Daar ben ik weer, gisterochtend rond 9.00 getrouwd erg moe teruggekomen vanuit Las Vegas
De 10 dagen Los Angeles waren erg leuk, elke dag wel veel gedaan daar zoals naar Hollywood, de Sunsetstrip, Venice Beach, Disneyland enz.
Toen vanuit Los Angeles 6 uur in de bus naar Las Vegas 16 augustus. we kwamen 's middags aan en waren eigenlijk heel erg moe, maarja de volgende dag wilden we trouwen dus we moesten wel alvast de chapel uitkiezen, wilden we wel gereserveerd hebben.
Het is uiteindelijk The little white chapel geworden en we konden de 16e alles regelen voor de dag erop.
We hebben het dus pas als allereerste verteld aan mijn ouders, de dag dat we naar schiphol gingen, ze reageerden helemaal enthousiast en vonden het een supermanier om samen te trouwen, iedereen verder heeft toen een kaart gehad die we op schiphol op de bus gedaan hebben, een complete verrassing dus!
de 17e werden we met een witte limo opgehaald bij ons hotel en de limo bracht ons naar het Liscense office waar we eerst een liscense moesten halen die je nodig hebt om te trouwen. Er waren nog zon 10 andere stellen binnen daar, en alleen ik was gekleed in vol ornaat
![]()
Het ging op zich vrij vlot, wat formuliertjes invullen over onszelf en wie onze ouders waren, 55 dollar geven en het papiertje was binnen.
De limo had op ons gewacht en bracht ons toen naar de chapel. Daar aangekomen stond mijn ''bruidsboeket'' al klaar, 6 witte rozen bijeen gebonden met wat groen erom heen, een schattig lief klein boeketje. (De avond ervoor bij het reserveren kon ik de kleur die ik wou doorgeven).
Mijn toennog vriend kreeg een corsage opgespelt met een stukje wat exact was uit het boeketje.
![]()
Ik kon kiezen uit 2 chapels, de ene nog kitscher dan de ander
![]()
en koos voor de kleinste die er het minst kitsch uitzag. Er stonden plastic pilaren en allemaal nepbloemen op de achtergrond. Er werden eerst 12 foto's gemaakt in de meest gepsoeerde poses die je je maar kunt bedenken, ik moest eigenlijk er steeds heel erg om lachen.
Het fotorolletje kregen we mee en moeten we dus nog zelf laten ontwikkelen, ben erg nieuwsgierig.
We hadden een priester die Keith Love heette (geloof er niks van) en die ons huwelijk inzegende compleet met omhoog gerezen handen en de holy bible enzo
Eenmaal op Schiphol stonden mijn ouders er onverwacht! de lieverds! en thuisgekomen hadden ze bij de voordeur het helemaal versierd, en ook binnen en er stond champagne enzo klaar!
We hebben veel kaartjes gehad van verraste mensen, erg leuk.
Ik heb alvast 1 foto die we zelf gemaakt hebben van mij met de witte limo, ik had dus geen trouwjurk aan maar een groene gala/zomerjurk van didi met bijpassende groene schoentjes.
Als de foto's van de fotograaf een beetje leuk zijn zal ik er hier ook nog eentje of meerdere plaatsen. ( ik kijk recht in de zon, daarom een beetje moeilijk haha)