10x overdoenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:01 schreef Thetallguy het volgende:
Jeroen Poep-in-je-schoen!
Boh gek. Hallo, mijn naam is ook al verpest door een product!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:03 schreef TerrorTom het volgende:
check me nickname.. hoezo Tom Tom Go, TerrorTom Go als je het mij vraagt
Daar krijg ik altijd geile gedachtes bij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:05 schreef Dagguzz het volgende:
(Naam = Dagmar btw)
Mr. Muscle.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:07 schreef Discoverme het volgende:
[..]
Ik zat ook al hard na te denken...Ajax?![]()
Heet jij Phil?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef Maraca het volgende:
Niet door een product.. maar wel door talkshowsHoeren zijn het! (letterlijk)
Of Jerry Springer?quote:
Erm.. neequote:
Anita?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm.. neeHet zijn juist de mensen op de stoel
![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:12 schreef Maraca het volgende:
Nee, de mensen met problemenBij elke willekeurige talkshow heeft mijn naamgenoot wel problemen met seks en drugs
![]()
Het zijn altijd van die enge schriele mannetjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:12 schreef Maraca het volgende:
Nee, de mensen met problemenBij elke willekeurige talkshow heeft mijn naamgenoot wel problemen met seks en drugs
![]()
Onder de tattoosquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
Ow, dan ben je een dik wijf.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
Ow, dan ben je een dik wijf.
Hoe voorspelbaarquote:
Nee, dat is mijn naam...quote:
Helloween heeft een nummer naar me genoemdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:03 schreef oor het volgende:
mijn nickname word gebruikt voor een muziekblad
verklaar..?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd geile gedachtes bij.
en iedereen die nu natuurlijk naar je roept: "Timmeh!!!! TiImmeh!!! Kwijl eens voor me!!" hahahahahahha..quote:
Alleen TIMMEH! Ook mijn ringtone trouwens, timme-techno.mp3quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
en iedereen die nu natuurlijk naar je roept: "Timmeh!!!! TiImmeh!!! Kwijl eens voor me!!" hahahahahahha..
Ik snap waarom je ervan baalt ja![]()
neh (kan dat product niet vindenquote:
Ja, dit bedoel ik eigenlijk...van die mensen die ALTIJD!!! maar van die '' originele grappen' erbij bedenkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:31 schreef Mustard_Man het volgende:
tsja. ik heet bob en ik krijg dus dagelijks de volgende dingen te horen:
Bob jij of bob ik?! whehehehhee :d;d;d;:D:D:d;d (op deze zijn vele variaties)
Bob de bouwer!!1111 whehehehhee :d;d;d;:D:D:d;d
doctor Bob!!2 whehehehhee :d;d;d;:D:D:d;d
spongeBob!!!!23 whehehehhee :d;d;d;:D:D:d;d
nice car Bob!!9!1 whehehehhee :d;d;d;:D:D:d;d
en altijd maar denken dat ze origineel zijn![]()
Een ex van me heette zo. Ik plaagde haar altijd met dagmarktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:05 schreef Dagguzz het volgende:
Nóg niet!
En laten we dat zo houden!
(Naam = Dagmar btw)
whehehe...best wel stoer ja,noooooit geweten dat ik een eigen site in belgie hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.astrid.be/
All-round S emi-cellular Trunkin Radio communication system with Integrated Dispatchings
op zich wel stoer
En laat dat Algemeen Dagblad en dagboek maar achterwegequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een ex van me heette zo. Ik plaagde haar altijd met dagmarkt![]()
Die hadden in die andere topic gemoetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
En laat dat Algemeen Dagblad en dagboek maar achterwege![]()
Zo flauw![]()
url?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:17 schreef Discoverme het volgende:
[..]
Die hadden in die andere topic gemoeten![]()
*Newsflash*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
En laat dat Algemeen Dagblad en dagboek maar achterwege![]()
Zo flauw![]()
é thnx, meteen maar ff gepostquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:20 schreef Discoverme het volgende:
Harrieslet en Jeroen-poep aan je schoen..NIET LEUK-topic
???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
*Newsflash*
Hey corky, daar is dit topic voor bedoeld. En nee, ik noemde haar alleen dagmarkt. Kan je niet tegen een stootje ofzo, hullie![]()
Tzal me jeuken hoe je je meissie noemt, was van mijn kant ook maar een geintje heur!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
*Newsflash*
Hey corky, daar is dit topic voor bedoeld. En nee, ik noemde haar alleen dagmarkt. Kan je niet tegen een stootje ofzo, hullie![]()
Péétor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef Webcrowler het volgende:
Mijn naam word door Jiskefet gebruikt!
De Peters vormen een niet al te intelligent trio, bestaande uit Peter, Peter en Peter. Ze dragen doorgaans een blauwe overall, een zwarte bril met dik montuur, het haar stijf achterover. Ze werken meestal in een supermarkt, waar ze elkaar commanderen met "Peter! Peter?!" etc. In één aflevering werken ze op een enorme tankwagen voor het merk ZALF: met een dikke slang vullen ze het huis van de man met jeuk aan z'n naad met zalf.
En dan ook nog het bij horende liedje met die kinnepinnekaas!!
Geweldig gewoonJeskifet is dan ook gewoon machtig!!
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:31 schreef Mustard_Man het volgende:
Op de eerste pagina van dit prachtige topic welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:29 schreef Dagonet het volgende:
Er heeft zich nog geen Martijn gemeld, díe zijn pas genaaid.
Jesse??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:33 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van dit prachtige topic wel
Mijn naam is overigens smetvrij
oohh, ik d8 dat je op je teentjes was getraptquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:27 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Tzal me jeuken hoe je je meissie noemt, was van mijn kant ook maar een geintje heur!![]()
Moet je wel heel hard stampenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
oohh, ik d8 dat je op je teentjes was getrapt![]()
Het is btw een EX he![]()
Toen jim het zong een maandje of 2quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Discoverme het volgende:
[..]
Jesse??
Werd, word je niet doodgegooid met dat liedje zodra mensen je zien?
Hehehe!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Toen jim het zong een maandje of 2
verder ben ik wel clean!
Nee ik ben al voorzien op dit moment, maar voor haar heb ik op sammiej na geen plagerig iets kunnen vidnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Moet je wel heel hard stampenEn ja misschien werd ze er een beetje gek van
Tijd voor een nieuwe dagmarkt?![]()
sexyquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Fetai het volgende:
Jaa... ik sta ook wel bekend als het hulpje van Batman.![]()
[afbeelding]
Ik word nu toch wel heel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd geile gedachtes bij.
Jessuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Hehehe!
Mooie naam hoor, maar hoe spreek je het uit? als: Djessie of jessuh?
Ja, dit topic was de aanleiding om vandaag een nieuwe te kopen.... bij Pearle.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:28 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Hoi Hans!![]()
Draag je ook een bril toevallig?
Wicky?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:54 schreef DFDuo het volgende:
Door één of andere klote tekenfilm, met één of ander vreselijk kind met rood haar en sproeten erin. En nee, ik heet geen Pipi want dat was geen tekenfilm![]()
Mark Ottenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:03 schreef Nevada92 het volgende:
Ik heb er zelfs meerdere. Een voetballer en een dance-dj. Mij boeit het niet zo hoor.
Jij heet Ariël ?quote:
Gawdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.astrid.be/
All-round S emi-cellular Trunkin Radio communication system with Integrated Dispatchings
op zich wel stoer
ach, bernie mac is tenminste een stoere neger.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
mijn naam wordt verkracht naar Bernie.. Bernie Mac en ik lijk helemaal niet eens op die gast
Judas, bent u het ??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Wojworshebn het volgende:
De bijbel misbruikt mijn naam als ongelovige![]()
Jij ook al.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef GraafTel het volgende:
Ach alleen maar een of andere stichting![]()
![]()
ja hoiquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:29 schreef Dagonet het volgende:
Mosterd Bob?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:31 schreef Mustard_Man het volgende:
helaaschquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gawd.
Net toen ik dacht dat ik iedereen hier kon uitlachen omdat mijn naam bespaard was gebleven.
Geen martijn, wel mathijn (albert heijn, etc...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:29 schreef Dagonet het volgende:
"Wouter, het kan altijd stouterrrrr!!"quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef felic. het volgende:
"Hey wouterrrrr studieer je bij het LOI wouterrrr"
Sterf.
Dan heb je de mazzel gehad dat ze je meerdere opties hebben gegeven!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:53 schreef ChynaGrrl het volgende:
Ik heet eigenlijk Annabel (het wordt niets zonder jou) maar sinds m'n puberteit gebruik ik mijn tweede naam als roepnaam.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan heb je de mazzel gehad dat ze je meerdere opties hebben gegeven!.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Wojworshebn het volgende:
De bijbel misbruikt mijn naam als ongelovige![]()
Pieter hup?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn naam hebben ze gegeven aan zoeen verdeelkastje voor bijvoorbeeld usb-aansluitingen (een Hub dus..)
Das best een geile naam om te horenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef Levitation het volgende:
Mijn naam is misbruikt voor een Fok!-server...![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Alicia
Ach beter het hulpje dan de butler. Als tenminste niet eerst die vervelende eend ter sprake komt....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Fetai het volgende:
Jaa... ik sta ook wel bekend als het hulpje van Batman en als een of andere mislukte boogschutter.![]()
Ey naamgenoot....quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:12 schreef number50 het volgende:
lang geleden jeugd trauma opgelopen
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |