Ik ben nog bezig om hem in de roulatie te krijgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:17 schreef Reese het volgende:
Zeg BBD,
Zou ik hier die alternatieve weblogbanner kunnen plaatsen, denk je?![]()
Dat is het enige wat ik in een oogopslag las, en ik viel pardoes uit mijn stoel. Niet weer doen graag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
Steeds haal ik de namen SHE en SCH door elkaar, erg vervelend... Ik was ook in de veronderstellinge dat SCH mod geworden was en schrok daar nogal van, gelukkig was dat niet juist en was het SHE![]()
De ervaring in dit huis leert dat rooie katten niet helemaal tof zijn. Misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet welke het 'debiele' katje is
Hij's beter dan het origineel, he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig om hem in de roulatie te krijgen.
10uur?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:25 schreef SHE het volgende:
Ik wil zo slapen, morgen om 10 uur in de sportschool godverdoemme
Ik weetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
10uur?![]()
Dat is vroeg voor de zaterdag zeg
En dan valt men over het tijdstip,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
10uur?![]()
Dat is vroeg voor de zaterdag zeg
S1nn3rz' ban was afgelopen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Oh dus wacht Sinnerz "kankermoeder" kutuser is unbanned, terwijl golfer "toffe peer" opa zijn ban moet uitzitten?
Dat is wel frapant, om eerlijk te zijn.
Rooie poezen zijn nog leuker. Want die zijn heel zeldzaam!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef SHE het volgende:
Rooie katers zijn de tofste
Daar waren we in het vorige topic ook al achtergekomen, maar aan de andere kant is het ook weer heel erg onlogisch logisch FOK!-achtig enzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Oh dus wacht Sinnerz "kankermoeder" kutuser is unbanned, terwijl golfer "toffe peer" opa zijn ban moet uitzitten?
Dat is wel frapant, om eerlijk te zijn.
Oh okay, dus je krijgt 48 uur voor een FA voor kankermoeder uit te maken. Die moet ik onthouden.quote:
Ik ben me aan t inlezen man.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Daar waren we in het vorige topic ook al achtergekomen, maar aan de andere kant is het ook weer heel erg onlogisch logisch FOK!-achtig enzo.
Dat werkt natuurlijk niet bij herhalingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay, dus je krijgt 48 uur voor een FA voor kankermoeder uit te maken. Die moet ik onthouden.
Nee dat scheelt per geval.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay, dus je krijgt 48 uur voor een FA voor kankermoeder uit te maken. Die moet ik onthouden.
Ja man, je kunt beter ongenuanceerd iemand uitschelden, dan krijg je een mini-bannetje zoals sinnerz, of helemaal geen ban zoals BBD, dan iets wezenlijks aan kritiek te melden hebben, want dan wordt je lang gebanned. Helemaal als de banners je niet uit kunnen staan en rancu(k)neus zijn!quote:
Heb het nog nooit eerder gedaan. Maar ben dit jaar al wel langer banned dan unbanned geweest, dus ik laat het maar even achterwegequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet bij herhaling
ALs ik me het topic goed herinner was het niet eens tegen Nikky maar tegen de TS, de TS zijn kankermoeder zou wel eens anaal genomen worden als die beesten verzopen werden ofzo...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan me dat wéldegelijk goed voorstellen, het is nou niet bepaald een leuke uitspraak en bovendien erg ongepast en onbeschoftquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:50 schreef kibber het volgende:
[..]
ALs ik me het topic goed herinner was het niet eens tegen Nikky maar tegen de TS, de TS zijn kankermoeder zou wel eens anaal genomen worden als die beesten verzopen werden ofzo...
But i could be wrong..
Maar ik snap nog steeds niet waarom Nikky zo op haar teentjes getrapt is als je haar uitmaakt voor "kankermoeder" als dat al klopt...
En waarom is Golfer gebanned?
Dat heb ik gemist..
Druk gehad afgelopen dagen..
Prutsers zijn het, stuk voor stuk, allemaal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:47 schreef Falco het volgende:
Hallo Nietzman, zeg jij er nou es iets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |