Dat begrijp ik iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is niet verplicht maar er zijn er genoeg die niet vanaf hun privémail willen werken.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, ik schop deze straks wel naar ONZ ofzo.
zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Inderdaad. Golfer unbannen, het idee alleen al.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Ja, als hij niet vol is ofzo. Straks, rond een uur of 5, als ik klaar ben met werken.quote:
Rechterklik -> Opslaan alsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
hij laad de info maar ik zie niksie ( behalve wit scherm )
issie echt zo debiel?
Waarom moet ik op Static wachten? Het enige dat hij me kan mededelen is repetatief en geconditioneerd gepost over hoe een hekel hij wel niet aan me heeft. Dat weet ik zo langzamerhand wel hoor. Als ie nou eens met iets nieuws kwam.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Dagonet het volgende:
Ik zag een link, en ik kliktequote:
Inderdaad dat gezeik over die kutkatten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:07 schreef Falco het volgende:
Jezus SHE, ga es ontopic. FB is geen speeltuin. En ja, Golfer moet dus unbanned worden.
Gun hem ook z'n lolletje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom moet ik op Static wachten? Het enige dat hij me kan mededelen is repetatief en geconditioneerd gepost over hoe een hekel hij wel niet aan me heeft. Dat weet ik zo langzamerhand wel hoor. Als ie nou eens met iets nieuws kwam.....
Déjà vu,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad dat gezeik over die kutkatten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |