Rustig Robbie. Gewoon naar de deur lopen, die open maken en dan naar buiten toe. Dat is de echte wereldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Blij kut forum
Hoezo niet...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef RayMania het volgende:
VoreG. Die in je signature telt niet hè
.
Dat zegt BSquote:
Valt mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Bjoro het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist in de tijd dat ik weg was ?
Nee eigenlijk helemaal niksquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Bjoro het volgende:
ja mn feestje wat ik gister hadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Bjoro het volgende:
lekkere vakantie gehad inderdaad.....ben nu bezig bij mijn nieuwe baan....maar voorzie weinig fok-mogelijkheden voor de toekomst
Neem maar een regenpak mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Utrecht op het moment ook droog met af en toe een beetje zon.
Straks weer naar Hellevoet
ja, vooralsnog wel, Danny is echt boos.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben Suijk en vaduz echt een permban?
OMG...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef Beschouw het volgende:
Goeiemiddag allemaal en in het bijzonder voor Bjoro![]()
quote:
Fysiek. Vandaag 5 uur in de trein gezeten, en heb het idee alsof ik hele vete koorts heb ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef Gollemrulez het volgende:
Emotioneel of fysiek?
nou idd... naam?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel mooie tieten dat belspelvrouwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |