Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef Supersheep het volgende:
Ze deden (of doen?) dus alledrie hetzelfde voor de Avro?
De kleine al op bed? Was het gezellig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als ze op de radio zijn zie je tenminste die rotkoppen niet wil je zeggen?
dat wil ik horen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:06 schreef BwennieBren het volgende:
Avro en radioprogramma van Arbeidsvitaminen
De zoons slapen al, ja. M'n dochter weet ik niet; die is bij mijn ouders. Maar die zal ook wel slapen nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
De kleine al op bed? Was het gezellig?
Tja ik had ook Wim Rigter, Gerard Ekdom en Hans Schiffers kunnen zeggen, maar dat maakt he wel erg gemakkelijk he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Supersheep het volgende:
vd Togt en Hunkar de Arbeidsvitaminen? Ben ik ff blij dat ik vrij jong ben (voornamelijk vanwege vd Togt denk ik)
Klopt, goede vraag hoor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Tja ik had ook Wim Rigter, Gerard Ekdom en Hans Schiffers kunnen zeggen, maar dat maakt he wel erg gemakkelijk he.
Moet jij zeggen. Je staat dagelijks als grootste spammerT in dolle_hond z'n overzichten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
Da'slang geleden dat ik op tijd was. Dit topic gaat vel te snel voor mensen die een leven hebben naast Fok
Ja kut dat er geen ironie beeldje isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je staat dagelijks als grootste spammerT in dolle_hond z'n overzichten...![]()
Hoi. Welke? Ik heb net Head in the Clouds gekeken, die was waardeloos.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:27 schreef geenaam het volgende:
En hallo iedereen ben ik weer. Klaar met filmpje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |