Ik ga tellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De eerste ronde!
1. Alive - Coneheads
8. Piano, The - Schindler's List
12. Wayne's World 2 - Demolition Man
13. Addams Family Values - Fugitive, The
19. Loaded Weapon 1 - Jurassic Park
En dat moet allemaal zomaar kunnen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben namelijk vrijdag t/m zondag offline.
Yup. Dat moet allemaal zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dat moet allemaal zomaar kunnen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
4. Ba wang bie ji (Farewell My Concubine) 3 - 4 Jurassic Park
iedereen is gekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* Ronde 2!
13. Groundhog Day 7 - 1 Benny & Joon
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De achtste finales!
1. What's Eating Gilbert Grape - Groundhog Day
2. In the Name of the Father - Falling Down
3. Schindler's List - Dazed and Confused
4. Daens - Sonatine
5. Ardilla Roja, La - Arizona Dream
6. Jurassic Park - Tombstone
7. Short Cuts - Nightmare Before Christmas, The
8. Mad Dog and Glory - True Romance
Ja, ik vertrouw die 7 GD stemmers ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:42 schreef Sokolsky het volgende:
Groundhog Day lijkt me anders een stuk bekender dan Benny & Joon.
En bedankt he.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef ranja het volgende:
Ja, ik vertrouw die 7 GD stemmers ook niet
Zonder aanziens des persoons natuurlijk hequote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:36 schreef ranja het volgende:
Maar jij vindt echt Groudhogday beter dan Benny & Joon?
Je zit dus enerzijds te klagen dat er teveel onbekende films over blijven en anderszijds dat het onbekende Benny & Joon uitgeschakeld wordt. Wat wil je nou? Dat alleen de onbekende films die jij gezien hebt ver komen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw die 7 GD stemmers ook niet
Dat alleen de films die ik het beste vind ver komen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
Wat wil je nou? Dat alleen de onbekende films die jij gezien hebt ver komen?
Snie waar, ik had em ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al jaren een zwak voor Bill Murray en was blij dat Groundhog Day het ook goed deed in de Film top 100.
Maar ik was nogal verbaasd dat ik de enige was die The Life Aquatic with Steve Zissou in zijn/haar lijst had.
Marmot toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, en hup eekhoorn.
Mooi, ik kon hem al niet vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vanavond komt Daens op Canvas om 22.25u 23.15u.
Nee, eekhoorn.quote:
Kon je dat niet eerder melden? Nu heb ik 'm niet opgenomen. En hij stond ook niet in de diverse TV-overzichten. Stomme Belgen, bah. En net als Gorro kan ik 'm ook niet vinden...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vanavond komt Daens op Canvas om 22.25u 23.15u.
Hij is ingelast vanwege het overlijden van één van de acteurs, Julien Schoenaerts. Vandaar dat hij niet in de tv-overzichten staat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Kon je dat niet eerder melden? Nu heb ik 'm niet opgenomen. En hij stond ook niet in de diverse TV-overzichten. Stomme Belgen, bah.
Nog voor het sluiten van deze ronde? Dan mag ik er tegen stemmenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Sokolsky het volgende:
Aha, vandaar. Wanneer gaat de volgende Daens-acteur dood?
Oeh, ik krijg zin om mijn stem te veranderen. Ook omdat ik gisteren zelf ook nog eens naar Daens heb gekeken en hem eigenlijk beter vind dat True Romance.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Nog voor het sluiten van deze ronde? Dan mag ik er tegen stemmen
Ik viel tegen het einde in slaap.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg zin om mijn stem te veranderen. Ook omdat ik gisteren zelf ook nog eens naar Daens heb gekeken en hem eigenlijk beter vind dat True Romance.
quote:Op maandag 11 september 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slecht filmjaar met uitzondering van Schindler's List.
quote:
Niet slecht, ook niet zo goed als sommigen hem vinden en zeker niet de beste WO2 film, maar ik vind 1993 eigenlijk een erg sterk jaar, al blijkt dat niet uit de 8 overgebleven films.quote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Vind je Schindler's List een slechte film
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De kwartfinales!
1. Groundhog Day - Jurassic Park
2. Short Cuts - Ardilla Roja, La
3. In the Name of the Father - Schindler's List
4. Daens - True Romance
Dat kan het ook zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 10:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet slecht, ook niet zo goed als sommigen hem vinden en zeker niet de beste WO2 film, maar ik vind 1993 eigenlijk een erg sterk jaar, al blijkt dat niet uit de 8 overgebleven films.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* De halve finales!
1. True Romance - Schindler's List
2. Jurassic Park - Short Cuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |