GAFquote:
FUCK EU, ik zou mijn PS2 ombouwen om dit te kunnen afdraaienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef InsertCredit het volgende:
Even offtopic, maar deze CE:
[afbeelding]
komt zeker niet in de EU uit of wel?![]()
Het zal wel een dvd9 wezen, dus slide-cards trekken het weer eens niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
FUCK EU, ik zou mijn PS2 ombouwen om dit te kunnen afdraaien
Nu wel.quote:
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kostenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef InsertCredit het volgende:
Even offtopic, maar deze CE:
[afbeelding]
komt zeker niet in de EU uit of wel?![]()
lekker dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kosten
Nepfanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kosten
En wiet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef mordradead het volgende:
Vanavond bier!
Mr. Skunk has spoken.quote:
Hier ook, al zal ik er absoluut geen gebruik van gaan makenquote:
Waarom heb je het dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hier ook, al zal ik er absoluut geen gebruik van gaan maken
Kussenvulling.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:16 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, ik ben er weer om jullie te verblijden met mijn komst. Mijn eigen pc doet het ook weer, moet wat bestanden terug zetten en dan is alles weer goed.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:41 schreef capibar het volgende:
whhewhwr
Ja sorry, ik ben gewoon kutbrak, vandaag tot 9 uur gewerkt, gisteren tot fokking laat uitgegaanb, hendig veel bier gedronken enzo, gisteren de hele dag gewerkt en vannochtend vroeg op............................quote:
Ja ok, maar hij was niet goed doordach ofz........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe nee maakt mij niet uit, vond het een toffe reactie op Lani
stront.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |