GAFquote:
FUCK EU, ik zou mijn PS2 ombouwen om dit te kunnen afdraaienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef InsertCredit het volgende:
Even offtopic, maar deze CE:
[afbeelding]
komt zeker niet in de EU uit of wel?![]()
Het zal wel een dvd9 wezen, dus slide-cards trekken het weer eens niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
FUCK EU, ik zou mijn PS2 ombouwen om dit te kunnen afdraaien
Nu wel.quote:
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kostenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef InsertCredit het volgende:
Even offtopic, maar deze CE:
[afbeelding]
komt zeker niet in de EU uit of wel?![]()
lekker dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kosten
Nepfanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kosten
En wiet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef mordradead het volgende:
Vanavond bier!
Mr. Skunk has spoken.quote:
Hier ook, al zal ik er absoluut geen gebruik van gaan makenquote:
Waarom heb je het dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hier ook, al zal ik er absoluut geen gebruik van gaan maken
Kussenvulling.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:16 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, ik ben er weer om jullie te verblijden met mijn komst. Mijn eigen pc doet het ook weer, moet wat bestanden terug zetten en dan is alles weer goed.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:41 schreef capibar het volgende:
whhewhwr
Ja sorry, ik ben gewoon kutbrak, vandaag tot 9 uur gewerkt, gisteren tot fokking laat uitgegaanb, hendig veel bier gedronken enzo, gisteren de hele dag gewerkt en vannochtend vroeg op............................quote:
Ja ok, maar hij was niet goed doordach ofz........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe nee maakt mij niet uit, vond het een toffe reactie op Lani
stront.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bier
Omdat vrienden er wel gebruik van maken.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
Silent hill, wazige, niet boeiende kut film
Zaten wel 2 lekkere wijven in.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
Silent hill, wazige, niet boeiende kut film
Smaken verschillenquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zaten wel 2 lekkere wijven in.![]()
NIGGAH WHAAAAAT?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk een keer goed op de foto gekomenToen ik uit ging
Maar me barmeisje was er niet
![]()
Die zijn zeker slecht met de Nederlandse taal?quote:
Hij is vetquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:03 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BzbOoJNC_TU![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij is vet oud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Morthill het volgende:
[..]Pac-Man is ook oud, ga je toch ook niet over klagen
Niet anders als de rest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die zijn zeker slecht met de Nederlandse taal?
Waar was je heen geweest?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:43 schreef Chanty87 het volgende:Ik heb jullie ook gemist hoor! En ohja, mijn vakantiekaartje is onderweg naar Fok!Games
Met Mario erop gestempeld!
Tof, een kaartje van Chanty in mijn postvakjequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:43 schreef Chanty87 het volgende:Ik heb jullie ook gemist hoor! En ohja, mijn vakantiekaartje is onderweg naar Fok!Games
Met Mario erop gestempeld!
Wil ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tof, een kaartje van Chanty in mijn postvakje
Ganz geil
Jij gaat zo een lekker ondergeroggelde pizza krijgenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor, ik had dus die pizza's teruggestuurd, dus ik bel hun op of ze niet een echte pizza pepperoni kunnen opsturen ipv een pizza met champions en paprika en al die rommel erop. Word die gast boos op mij
. Ja waarom heb je de doos dan opengemaakt? "Ja ik rook dat het geen pepperoni was dus ik ging terug".
"nou ok ik maak wel voor jou" zegt die gast. Jezus wat een mongolen
Volgens mij ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij gaat zo een lekker ondergeroggelde pizza krijgen![]()
Door alcohol beland je in de cel, ik kan het weten.quote:
Tuurlijk, ik droomde elke nacht van je.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Door alcohol beland je in de cel, ik kan het weten.
Oh en eeuh, hoi, hebben jullie me gemist?
Vertel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Door alcohol beland je in de cel, ik kan het weten.
Nou het zit zo, we wilden een winkelwagentjes race gaan houden, dus wij even een avond flink zuipen en aan het einde van de avond naar een supermarkt lopen, ik helemaal van de kaart doordat ik een fles fake-ass malibu en een stuk of 8 atjes wijn op had. We komen aan bij de Spar, ik klim over het hek, neem een winkelwagentje mee, en we gaan verder richting AH. Daar aangekomen doe ik zo'n beetje hetzelfde (en ik kwam terug met een Super de Boer karretjequote:
Moet je trouwens nog bijgepraat worden over de laatste rel waarbij een dozijn modjes sneuvelden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:16 schreef peristilius het volgende:
Het schijnt dat we er de afgelopen 2 weken ook zo'n 350 liter bier doorheen gejaagd hebben, en dan nog ongeveer 100 liter andere drank.Maar dat is dan wel met een man of 20.
Nee, daar heb ik al het een en ander van meegekregen, goed dat ik veilig op vakantie was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet je trouwens nog bijgepraat worden over de laatste rel waarbij een dozijn modjes sneuvelden?
Ik ga vrijdag naar lowlands, kom maandag thuis en dinsdag begint mijn introductie volgens mij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Laatste 2 weken heb ik het te rustig gedaan met drank. Blij als de introductieweken weer beginnen.
Is dat nog goed?quote:Het mooie is ook dat ik nog melk heb voor morgenvroeg, toch slim dat ik die 2.5 week geleden niet heb weggegooid
De datum die erop stond was van 1 augustus. Toen ik m doorspoelde kwam er eerst een doorzichtige substantie uit het pak en even later begon een mengsel van witte en gele brokjes te schuiven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dat nog goed?. Gadverdamme Roy
Als die sitequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:19 schreef Gamedemon het volgende:
Koffie!!!
Met bier!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:19 schreef Gamedemon het volgende:
Koffie!!!
quote:
quote:hpryfsyn zegt:
hi there cutie, u r the only one on my b/l that i feel like askin but could u come check me out on my cam? im getting dirty for the first time and cant say too much more in chat but if u could come see me id appreciate it alot u can find me here http://myonlinecam.net
Das een schaar.quote:
Moet je haar niet acceptenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, tof Bernie... Ofzo
Ik ben trouwens blij met MSNHet begint ICQ kuren te vertonen:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook zo vaakquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, tof Bernie... Ofzo
Ik ben trouwens blij met MSNHet begint ICQ kuren te vertonen:
[..]
Ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:49 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook zo vaak.
uhuh, ken hetquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt door een optie in MSN, toestaan dat mensen die niet in je lijst staan berichten kunnen sturen. Dat is handig voor users die vragen hebben enzo, maar je krijgt wel spam dus
Tss, fuck de users, ze voegen me maar lekker toe als ze een vraag hebben.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt door een optie in MSN, toestaan dat mensen die niet in je lijst staan berichten kunnen sturen. Dat is handig voor users die vragen hebben enzo, maar je krijgt wel spam dus
Wat is daarmee?quote:
Ga jij ook! Hehe, ik ga je spotten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:02 schreef mordradead het volgende:
Kutgroep.
Ik ga er nu maar vanuit dat je komt.... camping 3?
meeten is voor nupzquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga jij ook! Hehe, ik ga je spotten.
Welke camping weet ik niet precies, ben er nooit geweest, volg degene die er wel geweest is.
Ik wil hem ook niet meeten, ik ga hem alleen spotten.quote:
maar mij wel toggggg????!!?!?!?!???quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet meeten, ik ga hem alleen spotten.
WHOA, dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:53 schreef Chanty87 het volgende:
[Gam SC] Bier is niet op...
Was er alMaar was wel leuk hoor ^^
* Sharkdoggie behoort tot de harde kernquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
Achjah, er zijn er zoveel foetsie! Rahl, Mr Noodle ofzo en nog wel een paar, laat staan GINAG
Ik ben er voor teruggekomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
Achjah, er zijn er zoveel foetsie! Rahl, Mr Noodle ofzo en nog wel een paar, laat staan GINAG
Jij zat er al vanaf het eerste Scummbar topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben er voor teruggekomen.
Dat is wel zo Royquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben er voor teruggekomen.
Jij ook hallo.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
Het is een complot he, dat jullie om de 2 minuten even 'hallo' terug zeggen op mijn berichtje..
12.13u
12.15u
12.17u
12.19u
Shit, je hebt ons door :Rquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
Het is een complot he, dat jullie om de 2 minuten even 'hallo' terug zeggen op mijn berichtje..
12.13u
12.15u
12.17u
12.19u
tis gewoon een kleine R, zo dusquote:
Niet!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
Jullie zijn ook allemaal zo doorzichtig.
Vliegtuigen zijn in feite ook doorzichtig. Aan beide kanten zitten raampjes en die zitten kaarsrecht tegenover elkaar. Dus als je door het ene raampje kijkt, kun je ook door het andere raampje kijken en ben je dus .. doorzichtig!quote:
ik heb de ramen afgeplaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn in feite ook doorzichtig. Aan beide kanten zitten raampjes en die zitten kaarsrecht tegenover elkaar. Dus als je door het ene raampje kijkt, kun je ook door het andere raampje kijken en ben je dus .. doorzichtig!
Ok ok jij je zin, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Smoesjes, nu lul je jezelf eromheen. Je weet dat ik gelijk heb.
![]()
Je kan ook gewoon die schermpjes van de ramen omlaag doen.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vette shit, Opgezwolle komt naar Delft
Jou wil ik nog wel meeten ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar mij wel toggggg????!!?!?!?!???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ze komend weekend zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vette shit, Opgezwolle komt naar Delft
Leuk is datquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
Tandartsen
Net het vervolg van de wortelkanaalbehandeling gehad. Zegt die man daarna doodleuk: 'Kan zijn dat je de komende 2/3 dagen verrekt van de pijn. Bel dan niet in paniek de praktijk op, het hoort er gewoon bij.'
Okeuh... bedankt.. I guess.
Maar als alles goed is, hoef ik pas over 6 maanden weer terug voor controle. Dat is dan wel het goede nieuws.
je vergeet te zeggen dat je camera is gejat door de politie!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou het zit zo, we wilden een winkelwagentjes race gaan houden, dus wij even een avond flink zuipen en aan het einde van de avond naar een supermarkt lopen, ik helemaal van de kaart doordat ik een fles fake-ass malibu en een stuk of 8 atjes wijn op had. We komen aan bij de Spar, ik klim over het hek, neem een winkelwagentje mee, en we gaan verder richting AH. Daar aangekomen doe ik zo'n beetje hetzelfde (en ik kwam terug met een Super de Boer karretje). We lopen een stukje en komen op het marktplein waar wat kramen half opgebouwd staan, met een vrachtwagen met dekzeilen ernaast. Iemand pleurde zon dekzeil in mijn karretje en om de een of andere reden pakte ik er ook een. Inmiddels liep naast mij een kerel met een tuinbankje boven zijn hoofd. Wij lopen een stukje verder, hij mikt het bankje opeens in de bosjes, ik denk kut, en daar staan opeens 2 politiewagens. Bleek dat ze op zoek waren naar jongeren die verkeersborden aan het jatten waren (wat waarschijnlijk ook wel mensen van onze groep waren
), maar ja, wij waren met zijn tweeen de lul. Mee naar het bureau, 2 uur in de cel zitten, 50 euro boete voor openbaar dronkenschap en een nog te bepalen boete voor baldadigheid tegen goederen op de openbare weg ofzo.
Als het goed is wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je nu 'klaar' met die behandelingen?
Wow dat kind is de fucking duivel ik zeg het je chanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Chanty87 het volgende:
OMG SICKS TEA PHOAR!!!!
Okee, het werd vervelend, maar bij deze moest ik toch echt hard lachen![]()
Hij is goed jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Chanty87 het volgende:
OMG SICKS TEA PHOAR!!!!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Chanty87 het volgende:
OMG SICKS TEA PHOAR!!!!
Hmm ja vanavond misschienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
MM! Wanneer kom je weer ns op MSN als ik er ben. Ik moet je spreken
quote:
en de gene helemaal rechts slaapt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad
! Die tepels staan recht omhoog
Snelheid (7200rpm), grootte van de cache (8MB) en euhm beetje goed merk gok ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Roi het volgende:
Waar moet je op letten als je een externe HardDrive gaat kopen? Ik kan namelijk binnenkort er eentje van 250 GB met korting kopen.
Dat is niet fatsoenlijk, dat is veel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen, ik heb voor het eerst in weken fatsoenlijk geslapen12.5 uur
Precies!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is niet fatsoenlijk, dat is veel.
7 / 8 uur is fatsoenlijk.
Ik hoop voor je dat het niet meer regent dan, festivals en modder kunnen best leuk zijn, maar het beste is gewoon droog weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vanavond naar (b)lowlands, heb er zin an!
Met korting 85,- euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe duur Roi?
Roy.. ik heb Bowser verslagenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet meer regent dan, festivals en modder kunnen best leuk zijn, maar het beste is gewoon droog weer.
w00000t?!?!?1 seirues?!?!?S?!?!?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Roy.. ik heb Bowser verslagen![]()
Werd tijd ook meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Roy.. ik heb Bowser verslagen![]()
NSMB, nu alle coins nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Goedzo LanikoekjeSuper Mario 64 DS? Of the New Mario bros?
Helaas zal ik Roy nooit kunnen pwnen in Marioquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
w00000t?!?!?1 seirues?!?!?S?!?!?!
nu heb je roy gepwnt?
Hoort datquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werd tijd ook meisjeMaar toch, kudos voor jou. Nu kan ik je eindelijk weer als volwaardig gamer aanzien
Whe! Dat is snel! Tof, de witte zijn gaaf.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn schoenen zijn binnen![]()
En ik kreeg er K-Swiss stickers en een K-Swiss pen bij !
Ik jou nog niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu kan ik je eindelijk weer als volwaardig gamer aanzien
Ik ben zo hard bezig met Ninja Gaiden, je zal verstelt staanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoort dat
Hoever was je ookal weer met ninja gaiden?
*PROESTquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben zo hard bezig met Ninja Gaiden, je zal verstelt staanMeer kan ik er niet over zeggen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben zo hard bezig met Ninja Gaiden, je zal verstelt staanMeer kan ik er niet over zeggen
Ja, drie dagen, helemaal vanuit Californiaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Whe! Dat is snel! Tof, de witte zijn gaaf.
Grrr!quote:Ik jou nog niet.
Zo.
![]()
Jeweettoch![]()
Ik daag je uit om vandaag met een zwarte en een witte schoen te lopen! Ook in het openbaar aka buiten dus!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, drie dagen, helemaal vanuit CaliforniaOverigens had ik ze net allebei aan, zwart links en wit rechts! Je kan oneindig combineren!
Ik heb de Wiite ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Whe! Dat is snel! Tof, de witte zijn gaaf.
Je weet dat als ik dat doe jij over een half jaar ook met twee verschillende schoenen moet lopen om erbij te horen? Ik ben trendsetter he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik daag je uit om vandaag met een zwarte en een witte schoen te lopen! Ook in het openbaar aka buiten dus!
Ik vind sommige van die K-Swiss schoenen stiekem wel gaaf. Maar ik blijf een Puma-slet in hart en nieren ofzoiets..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb de Wiite ookAl een jaar nu
Nog steeds hele fijne schoentjes, en ze zij nog uhh ..... vrij wit
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat als ik dat doe jij over een half jaar ook met twee verschillende schoenen moet lopen om erbij te horen? Ik ben trendsetter he.
ik alleen stickersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn schoenen zijn binnen![]()
En ik kreeg er K-Swiss stickers en een K-Swiss pen bij !
je vergeet frituurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Doe het dan meteen goed:
BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TIETEN!!!!!
WORSTUH!!!!!
euhm PUB is verderop.quote:
GD! Wat doe je?! Het niveau daalt.quote:
sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Jullie verpesten meteen weer een heul goed topic
Het zijn nog kinderen, wees niet te streng voor ze.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Jullie verpesten meteen weer een heul goed topic
Ik dacht juist altijd dat de papa's altijd wat strenger waren.. waar blijven jouw bestraffende woorden voor onze GAM-kinders?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn nog kinderen, wees niet te streng voor ze.
yep tot zondag ben ik een kind, daarna ben ik oudquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM, pass me die cdMethod is cool.
Ja zit op werk, als je hem vanavond nog niet hebt stuur ik hem je welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM, pass me die cdMethod is cool.
Pas je op voor m'n broer?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vanavond naar (b)lowlands, heb er zin an!
Doe ik.quote:
Altijd verrot! Komen ze thuis met hele hoop verhalen en kan jij alleen maar zeggen dat je hard gewerkt hebt..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:15 schreef Morthill het volgende:
Zucht, huistgenoten gaan zaterdag naar Amsterdam en komen pas zondag thuis van feesten en ik moet werken
Je heb een frituurde modem/router gerepareerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef capibar het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJA INTERNET DOET HET WEER!!!!!!!!!!!!11!!11!!!1
Kutonweer had de modem/router gefried![]()
Nee, de pakjesman kwam vandaag langsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je heb een frituurde modem/router gerepareerd.Woei.
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee, de pakjesman kwam vandaag langs![]()
Op schoot?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zat trouwens bij Victoria Koblenko in de trein
Had je weer aan de paddo's gezeten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had je weer aan de paddo's gezeten?
Had haar geslagen ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
Idd, de biatchquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef capibar het volgende:
[..]
Had haar geslagen ofzo.
Maargoed, waarom heeft ze geen auto, treinen zijn toch voor de plebs?.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje met elkaar hoor.
Chanty waarom wordt je geen fotomodel?
You wishquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
Chanty en ik moesten maar eens gaan meeten
quote:
Thats me in teh suitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef mini-lellan het volgende:
Gamedemon WTF heb jij met die beer?![]()
De grootste pedobeer!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
Jat ze ff uit mn thread
zelf gephotosjopt henkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
Jat ze ff uit mn thread
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |