quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Is Engelsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:55 schreef Sebasser het volgende:
lema
Komt goed.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
De "vorige delen" sectie is een rommeltje..... JEEEEEEEEEE![]()
![]()
Aaah...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ben er iig weer...dochterlief was net wakker geworden ...of ik even wilde voorlezen voor ze weer ging slapen![]()
neuken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ben er iig weer...dochterlief was net wakker geworden ...of ik even wilde voorlezen voor ze weer ging slapen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef Biogarde het volgende:
Mijn epistel aan de paarse lama.
Lama.
Lama zo paars en fijn.
Je bent niet meer.
Je bent verbannen.
Lama zeiden ze tegen mij.
Lama was het laatste woord.
Lama.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
Moet steeds weer lachen om de OP... alsof ook maar iemand al die deeltjes terug doet lezen
Lama.
Lama zo paars en fijn.
Je bent niet meer.
Je bent verbannen.
Lama.Lama,
Je bent groot, je bent paars.
En je bent nu ook een aars.
Ksujes
november wordt ze 6quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef Sebasser het volgende:
Hoe oud was ze ook al weer?
lamaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef Biogarde het volgende:
Lama.
Lama zo paars en fijn.
Je bent niet meer.
Je bent verbannen.
Lama.
Toevallig wel jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
Moet steeds weer lachen om de OP... alsof ook maar iemand al die deeltjes terug doet lezen
Lama.
Lama zo paars en fijn.
Je bent niet meer.
Je bent verbannen.
Lama.Lama,
quote:Je bent groot, je bent paars.
En je bent nu ook een aars.
Ksujes
Want jij kunt heel goed slaapverwekkend voorlezen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ik print ze en laat ze in binden, heb al een boekenplank vol... binnenkort weer naar ikeaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
Foto was toch verbannenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:04 schreef Biogarde het volgende:
Mag mijn lamagedicht in de OP?
Zou een mooi gebaar zijn. Liefst met de foto.
Dank.
Kusje.
Ja, en straks heb jij de lapoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:04 schreef Biogarde het volgende:
Mag mijn lamagedicht in de OP?
Zou een mooi gebaar zijn. Liefst met de foto.
Dank.
Kusje.
ik zei van doe maar niet en toen stond ze heel sneu met jip en Janneke deel 3 in haar handen...quote:
Dat bedoel ik dusquote:
Oooohquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zei van doe maar niet en toen stond ze heel sneu met jip en Janneke deel 3 in haar handen....
Maar morgenochtend gaan we wel weer lezen samen![]()
quote:
Zelfs hier niet? Jump gaat toch niet alle NB topics doorneuzen naar jouw lama ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef Biogarde het volgende:
Lama hebben ze mij verbannen. Ik mag hem niet meer posten. Klootzakken![]()
Dan moet ie goed zoeken. Want ik mocht hem niet meer in ONZ postenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zelfs hier niet? Jump gaat toch niet alle NB topics doorneuzen naar jouw lama ?![]()
Ik gooi het allemaal een hoop... wel georganiseerd uiteraardquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ik print ze en laat ze in binden, heb al een boekenplank vol... binnenkort weer naar ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |