Is ook zeker wel waar. Maar helaas zijn er op deze wereld nog veel mensen die tatoeages associeren met assiociaale mensen. En zeker als je werkt met kinderen is het niet zo'n heel goed voorbeeld... dus zit nog ernstig te twijfelen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef haaahaha het volgende:
als je al zoiets laat doen dan doe je het toch voor jezelf en maakt het verder toch niet uit wat anderen ervan vinden?
Totdat je niet aangenomen wordt vanwege je tatoeages op niet makkelijk te bedekken plekken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef haaahaha het volgende:
als je al zoiets laat doen dan doe je het toch voor jezelf en maakt het verder toch niet uit wat anderen ervan vinden?
En terecht, is toch geen porem als je een representatieve functie bekleedt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Is ook zeker wel waar. Maar helaas zijn er op deze wereld nog veel mensen die tatoeages associeren met assiociaale mensen. En zeker als je werkt met kinderen is het niet zo'n heel goed voorbeeld... dus zit nog ernstig te twijfelen...![]()
Maar er zijn toch ook dingen zoals: armbanden, horloges, pleisters... yadayadayada...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En terecht, is toch geen porem als je een representatieve functie bekleedt.![]()
Om eroverheen te doen bedoel je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook dingen zoals: armbanden, horloges, pleisters... yadayadayada...
Ja, kom je op je sollicitatiegesprek aanzetten met pleisters op je pols. Denken ze dat je een labiele krasgothic bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Jenny_ het volgende:
.... pleisters... yadayadayada...
Nee, voor als ik ooit nog een representatieve functie ga bekleden (als dat uberhaupt ooit gaat gebeuren) om hem dan te 'verbergen'...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Om eroverheen te doen bedoel je?
En dan zie je het niet.![]()
Of bedoel je als versiering?
Die kan je afdoen.
Die zat er aan te komen ja...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja, kom je op je sollicitatiegesprek aanzetten met pleisters op je pols. Denken ze dat je een labiele krasgothic bent
Net als overal piercings in je gezicht en lange leren jassen met kisten eronder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:04 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Nee, voor als ik ooit nog een representatieve functie ga bekleden (als dat uberhaupt ooit gaat gebeuren) om hem dan te 'verbergen'...
Maar ik snap het niet... tatoeages zouden anno 2006 toch wel maatschappelijk geaccepteerd moeten zijn?!
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:04 schreef Jenny_ het volgende:
Maar ik snap het niet... tatoeages zouden anno 2006 toch wel maatschappelijk geaccepteerd moeten zijn?!
Net als bodybuildingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:18 schreef Ericr het volgende:
Was een jaartje of 65 geleden ook een trend.
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef haaahaha het volgende:
Ben nog steeds in dubio...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:29 schreef Cyan het volgende:
![]()
Zet dan 2 vleugeltjes tussen je schouderbladen. Dat kan je tenminste goed bedekken en je zal geen problemen krijgen met eventuele sollicitaties of iets dergelijks.
Ik vind zeker 2 vleugeltjes mooier staan tussen je schouderbladen als op je pols. Je kan het zowieso beter bedekken. Je zet ze voor jezelf maar de kans dat je erop aangesproken of afgewezen word in negatieve zin is kleiner.quote:
Hahahahahah ja dat is het standaard antwoord van die zogenaamde "zelfstandigen"in de maatschappij. Ik doe het voor mezelfquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef haaahaha het volgende:
Er zullen mensen zijn die dat idd doen,maar lang niet iedereen hoor!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Hahahahahah ja dat is het standaard antwoord van die zogenaamde "zelfstandigen"in de maatschappij. Ik doe het voor mezelfZal ik je eens wat vertellen:
JE DOET HET VOOR DE BUITENWERELD
Bovendien is het geen porem.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Dagonet het volgende:
Totdat je niet aangenomen wordt vanwege je tatoeages op niet makkelijk te bedekken plekken.
Waarom zijn er dan zo weinig mensen die hun lul tatoeëren? Als het echt voor jezelf is, waarom moet ik er dan de godganse dag tegenaan zitten kijken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Er zullen mensen zijn die dat idd doen,maar lang niet iedereen hoor!!
Ik snap deze niet, zou je hem willen uitleggen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het niet doen. zeker ook omdat dat getatoeer wel weer een beetje op zijn rentree is.
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef Slarioux het volgende:
Waarom zijn er dan zo weinig mensen die hun lul tatoeëren?
nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik snap deze niet, zou je hem willen uitleggen?
Dit vind ik ook de ideale oplossing. Je doet het voor jezelf en er zijn nog steeds massa's die het met de verkeerde dingen associëren...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:46 schreef Pure-Poison het volgende:
Het kan heel mooi/gaaf zijn maar toch zou ik het zelf nooit doen op die plaats... Heb 2 andere tattoo's op een andere plaats maar zou op mijn pols bang zijn ooit spijt te krijgen daarbij zou ik het ivm met (toekomstig) werk ook niet doen,je weet nooit.
je ziet er rond je 75ste zonder tattoo's ook meestal niet meer perfect uit. tattoo's zijn mijn inziens niet eens een hype het wordt tegenwoordig gewoon iets meer getolereerd en het wordt steeds meer als een vorm van kunst gezien. je hebt onder de tattoo's natuurlijk wel van die hype's als tribals, mahori etc. ik persoonlijk heb mijn tattoo's voor mezelf en op plekken waar ik ze kan verbergen, al zit ik aan een tattoo op de binnenkant van mn onderarm te denken maar daar moet ik nog maar eens een paar nachtjes over slapen omdat ik op een kantoor rondhobbel en er nog steeds van die simpele figuren zijn die tattoo's aso vinden...........quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:51 schreef Walvisje het volgende:
Sinds tatoe's een hype zijn vind ik ze sneu. Het zal ook heel elegant staan als je straks 75 bent en je hebt 2 rimpelige vleugeltjes op je pols. Zelf zou ik nooit een tatoe nemen of wat dan ook voor zelfverminking. Ik ben ok zoals ik ben en hoef me zelf niet op te leuken.
*stelt voor*quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef draaijer het volgende:
Moet je jezelf is inbeelden als je (later) achter een kinderwagen o.i.d. loopt
Ja, dat vind jij. Maar je werkgever zal daar in veel gevallen niet hetzelfde over denken. Je moet de keuze maken; of altijd met lange mouwen lopen óf geen werk óf geen tattoo's. Zo zwart/wit zou je het eigenlijk moeten zien, hoe vervelend en irritant dat ook is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef ReneH83 het volgende:
ze moeten het maar accepteren hoor.. niet moeilijk over doen voor iets simpels..![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef ReneH83 het volgende:
ze moeten het maar accepteren hoor.. niet moeilijk over doen voor iets simpels..![]()
Maar zodra het erom gaat, trek jij toch aan het kortste eind.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef ReneH83 het volgende:
^quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die is voor aandachtstrekkers Tonks, deze is beter.
[afbeelding]
idd half nederland loopt er bij als een napratende pauper. monkey see, monkey do. en straks belastingcenten eisen om het weg te laten halen, want het was een "opwelling, en nu heb ik er spijt van".quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef ReneH83 het volgende:
och mensen die zo simpel denken dat mensen met tattoo's aso zijn moeten eens goed om zich heen kijken... tegenwoordig heeft half nederland een tattoo volgens mij..
ik ben vooralsnog clean van tattoo's, wil het wel zo aan je binnenkant van de onderarm...
ook lekker makkelijk te bedekken als dat zou moeten ivm werk![]()
w0000t die wil ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die is voor aandachtstrekkers Tonks, deze is beter.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |