Wat de wat? Waar heb je het over?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:34 schreef Ruuub het volgende:
de wat?
Hoe kun je dat nou denken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:42 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat je gewoon nieuwe aanwas wilde. En dat het niet uitmaakte wie.
Geen buitenstaander die er een oordeel over kan vellen, dat scheelt gelukkig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Ik moet echt eens wat andere sites zien te vinden die ik 's nachts kan bezoeken. Het wordt zo langzamerhand een beetje sneu, geloof ik.
Maar is andere sites bezoeken dan de oplossing om je zelfkritiek weg te nemen, kun je je dan afvragen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Nee, maar ikzelf wel. En dat is dan toch het belangrijkst.
Zeg eens eerlijk, vind je het echt zo moeilijk om even wakker te blijven of zoek je gewoon wat afleiding totdat je in de auto kunt stappen..?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef liiszle het volgende:
ik probeer mezelf nog steeds wakker te houden...
ik heb nog 1. uur en 10 min te gaan
Ja, ik vind van wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
Maar is andere sites bezoeken dan de oplossing om je zelfkritiek weg te nemen, kun je je dan afvragen.
De misleiding is meteen de beloning toch? Dan werkt het toch altijd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:05 schreef broer het volgende:
Ik ook. En misschien levert het deze keer ook wat op.
Dat zou mooi zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |