Omdat Azureus een Bittorrent client is?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom kan ik die niet met Azureus openen ?![]()
Voor of nadat je wekker ging?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex-vriendin ook altijd
Wat gaan ze hard hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:50 schreef koffiekoekje het volgende:
@ Gwaine
Goeie shit(Isle of man, bedoel ik dus he)
Ik had 'r ook al een melding gegevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vroeg nog op msn of ze em wilde openen en heb een min gewacht dus niet mijn schuld
Ja volgens mij wordt jij elke morgen wakker met een spiegel ei op je buikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voortijdige ejaculatie in een natte droom zou wel te triest voor woorden zijn
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik had 'r ook al een melding gegeven
lights are on but no one's home
Die dag ik zo na topgear ook ff kijkenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wordt jij elke morgen wakker met een spiegel ei op je buik![]()
Heb je in grabit aangegeven dat je de nzb aan grabit wil koppelen ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik krijg die NZB file niet aan de gang
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex-vriendin ook altijd
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het duurde echt 2 seconden ofzo en nog steeds zeiken![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wordt jij elke morgen wakker met een spiegel ei op je buik![]()
Omdat je moeder je uit voorzorg lakens met mouwen heeft gegeven ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Een van de weinige debiele dingen die ik nog nooit heb gehad
Geen ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je in grabit aangegeven dat je de nzb aan grabit wil koppelen ?
En heb je je juiste nieuwsserver ingevuld ?
Nee omdat ik te lui ben om over sex te dromenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat je moeder je uit voorzorg lakens met mouwen heeft gegeven ?![]()
Als je grabit installeerd staat er een vinkje bij NZB files. dwz dat als je na de installatiequote:
Mocht ik je niet meer spreken, prettige vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub! Even een postje, maar ben ook direct weer weg. Business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond op vakantie, post morgen nog wel even![]()
![]()
@Homequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je grabit installeerd staat er een vinkje bij NZB files. dwz dat als je na de installatie
op de nzb dubbelklikt grabit automatisch opstart en begint te downloaden.
Je moest daarna alleen de nieuwsserver invullen.
Bij welke provider zit je ?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub! Even een postje, maar ben ook direct weer weg. Business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond op vakantie, post morgen nog wel even![]()
![]()
Een ZX-10R is ook gewoon lelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
Snel ben je in ieder geval wel
En mensen die een afkeer hebben van motoren die sneller zijn dan hen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
Whahaik loop tegen mezelf te typen
!
Gezellig
Maar hoe is het met de MC fokkers?
Hey, Bij die zx10 moest ik gelijk aan R2-D2 denken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Een ZX-10R is ook gewoon lelijk
[afbeelding]
Maar pro Honda zijn slaat dan ook weer nergens op, want dit is net zo goed een honda ...
[afbeelding]
Stuur een mailtje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, Bij die zx10 moest ik gelijk aan R2-D2 denken.
Hoe zou het met haar gaan in het verre zuid africa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zit ze daar ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, Bij die zx10 moest ik gelijk aan R2-D2 denken.
Hoe zou het met haar gaan in het verre zuid africa?
Unieke kans via haar broer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ze stappen over op lijn motoren ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Spy shots of Jeremy McWilliams riding a prototype BMW roadracer have fueled speculation that BMW will enter MotoGP for several months. Now, crystal clear photos have emerged showing an FIM-spec transmitter antenna on the tail unit of a finished, beautifully painted BMW race bike piloted by McWilliams in Spain. BMW is ready!
Tsja wil je nog dat ik hap of is de lol eraf?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Een ZX-10R is ook gewoon lelijk
[afbeelding]
Maar pro Honda zijn slaat dan ook weer nergens op, want dit is net zo goed een honda ...
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh truste enzo.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Je hoeft helemaal niets schat, ga maar lekker pittequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja wil je nog dat ik hap of is de lol eraf?![]()
Ze hebben al een paar maandjes lijnmotoren hoor.De hele K serie zijn lijnmotorenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dus ze stappen over op lijn motoren ?
Idd, dat konijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat konijnEen paar van die motorcrashes zien er behoorlijk pijnlijk uit
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef richardgie het volgende:
Zo,het is Zaterdag.Tijd om naar bed te gaan.
Je bent van plan om ook naar ZA te emigreren?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:20 schreef hicham het volgende:
Morgen naja, over 4 uurtjes eigenlijk, het is tenslotte al zaterdag mijn laatste krantenronde, daarna lekker vrijheid blijheid en teren op m'n spaarcentjes. Als dat maar goed gaatZul je net zien dat het kenkerhard gaat regenen en ik verzuip, mooi afscheid
Psst, brommer kopen?Van oud omaatje geweest en alleen op mooie dagen bereden [afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
- Hicham heeft vandaag voor het laatst z'n wijk gedaan![]()
"we zullen hem missen" - aldus een van de wijkbewoners
- Fulcrum gaat vandaag op vakantie"![]()
"Veel plezier en hou je Friese Staartklok binnen" - aldus een Friese schone
- FOK! MC gaat een megameet tegemoet![]()
"Zelfs wind & regen houden ons niet tegenmaar m'n motor wordt er zo vies van
![]()
Dit was, dit was het nieuws.
[afbeelding]
Iets meer dan 700 gulden zul je bedoelen ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan ben jij straks ook iets minder dan 500 gulden lichter![]()
Dan lees jij ander nieuws dan dat ik dat doequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:26 schreef RB het volgende:
![]()
S`morgens
![]()
Zondag
Zonneschijn (%) 40
Neerslag (%) 30
Neerslag (mm) 0
Min temp (Gr .C 10
Middagtemp (Gr. C) 20
Windrichting Var
Wind (bft) 2
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan lees jij ander nieuws dan dat ik dat doe
http://teletekst.nos.nl/?704-01
zon: 30
regen: 50
min: 10
max: 21
jaaaa, durf je wel - stiekum plaatje er bij zetten......
quote:
Lijkt er wel opquote:kans op de meet word groter en groter
Wat Richardgie zegtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:52 schreef Gawaine het volgende:
Dus ze stappen over op lijn motoren ?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:46 schreef RB het volgende:
Lijkt er wel op![]()
Er staan nu 15 in de lijst die komenwordt de grootste meet ever
als iedereen komt
quote:Op maandag 07 augustus 2006 11:09 schreef mercy_symbol het volgende:
op FOK zijn er toch geen grote meetings meer ?
quote:Utrechtse Heuvelrug.
De Utrechtse Heuvelrug is een zandrug in het landschap van de provincies Utrecht en Noord-Holland tussen de randmeren in het noordwesten en de Rijn in het zuidoosten. De contouren van de lange heuvelrug die van Huizen tot Rhenen loopt tekenen zich overal duidelijk af. Het hoogste punt is de Amerongse Berg met 68 m. boven zeeniveau. De Utrechtse Heuvelrug heeft meer "toppen" die boven de 50 m. uitsteken. De meest zuidelijke punt is de Grebbeberg.
De Utrechtse Heuvelrug heeft veel bos. Daarnaast vinden we er een aantal heidegebieden en enkele stuifzanden. Het gebied strekt zich van het Gooimeer tot de Nederrijn uit over een totale lengte van circa 50 km. De totale oppervlakte is ongeveer 23 000 ha. Daarmee is het na de Veluwe het grootste bosgebied van Nederland.
De Heuvelrug is één van de vijf grote landschapseenheden in de provincie Utrecht; de andere zijn:
* het Veenweidegebied, dat een deel vormt van het Groene Hart van Holland
* het Vecht- en Plassengebied, ten noorden van de stad Utrecht
* het Kromme-Rijngebied, ten zuidoosten van de stad Utrecht
* het Eemland, ten noorden van Amersfoort
Ontstaan
De Utrechtse Heuvelrug is zo'n 150.000 jaar geleden ontstaan: in de voorlaatste ijstijd, de ijstijd die in Centraal-Europa (de Alpen) het Riss heet en in NW Europa het Saalien. Vóór die tijd stroomden Rijn en Maas verder naar het noorden dan tegenwoordig. Ze hadden daar dikke lagen zand afgezet. In de Riss-ijstijd was het noordelijk deel van Nederland bedekt met gletsjers, die het afgezette zand opstuwden en daardoor stuwwallen vormden, zoals de Utrechtse Heuvelrug.
Toen de ijstijd ten einde liep, smolt de gletsjer. Smeltwater zocht zijn weg naar de randen van de stuwwal en ontstonden er smeltwaterdalen. Bij Leersum is zo'n dal (Darthuizerpoort) te herkennen als lage onderbreking van de stuwwal, waardoor de weg van Leersum naar Maarsbergen is aangelegd (thans N226).
In de laatste ijstijd kwamen de gletsjers minder ver, maar was de bodem wel permanent bevroren. Door de toen heersende harde winden werden zandlagen afgezet. Ook werd toen de oostelijke begrenzing van de heuvelrug een stuk opgeschoven. Het gebied ten oosten van de Leusderheide bijvoorbeeld, waarop het landgoed Den Treek is gevestigd, behoorde aanvankelijk tot de Gelderse Vallei maar is in deze periode opgehoogd met zand.
Na de laatste ijstijd is het gebied bebost geraakt, zoals grote delen van ons land. Toen, in historische tijden, de bevolkingsdichtheid begon toe te nemen werd het bos gekapt om vee te laten grazen. Op de droge heuvelrug ontstonden heidevelden en stuifzanden.
Pas in de negentiende en twintigste eeuw werden op grote delen opnieuw bossen aangelegd.
[bewerk]
Natuur
De Heuvelrug is een in geologisch en ecologisch opzicht waardevol gebied. Het is na de Veluwe het grootste bosgebied van Nederland. Het is aangemerkt als een kerngebied van de Ecologische HoofdStructuur (EHS). Het zuidelijk deel is in 2003 een Nationaal Park geworden.
Het gebied is echter versnipperd geraakt als gevolg van bebouwing en infrastructuur: voor veel diersoorten vormt de Heuvelrug geen aaneengesloten leefgebied meer, maar een onsamenhangend geheel van kleine populaties die vaak ver uit elkaar liggen. Daardoor bestaat het risico van uitsterven. Thans wordt hard gewerkt aan het tegengaan van deze versnippering van de natuur. De provincie Utrecht, Rijkswaterstaat, Het Utrechts Landschap, Natuurmonumenten, Het Goois Natuurreservaat, Staatsbosbeheer, het IVN en andere organisaties werken samen, o.a. om ecoducten aan te leggen, waarbij de overbrugging van autosnelwegen de hoogste prioriteit heeft.
[bewerk]
Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug
In oktober 1999 is het zuidelijke deel van de heuvelrug een Nationaal Park in oprichting geworden. Op 11 oktober 2003 opende de minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit dit Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug officieel. Ruwweg gesproken omvat het Nationaal Park het deel van de Utrechtse Heuvelrug ten zuiden van de A12. Het is 6000 ha. groot.
Er zijn anno 2005 concrete plannen voor de aanleg van een ecoduct over de A12: het ecoduct "Mollenbos". Er wordt vervolgens ook al gedacht over een uitbreiding van het Nationaal Park in noordelijke richting. De landgoederen Heidestein, Bornia en Noordhout (eigendom van Het Utrechts Landschap) zullen dan tot het nationaal park gaan behoren, en de de Boswachterij Austerlitz. Na het oversteken van de N224 zijn dan Den Treek - Henschoten, en de Leusderheide aan de beurt, waarna vervolgens - na het oversteken van de A28 met het ecoduct "Leusderheide" - de natuurgebieden van de Vuursche en het Gooi in zicht komen. Dan zal de gehele Utrechtse Heuvelrug één groot Nationaal Park zijn. Er zijn bovendien concrete plannen voor ecoducten over de spoorlijn Utrecht - Amersfoort, ten hoogte van Den Dolder en van een ecoduct over de N237 (de Amersfoortsestraat). Een actiegroep in Soest verzet zich tegen dit laatste ecoduct. Er is volgens deze groep sprake van "list en bedrog" en van het over de balk gooien van gemeenschapseuro's. Een referendum zal op 19 januari 2005 duidelijk maken hoe de bevolking van Soest hierover denkt.
[bewerk]
Oude boskernen op de Heuvelrug
Onder auspiciën van de provincie Utrecht hebben J.T. Wildschut, H.J. Brijker en E. van den Dool in 2001 en 2002 onderzoek gedaan naar het voorkomen van "oude boskernen" op het Utrechtse deel van de Heuvelrug.
Een "oude boskern" wordt door hen gedefinieerd als een "actuele groeiplaats van autochtone (=wilde) bomen en struiken die afstammelingen zijn van de oorspronkelijke inheemse flora die na de ijstijd op eigen kracht Nederland heeft bereikt. De groeiplaats kan zowel een bos betreffen alsook een houtwal of een enkele boom of struik welke als relict van het oorspronkelijke bos te beschouwen is." Op de Heuvelrug zijn in totaal enkele honderden van zulke oude boskernen gevonden. Ze bestaan voor een groot deel uit voormalig hakhout van vooral zomereik. Ook wintereiken en beuken komen op de Heuvelrug plaatselijk veel vorm in de vorm van hakhout.
Oude boskernen zijn waardevol onder andere omdat ze een grote biodiversiteit bezitten, leefmilieus voor bijzondere planten en dieren scheppen en een hoge belevingswaarde voor de recreant bezitten. Zo zijn er dieren als boommarter, rosse vleermuis, franjestaart en bijzondere soorten loopkevers te vinden. De boskernen vertegenwoordigen niet alleen een grote ecologische, maar ook een belangrijke cultuurhistorische waarde.
Op sommige delen van de Heuvelrug komen concentraties van oude boskernen voor. Deze plaatsen worden aangeduid als "sterlocaties". Deze sterlocaties zijn:
* de bossen van de Grebbeberg
* het bosreservaat "Het Jagtbos"
* de bossen ten oosten van Klein Ginkel
* de Stompert en de Vlasakkers
* de Leusderheide
* de stuifzandgebieden bij Soest
* de Zevenlindenweg en andere lanen bij Lage Vuursche
Bewoning
De oudste bewoningssporen (grafheuvels) dateren van duizenden jaren geleden.
Vanaf de Middeleeuwen ontstonden de engdorpen. Deze lagen op de overgangen van de heuvelrug naar de lagere gebieden. Rondom de dorpen lagen de akkers (engen), die in de loop der eeuwen werden opgehoogd met mest uit de potstallen. Daarnaast werden bosjes in standgehouden, als eikenhakhout.
Engdorpen aan de zuidwestrand van de Heuvelrug zijn: Rhenen, Elst, Amerongen, Leersum en Doorn. Meer naar het noorden liggen: Soest, Baarn, Oud-Leusden, Woudenberg, Maarn en Maarsbergen. Kenmerk van deze vroegmiddeleeuwse nederzettingen was het gemeenschappelijk gebruik van de grond. De boerderijen lagen bij elkaar aan een centrale open ruimte, de brink. Op de hogere gronden lagen de engen, de akkers, omheind door een houtwal. Op de meer vochtige terreinen de onverkavelde weidegronden (de meent). Verderop de hooilanden (de maten). Op de stuwwal tenslotte het veld, onontgonnen bos, heide en veen.
In de periode van de elfde tot de veertiende eeuw traden, met de komst van de schaapskudden, grote veranderingen in. De schapen begraasden de woeste gronden, die zich tot heidevelden ontwikkelden. De schapen verbleven 's nachts in schaapskooien bij de boerderijen. In deze potstallen deponeerden ze hun mest. De mest werd vermengd met heideplaggen, en op de akkers gebracht. De akkers werden als gevolg van de eeuwenlange bemesting opgehoogd. Tegelijkertijd verdwenen in het veld de bossen. Wat overbleef waren uitgestrekte, open heidevelden en stuifzanden. Uiteindelijk was praktisch al het oorspronkelijke bos van de Heuvelrug verdwenen. De Heuvelrug op liepen alleen de brede schapendriften, de wegen waarlangs de schapen trokken van de stal naar de heide. Deze zijn nog in het landschap terug te vinden.
Langzamerhand vond enige herbebossing plaats, maar het zou tot het eind van de negentiende eeuw duren, voordat de meeste woeste gronden weer werden omgevormd tot bossen, met de grootschalige aanplant van naaldbomen. De bossen leverden grondstof voor leerlooierijen (eikenschors), brandhout en mijnhout.
Vanaf de 17e eeuw werd langs de (warme) zuidhelling van de stuwwal bij Elst en Amerongen tabak geteeld. Enkele tabaksschuren zijn bewaard gebleven.
Aan het eind van de zeventiende eeuw worden langs de randen van de Heuvelrug de eerste kastelen, landgoederen en buitenplaatsen gesticht. Dat proces raakt in een stroomversnelling in de negentiende eeuw. Dan begint men ook de heide te ontginnen en bebossen. Toen in 1815 de weg van De Bilt naar Rhenen werd bestraat nam het aantal buitenplaatsen sterk toe. In het zuidelijke deel zijn thans nog ca. 80 buitenplaatsen te herkennen in het gebied van "De Stichtse Lustwarande".
[bewerk]
Overzicht van gemeenten op de Utrechtse Heuvelrug
* Amerongen
* Amersfoort
* Baarn
* De Bilt
* Doorn
* Driebergen-Rijsenburg
* Leersum
* Leusden
* Maarn
* Rhenen
* Soest
* Woudenberg (alleen het bosgebied)
* Zeist
Amerongen, Doorn, Driebergen-Rijsenburg, Leersum en Maarn worden per 1 januari 2006 samengevoegd tot de nieuwe gemeente Utrechtse Heuvelrug. Met de fusie ontstaat een - zoals dat in het ambtelijk jargon heet - middelgrote, bestuurskrachtige gemeente van 50.000 inwoners op de Utrechtse Heuvelrug.
Het artikel, kan dus nog alle kanten op wat voor blok erin komt te hangen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar maandjes lijnmotoren hoor.De hele K serie zijn lijnmotoren![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:27 schreef Rib-i het volgende:
@ Mercy
Invoeren![]()
BPM 500 Euro, benzine 50 Euro en maar 2000 Km gereden![]()
Ik lees dat er niet echt uit, maar misschien ben ik nog niet wakker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:51 schreef Gawaine het volgende:
Het artikel, kan dus nog alle kanten op wat voor blok erin komt te hangen.
Wat is ditquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Aanzetje ter overleg..
![]()
![]()
DETAILS UTRECHTSE HEUVELRUGMEET
![]()
![]()
![]()
--> onder voorbehoud van het weer <-- wijzigingen in dit topic te lezen zondagochtend.
De groep zal om 13.00 verzamelen bij de Piramide van Austerlitz, midden in de bossen.![]()
Hier drinken we een bakkie om even op adem te komencola voor de Lims, en rijden we
richting Soesterberg om te route op te pikken. (<-- info voor laatkomers)
Misschien gaat Bazziek alsnog mee, want voor hem is daar ook zat te doen. Klik!![]()
Als je een taxi kan vinden, mag je de route bij mij achterop.![]()
De Utrechtse heuvelrugroute is aangegeven door middel van
groene rechthoekige bordjes met de naam van de route en pijl erop.![]()
Er zijn twee routes, de korte route van 70 of de wat langere van 170 km.
Dit kunnen we hier overleggen, of ter plekke met de hele groep afstemmen.![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar de lange route, pittig voor de voorrijder, maar 70 kilometer is
als meerijder zo voorbij.![]()
Details verzamelpunt:
• Vanaf de rijksweg A-12 (Arnhem-Utrecht/Den Haag/Rotterdam), komende uit de richting Utrecht
• Neem de afslag ‘Maarn’.
• Ga linksaf in de richting Amersfoort.
• Ga bij het eerste grote kruispunt (met verkeerslichten) linksaf, richting Zeist. Dit is de N-224.
• Na 1,5 km ziet aan uw rechterhand de speeltuin met onze horecagelegenheid
• Vanaf de rijksweg A-12 (Arnhem-Utrecht/Den Haag/Rotterdam), komende uit de richting Arnhem
• Neem de afslag ‘Maarsbergen’.
• Ga rechtsaf, richting Woudenberg.
• Ga bij de rotonde linksaf, richting Zeist. Dit is de N-224.
• Ga bij het eerste grote kruispunt (met verkeerslichten) rechtdoor, richting Zeist.
• Na 1,5 km ziet aan uw rechterhand de speeltuin met onze horecagelegenheid.
Vanaf de rijksweg A-28 (Amersfoort-Utrecht)
• U neemt de afslag Maarn/Amersfoort en gaat in de richting van Maarn.
• U gaat onder een viaduct door en daarna over een viaduct heen.
• Bij een driesprong met verkeerslichten gaat u recht door; u vervolgt uw weg langs de Leusderheide (aan uw rechterhand).
• Ga bij het derde kruispunt (met verkeerslichten) rechtsaf, richting Zeist. Dit is de N-224.
Openbaar vervoer
De Pyramide is te bereiken met buslijn 53 ‘Utrecht-Veenendaal’.
Deze bus stopt bij het NS-station van Driebergen-Zeist.
Meeters:
BWT
Donkey![]()
Dribbel
Gawaine
Gixxer.com
Kratjuh
Makster
PeerkeMikuni
RB
Rebbel
Rib-I
Roderick2085
WB.
Special guests & stuntshow:
Hicham, Worldpimber.
Runner up: -XX-
Vaste -en potentiele meeters die even mogen bevestigen:
Maurio
Bazziek
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Faithy
Dunc
McNasty
Hollander172
Ondeugend
TR_Roadkill
Vodkat
Na introductie overige deelnemers welkom.![]()
Disclaimer:
Houdt rekening met de rijders voor en achter je.![]()
Wheelies, te hard rijden, en andere calamiteiten op eigen risico.
Last minute aan -en afmeldingen graag bij de (helaas aangestelde) tourcommissie op 06 - 464 227 28.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef kratjuh het volgende:
Hoi ook weer thuis .. Mooie bandjes op m'n kwaak nu ..
Weer ziet er ook doenlijk uit, als het morgen beter is dan vandaag kan die meet niet meer stuk ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Polletje.quote:![]()
Maja, mijns inzien kunnen we dan het weer beter aankijken.![]()
En jij moet van verder komen, dus deze tijd is beter voor jou.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
That's the spirit.
Net retourtje Haarlem gehad, af en toe een paar druppels en de meeste weggedeelten waren zelfs al opgedroogd .. En morgen voorspellen ze alleen maar gunstiger weer, dat moet lukken gewoon ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bandjes zijn met 100km wel ingereden .. Kheb er net al 40 km bijgezet, dus als ik morgen op het meetingpoint aankom zijn ze precies ingereden ..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
That's the spirit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Polletje.![]()
Maja, mijns inzien kunnen we dan het weer beter aankijken.![]()
En jij moet van verder komen, dus deze tijd is beter voor jou.
Heb nog dingen tedoen om 6 uur vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we om 1 uur afspreken wordt het om 2 uur rijden 170 km is toch snel 3 uurtjes en dan nog een keer naar huis, dan wordt het wel erg krap voor mij![]()
12:30 verzamelen 13 uur rijden 170 km met pauze is 3 uurtjes 16:30 richting huis
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
Ik sta nu dus echt in dubio.Heb morgen kantine dienst bij MotorClub Nieuwegein,maar zou om 13:00 terug kunnen zijn,maar het kan ook zijn dat ik met MCN mee rijdt,aan de andere kant FokMc is zowat bij mij in de achtertuinquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Aanzetje ter overleg..
![]()
![]()
DETAILS UTRECHTSE HEUVELRUGMEET
![]()
![]()
![]()
--> onder voorbehoud van het weer <-- wijzigingen in dit topic te lezen zondagochtend.
De groep zal om 13.00 verzamelen bij de Piramide van Austerlitz, midden in de bossen.![]()
Hier drinken we een bakkie om even op adem te komencola voor de Lims, en rijden we
richting Soesterberg om te route op te pikken. (<-- info voor laatkomers)
Misschien gaat Bazziek alsnog mee, want voor hem is daar ook zat te doen. Klik!![]()
Als je een taxi kan vinden, mag je de route bij mij achterop.![]()
De Utrechtse heuvelrugroute is aangegeven door middel van
groene rechthoekige bordjes met de naam van de route en pijl erop.![]()
Er zijn twee routes, de korte route van 70 of de wat langere van 170 km.
Dit kunnen we hier overleggen, of ter plekke met de hele groep afstemmen.![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar de lange route, pittig voor de voorrijder, maar 70 kilometer is
als meerijder zo voorbij.![]()
Details verzamelpunt:
• Vanaf de rijksweg A-12 (Arnhem-Utrecht/Den Haag/Rotterdam), komende uit de richting Utrecht
• Neem de afslag ‘Maarn’.
• Ga linksaf in de richting Amersfoort.
• Ga bij het eerste grote kruispunt (met verkeerslichten) linksaf, richting Zeist. Dit is de N-224.
• Vanaf de rijksweg A-12 (Arnhem-Utrecht/Den Haag/Rotterdam), komende uit de richting Arnhem
• Neem de afslag ‘Maarsbergen’.
• Ga rechtsaf, richting Woudenberg.
• Ga bij de rotonde linksaf, richting Zeist. Dit is de N-224.
• Ga bij het eerste grote kruispunt (met verkeerslichten) rechtdoor, richting Zeist.
• Na 1,5 km ziet aan uw rechterhand de speeltuin met onze horecagelegenheid.
Vanaf de rijksweg A-28 (Amersfoort-Utrecht)
• U neemt de afslag Maarn/Amersfoort en gaat in de richting van Maarn.
• U gaat onder een viaduct door en daarna over een viaduct heen.
• Bij een driesprong met verkeerslichten gaat u recht door; u vervolgt uw weg langs de Leusderheide (aan uw rechterhand).
• Ga bij het derde kruispunt (met verkeerslichten) rechtsaf, richting Zeist. Dit is de N-224.
Openbaar vervoer
De Pyramide is te bereiken met buslijn 53 ‘Utrecht-Veenendaal’.
Deze bus stopt bij het NS-station van Driebergen-Zeist.
Meeters:
BWT
Donkey![]()
Dribbel
Gawaine
Gixxer.com
Kratjuh
Makster
PeerkeMikuni
RB
Rebbel
Rib-I
Roderick2085
WB.
Special guests & stuntshow:
Hicham, Worldpimber.
Runner up: -XX-
Vaste -en potentiele meeters die even mogen bevestigen:
Maurio
Bazziek
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Faithy
Dunc
McNasty
Hollander172
Ondeugend
TR_Roadkill
Vodkat
Na introductie overige deelnemers welkom.![]()
Disclaimer:
Houdt rekening met de rijders voor en achter je.![]()
Wheelies, te hard rijden, en andere calamiteiten op eigen risico.
Last minute aan -en afmeldingen graag bij de (helaas aangestelde) tourcommissie op 06 - 464 227 28.
Er staat nog niets vast.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef RB het volgende:
Heb nog dingen tedoen om 6 uur vandaar
Als we om 1 uur afspreken wordt het om 2 uur rijden 170 km is toch snel 3 uurtjes en dan nog een keer naar huis, dan wordt het wel erg krap voor mij![]()
Zo mag ik het zien ..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bla bla blabla bla blablabla bladiebladiebla bla bla die bla bla, ik ben om 13:00 terug, blabla die bladiebla bla bla, bladiebla bla bla FokMc is zowat bij mij in de achtertuin.
Ook het weer wordt fantastisch trouwens.
eenschquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er staat nog niets vast.![]()
Half 1 moet voor de reeds aangemelde meeters geen probleem zijn.
Misschien kan Richardgie nog iets regelen.![]()
We doen natuurlijk wel een bakkie daar, dus vertrek is dan ca. 1.00.![]()
![]()
Edit. ja, mooi rekensom.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef RB het volgende:
12:30 verzamelen 13 uur rijden 170 km met pauze is 3 uurtjes 16:30 richting huis
![]()
Waar zit die motorclub eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik sta nu dus echt in dubio.Heb morgen kantine dienst bij MotorClub Nieuwegein,maar zou om 13:00 terug kunnen zijn,maar het kan ook zijn dat ik met MCN mee rijdt,aan de andere kant FokMc is zowat bij mij in de achtertuin.
Ook het weer even afwachten trouwens.
Wij verzamelen ergens samenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er staat nog niets vast.![]()
Half 1 moet voor de reeds aangemelde meeters geen probleem zijn.
Misschien kan Richardgie nog iets regelen.![]()
We doen natuurlijk wel een bakkie daar, dus vertrek is dan ca. 1.00.![]()
![]()
Ik weet het niet zeker, maar ik denk in Nieuwegein ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar zit die motorclub eigenlijk?
170 km is wel in 2 uur tedoen als het moetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Edit. ja, mooi rekensom.![]()
[..]
Te makkelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk in Nieuwegein ...
Vergeet de tupe sensilube nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Wij verzamelen ergens samenIk haat routes rijden namelijk
![]()
En nu echt ff boodschappies![]()
![]()
Vergeet niet dat er ook mensen met minder vermogen meerijden ..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:07 schreef RB het volgende:
[..]
170 km is wel in 2 uur tedoen als het moet![]()
Maar met meer cilindersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook mensen met minder vermogen meerijden ..
Zwakste schakel ofzo ..
Vuile profiteur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef Makster het volgende:
Wij verzamelen ergens samenIk haat routes rijden namelijk
![]()
Ook dat moet ik zo doen.quote:En nu echt ff boodschappies![]()
![]()
Nee, als alles een beetje goed gaat dit studiejaar dan is het meteen de laatste. Wil dus 'alle' tijd aan school besteden en niet elke dag slaapwandelend op school komenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent van plan om ook naar ZA te emigreren?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
- Hicham heeft vandaag voor het laatst z'n wijk gedaan![]()
"we zullen hem missen" - aldus een van de wijkbewoners
- Fulcrum gaat vandaag op vakantie"![]()
"Veel plezier en hou je Friese Staartklok binnen" - aldus een Friese schone
- FOK! MC gaat een megameet tegemoet![]()
"Zelfs wind & regen houden ons niet tegenmaar m'n motor wordt er zo vies van
![]()
Dit was, dit was het nieuws.
[afbeelding]
Motor met minder dan 6.000 km op de teller invoeren kost extra toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:27 schreef Rib-i het volgende:
@ Mercy
Invoeren![]()
BPM 500 Euro, benzine 50 Euro en maar 2000 Km gereden![]()
En, hoe was het bij Jos Smit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef kratjuh het volgende:
Hoi ook weer thuis .. Mooie bandjes op m'n kwaak nu ..
Weer ziet er ook doenlijk uit, als het morgen beter is dan vandaag kan die meet niet meer stuk ..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]Gast op de R1 is een n00b, bovendien rijden we in een groep dus geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie post Pepijn![]()
Prima toko, lekker bakkie koffie ..quote:
Wat bedoel je trouwens ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Gast op de R1 is een n00b, bovendien rijden we in een groep dus geen probleem
Dat die gast nèt niet doorreed, niet eens weet hoe het moetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:25 schreef kratjuh het volgende:
Wat bedoel je trouwens ?
Ik was in m'n eentje, volgens mij bedoel jij iets anders ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is wel een noob op een R1 bij als het goed is.![]()
Oepsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je trouwens ?
Ik was in m'n eentje, volgens mij bedoel jij iets anders ..
Haha nee dus .. Vermoedde het al .. Tis al goed hoor ..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
OepsIk dacht dat je het over de R1 van morgen had
Viel me net ook opquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
Hoé spontaan. [afbeelding]
[afbeelding]
Flirten over onze rug.![]()
Nou eh... in,hou je vast,Utrecht en dat is dus echt zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar zit die motorclub eigenlijk?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef kratjuh het volgende:
Begin wel steeds meer zin in morgen te krijgen ..
wij gaan niet mee dus jullie kunnen flink doorknallenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zwakste schakel ofzo ..
Ik moet eigenlijk nog olie bijvullen, maar dat kan momenteel nietquote:
Nee leuk geregeld idd, subsidies e.d. kan je vergeten maar goed alle leden kunnen wel een motor betalen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou eh... in,hou je vast,Utrecht en dat is dus echt zo.
Maar vroeger zaten we in Nieuwegein in de kantine van Geinoord de voetbalvereniging,maar de Gerda's(ja zo hete ze echt allertwee)hadden geen zin meer om ook op Zondag nog aanwezig te wezen,vandaar dat we toen naar Utrecht zijn verhuist,waar we alleen de bar etc zelf moeten doen.Maar we proberen wel weer terug te gaan naar Nieuwegein,maar je dient geen enkel belang in sportief opzicht of wat dan ook dus op hulp van de gemeente hoef je dan in geen enkel opzicht te rekenen
.
NOOOOHHHH !!!1!!!1!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij gaan niet mee dus jullie kunnen flink doorknallen![]()
F5 Nerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
NOOOOHHHH !!!1!!!1!!
Wrom nie mee ?
Die kutdwerg mag geen kampioen wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het enige leuke is dat Dani Pedrosa in 2007 wereldkampioen wordt.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toeval ..
Alles beter dan een rijbewijsloos broekie![]()
![]()
OK: Jij was er anders ook snel bij, F5 nerd ..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
TuurlijkW Lul er maar weer omheen
![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 16:22:31 12-08-06 1 G BRAN HV 3 LIFTOPSLUITING EKINGENSTRAAT 70 AMSTERDAM ( ASD ) 513 16:16:18 12-08-06 1 G BRAN HV 1 WATEROVERLAST AMSTEL 31 AMSTERDAM ( ASD ) 531 16:15:44 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST KARTHUIZERSSTRAAT 85 AMSTERDAM ( ASD ) 522 16:15:39 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST WESTERSTRAAT 3 AMSTERDAM ( ASD ) 521 16:12:10 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST ARGOSTRAAT 58 AMSTERDAM ( ASD ) 532 16:09:31 12-08-06 1 G BRAN HV 2 LIFTOPSLUITING HOFGEEST 154 AMSTERDAM-ZUIDOOST ( ZO ) 542 16:08:52 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST SODERBLOMSTRAAT 51 HOOFDDORP ( HFD ) 681 16:00:20 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST De Wolf BV (Marskramer) DENNENLAAN 58 Vuurwerk ZWANENBURG ( ZWB ) 648 15:46:22 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST ROOSJE VOSPLANTSOEN 40 HOOFDDORP ( HFD ) 681 15:22:35 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST JAN MAIJENSTRAAT 1 AMSTERDAM ( ASD ) 552C 15:11:46 12-08-06 1 G BRAN HV 2 WATEROVERLAST JAN MAIJENSTRAAT 1 AMSTERDAM ( ASD ) 521 |
Ik ontken het dan ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
OK: Jij was er anders ook snel bij, F5 nerd ..
Niks van gemerkt vandaag ..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:29 schreef hicham het volgende:
[ code verwijderd ]
Hoezo het regent hard?
Succes in je eentje danquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:34 schreef Knuffelslet het volgende:
ja, tof, ik heb ff contact met WB nog over morgen![]()
![]()
Zoals gisterenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:38 schreef kratjuh het volgende:
Ik kom toch wel .. Ik laat me nu niet meer afschrikken door een paar spetters tenzij het een zondvloed wordt ..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:20 schreef hicham het volgende:
Morgen naja, over 4 uurtjes eigenlijk, het is tenslotte al zaterdag mijn laatste krantenronde, daarna lekker vrijheid blijheid en teren op m'n spaarcentjes. Als dat maar goed gaatZul je net zien dat het kenkerhard gaat regenen en ik verzuip, mooi afscheid
Psst, brommer kopen?Van oud omaatje geweest en alleen op mooie dagen bereden [afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zwakste schakel ofzo ..
He druif, heb je nog teruggelezen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:36 schreef richardgie het volgende:
ik kom morgen ook.13:00 uur pyramide van Austerlitz he?
Druifquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He druif, heb je nog teruggelezen?
Maar jij hebt een GS500, ik heb al een Bandit dus ik hoef niet meer te sparenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en dan zei je iets over mij toen ik stopte met werken
2 weken later doe je hetzelfde
Uh?Neequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He druif, heb je nog teruggelezen?
ik welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Succes in je eentje dan![]()
Tenminste, denk niet dat er nog iemand gaat... ik iig niet.
Net als vroegah.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef kratjuh het volgende:
Kortom we kijken morgenochtend allemaal massaal op de buienradar.nl
Vroegâh ? Toen de lucht nog schoon was, sex nog vies was, koe met een lange oe geschreven werd en honden uit hun kont blaften ? Die vroegâh ?quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar jij hebt een GS500, ik heb al een Bandit dus ik hoef niet meer te sparen
jij had het erover dat je /ik geld nodig had, voor weet ik wat allemaal (onderhoud enzo).... dus kon je /ik niet een half jaar niet werkenquote:Wat zei ik dan?
ga ik ook ff gebruik van makenquote:
Ja, dat sloeg dus op jouw situatie. Niet die van mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij had het erover dat je /ik geld nodig had, voor weet ik wat allemaal (onderhoud enzo).... dus kon je /ik niet een half jaar niet werken![]()
zoiets dus![]()
Hoe laat wordt er uitsluitsel gegeven?Ben tot uiterlijk 9:00 thuisquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:34 schreef Knuffelslet het volgende:
ja, tof, ik heb ff contact met WB nog over morgen![]()
![]()
Tjek mijn telefoonnummer anders, of stuur een sms dan houd ik je op de hoogte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:11 schreef richardgie het volgende:
Hoe laat wordt er uitsluitsel gegeven?Ben tot uiterlijk 9:00 thuis.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg dus op jouw situatie. Niet die van mij![]()
Das wel erg vroeg denk ik, meestal stond mijn alarm rond 9.00, 9.30 en 10.00 om ff te checken wat de verwachtingen voor de meet waren. Maar regel idd even gewoon via telefoonnummer andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:11 schreef richardgie het volgende:
Hoe laat wordt er uitsluitsel gegeven?Ben tot uiterlijk 9:00 thuis.
En ik ga lekker met de auto naar de motorclub.
Hum,waar kan ik dat vinden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek mijn telefoonnummer anders, of stuur een sms dan houd ik je op de hoogte.![]()
That makes two of usquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
half jaartje chillen en geld vandaar halen waar mogelijk
(niet dat dat echt noodzakelijk is) dan zien we daarna na de stage wel weer verder
![]()
Ja heb z'n E-Mail adres inderdaad,goed planquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
0909 - Faithy.
Mail dan over en weer met Pepijn.![]()
Ff voor google paar keer quotenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:19 schreef Worldbeater het volgende:
06 - 464 227 28.[/sub]
quote:
Ik moet de deur uit, zie bovenstaande post, en reeds ook al je mail.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:21 schreef richardgie het volgende:
Ja heb z'n E-Mail adres inderdaad,goed plan.
Ik heb al ontkennen gedaan hoor.. maar WB wil het gewoon niet zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus ondeugend komt haar nieuwe motor ook morgen showen?
Vakantiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor neuken of ga je op vakantie?![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:10 schreef Knuffelslet het volgende:
*kras*
Wat een kuthoer zeg. Van dat soort mensen mogen ze echt afschieten van me.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Leuk topic mensen: Hoe overleef je met ¤ 500,00?
Dom wijf...![]()
Wat een lang verhaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat een kuthoer zeg. Van dat soort mensen mogen ze echt afschieten van me.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat een kuthoer zeg. Van dat soort mensen mogen ze echt afschieten van me.
dus er is wel een motorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb al ontkennen gedaan hoor.. maar WB wil het gewoon niet zien.![]()
Als het nu omg Assen was geweest zoals eerst geopperd dan wel.
Jullie komen een andere keer maar deze kant op. En zorg dan voor een zijspan dan zodat jullie Maksterin het bakkie kunnen meenemen.
![]()
Ah okee, ging er nog vanuit dat Utrecht jouw vertrekplaats was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:00 schreef richardgie het volgende:
He hollander heb effe terug zitten lezen,maar ik kom dan vanuit Hoogland en niet vanuit Utrecht.Ga daar gewoon de boel openen en weer afsluiten,vervolgens naar huis om daar een bammetje naar binen te proppen en vervolgens naar Austerlitz.
Of je moet via Hoogland willen komen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef ikookhier het volgende:![]()
echt vrolijk wordt ik er nog niet van *bijdezeafmeld*
![]()
Je zou zo'n muts toch in Argentinië uit een vliegtuig donderenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
500 euro thuiswonend vangen te weinig
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je zou zo'n muts toch in Argentinië uit een vliegtuig donderendaar is BassieK nog heilig bij
![]()
De plannen wijzigen hier nog weleens in hoog tempo,maar de FokMc meet staat nu vast.Moet nog wel bardienst draaien,maar ga er met koekblik naartoe en als iedereen om 11.00 weer opgehoepeld is hobbel ik weer op m'n gemakkie naar huis.Dus dan ben ik om ongeveer 11:45 thuis als alles mee zit,vandaar dat beater effe belt of het nog doorgaat,anders wordt het zo'n haast gebeuren,want de motor moet daarna ook nog even opgehaald worden,bij vaders uit de garage.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ah okee, ging er nog vanuit dat Utrecht jouw vertrekplaats was.
Eerst via Hoogland lijkt me niet handig.![]()
Vind ik zielig voor de dogo's daar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je zou zo'n muts toch in Argentinië uit een vliegtuig donderen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:58 schreef Gawaine het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey, ik ben alleen lui, maar ben geen steuntrekker
Hele logistieke operatie nog zo'n meet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
De plannen wijzigen hier nog weleens in hoog tempo,maar de FokMc meet staat nu vast.Moet nog wel bardienst draaien,maar ga er met koekblik naartoe en als iedereen om 11.00 weer opgehoepeld is hobbel ik weer op m'n gemakkie naar huis.Dus dan ben ik om ongeveer 11:45 thuis als alles mee zit,vandaar dat beater effe belt of het nog doorgaat,anders wordt het zo'n haast gebeuren,want de motor moet daarna ook nog even opgehaald worden,bij vaders uit de garage.
owkeej je moet Winrar dan installeren, als je dat gedaan hebt ga je op de eerste file staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij was die how-to voor Rib-i nog te moeilijk voor mij
![]()
ik dacht, ik haal hem ook wel daar vandaan... alleen, volgens mij heb ik hem ook wel, maar ik heb zo'n 590mb aan files (zonder extensies) in de cache van dat programma staan![]()
Onder normale omstandigheden is het best te doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hele logistieke operatie nog zo'n meet.
Kijk het zelf ook nog even aan, staan nog 2 banken in de weg waarvan ik nog niet weet waar ik die kwijt moet.Iemand nog een non dogo proof bank hebben?
Tent staat ook niet echt niet in de weg maar dat zal verder wel meevallen, dan nog zorgen dat ik mijn geliefde "phyllostachys nigra" niet omver rij.Moet lukken morgenochtend.
![]()
Was is un textiel uitje ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat gaat het morgen worden voor jou?
Textiel uitje ofzo?
Dan ga je in Veenendaal in een weverij kijkenquote:
ik heb winrarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
owkeej je moet Winrar dan instlleren, als je dat gedaan hebt ga je op de eerste file staan
en klikt op je rechter muisknop en kiest extract here dan pakt hij die 34 files uit.
Gewoon in het leerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uitje = meeten.![]()
Textiel = kleding![]()
48 is inklusief par (reparatie files)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb winrarmaar die files hebben geen extensie.... heb er al rar van gemaakt, maar dan nog kent ie het niet
en ik heb 48 files![]()
![]()
Neuh partytent, gevaarte is iets van 40kg alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden is het best te doen![]()
Je hebt die tent toch wel opgevouwen heOf staat die uitgeklapt en wel in de huiskamer
.
Is wel een beste party tent danquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh partytent, gevaarte is iets van 40kg alles bij elkaar.![]()
doet het ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
48 is inklusief par (reparatie files)
Als je winrar hebt geinstalleerd start je winrar op en dan ga je daarvandaan naar de files om ze uit te pakken.
Ik neem aan dat je samen met Grabit ook quickpar hebt binnen gehaald (zat in hetzelfde zip filetje)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doet het ook niethij zegt dat ie geen archieven vind in de bestanden....
als ik er eerst .rar files van maakt, zegt ie dat het bestand een onbekend formaat heeft of is beschadigd...
ik vind het ook zo vaag dat ie nog in de cache staat... in de download map staat alleen maar 1 lege txt file...
misschien maar eens opnieuw downloaden
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is wel een beste party tent dan.
Maar dan heb je ook wel iets,niet zo'n Blokker geval wat bij windkracht 1,5 al wegwaait,en met afneembare zijkanten neem ik aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]Best een grappig ding. Koste ook een lieve duit.
Dingetje is 4 bij 4 en alle liggers en staanders zijn van het orkaanproof type geloof ik.
Met een mannetje of 8 tot 10 bbq'en buiten terwijl het noodweer is behoort in ieder geval tot de mogelijkheden.
Klopt, met zijkanten en geen polyester maar een soort geimpregneerd katoen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wel iets,niet zo'n Blokker geval wat bij windkracht 1,5 al wegwaait,en met afneembare zijkanten neem ik aan.
Jij woont in Vianen?Heb daar ooit nog eens geprobeert een Ducati te kopen bij v.d Walquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt, met zijkanten en geen polyester maar een soort geimpregneerd katoen.Vanaf de A2 bij Vianen kan je hem zien staan, soort klein circustentje maar ideaal om te sleutelen etc.
* Rib-i neemt een lege DVD mee voor jou om te ruilen, al dat technisch gedoequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
owkeej je moet Winrar dan installeren, als je dat gedaan hebt ga je op de eerste file staan
en klikt op je rechter muisknop en kiest extract here dan pakt hij die 34 files uit.
Ik neem morgen nog een stuk of 5 dvd's mee dus als het niet lukt hoor ik het wel![]()
Heb ik vorige week ook zitten kijken.Wel heftig werk op zo'n booreilandquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:44 schreef RB het volgende:
Ga voor de buis hangen![]()
Oil, sweat and rigs: The road to recovery
Discovery Channel, 20:00 uur
En daarna nog een biertje pakken![]()
quote:
A2 Afslag Zaltbommel nemen, vanuit het noorden bovenaan rechts, en vanuit het zuiden bovenaan links, dan is daar 200 meter vandaan een Esso tankstation om 12:00 uurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
'n avond![]()
Motor is startklaar voor morgenWaar gaat Den Bosch verzamelen en hoelaat
![]()
![]()
Had ik al op gerekendquote:[me=Rib-i neemt een lege DVD mee voor jou om te ruilen, al dat technisch gedoe![]()
Owkee, vanuit Tilburg over den bosch is dat dus bovenaan linksquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
A2 Afslag Zaltbommel nemen, vanuit het noorden bovenaan rechts, en vanuit het zuiden bovenaan links, dan is daar 200 meter vandaan een Esso tankstation om 12:00 uur
/me=na 12 uur is het staion weg![]()
quote:[..]
Had ik al op gerekend![]()
Yup daar woon ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:49 schreef richardgie het volgende:
Jij woont in Vianen?Heb daar ooit nog eens geprobeert een Ducati te kopen bij v.d Wal.
Vondt de service niet optimaal zeg maar.
Dunno, bij deze viel het me behoorlijk tegen zeg maar.quote:Maar katoenen tenten zijn altijd een stuk zwaarder,ook bij de trekkerstenten zeg maar.
Yepquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Owkee, vanuit Tilburg over den bosch is dat dus bovenaan links![]()
[..]
![]()
v.d Wal was toen de enige Ducati dealer die een beetje in de buurt zat,maar als je komt praten over een motor van toen Fl 20.000,- en ze laten je eerst 2 uur door de showroom struinen,zonder te vragen waar je voor komt en als je weg gaat pas komen vragen wat je zoekt,dan hebben ze het bij mij echt totaal verbruit.Bij Molenaar was ik binnen een half uur klaar,inclusief goede en snelle service en snelle levering.Zaterdag gekocht en Dinsdag al ophalenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup daar woon ik.Bij v.d. Wal moet je sowieso geen motor kopen en een Ducati al helemaal niet.
[..]
Dunno, bij deze viel het me behoorlijk tegen zeg maar.
ik laat hem wel ff opnieuw downloaden... aangezien al die bestanden geen extensies hebben, gaat dat niet echt lukkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je samen met Grabit ook quickpar hebt binnen gehaald (zat in hetzelfde zip filetje)
Start quickpar eens op en stuur die naar je cache map en selecteer file limsatman.vol000+01 (quickpar is een reparatie prgramma) Als hij alles heeft gecontroleerd start je winrar weer op
en selecteer je in winrar alle files (ctrl+A) en kiest boven in het menu scherm "uitpakken in"
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
'n avond![]()
Motor is startklaar voor morgenWaar gaat Den Bosch verzamelen en hoelaat
![]()
![]()
[..]
* Rib-i neemt een lege DVD mee voor jou om te ruilen, al dat technisch gedoe![]()
Bij mij kan er niemand achteropquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef BazzieK het volgende:
Hmm misschien toch wel een idee om morgen mee te gaan maarrrrr.
-Kan iemand me meezeulen naar de meeting
-Kan ik nog steeds bij WB achterop![]()
Op die TL1000 passen best 3 mensen, je moet alleen ff met Faithy uitmaken wie in het midden zit en wie achteraanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef BazzieK het volgende:
Ah faithy gaat achterop bij WB? Laat dan maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Op die TL1000 passen best 3 mensen, je moet alleen ff met Faithy uitmaken wie in het midden zit en wie achteraan
Bij XX achterop de trapfietsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef BazzieK het volgende:
quote:
Hoeveel kilometers weet ik niet precies maar dat klopt jah, in de gauwigheid even vergeten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Motor met minder dan 6.000 km op de teller invoeren kost extra toch?![]()
Heb alleen kleding daar gekocht omdat dat met garantie e.d. wel makkelijk was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
v.d Wal was toen de enige Ducati dealer die een beetje in de buurt zat,maar als je komt praten over een motor van toen Fl 20.000,- en ze laten je eerst 2 uur door de showroom struinen,zonder te vragen waar je voor komt en als je weg gaat pas komen vragen wat je zoekt,dan hebben ze het bij mij echt totaal verbruit.Bij Molenaar was ik binnen een half uur klaar,inclusief goede en snelle service en snelle levering.Zaterdag gekocht en Dinsdag al ophalen
Volgens mij ben ik langer dan jijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Maar geen dikke kleine jongetjes![]()
Kleding koop ik tegenwoordig bij Brouwer in Nijkerk.Redelijke service en een uitgebreid assortiment.Als je kleding bij een BMW dealer gaat kopen hebben ze alleen maar BMW spul en dat is evenredig aan de prijs van de motorenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb alleen kleding daar gekocht omdat dat met garantie e.d. wel makkelijk was.Die heb ik dan ook accuut nodig gehad toen 1 rits van mijn laarzen kapot ging.
![]()
Nooit over nagedacht om daar ooit een motor aan te schaffen, zelfs over een proefrit op een oer GSXR en ouwe ZXR deden ze al heel moeilijk.![]()
Ok, zullen we dan onze handen ineen slaan en strijden tegen bepaalde figuren in dit topicquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik langer dan jij
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, zullen we dan onze handen ineen slaan en strijden tegen bepaalde figuren in dit topic( Bejaarden lijken wel steeds bijdehanter te worden
)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, zullen we dan onze handen ineen slaan en strijden tegen bepaalde figuren in dit topic( Bejaarden lijken wel steeds bijdehanter te worden
)
He,maar wel snel gereageerd voor een "bejaarde"hequote:
Ja heel goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
He,maar wel snel gereageerd voor een "bejaarde"he.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef Mr.Phyl het volgende:
lang leve de nummertjes-apparaten, dan weet je tenminste wanneer je aan de beurt bent,
als je in een winkel zonder die dingen staat duurt het uren, ik weet het wel, je moet weten wie er als laatste bijkwam, maar ze lijken allemaal op elkaar, en ook komen er dan weer allemaal andere grijsharigen bijstaan die dan weer hun aanhangsel blijkt, of er gaat weer iemand even weg die dan weer terugkomt en dezelfde plek in de rangorde krijgt, (dit is een ongeschreven regel bij bejaarden), en dan ben je aan de beurt komt er weer zo een bloembollenvreetster die zegt dat ZIJ aan de beurt is, je twijfelt, want ze lijken allemaal op elkaar, dus je kunt je vergist hebben.
Wat nog erger is, is wanneer je zeker weet dat je aan de beurt bent, je je bestlling plaatst en dan hoort "ik ben aan de beurt hoor" of nog erger "volgens mij was die mevrouw aan de beurt", geloof me ik was aan de beurt, heeft me al mijn concentratie gekost om te observeren wie bij wie hoort, wie wie is en dat kan zo'n alzheimer met looprek echt niet beter gezien hebben. Vervolgens knikken dan al die andere incontinenten dat inderdaad die andere mevrouw aan de beurt is (ongeschreven code onder bejaarden), en dat je moet wachten op een veel te lange bestelling is niet het ergste, het ergste is dat ze die bestelling pas plaatst als jij toegeeft dat zij echt aan de beurt is.
spreken wij weer af bij de parkeerplaats van afrit 6 langs de a1?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Geweldig sommige reacties in dat topic
Klaar...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
net even een paar flinke hoosbuien onderweg gehadkom met een gangetje van 100 op een voorliger aan en wilde remmen maar toen kwam de schrik de remmen deden het niet vanwege teveel water
gelukkig niets mis gegaan doordat ik maar gewoon terug schakelde en zo snelheid minderde daarna deden de remmen het weer, had flinke hartkloppingen even hoor
![]()
Raus is een verhaal aan het tikken over haar toekomstige motor![]()
Wie ben jijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
spreken wij weer af bij de parkeerplaats van afrit 6 langs de a1?![]()
sja... als ik dat nou eens wistquote:
hmm... moet ik dus of vroeg genoeg opstaan om de pc aan te zetten...quote:kweeniespreken we last minute morgen af op MSN
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Goed geregeld die meet. Alvast veel plezier en ik hoop dat jullie het droog houden.![]()
Jullie raden nooit waar wij vandaag geweest zijn! Brabant Motors in Grave!En we hebben het dus overleefd. Hoewel de man wat stug was, was hij deze keer goed geluimd en probeerde hij ook nog af te sluiten met een grapje.
Ik mag zelfs proefrijden!!!
![]()
Er waren best gave motoren binnen. Hele gave retro's, Benelli café racer
![]()
en de motor die ik graag zou willen hebben, de Daytona 675
. De Triple was ook erg gaaf, maar de Daytona 675 ligt waarschijnlijk meer in mijn straatje. We hebben gevraagd of hij die wilde starten... en ja dat mocht ook!
Er waren vandaag meerdere motorrijders en die kwamen gelijk op deze manier aanlopen ->
![]()
. En terecht, wat een geluid komt daar uit !! EN MET EEN ORIGINELE UITLAAT nog wel he!!!!
![]()
Volgens mij weet ik al welke motor ik graag zou willen hebben, nu alleen nog zien hoe ik aan een goedkoop exemplaar ofwel aan veel geld kom.
![]()
... nou kan het dus alsnog van alles wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij weet ik al welke motor ik graag zou willen hebben, nu alleen nog zien hoe ik aan een goedkoop exemplaar ofwel aan veel geld kom.![]()
nu bespaar ik dat een heleboel mensenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen Google wel even raadpleegt. Hmm, is het nou een R1 of een R6?
Dure keus, of niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij weet ik al welke motor ik graag zou willen hebben, nu alleen nog zien hoe ik aan een goedkoop exemplaar ofwel aan veel geld kom.![]()
Start je PC zo traag op?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm... moet ik dus of vroeg genoeg opstaan om de pc aan te zetten...of ik laat hem gewoon aanstaan
dat valt best wel mee... neem nooit de moeite om hem op te starten als ik 15 min later weg moet ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dure keus, of niet?
675 = 2006 model toch? Dus een occasion vinden wordt ook lastig
Maar die Daytona's hebben wel watDe 650 is ook mooi, staat regelmatig in de HvA garage
[..]
Start je PC zo traag op?
Er staat er 1 op ebay te koop.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Goed geregeld die meet. Alvast veel plezier en ik hoop dat jullie het droog houden.![]()
Jullie raden nooit waar wij vandaag geweest zijn! Brabant Motors in Grave!En we hebben het dus overleefd. Hoewel de man wat stug was, was hij deze keer goed geluimd en probeerde hij ook nog af te sluiten met een grapje.
![]()
![]()
. De Triple was ook erg gaaf, maar de Daytona 675 ligt waarschijnlijk meer in mijn straatje. We hebben gevraagd of hij die wilde starten... en ja dat mocht ook!
Er waren vandaag meerdere motorrijders en die kwamen gelijk op deze manier aanlopen ->
![]()
. En terecht, wat een geluid komt daar uit !! EN MET EEN ORIGINELE UITLAAT nog wel he!!!!
![]()
Volgens mij weet ik al welke motor ik graag zou willen hebben, nu alleen nog zien hoe ik aan een goedkoop exemplaar ofwel aan veel geld kom.
![]()
Ja, nieuw kosten ze iets van 13.000 Euro. Ik denk dat het geen slechte prijs is, maar deze is wel te hoog voor mijn portemonnee. De 650 is dan misschien een optie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dure keus, of niet?
675 = 2006 model toch? Dus een occasion vinden wordt ook lastig
Maar die Daytona's hebben wel watDe 650 is ook mooi, staat regelmatig in de HvA garage
[..]
Start je PC zo traag op?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik de 1e hands sites zo bekijkt zal ze waarschijnlijk een nieuwe moeten kopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er staat er 1 op ebay te koop.![]()
Als die verkocht is maken ze er nog 1![]()
Mooie bike hoor![]()
Ze zijn idd dun gezaaid, ik zie alleen die ene op ebay.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik de 1e hands sites zo bekijkt zal ze waarschijnlijk een nieuwe moeten kopenbij die vriendelijke meneer in Grave
![]()
ach ze heeft nu een aantal mega opdrachten dus aan het einde van het jaar koop ze er gewoon maar 1![]()
ik kon 'm niet vinden daarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze zijn idd dun gezaaid, ik zie alleen die ene op ebay.![]()
Ik zoek ook nog een rijke vrouw![]()
Maakt mij niets uit hoor ik heb toch overal een hekel aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij komen hier en iedereen is gelijk verdwenen
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat valt best wel mee... neem nooit de moeite om hem op te starten als ik 15 min later weg moet ofzo![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit hoor ik heb toch overal een hekel aan.![]()
neej ben op sleeptouw mee naar schoonouders gesleurdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben je nog bij die appie geweest in België ?
ik zeg niet dat het 15 min duurt...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]Pauper
En dat doet een IT opleiding, zeker vol met spyware?
ach arme en nu moet je de hele tijd het gezeur over die Daytona aanhoren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neej ben op sleeptouw mee naar schoonouders gesleurdmaar als een kleine consessie werd er even in Grave gestopt bij een motordealer als goedhoudertje
![]()
jah kutdingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ach arme en nu moet je de hele tijd het gezeur over die Daytona aanhoren.![]()
quote:
14 minuten vind ik nog steeds te langquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het 15 min duurt...zo lang duurt het niet... maar ik ben gewoon te lui om dat ding op te starten als ik er niet langer als een half uur ofzo achter kan zitten
Was het grapje wat hij maakte dat hij zei: "Tot ziens"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
ik dacht ook nooit meer bij die Brabantse motorboer binnen te stappen, maar ik heb er hele mooie dingetjes gezien.![]()
Zitten jullie nu ieder apart in een eigen kamertje met elkaar te SC-en?Of mag eerst de een en dan de ander op de compie en dan reagerenquote:
ik had hem ook al gebrandquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:53 schreef Roderick2085 het volgende:ik geef het op... 1 t/m 8 kan ie nu niet eens downloaden... en weer heb ik alleen maar een zooitje files zonder extensie in de cache map staan
enige verschil is dat ik nu veel meer txt bestandjes heb....
ik neem morgen ook wel een dvd'tje voor je mee Gawaine
Kutweerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:59 schreef Makster het volgende:
Avond
Ben aan stront geregent vandaag op de danceparadeMorgen is dat dus echt GEEEEEN optie, wat zijn de voorspellingen morgen
naast elkaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zitten jullie nu ieder apart in een eigen kamertje met elkaar te SC-en?Of mag eerst de een en dan de ander op de compie en dan reageren.
Nog sterker, ze zitten hier op visitequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zitten jullie nu ieder apart in een eigen kamertje met elkaar te SC-en?Of mag eerst de een en dan de ander op de compie en dan reageren.
LEkker danquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nog sterker, ze zitten hier op visite![]()
Als je voor die 675 gaat dan zou ik nog even doorsparen en voor de Corsaro 1200 gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, nieuw kosten ze iets van 13.000 Euro. Ik denk dat het geen slechte prijs is, maar deze is wel te hoog voor mijn portemonnee. De 650 is dan misschien een optie.![]()
Dat was wel duidelijk. GSX-R, CBR RR en nu ook al de Daytona 675. Houd het nou maar gewoon op de CBR die je nu hebt, maak er een circuitmotor vanquote:Youssef heeft gelijk dat het dan nog alle kanten op kan. Het hangt er vanaf wat ik straks te besteden heb (en wil) en wat er mogelijk is. De voorkeur zou in ieder geval wel naar zo'n gave motor uitgaan.![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
naast elkaarzij op de pc en ik op de klapjap
ik kan net haar scherm niet zien
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:59 schreef Makster het volgende:
Avond
Ben aan stront geregent vandaag op de danceparadeMorgen is dat dus echt GEEEEEN optie, wat zijn de voorspellingen morgen
Waar valt de Heuvelrug route onderquote:Morgen blijft het in het noorden droog met soms ook een beetje zon. Het zuiden krijgt later weer af en toe buien. De wind wordt oost tot zuidoost en het kwik stijgt tot 20 a 22 graden. Maandag volgen overal weer buien.
omroep gelderland vermeld:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Waar valt de Heuvelrug route onder![]()
Het middenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Waar valt de Heuvelrug route onder![]()
Zie Gawaine, gaat doorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het midden![]()
Het hele verhaal gaat toch wel door he.
Anders heb ik voor jan doedel van alles zitten regelen.
Nou ja,dan hoor of zie ik dat morgen wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie Gawaine, gaat doorAlleen sommige mensen met rode haren willen gewoon niet dat het doorgaat, en dus zullen ze het weer als smoes geven. Laat ze lekker
Pepijn heeft het laatste woord
![]()
uit voorzorg met het plat gaan van FOK klikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:18 schreef Makster het volgende:
Waar ook alweer verzamelen
Komt die pepslet nog online
Verzamelen is bij de pyramide van Austerlitz om 13:00 uurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:18 schreef Makster het volgende:
Komt die pepslet nog online
Lees het topic maar terug hoerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:18 schreef Makster het volgende:
Komt die peijpslet nog online
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
14 minuten vind ik nog steeds te lang
quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
uit voorzorg met het plat gaan van FOK klik
Ow daarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Verzamelen is bij de pyramide van Austerlitz om 13:00 uur.
Hou je grote bek dicht tegen mij kutjongquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Lees het topic maar terug hoerHij doet al aardig wat moeite om het te organiseren en onder de aandacht te brengen, doe zelf dan ook wat moeite
![]()
Of volg Gawaine's linkje
Dat is bij de A 12 en dan de afslag Zeist,staat volgens mij ergens in dit Topic vermeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
[..]
Ow daar![]()
Dat kotm wel goed dan![]()
[..]
Hou je grote bek dicht tegen mij kutjong![]()
![]()
Net even bijgelezen iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is bij de A 12 en dan de afslag Zeist,staat volgens mij ergens in dit Topic vermeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
We gaan toch gewoon zo een ANWB route rijden of nie dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:32 schreef Makster het volgende:
Komt wel goed, zelfs zonder Pepslet de voorrijder![]()
Weet ik ut, weet alleen wel dat ik er dan wel eerst moet komenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We gaan toch gewoon zo een ANWB route rijden of nie dan?![]()
Net ff gechecked waar het was, maar ik ga dus via de A2quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
spreken wij weer af bij de parkeerplaats van afrit 6 langs de a1?![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:32 schreef Makster het volgende:
Komt wel goed, zelfs zonder Pepslet de voorrijder![]()
Vanwege die foto?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:51 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/142727/1
Eindelijk een topic waar ik met grote autoriteit in kan spreken
Uhhmm waar zit die pomp ergens danquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben op visite, en behoor niet eens on-line te komen.
![]()
![]()
12.00 de BP pomp op de A-20 voor Gouda, gaat dat lukken?
Lees het straks, of morgen pas weer.![]()
Zie ook mijn gsm nummer in de details over de heuvelrugmeet.![]()
ok... dan ga ik zelf m'n route zoekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Net ff gechecked waar het was, maar ik ga dus via de A2
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vanwege die foto?![]()
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/5506724![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |