen maar Limburg waar je echt moet zoeken bijna naar een allochtoon.![]()
Wat is er mis met een petje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet met een petje op stappen?Doe gewoon een beetje moeite om er fatsoenlijk uit te zien.
Wat is er mis met goed deurbeleid en verantwoord ondernemen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo, flink aan de kaak stellen dit soort dingen
Wat heeft dit met mijn reply te maken??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Werken allochtonen in Limburg wél en in de Randstad dus niet ?
Nee het gaat om acceptatie, wanneer ik in een boerendorp loop heb ik een veel grotere kans op problemen met de lokale jeugd als dat ik in een zwarte wijk loop.quote:
Het gaat niet om de hoeveelheid, maar hoe dergelijke mensen en culturen zijn.
En trappen afbreken...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:dit pikken we niet
morgen allemaal naar Utrecht
We gaan Utrechtse vlaggen in de fik steken. Met stenen naar de politie gooien, bushokjes vernielenstop discriminatie
mwah.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef MrSASO het volgende:
Nee het gaat om acceptatie, wanneer ik in een boerendorp loop heb ik een veel grotere kans op problemen met de lokale jeugd als dat ik in een zwarte wijk loop.
Als het goed deurbeleid zou zijn. Verantwoord ondernemen is niet aan de orde, discrimineren mag gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Wat is er mis met goed deurbeleid en verantwoord ondernemen?
Nee, dat mag hij niet zelf weten, het is zelfs strafbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me dat een bedrijf zelf moet weten wie er naar binnen mag en wie niet.
Hoe dom het ook is om alle negers te weigeren, dat pand is niet van jou.
Jonge mannen met een noordafrikaans uiterlijk staan er helaas nogal om bekend dat ze bovengemiddeld vaak de sfeer verzieken. En niemand wil uitgaan in een ongezellige tent dus klandizie kan dan helaas ook weer teruglopen. Gevolg is dan dat de tent op termijn wel kan sluiten met een beetje pech.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het goed deurbeleid zou zijn. Verantwoord ondernemen is niet aan de orde, discrimineren mag gewoon niet.
Jawel.quote:
Dat is weer een ander verhaal. Het gebrek aan respect voor het eigendom van anderen wat jij hier tentoonspreidt is nu eenmaal gemeengoed hier in Nederland.quote:het is zelfs strafbaar.
[cliche]quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me dat een bedrijf zelf moet weten wie er naar binnen mag en wie niet.
Hoe dom het ook is om alle negers te weigeren, dat pand is niet van jou.
Het is gewoon strafbaar dus je opmerking dat hij het zelf moet weten is niet correct.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Het gebrek aan respect voor het eigendom van anderen wat jij hier tentoonspreidt is nu eenmaal gemeengoed hier in Nederland.
Selecteren op grond van huidskleur is discriminatie en als het aantoonbaar is, is het strafbaar. Verder is je post niet relevant.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Jonge mannen met een noordafrikaans uiterlijk staan er helaas nogal om bekend dat ze bovengemiddeld vaak de sfeer verzieken. En niemand wil uitgaan in een ongezellige tent dus klandizie kan dan helaas ook weer teruglopen. Gevolg is dan dat de tent op termijn wel kan sluiten met een beetje pech.
Met andere woorden prima deurbeleid om de sfeer binnen lekker gezellig te houden en zeer zeker verantwoord ondernemen met het oog op de continuiteit van het bedrijf in zijn geheel.
Mij best. Ik zou er overigens niet bij willen horen, zo'n club, maar ik meen ook niet het recht te hebben om jou te verbieden zo'n club op te richten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
[cliche]
Maar stel dat het om jou ging?![]()
[/cliche]
Makkelijk praten zo. Je wilt lid worden van de plaatselijke voetbalvereniging en je leest dit in het verenigingsstatuut.
--
Elk lid heeft een even zwaar tellende stem tijdens alle Algemene Ledenvergaderingen waarbij het quorum gehaald wordt, behoudens negers en joden. Dit mogen we doen. Immers, we zijn geen (semi)overheidsinstelling
Hier komt het in feite op neer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |