Dat begrijp ik iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is niet verplicht maar er zijn er genoeg die niet vanaf hun privémail willen werken.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, ik schop deze straks wel naar ONZ ofzo.
zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Inderdaad. Golfer unbannen, het idee alleen al.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Ja, als hij niet vol is ofzo. Straks, rond een uur of 5, als ik klaar ben met werken.quote:
Rechterklik -> Opslaan alsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
hij laad de info maar ik zie niksie ( behalve wit scherm )
issie echt zo debiel?
Waarom moet ik op Static wachten? Het enige dat hij me kan mededelen is repetatief en geconditioneerd gepost over hoe een hekel hij wel niet aan me heeft. Dat weet ik zo langzamerhand wel hoor. Als ie nou eens met iets nieuws kwam.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Ik zag een link, en ik kliktequote:
Inderdaad dat gezeik over die kutkatten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:07 schreef Falco het volgende:
Jezus SHE, ga es ontopic. FB is geen speeltuin. En ja, Golfer moet dus unbanned worden.
Gun hem ook z'n lolletje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom moet ik op Static wachten? Het enige dat hij me kan mededelen is repetatief en geconditioneerd gepost over hoe een hekel hij wel niet aan me heeft. Dat weet ik zo langzamerhand wel hoor. Als ie nou eens met iets nieuws kwam.....
Déjŕ vu,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad dat gezeik over die kutkatten.![]()
Het wordt een beetje vermoeiend somsquote:
You got nothing on mequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:07 schreef Falco het volgende:
Jezus SHE, ga es ontopic. FB is geen speeltuin. En ja, Golfer moet dus unbanned worden.
On-topic gaan is not done hier, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:12 schreef SunChaser het volgende:
Moet Golfer untband worden?
De een is een labiele heks, de ander een labiele flikker, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
Steeds haal ik de namen SHE en SCH door elkaar, erg vervelend...
ik bel de NS, en wel nuquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De een is een labiele heks, de ander een labiele flikker, hoe moeilijk kan het zijn
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:12 schreef SunChaser het volgende:
Moet Golfer untband worden?
» Golfer boeit me niks
Speciaal voor jou wil ik heus wel de dienstregeling van de NS te achterhalen, zodat je niet zelf hoeft na te gaan wanneer je voor de trein moet springen.quote:
Of moet ik deze reply anders interpreteren?quote:
Waarom niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:17 schreef Reese het volgende:
Zeg BBD,
Zou ik hier die alternatieve weblogbanner kunnen plaatsen, denk je?![]()
Ik ben nog bezig om hem in de roulatie te krijgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:17 schreef Reese het volgende:
Zeg BBD,
Zou ik hier die alternatieve weblogbanner kunnen plaatsen, denk je?![]()
Dat is het enige wat ik in een oogopslag las, en ik viel pardoes uit mijn stoel. Niet weer doen graag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
Steeds haal ik de namen SHE en SCH door elkaar, erg vervelend... Ik was ook in de veronderstellinge dat SCH mod geworden was en schrok daar nogal van, gelukkig was dat niet juist en was het SHE![]()
De ervaring in dit huis leert dat rooie katten niet helemaal tof zijn. Misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet welke het 'debiele' katje is
Hij's beter dan het origineel, he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig om hem in de roulatie te krijgen.
10uur?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:25 schreef SHE het volgende:
Ik wil zo slapen, morgen om 10 uur in de sportschool godverdoemme
Ik weetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
10uur?![]()
Dat is vroeg voor de zaterdag zeg
En dan valt men over het tijdstip,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
10uur?![]()
Dat is vroeg voor de zaterdag zeg
S1nn3rz' ban was afgelopen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Oh dus wacht Sinnerz "kankermoeder" kutuser is unbanned, terwijl golfer "toffe peer" opa zijn ban moet uitzitten?
Dat is wel frapant, om eerlijk te zijn.
Rooie poezen zijn nog leuker. Want die zijn heel zeldzaam!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef SHE het volgende:
Rooie katers zijn de tofste
Daar waren we in het vorige topic ook al achtergekomen, maar aan de andere kant is het ook weer heel erg onlogisch logisch FOK!-achtig enzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Oh dus wacht Sinnerz "kankermoeder" kutuser is unbanned, terwijl golfer "toffe peer" opa zijn ban moet uitzitten?
Dat is wel frapant, om eerlijk te zijn.
Oh okay, dus je krijgt 48 uur voor een FA voor kankermoeder uit te maken. Die moet ik onthouden.quote:
Ik ben me aan t inlezen man.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Daar waren we in het vorige topic ook al achtergekomen, maar aan de andere kant is het ook weer heel erg onlogisch logisch FOK!-achtig enzo.
Dat werkt natuurlijk niet bij herhalingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay, dus je krijgt 48 uur voor een FA voor kankermoeder uit te maken. Die moet ik onthouden.
Nee dat scheelt per geval.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay, dus je krijgt 48 uur voor een FA voor kankermoeder uit te maken. Die moet ik onthouden.
Ja man, je kunt beter ongenuanceerd iemand uitschelden, dan krijg je een mini-bannetje zoals sinnerz, of helemaal geen ban zoals BBD, dan iets wezenlijks aan kritiek te melden hebben, want dan wordt je lang gebanned. Helemaal als de banners je niet uit kunnen staan en rancu(k)neus zijn!quote:
Heb het nog nooit eerder gedaan. Maar ben dit jaar al wel langer banned dan unbanned geweest, dus ik laat het maar even achterwegequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet bij herhaling
ALs ik me het topic goed herinner was het niet eens tegen Nikky maar tegen de TS, de TS zijn kankermoeder zou wel eens anaal genomen worden als die beesten verzopen werden ofzo...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan me dat wéldegelijk goed voorstellen, het is nou niet bepaald een leuke uitspraak en bovendien erg ongepast en onbeschoftquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:50 schreef kibber het volgende:
[..]
ALs ik me het topic goed herinner was het niet eens tegen Nikky maar tegen de TS, de TS zijn kankermoeder zou wel eens anaal genomen worden als die beesten verzopen werden ofzo...
But i could be wrong..
Maar ik snap nog steeds niet waarom Nikky zo op haar teentjes getrapt is als je haar uitmaakt voor "kankermoeder" als dat al klopt...
En waarom is Golfer gebanned?
Dat heb ik gemist..
Druk gehad afgelopen dagen..
Prutsers zijn het, stuk voor stuk, allemaal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:47 schreef Falco het volgende:
Hallo Nietzman, zeg jij er nou es iets van.
1. 't Is een internetforum (jawel), dus je iets daarvan persoonlijk aantrekken is sowieso al gaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:50 schreef kibber het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Nikky zo op haar teentjes getrapt is als je haar uitmaakt voor "kankermoeder" als dat al klopt...
Kutneger, sterf wehehe omglol.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1. 't Is een internetforum (jawel), dus je iets daarvan persoonlijk aantrekken is sowieso al gaar.
2. No shit dat iemand zoiets zegt, na zo'n actie.
3. Zie m'n vorige post.
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me dat wéldegelijk goed voorstellen, het is nou niet bepaald een leuke uitspraak en bovendien erg ongepast en onbeschoftMaargoed, ik heb dat topic toen niet echt bekeken dus kan me wel de reactie voorstellen maar "kankermoeder" gaat echt wel een beetje te ver
Heb je het zoontje van SunChaser met z'n Homo Sapiens-kaaklijn ook weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kutneger, sterf wehehe omglol.
Grapje don't ban me please.
Tja, je kunt het ook eens van een andere kant benaderen en denken dat schelden geen zeer doet. Relativeren heet dat, want het is maar een forum hoor. Als jij zonodig FA wilt spelen moet je niet zo gevoelig doen als je een keer wat naar je kop krijgt, dan ben je niet geschikt voor die functie. Zwanger of niet. Het is een heel nare uitspraak, maar jemig zeg. Iemand een botte bijl in de nek willen slaan is zeker niet naar? Maar dat wordt dan afgedaan als 'heel begrijpelijke reactie' door de godsdienstwaanzinnige met een zwak voor een zwakzinnige.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me dat wéldegelijk goed voorstellen, het is nou niet bepaald een leuke uitspraak en bovendien erg ongepast en onbeschoftMaargoed, ik heb dat topic toen niet echt bekeken dus kan me wel de reactie voorstellen maar "kankermoeder" gaat echt wel een beetje te ver
Mijn menselijke kaaklijn? Is dat een diss?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je het zoontje van SunChaser met z'n Homo Sapiens-kaaklijn ook weer.
aaah?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kutneger, sterf wehehe omglol.
Grapje don't ban me please.
Dus als ik zou zeggen dat Boedabie of hoe ie ook mag heten en nikky geestelijk uitgedaagd non-volk is dat de internet ether vervuilt met het maar consequent aanwezig zijn, zou dat niet meer dan een paar dagen opleveren?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ja man, je kunt beter ongenuanceerd iemand uitschelden,
Ik had bijna een foto gepost met je smerige rasta maar dan word ik vast gebanned dus dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:59 schreef nietzman het volgende:
Whehehhe, hij zei kutneger. Racisme is grappig.
Voor de rest heb je de trekken van een gorilla ofzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn menselijke kaaklijn? Is dat een diss?
Maar Lamon, jij bent een geval apart. Veel users zouden nog heel erg veel van jou kunnen leren. Voor hun eigen ointwikkeling en gedrag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus als ik zou zeggen dat Boedabie of hoe ie ook mag heten en nikky geestelijk uitgedaagd non-volk is dat de internet ether vervuilt met het maar consequent aanwezig zijn, zou dat niet meer dan een paar dagen opleveren?
Ik geloof daar niks van. Daarom zeg ik het ook maar niet.
Zelfs niet als grapje, al kun je daar nooit een mens mee kwetsen.
Net als foto's van naaktfoto's van naieve FOK!meisjes op internet verspreiden of fora hacken en persoonlijke informatie verspreiden. Zou ik ook nooit durven.
(Ik weet dat dit so 2 years ago is, maar zonder die rel had ik me nooit ingelezen, en nu ben ik zo ontzettend verbaasd dat zoiets hier gewoon weer post.)
En ik vrees dat ik nu zelfs te ver ga, maar echt, ik sta versteld, ik heb dat toen helemaal gemist...
Fuckfacequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn menselijke kaaklijn? Is dat een diss?
Gelukkig maar, ik had geen zin om weer naar Bill Cosby te gaan Googlen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had bijna een foto gepost met je smerige rasta maar dan word ik vast gebanned dus dat doe ik niet.
Mja, nogmaals ik heb niet alles gevolgd, voor zover ik het min of meer heb bekeken kan ik me de uitspraak voorstellen (ondanks dat het topic later ONZ bleek, althans de OP insteek) en daarop volgde dus de ban (in dit geval omdat het om een FA ging) maar anders was er ws. ook wel een ban gevallen denk ik, misschien niet zo snel, maar ws. laterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tja, je kunt het ook eens van een andere kant benaderen en denken dat schelden geen zeer doet. Relativeren heet dat, want het is maar een forum hoor. Als jij zonodig FA wilt spelen moet je niet zo gevoelig doen als je een keer wat naar je kop krijgt, dan ben je niet geschikt voor die functie. Zwanger of niet. Het is een heel nare uitspraak, maar jemig zeg. Iemand een botte bijl in de nek willen slaan is zeker niet naar? Maar dat wordt dan afgedaan als 'heel begrijpelijke reactie' door de godsdienstwaanzinnige met een zwak voor een zwakzinnige.
En over de totale incompetentie van Nikky is zo langzamerhand iedereen het wel eens.
Ow, dit is een grapje hoor....![]()
En wat doe jij met míjn smerige rasta?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had bijna een foto gepost met je smerige rasta maar dan word ik vast gebanned dus dat doe ik niet.
Morgen gaat 't gebeuren dame.quote:
Hij is nu F&F filmpjes in FB aan het posten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef popolon het volgende:
Is die kleine lelijke aardgeest al weer over de scheef gegaan of gaat dat morgen gebeuren?
Dat slaat eigenlijk nergens op maar ik moest wel lachenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik had geen zin om weer naar Bill Cosby te gaan Googlen.
Staat in m'n FOK! chantage mapquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
En wat doe jij met míjn smerige rasta?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef popolon het volgende:
Morgen gaat 't gebeuren dame.
Met de cirkelzaag.
Dat F&F topic is 4x leeggehaald ofzo, zijn misschien meer dan 1000 posts in geweest geloof ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef kibber het volgende:
Heeft er trouwens niemand een screenshot van die uitspraak?
Ik denk dus echt vrij zeker te weten dat het niet tegen nikky gericht was...
Ik kan er naast zeggen hoor, shoot me in dat geval..
Maar ik ben nu wel eens benieuwd hoe het zit..
Toen ik een screenshot wou maiken was de post al gedelete..
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, nogmaals ik heb niet alles gevolgd, voor zover ik het min of meer heb bekeken kan ik me de uitspraak voorstellen (ondanks dat het topic later ONZ bleek, althans de OP insteek) en daarop volgde dus de ban (in dit geval omdat het om een FA ging) maar anders was er ws. ook wel een ban gevallen denk ik, misschien niet zo snel, maar ws. later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |