Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef Supersheep het volgende:
Ze deden (of doen?) dus alledrie hetzelfde voor de Avro?
De kleine al op bed? Was het gezellig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als ze op de radio zijn zie je tenminste die rotkoppen niet wil je zeggen?
dat wil ik horen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:06 schreef BwennieBren het volgende:
Avro en radioprogramma van Arbeidsvitaminen
De zoons slapen al, ja. M'n dochter weet ik niet; die is bij mijn ouders. Maar die zal ook wel slapen nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
De kleine al op bed? Was het gezellig?
Tja ik had ook Wim Rigter, Gerard Ekdom en Hans Schiffers kunnen zeggen, maar dat maakt he wel erg gemakkelijk he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Supersheep het volgende:
vd Togt en Hunkar de Arbeidsvitaminen? Ben ik ff blij dat ik vrij jong ben (voornamelijk vanwege vd Togt denk ik)
Klopt, goede vraag hoor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Tja ik had ook Wim Rigter, Gerard Ekdom en Hans Schiffers kunnen zeggen, maar dat maakt he wel erg gemakkelijk he.
Moet jij zeggen. Je staat dagelijks als grootste spammerT in dolle_hond z'n overzichten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
Da'slang geleden dat ik op tijd was. Dit topic gaat vel te snel voor mensen die een leven hebben naast Fok
Ja kut dat er geen ironie beeldje isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je staat dagelijks als grootste spammerT in dolle_hond z'n overzichten...![]()
Hoi. Welke? Ik heb net Head in the Clouds gekeken, die was waardeloos.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:27 schreef geenaam het volgende:
En hallo iedereen ben ik weer. Klaar met filmpje kijken
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:27 schreef geenaam het volgende:
Ja voetballer hè. Wel eens wat over gelezen.
Ik bedoel dus dat ik een voetballer ben. Dus mijn interesse ligt daarwel. Zodoende heb ik er wel eens wat over gelezen.. duidelijk?quote:
Ja en de man die dertig jaar trainer is geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Barry Hughes? Die kale van dat kamerbreed tapijt wat-ie op z'n kop wilde?
Who cares? 't Is Gordelroos maar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef BwennieBren het volgende:
tis alleen ander geschreven volgens mij Hom
truequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Who cares? 't Is Gordelroos maar.
klopt, c-tje vergetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef BwennieBren het volgende:
tis alleen ander geschreven volgens mij Hom
Ik verwacht nu een heel flauw antwoord van dafquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:39 schreef Gooitzen het volgende:
Homdeck Groningen? Wat is de favoriete kroeg dan?
Dat staat een paar tientallen topics terug wel te lezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:39 schreef Gooitzen het volgende:
Homdeck Groningen? Wat is de favoriete kroeg dan?
ah daar is ie alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat staat een paar tientallen topics terug wel te lezen.
Flauw genoeg? Of moet ik meteen de naam en reputatie van de kroeg ook even noemen?quote:
Het vaatje? Vindi?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:41 schreef Homdeck het volgende:
Maar ik woon niet meer in Groningen Gooitzen. Ik woon nu in Drenthe. Ik ging in mijn Groningentijd veel naar Het Vaatje en de Grote Markt Zuidzijde, zoals een goede student betaamt.
nee niet eensquote:
Kromme Elleboog is leuk. Der Witz en Poelestraat is meer mijn idee. (Stadjer, dus dan heb je het na je 16e wel gezien met Sjoerd Kooistra)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:44 schreef Homdeck het volgende:
Maar ik kwam ook vaak in de Kachel en kroegjes in buurt van de Kromme Elleboog (daar woonde ik)
Que?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ja aja de kutte kniebar de lullige homo kroeg. Vragen graag
Ken je die kroegen nietquote:
Bwennie is aan zet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ja aja de kutte kniebar de lullige homo kroeg. Vragen graag
Ik ben weer wegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef BwennieBren het volgende:
Hoe noemt men t fenomeen dat op hoge geografische breedtes 's avonds en 's nachts kan worden waargenomen?
Niet mijn theekopjequote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef AntonDingeman het volgende:
noorderlicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |