Is ook zeker wel waar. Maar helaas zijn er op deze wereld nog veel mensen die tatoeages associeren met assiociaale mensen. En zeker als je werkt met kinderen is het niet zo'n heel goed voorbeeld... dus zit nog ernstig te twijfelen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef haaahaha het volgende:
als je al zoiets laat doen dan doe je het toch voor jezelf en maakt het verder toch niet uit wat anderen ervan vinden?
Totdat je niet aangenomen wordt vanwege je tatoeages op niet makkelijk te bedekken plekken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef haaahaha het volgende:
als je al zoiets laat doen dan doe je het toch voor jezelf en maakt het verder toch niet uit wat anderen ervan vinden?
En terecht, is toch geen porem als je een representatieve functie bekleedt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Is ook zeker wel waar. Maar helaas zijn er op deze wereld nog veel mensen die tatoeages associeren met assiociaale mensen. En zeker als je werkt met kinderen is het niet zo'n heel goed voorbeeld... dus zit nog ernstig te twijfelen...![]()
Maar er zijn toch ook dingen zoals: armbanden, horloges, pleisters... yadayadayada...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En terecht, is toch geen porem als je een representatieve functie bekleedt.![]()
Om eroverheen te doen bedoel je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook dingen zoals: armbanden, horloges, pleisters... yadayadayada...
Ja, kom je op je sollicitatiegesprek aanzetten met pleisters op je pols. Denken ze dat je een labiele krasgothic bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Jenny_ het volgende:
.... pleisters... yadayadayada...
Nee, voor als ik ooit nog een representatieve functie ga bekleden (als dat uberhaupt ooit gaat gebeuren) om hem dan te 'verbergen'...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Om eroverheen te doen bedoel je?
En dan zie je het niet.![]()
Of bedoel je als versiering?
Die kan je afdoen.
Die zat er aan te komen ja...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja, kom je op je sollicitatiegesprek aanzetten met pleisters op je pols. Denken ze dat je een labiele krasgothic bent
Net als overal piercings in je gezicht en lange leren jassen met kisten eronder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:04 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Nee, voor als ik ooit nog een representatieve functie ga bekleden (als dat uberhaupt ooit gaat gebeuren) om hem dan te 'verbergen'...
Maar ik snap het niet... tatoeages zouden anno 2006 toch wel maatschappelijk geaccepteerd moeten zijn?!
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:04 schreef Jenny_ het volgende:
Maar ik snap het niet... tatoeages zouden anno 2006 toch wel maatschappelijk geaccepteerd moeten zijn?!
Net als bodybuildingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:18 schreef Ericr het volgende:
Was een jaartje of 65 geleden ook een trend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |