Ik vind het eng wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Qb is in nov jarig
!!!!!!!!!
wil lama best voor je spammen...ook in de subfora waar jij normaal niet komt ...OUD en CUL ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan moet ie goed zoeken. Want ik mocht hem niet meer in ONZ posten![]()
Daar ben ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil lama best voor je spammen...ook in de subfora waar jij normaal niet komt ...OUD en CUL ofzo![]()
Ik ook... de 9dequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Qunix is in nov jarig
!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Qunix is in nov jarig
!!!!!!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
WhahaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cool
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie dag
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
Een stuk of 30quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef DjMoonlight het volgende:
Telt oktober ook ?
31... dan ben ik jariggg.. dus ook bijna novemberquote:
Wel een beetje snel hoor... ik zit hier echt te stuiteren van de slaapquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ja....heb daar nog iets over...even zoeken...
Belangrijker is of je een leuk feestje geeft met bier en tieten en iedereen uit NBquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
31... dan ben ik jariggg.. dus ook bijna november![]()
![]()
Toch is het het net nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
31... dan ben ik jariggg.. dus ook bijna november![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel een beetje snel hoor... ik zit hier echt te stuiteren van de slaap
quote:Dat jaar? Ik weet het nog goed:
het was het jaar van de abortuswet.
Die dag speelde Sparta - Ajax 4 - 3
En het EK werd gewonnen door W-Duitsland.
(ik had toen ook al helemaal niets met voetbal.)
Ja ook in het buitenland was bedrijvigheid.
Met staatshervorming in België werden ook twee Gewesten
opgericht: het Vlaamse Gewest en het Waalse Gewest.
Ook vielen Sovjet troepen dat jaar Afghanistan binnen.
En Saddam begon een oorlog tegen het buurland
Iran. De Olympische Winterspelen vonden plaats in Lake
Placid, Verenigde Staten. Ja een mooie tijd, ik weet
het mij nog goed voor de geest te halen. Annie
Borckink won nog een gouden medaille.
Veel landen boycotte de Zomerspelen: maar natuurlijk
nam Nederland wel gewoon deel aan die spelen.
En Joop Zoetemelk won de Tour de France. Wat was ik blij! Echt als een kind zo blij.
In Amsterdam werd wat gerelt. En het was trouwens ook
het jaar dat Wytske werd geboren.
Niet slapen!!!! Ben voor het eerst niet de enige vrouw vanaaf.... !!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel een beetje snel hoor... ik zit hier echt te stuiteren van de slaap
Tuurlijk !. Ik geef het toch altijd samen met een kameraad.. dus als er mensen uit NB langs willen komen.. die zijn welkomquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Belangrijker is of je een leuk feestje geeft met bier en tieten en iedereen uit NB![]()
Je bent er toch ook wel samen met Nan geweest?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet slapen!!!! Ben voor het eerst niet de enige vrouw vanaaf.... !!!![]()
Het zegt me allemaal verdomd weinigquote:
Kijken wie er de meeste posts krijgenquote:
tiet heb ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:15 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Tuurlijk !. Ik geef het toch altijd samen met een kameraad.. dus als er mensen uit NB langs willen komen.. die zijn welkom( wel zelf bier meenemen, en eventueel tieten
)
OEOEOEOEO... Denk eerder jij dan ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijken wie er de meeste posts krijgen
mij ook daarom vond ik het destijds grappig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal verdomd weinig
Dan moet je even iets anders meenemen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tiet heb ik. bier drink ik niet
![]()
Zal wel meevallen... mits Nikky weer opentquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
OEOEOEOEO... Denk eerder jij dan ik
jamaar jamaar jamaar Nan is er al heel de avond niet in NBquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent er toch ook wel samen met Nan geweest?
Ben echt af... en morgen nog zoveel te doen
Hoezo...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal wel meevallen... mits Nikky weer opent
even is leuk alleen hoi zeggenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zullen we eens bij onze buren op bezoek?
I.R.Baboons semi-bikkeltijd deel 70
Als een A of FA een topic opent krijg je vanzelf veel reactiesquote:
what... heb je nieteens DubbelFrissss???quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dan moet je even iets anders meenemen.![]()
Ze zal toch niet opeens een leven hebben gekregen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar jamaar jamaar Nan is er al heel de avond niet in NB![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als een A of FA een topic opent krijg je vanzelf veel reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |