Wasser aan de hand dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Aanstellers. Het is mooi weer, de terrasjes staan buiten, de bomen langs de gracht staan er prachtig bij. En de hele binnenstad is bezaaid met Goths

Dat viel me gisteren ook op jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Aanstellers. Het is mooi weer, de terrasjes staan buiten, de bomen langs de gracht staan er prachtig bij. En de hele binnenstad is bezaaid met Goths

summer darkness festivalquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren ook op ja. How come?

Ja precies de UIT is niks meer dan een massale drukte en veel drankquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]

Precies. Maar welk gedeelte daarvan is niet leuk?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja precies de UIT is niks meer dan een massale drukte en veel drank

het hele deelquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies. Maar welk gedeelte daarvan is niet leuk?.

Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejsquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het leuk.
We gaan ook BBQ'en bij het zwembad..

quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat al die gothics nu op de trappen gaan springen, ik hoop het maar.

Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feestenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejs

ach ik kijk we wat ik doe lquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feesten.

Feesten in huize Q.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feesten.

dat is toch kewl?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het leuk.
We gaan ook BBQ'en bij het zwembad..

mij ook al, allemaal van die zombies in van die apenpakkiesquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren ook op ja. How come?

oh..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet als je ziet wat voor weer ze hebben voorspeld.

Geen probleemquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |