GAFquote:
FUCK EU, ik zou mijn PS2 ombouwen om dit te kunnen afdraaienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef InsertCredit het volgende:
Even offtopic, maar deze CE:
[afbeelding]
komt zeker niet in de EU uit of wel?![]()
Het zal wel een dvd9 wezen, dus slide-cards trekken het weer eens niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
FUCK EU, ik zou mijn PS2 ombouwen om dit te kunnen afdraaien
Nu wel.quote:
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kostenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef InsertCredit het volgende:
Even offtopic, maar deze CE:
[afbeelding]
komt zeker niet in de EU uit of wel?![]()
lekker dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kosten
Nepfanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EB Games exclusive, importeren gaat je dan minstens 100 euro kosten
En wiet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef mordradead het volgende:
Vanavond bier!
Mr. Skunk has spoken.quote:
Hier ook, al zal ik er absoluut geen gebruik van gaan makenquote:
Waarom heb je het dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hier ook, al zal ik er absoluut geen gebruik van gaan maken
Kussenvulling.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:16 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, ik ben er weer om jullie te verblijden met mijn komst. Mijn eigen pc doet het ook weer, moet wat bestanden terug zetten en dan is alles weer goed.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:41 schreef capibar het volgende:
whhewhwr
Ja sorry, ik ben gewoon kutbrak, vandaag tot 9 uur gewerkt, gisteren tot fokking laat uitgegaanb, hendig veel bier gedronken enzo, gisteren de hele dag gewerkt en vannochtend vroeg op............................quote:
Ja ok, maar hij was niet goed doordach ofz........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe nee maakt mij niet uit, vond het een toffe reactie op Lani
stront.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bier
Omdat vrienden er wel gebruik van maken.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
Silent hill, wazige, niet boeiende kut film
Zaten wel 2 lekkere wijven in.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
Silent hill, wazige, niet boeiende kut film
Smaken verschillenquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zaten wel 2 lekkere wijven in.![]()
NIGGAH WHAAAAAT?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk een keer goed op de foto gekomenToen ik uit ging
Maar me barmeisje was er niet
![]()
Die zijn zeker slecht met de Nederlandse taal?quote:
Hij is vetquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:03 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BzbOoJNC_TU![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij is vet oud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Morthill het volgende:
[..]Pac-Man is ook oud, ga je toch ook niet over klagen
Niet anders als de rest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die zijn zeker slecht met de Nederlandse taal?
Waar was je heen geweest?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:43 schreef Chanty87 het volgende:Ik heb jullie ook gemist hoor! En ohja, mijn vakantiekaartje is onderweg naar Fok!Games
Met Mario erop gestempeld!
Tof, een kaartje van Chanty in mijn postvakjequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:43 schreef Chanty87 het volgende:Ik heb jullie ook gemist hoor! En ohja, mijn vakantiekaartje is onderweg naar Fok!Games
Met Mario erop gestempeld!
Wil ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tof, een kaartje van Chanty in mijn postvakje
Ganz geil
Jij gaat zo een lekker ondergeroggelde pizza krijgenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor, ik had dus die pizza's teruggestuurd, dus ik bel hun op of ze niet een echte pizza pepperoni kunnen opsturen ipv een pizza met champions en paprika en al die rommel erop. Word die gast boos op mij
. Ja waarom heb je de doos dan opengemaakt? "Ja ik rook dat het geen pepperoni was dus ik ging terug".
"nou ok ik maak wel voor jou" zegt die gast. Jezus wat een mongolen
Volgens mij ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij gaat zo een lekker ondergeroggelde pizza krijgen![]()
Door alcohol beland je in de cel, ik kan het weten.quote:
Tuurlijk, ik droomde elke nacht van je.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Door alcohol beland je in de cel, ik kan het weten.
Oh en eeuh, hoi, hebben jullie me gemist?
Vertel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Door alcohol beland je in de cel, ik kan het weten.
Nou het zit zo, we wilden een winkelwagentjes race gaan houden, dus wij even een avond flink zuipen en aan het einde van de avond naar een supermarkt lopen, ik helemaal van de kaart doordat ik een fles fake-ass malibu en een stuk of 8 atjes wijn op had. We komen aan bij de Spar, ik klim over het hek, neem een winkelwagentje mee, en we gaan verder richting AH. Daar aangekomen doe ik zo'n beetje hetzelfde (en ik kwam terug met een Super de Boer karretjequote:
Moet je trouwens nog bijgepraat worden over de laatste rel waarbij een dozijn modjes sneuvelden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:16 schreef peristilius het volgende:
Het schijnt dat we er de afgelopen 2 weken ook zo'n 350 liter bier doorheen gejaagd hebben, en dan nog ongeveer 100 liter andere drank.Maar dat is dan wel met een man of 20.
Nee, daar heb ik al het een en ander van meegekregen, goed dat ik veilig op vakantie was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet je trouwens nog bijgepraat worden over de laatste rel waarbij een dozijn modjes sneuvelden?
Ik ga vrijdag naar lowlands, kom maandag thuis en dinsdag begint mijn introductie volgens mij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Laatste 2 weken heb ik het te rustig gedaan met drank. Blij als de introductieweken weer beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |