Omdat Azureus een Bittorrent client is?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom kan ik die niet met Azureus openen ?![]()
Voor of nadat je wekker ging?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex-vriendin ook altijd
Wat gaan ze hard hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:50 schreef koffiekoekje het volgende:
@ Gwaine
Goeie shit(Isle of man, bedoel ik dus he)
Ik had 'r ook al een melding gegevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vroeg nog op msn of ze em wilde openen en heb een min gewacht dus niet mijn schuld
Ja volgens mij wordt jij elke morgen wakker met een spiegel ei op je buikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voortijdige ejaculatie in een natte droom zou wel te triest voor woorden zijn
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik had 'r ook al een melding gegeven
lights are on but no one's home
Die dag ik zo na topgear ook ff kijkenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wordt jij elke morgen wakker met een spiegel ei op je buik![]()
Heb je in grabit aangegeven dat je de nzb aan grabit wil koppelen ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik krijg die NZB file niet aan de gang
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex-vriendin ook altijd
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het duurde echt 2 seconden ofzo en nog steeds zeiken![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wordt jij elke morgen wakker met een spiegel ei op je buik![]()
Omdat je moeder je uit voorzorg lakens met mouwen heeft gegeven ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Een van de weinige debiele dingen die ik nog nooit heb gehad
Geen ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je in grabit aangegeven dat je de nzb aan grabit wil koppelen ?
En heb je je juiste nieuwsserver ingevuld ?
Nee omdat ik te lui ben om over sex te dromenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat je moeder je uit voorzorg lakens met mouwen heeft gegeven ?![]()
Als je grabit installeerd staat er een vinkje bij NZB files. dwz dat als je na de installatiequote:
Mocht ik je niet meer spreken, prettige vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub! Even een postje, maar ben ook direct weer weg. Business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond op vakantie, post morgen nog wel even![]()
![]()
@Homequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je grabit installeerd staat er een vinkje bij NZB files. dwz dat als je na de installatie
op de nzb dubbelklikt grabit automatisch opstart en begint te downloaden.
Je moest daarna alleen de nieuwsserver invullen.
Bij welke provider zit je ?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub! Even een postje, maar ben ook direct weer weg. Business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond op vakantie, post morgen nog wel even![]()
![]()
Een ZX-10R is ook gewoon lelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
Snel ben je in ieder geval wel
En mensen die een afkeer hebben van motoren die sneller zijn dan hen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
Whahaik loop tegen mezelf te typen
!
Gezellig
Maar hoe is het met de MC fokkers?
Hey, Bij die zx10 moest ik gelijk aan R2-D2 denken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Een ZX-10R is ook gewoon lelijk
[afbeelding]
Maar pro Honda zijn slaat dan ook weer nergens op, want dit is net zo goed een honda ...
[afbeelding]
Stuur een mailtje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, Bij die zx10 moest ik gelijk aan R2-D2 denken.
Hoe zou het met haar gaan in het verre zuid africa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zit ze daar ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, Bij die zx10 moest ik gelijk aan R2-D2 denken.
Hoe zou het met haar gaan in het verre zuid africa?
Unieke kans via haar broer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ze stappen over op lijn motoren ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Spy shots of Jeremy McWilliams riding a prototype BMW roadracer have fueled speculation that BMW will enter MotoGP for several months. Now, crystal clear photos have emerged showing an FIM-spec transmitter antenna on the tail unit of a finished, beautifully painted BMW race bike piloted by McWilliams in Spain. BMW is ready!
Tsja wil je nog dat ik hap of is de lol eraf?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Een ZX-10R is ook gewoon lelijk
[afbeelding]
Maar pro Honda zijn slaat dan ook weer nergens op, want dit is net zo goed een honda ...
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh truste enzo.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |