abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40734611
Niet te geloven!!!!!!!!!
Ik was wat drinken met zuslief in Stairway in Utrecht.
Andere zus bevond zich in 't Pakhuis. Ik ben geen discotheekganger en ook niet bekend in t regulier uitgaanscircuit. Ik ga onregelmatig regelmatig naar de kroeg, concerten en festivals.

Maar goed, we ging andere zus opzoeken in 't Pakhuis. er stond een rij van 10-15 mensen, vooral mannen en ik had al snel door dat ene zus naar voren schuiven zou helpen omdat zij er mee 'standaard conform het publiek van lokatie' uitziet dan ik.
We staan met wat mannen te praten, waaronder 1 kleine man, kaal hoofd, geen NL'er, trainingspak en met een man met hele donkere huidskleur, 'standaard' kleding, erg sociaal, studeert in Utrecht, leuk gesprek etc

En wat????

Die donkere man wordt al enige uit de rij gepikt en moet optiefen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

schandalig, ik was TE perplex om wat te zeggen. Ik mocht met zus vrijwel direct naar binnen.

Binnen gekomen, allemaal studentiekoze valterwatteneukenluimaarallemaalerrugblank!! en die gup in trainingspak en sportschoenen.

Ik ben weggegaan, ik ben BOOS.

Ik d8 dat dit alleen met lastige mensen in de rij gebeurde. Ik hoorde het wel es via de krant van marokkaanse jongens en als dat net zo gaat kan ik me voorstellen dat ze boos zijnn!!!!!!!!!

Ik wil een klacht indienen....waarowaar moet dit?

bij raadsleden@utrecht.nl of is er een meldpunt.....????????????

eikels!!!!!!!!!
pi_40734686
wil een mod de titel aanpassen naar: 't Pakhuis in Utrecht -->discriminatie?!?!
pi_40734789
Maandag even met de gemeente bellen. Ze hebben vast wel een anti-dicriminatiepunt in Utrecht.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_40734914
ik heb het AD/Un zojuist gemaild.... zijn ze nou gek geworden.

de Iraanse taxichauffeur reageerde laconiek. Hij komt nergens binnen, en vertelde me dat ik alleen maar geschokt was omdat ik het nu een keer IRL mee maakt....hij komt al jaren die tokos niet in, behalve als hij uitsmijters kent....
strange strange strange..... ik d8 echt dat dit niet meer bestond.

FUCK wat naief!!!!!!
pi_40735209
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
in ieder geval ingelicht...
pi_40735642
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 04:05 schreef Babbelzz het volgende:
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
denk dat hun er weinig mee zullen doen. Ik wil je niet ruw wakker schudden, maar dit is oud nieuws.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40735675
quote:
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
Goed dat je hier iets aan doet, onafgezien van of t resultaat boekt of niet. Als iedereen zo zou reageren als jij zouden dit soort situaties zich minder voordoen. En dan zeggen ze dat er geen discriminatie bestaat in Nederland...buwahahahahaha laat me niet lachen!
pi_40735688
by the way, je zou het ook moeten melden bij t pakhuis zelf, hen vertellen dat je hier neit van gediend bent, en je vrienden ook niet, dat je t iedereen die t maar horen wil gaat vertellen en dat je er geen voet meer binnen zal zetten. ze zullen laconiek reageren, maar nogmaals, als meer mensen reageren als jij komt er een oplossing, ooit. dat apatische gedrag van iedereen altijd, komt me de strot uit. jij laat zien hoe t moet, kudo's. Volgende keer dat je zoiets ziet, meteen irl reageren, er iets van zeggen.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:26:20 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40741055
Right. Ze hebben bij veel kroegen in Utrecht een streng deurbeleid omdat het gewoon nodig is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_40741640
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef Babbelzz het volgende:

trainingspak 'standaard' kleding
pi_40741880
Het zit je wel dwars he?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:54:22 #12
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40741920
Jezusmina. Je kan je maar ergens druk over maken he.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40741971
Dr worden ook wel eens mensen met sportschoenen geweigerd, waarom roep je meteen discriminatie?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:59:58 #14
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_40742089
Hoe weet je nou dat hij gediscrimineert werd? Misschien is het wel een eikel die daar vaak lastig komt doen en kennen ze hem
pi_40742106
quote:
zow

heb:
ons utrecht
stadblad
volkskrant
telegraaf
AD/UN
horeca NL
Nu nog de koningin, het leger, balkende, amnesty international, winston bogarde en clarence seedorf inlichten...

Je bent inderdaad niet goed wijs dat je dit niet wist, maar je weet niet waarom hij er niet in kwam. Misschien heeft hij de vorige keer zich misdragen of wat dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rapaille op 12-08-2006 18:16:38 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:10:29 #16
81237 releaze
best of both worlds
pi_40742412
ze hebben eerder in utrecht een soort discriminatietest gedaan.. marokkaanse en nederlandse agenten, mannen en vrouwen gingen undercover uit in een aantal uitgaansgelegenheden in utrecht. in een groep zaten wat marokkanen, in de andere groep niet. gingen naarbinnen bij hetzelfde tentje en de groep met de buitenlanders werd steevast geweigerd, kwam bij een groot gedeelte van de uitgaansgelegenheden voor. het is weldegelijk bekend, maar wat ze ermee doen weet ik niet....
pi_40742697
Maak je niet zo druk man. Tering t'is vaak zat vechten met de 'donkeren' in Koempelz in limburg waren ze 2 jaar geleden ook niet meer welkom na dubbele schietpartij.

Aansteller...
JOHNNY HEITINGA
pi_40742783
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:19 schreef Camplo het volgende:
Maak je niet zo druk man. Tering t'is vaak zat vechten met de 'donkeren' in Koempelz in limburg waren ze 2 jaar geleden ook niet meer welkom na dubbele schietpartij.

Aansteller...
Ja maar nu heb je het over gasten die er om vragen..
Maar er zijn er genoeg ,waar je nooit last van heeft en die worden ook geweerd..
Salsa Espaņola
pi_40742837
Onder welke steen kom jij vandaan
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:24:30 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40742859
Apartheid is niet voor niets door onze voorouders uitgevonden
pi_40743822
Typisch voorbeeld van de goede moeten onder de slechten lijden. Daarom mag hij niet naar binnen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:16:31 #22
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_40744509
stel je niet aan man.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_40748172
Hey bijval dat ben ik niet gewend.
pi_40750168
Goedzo, flink aan de kaak stellen dit soort dingen

Ik ken mensen die bij een kroeg op het Neude eruit werd gezet omdat ie een petje droeg
Maar wel eerst zijn bestelling opnemen en dan pas verzoeken of ie de zaak wil verlaten
pi_40750221
Dit heb ik al meerdere malen meegemaakt in Utrecht.
bv The Jam en Café de Steeg.

En 't Pakhuis wil hij toch niet naar binnen. Wat een kuttent. Je zou eigenlijk moeten klagen dat jij wel binnen werd gelaten, dat is pas discriminatie. De uitsmijter zorgt alleen goed voor de zwarten
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')