Kan je wel genieten van sport of is heel je wereld zwart SOK?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matig, je dom laten insluiten en je dan terug naar de eerste plaats duwen.
Hij dook in een gat waar eigelijk nauwelijks plaats was en wringt die Let tegen die andere. Die Let kreeg ook nog bijna een elleboog in zijn smoel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij duwde helemaal niet, hij trok alleen zijn arm over die let heen. Kwam wel buiten de baan, en dat zal wel een DQ opleveren.
Gun ons Nederlanders ook een succesje SoKquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat ze iemand gaan diskwalificeren, lijkt me ook niet nodig, ik vind het alleen lomp dat iemand die zich de beste weet zich dan op zo'n manier laten insluiten en zichzelf tot onnodige risico's dwingt. Bij een 800 meter komen ze bijna altijd langs de buitenkant erover, wie gaat er dan langs binnen lopen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Gun ons Nederlanders ook een succesje SoK
mwah, de hele tijd aan de buitenkant lopen en zo 20 meter extra lopen is ook niet fijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat ze iemand gaan diskwalificeren, lijkt me ook niet nodig, ik vind het alleen lomp dat iemand die zich de beste weet zich dan op zo'n manier laten insluiten en zichzelf tot onnodige risico's dwingt. Bij een 800 meter komen ze bijna altijd langs de buitenkant erover, wie gaat er dan langs binnen lopen.
zolang lang als ze willen lijkt me, eventuele klachten van andere landen / lopers zullen altijd even duren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef DeeBee het volgende:
weet niet of ze dat nog lang kunnen aanpassen of zo, maar het geeft iig hoop...
Tsja, nouja zilver of brons maakt toch ook niet zo heel veel uit eigenlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef Jeroen_M het volgende:
Mooi zeg, die hollanders. Die nr3 van NL zal ook wel balen dat-ie niet 10 sec sneller was.
In Kenia en Ethiopie beeft men al bij de gedachte het in Peking tegen de Oranje-mannen te moeten opnemen.quote:
Anders hoor je er niet bij in SPTquote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet bij in SPTWint Nederland niks is het niet goed, winnen ze wel iets dan is wordt gebagataliseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |