quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef maartena het volgende:
haaahaha laatste bezoek: 223 dagen, 7 uur geleden.
Verwacht dus niet al te veel, die zit achter een kloon of is weggebleven.
Vroom bezie ik het fikse gevaar tegemoet!quote:
Zwelgend in zelfmedelijden sla ik mij fier door dit aardse bestaan :-)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Vroom bezie ik het fikse gevaar tegemoet!
En jij?
24 dagen bedoel je?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja kick effe een topic waar al 12 uur niet meer in gepost was
moet dit topic, met nutteloze kicks, niet eindelijk eens een slotje krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
Treurdag zal je bedoelen.
Wat was het uiteindelijke antwoord dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef stamppot het volgende:eindelijk, ik wachtte al met smart op het uiteindelijke antwoord.
Dat het helemaal geen kleding rek is maar een middeleeuws martelwerktuig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat was het uiteindelijke antwoord dan?
Wat zal ik zeggen? Euh nee ik zeg niksquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat was het uiteindelijke antwoord dan?
Nope helemaal foutquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef stamppot het volgende:
[..]
Dat het helemaal geen kleding rek is maar een middeleeuws martelwerktuig.
Ook wel de wiebel genoemd.
Ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef maartena het volgende:
Heeft iemand het grote geheim van het kleding rek al ontrafelt?
ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef maartena het volgende:
Heeft iemand het grote geheim van het kleding rek al ontrafelt?
Het blijft een eigen leven leiden!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef Barcaconia het volgende:Dit topic komt ook elke 2/3 maanden weer in je AT he
Laatste werkt niet meer, maar:quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
http://link.marktplaats.nl/266374069
http://link.marktplaats.nl/266253111
http://link.marktplaats.nl/268172437
(Laatste lijkt het beste)
Wie koopt dit rek en geeft ons de ontknoping?
Volgens mij is deze hetzelfde, maar dan op wieltjes (en dus wel recht...) Dat zou sowieso de ontknoping al kunnen zijn.
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Laatste werkt niet meer, maar:
Bij die eerste EN tweede is DUIDELIJK gezien dat er WIELTJES onder zitten. Ik gok dat dit ook het geval is bij hahahaa's kledingrek.... De verkoper in zijn geval heeft de wieltjes gewoon achtergehouden.
Wat dóe je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Bij die eerste EN tweede is DUIDELIJK gezien dat er WIELTJES onder zitten. Ik gok dat dit ook het geval is bij hahahaa's kledingrek.... De verkoper in zijn geval heeft de wieltjes gewoon achtergehouden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef maartena het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:31 schreef maartena het volgende:
Zou ie z'n wieltjes al gevonden hebben?
+1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:43 schreef Barcaconia het volgende:
Godverdomme, dit topic weerIk moet elke keer lachen als ik dit bovenaan mijn AT zie komen
Djeez die plaatst het vast wel op de FP.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het wel raar dat er geen FOK! nieuwsbericht is verschenen over het oplossen van dit issue.
De oplossing is: Wieltjes!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik weet precies hoe alles in elkaar steektik blijf dit maar meesterlijk vinden dat sommige zich nog steeds afvraagt of de oplossing gevonden is
![]()
De vraag is alleen op haaahaha dat ook weet! Daar zou ik graag achter komenquote:
Niet alleen haaahahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De vraag is alleen op haaahaha dat ook weet! Daar zou ik graag achter komen
Het zijn wel de wieltjes, we hebben hetzelfde kledingrek op MP nagezocht en op elke foto stonden duidelijk wieltjes afgebeeldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet alleen haaahaha![]()
Ook ik weet het antwoord! En nee het zijn de wieltjes niet
Hij heeft mij het verlossende antwoord gegeven die ik niet mag vrij gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het zijn wel de wieltjes, we hebben hetzelfde kledingrek op MP nagezocht en op elke foto stonden duidelijk wieltjes afgebeeld
Hier, foto 1 al:
http://link.marktplaats.nl/306264257
Precies, we wachten op het verlossende antwoord. Het liefst ook foto's als dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik geloof je pas als je haaahaha zelf hier laat reageren
Ja! Verlos mij, na jaren slapeloze nachten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies, we wachten op het verlossende antwoord. Het liefst ook foto's als dat mogelijk is.
Wieltjes dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij heeft mij het verlossende antwoord gegeven die ik niet mag vrij geven
Ja. Er was iemand die exact hetzelfde rek op marktplaats of zo had gevonden (plaatjes doen het niet meer), MET wieltjes eraan. En als je dan goed kijkt, is dat ook logisch.....met wieltjes eronder staat ie hoog genoeg, en zou ie niet meer wiebelen.quote:
m.a.w. je weet het gewoon nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij heeft mij het verlossende antwoord gegeven die ik niet mag vrij geven
hahahaa is van de aardbodem verdwenen, maar misschien kun je het overnemen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:10 schreef Nizno het volgende:
ik zou juist een wiebelkledingrek willen hebben.
Ik geloof er niets aan!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
haaahaha post nog op Fok! onder een andere username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |