abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41007231
Suerte en Suerte-man van harte
Het klinkt zo mooi Vertel ook ff hoe je jurk eruit zag

Troel, jij bent denk ik net op tijd met de aanschaf van je jurk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_41008157
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef Suerte het volgende:
-een heel mooi verhaal-
Gefeliciteerd, en wat een prachtig verhaal, het klinkt helemaal als een sprookje, ben heel blij voor jullie! Waar in Amerika gaan jullie wonen?
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:10:23 #53
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41012428
Bedankt

Mijn jurk is zooo mooi, heb veel complimentjes gehad gisteren
Het is een witte strapless jurk met kristalletjes erop geborduurd, en een klein sleepje.
Ik had ook een klein sluiertje (net over de schouders), en daarop zaten ook dezelfde kristalletjes geborduurd.

We gaan trouwens wonen in New York
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41014333
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:10 schreef Suerte het volgende:
Bedankt

Mijn jurk is zooo mooi, heb veel complimentjes gehad gisteren
Het is een witte strapless jurk met kristalletjes erop geborduurd, en een klein sleepje.
Ik had ook een klein sluiertje (net over de schouders), en daarop zaten ook dezelfde kristalletjes geborduurd.

We gaan trouwens wonen in New York
NY

Jurk klinkt mooi
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41020712
Daar ben ik weer, gisterochtend rond 9.00 getrouwd erg moe teruggekomen vanuit Las Vegas
De 10 dagen Los Angeles waren erg leuk, elke dag wel veel gedaan daar zoals naar Hollywood, de Sunsetstrip, Venice Beach, Disneyland enz.
Toen vanuit Los Angeles 6 uur in de bus naar Las Vegas 16 augustus. we kwamen 's middags aan en waren eigenlijk heel erg moe, maarja de volgende dag wilden we trouwen dus we moesten wel alvast de chapel uitkiezen, wilden we wel gereserveerd hebben.
Het is uiteindelijk The little white chapel geworden en we konden de 16e alles regelen voor de dag erop.
We hebben het dus pas als allereerste verteld aan mijn ouders, de dag dat we naar schiphol gingen, ze reageerden helemaal enthousiast en vonden het een supermanier om samen te trouwen, iedereen verder heeft toen een kaart gehad die we op schiphol op de bus gedaan hebben, een complete verrassing dus!

de 17e werden we met een witte limo opgehaald bij ons hotel en de limo bracht ons naar het Liscense office waar we eerst een liscense moesten halen die je nodig hebt om te trouwen. Er waren nog zon 10 andere stellen binnen daar, en alleen ik was gekleed in vol ornaat Het ging op zich vrij vlot, wat formuliertjes invullen over onszelf en wie onze ouders waren, 55 dollar geven en het papiertje was binnen.
De limo had op ons gewacht en bracht ons toen naar de chapel. Daar aangekomen stond mijn ''bruidsboeket'' al klaar, 6 witte rozen bijeen gebonden met wat groen erom heen, een schattig lief klein boeketje. (De avond ervoor bij het reserveren kon ik de kleur die ik wou doorgeven).
Mijn toennog vriend kreeg een corsage opgespelt met een stukje wat exact was uit het boeketje.

Ik kon kiezen uit 2 chapels, de ene nog kitscher dan de ander en koos voor de kleinste die er het minst kitsch uitzag. Er stonden plastic pilaren en allemaal nepbloemen op de achtergrond. Er werden eerst 12 foto's gemaakt in de meest gepsoeerde poses die je je maar kunt bedenken, ik moest eigenlijk er steeds heel erg om lachen.
Het fotorolletje kregen we mee en moeten we dus nog zelf laten ontwikkelen, ben erg nieuwsgierig.

We hadden een priester die Keith Love heette (geloof er niks van) en die ons huwelijk inzegende compleet met omhoog gerezen handen en de holy bible enzo

Eenmaal op Schiphol stonden mijn ouders er onverwacht! de lieverds! en thuisgekomen hadden ze bij de voordeur het helemaal versierd, en ook binnen en er stond champagne enzo klaar!
We hebben veel kaartjes gehad van verraste mensen, erg leuk.

Ik heb alvast 1 foto die we zelf gemaakt hebben van mij met de witte limo, ik had dus geen trouwjurk aan maar een groene gala/zomerjurk van didi met bijpassende groene schoentjes.
Als de foto's van de fotograaf een beetje leuk zijn zal ik er hier ook nog eentje of meerdere plaatsen. ( ik kijk recht in de zon, daarom een beetje moeilijk haha)
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41020754
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 06:50 schreef MevrouwKoRn het volgende:
*ook een mooi verhaal*
wat ontzettend leuk, MevrouwKoRn!
nu nog je ondertitel aanpassen
  maandag 21 augustus 2006 @ 07:58:13 #57
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41020920
Wat leuk MevrouwKorn, gefeliciteerd
Lijkt me een hele leuke ervaring om in Las Vegas te trouwen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41021274
van harte gefeliciteerd Suerte en MevrouwKoRn en partners

Zo'n heerlijk gevoel he, getrouwd zijn?
pi_41021725
Ik sluit me aan bij iamredleader, ook dit is weer zo'n mooi verhaal

Nogmaals van harte

Je ziet er heel mooi uit Mooie kleur!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:50:04 #60
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41032418
pics verwijderd op verzoek van suerte

[ Bericht 62% gewijzigd door DarkElf op 09-08-2007 08:30:00 ]
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:31:11 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_41033794
Wow. Grote plaatjes.

Is dat nou een tatoeage op je arm Suerte?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:39:36 #62
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41034020
Ja er zit een tattoo (een pandabeertje ), maar met een strapless jurk vond ik het mooier om er iets overheen te doen.
Bedankt schatje, voor het verkleinen van de foto's.Ik had het zelf al geprobeerd maar het lukte niet
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41035182
Wat een mooie jurk Sober, maar toch iets speciaals

Zoiets wil ik ook
pi_41038203
Mooie jurk Suerte! En je boeketje leek wel op dat van mij!
Ik heb mn boeketje te drogen liggen, hoop dat ie mooi blijft.
Gependeld
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:11:16 #65
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41038315
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mooie jurk Suerte! En je boeketje leek wel op dat van mij!
Ik heb mn boeketje te drogen liggen, hoop dat ie mooi blijft.
Dank je wel
Hoe doe je dat, bloemen drogen?Ik wil dat namelijk ook doen, voordat ze bruin worden.
En jouw jurk is ook mooi, mooie kleur zeg
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41038658
Bloemen droog ik hangend op de kop en dan flink met haarlak eroverheen spuiten. Ik heb ze ook meteen na thuiskomst te drogen gehangen zodat ze nog niet helemaal uitgebloeid waren, want dan vallen de blaadjes er sneller af.
Gisterochtend meteen gedaan(ze hebben het zelfs overleefd in mn bagage!) en het lijkt mooi te zijn gelukt, boeket is nog heel erg wit.
Gependeld
pi_41039281
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Suerte het volgende:

[..]

Dank je wel
Hoe doe je dat, bloemen drogen?Ik wil dat namelijk ook doen, voordat ze bruin worden.
En jouw jurk is ook mooi, mooie kleur zeg
Suerte, je lijkt helemaal niet op je Avatar Wat een prachtige jurk, en wat een leuke foto's zo'n getrouwd stelletje is helemaal op mekaar
pi_41040328
Suerte wat ben je mooi! Prachtig
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41042113
Ik weet het nu zeker. Ik wil geen sluier. En dat te bedenken dat ik vroeger een ladydi sluier wilde.
pi_41042279

dit dus
pi_41046102
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef amaranta het volgende:
[afbeelding]
dit dus
oeh...dat kan toch echt niet meer
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_41058112
Die laatste foto is heel mooi, Suerte. Ik vind foto's waarin twee geliefden in elkaar opgaan veel mooier dan foto's waarbij in de camera gekeken wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:53:29 #73
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41058683
Ja, dat vind ik ook.Die laatste is een 'spontane' foto zeg maar.Gemaakt toen we een beetje aan het dollen waren.De fotograaf sprong daar goed op in.
Ik hou niet zo van dat poseren, ik weet nooit hoe ik moet staan en kijken
De meeste foto's zien er 'raar' uit vind ik zelf, omdat we er zo 'gemaakt' uitzien.
Geef mij maar spontane foto's
Die laatste foto gaan we denk ik ook gebruiken voor de kaarten die we gaan sturen.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41069481
Op zoek naar een ander topic, kwam ik dit topic van mezelf tegen: Wedding Planning
Is een topic uit 2003 dat ik met trouwplannen liep... Wist wel dat ik niet zo snel was met zaken plannen, maar het is ondertussen gewoon al 3 jaar later. Toch 'ns wat meer haast maken, anders ben ik straks een 80-er voor het echt zo ver is.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:45:11 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_41072759
Ik ben zo blij ik ben zo blij

Mijn ouders vonden de foto van mij in jurk zo mooi dat ze hem willen betalen omdat ze zo trots zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41074632
Wow Suerte wat moooooi
MevrouwKorn ook gefeliciteerd, hartstikke gaaf in Vegas! Leuk dat je dan ook echt voor het kitsch gaat en het allemaal niet te serieus nam
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_41076162
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:13 schreef Levitation het volgende:
Op zoek naar een ander topic, kwam ik dit topic van mezelf tegen: Wedding Planning
Is een topic uit 2003 dat ik met trouwplannen liep... Wist wel dat ik niet zo snel was met zaken plannen, maar het is ondertussen gewoon al 3 jaar later. Toch 'ns wat meer haast maken, anders ben ik straks een 80-er voor het echt zo ver is.
om antwoord te geven op jouw vraag uit dat topic..wij gaan in april trouwen dus zo lang hebben we niet meer om te plannen....en het mooiste, we hebben nog helemaal niks gepland..nog niet eens een datum
pi_41077219
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

om antwoord te geven op jouw vraag uit dat topic..wij gaan in april trouwen dus zo lang hebben we niet meer om te plannen....en het mooiste, we hebben nog helemaal niks gepland..nog niet eens een datum
En waarom dan 'in april' als de datum nog niet vast ligt?
pi_41080777
wat planned iedereen zijn bruiloft ver van tevoren zeg. Het kan makkelijk binnen vier a vijf maanden rond zijn volgens mij.
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 23 augustus 2006 @ 06:41:13 #80
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41084279
Kan best maar een originele bruidsjurk die hebben vaak een besteltijd van 6 maand.
pi_41084344
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat planned iedereen zijn bruiloft ver van tevoren zeg. Het kan makkelijk binnen vier a vijf maanden rond zijn volgens mij.
Wij hebben onze datum moeten verplaatsen omdat de zaal 15 maanden op voorhand niet meer vrij was.
Tot zover 4 à 5 maanden

Momenteel wordt er niets georganiseerd voor het huwelijk omdat het idd nog heel vroeg is (14 juli), maar de datum moet hier toch al heel lang op voorhand vastliggen.
pi_41084360
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef leonieke het volgende:

[..]

En waarom dan 'in april' als de datum nog niet vast ligt?
Vanwege familie-redenen.
Het wordt waarschijnlijk de 28ste. Een zaterdag dus.
pi_41084367
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 07:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wij hebben onze datum moeten verplaatsen omdat de zaal 15 maanden op voorhand niet meer vrij was.
Tot zover 4 à 5 maanden

Momenteel wordt er niets georganiseerd voor het huwelijk omdat het idd nog heel vroeg is (14 juli), maar de datum moet hier toch al heel lang op voorhand vastliggen.
Er zijn ook locaties waar je binnen 4 a 5 maanden terecht kunt.
pi_41084415
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 07:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Er zijn ook locaties waar je binnen 4 a 5 maanden terecht kunt.
Dat ga ik niet ontkennen, maar er zijn toch een aantal dingen waar ik belang aan hecht en die wil ik er dan ook hebben

We hebben ook een zaal gezien waar we 6 maand op voorhand mogen gaan bevestigen, maar daar was dan geen enkel raam in heel de zaal en kon je enkel buiten op straat gaan staan als je een luchtje wil scheppen. Niet ideaal vind ik als je midden in de zomer trouwt (ook al kan het dan kwakkelweer zijn, het is altijd leuk om ff buiten te kunnen kijken)
pi_41086244
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb zelf mijn zinnen gezet op april of mei volgend jaar... we hebben dus net zo weinig tijd en we zijn nu qua planning nog net zo ver als in 2003. Ik ben dus net zo ver als jij!

Voordeel is wel dat mijn schoonzus (vrouw van mijn oudste broer) heeft aangeboden mijn jurk te maken Ik ga dus in winkels passen en foto's maken en dan knutselt zij hem in elkaar... Ik heb dus geen last van lange levertijden op mijn jurk.
***Levi was here***
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:13:44 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_41091613
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb zelf mijn zinnen gezet op april of mei volgend jaar... we hebben dus net zo weinig tijd en we zijn nu qua planning nog net zo ver als in 2003. Ik ben dus net zo ver als jij!

Voordeel is wel dat mijn schoonzus (vrouw van mijn oudste broer) heeft aangeboden mijn jurk te maken Ik ga dus in winkels passen en foto's maken en dan knutselt zij hem in elkaar... Ik heb dus geen last van lange levertijden op mijn jurk.
Als het maar niet de 16e is, dan heb je al een bruiloft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:45:05 #87
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41092557
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Klopt, wij hebben alles met 3 maanden rond gekregen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41093077
Op het moment dat mijn vriendin en ik besloten hadden te trouwen hadden we binnen een week het gemeentehuis, de kerk, de locatie en de auto geregeld. Nu nog de kaart, een fotograaf en bloemen.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_41093351
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Als het maar niet de 16e is, dan heb je al een bruiloft
I know!
Ik heb even over de 18de nagedacht, maar dat wordt toch te lastig met jouw bruiloft op de 16de... Weekje later misschien? We zien wel!
***Levi was here***
pi_41093795
Deze week of hooguit volgende week de datum bij de gemeente vastleggen. En bij de kerk natuurlijk.
pi_41094016
Wij hebben het stadhuis bijna 2 jaar van te voren al vastgelegd. Dat is nu een jaar geleden, en inmiddels is er al 1 ander essentieel iets geregeld: de huwelijksreis

Alle andere zaken gaan de komende maanden gebeuren

Stadhuis wilde ik vroeg bij zijn, omdat Delft een populaire trouwgemeente is, en een vrijdag in augustus ook meestal snel volgeboekt.
pi_41094360
Ik snap niet waarom iedereen op vrijdag wil trouwen.
Ik vind het juist fijn om op een zaterdag te trouwen.
pi_41094629
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef amaranta het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen op vrijdag wil trouwen.
Ik vind het juist fijn om op een zaterdag te trouwen.
Vrijdag is goedkoper. Bij ons scheelt 't zelfs nog best veel ook (factor 2 ofzo).
***Levi was here***
pi_41094971
Het is voor ons idd veeeeel goedkoper, en het is verder eik nooit in me opgekomen om het op zaterdag te doen. Zeker niet nadat ik die prijzen had gezien
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:57:36 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_41095043
Wij gaan voor de woensdag voor hemelvaartsdag
Geen mensen die de volgende dag er vroeg uithoeven voor hun werk enzo (op wellicht een aantal artsen na)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41095188
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:57 schreef Troel het volgende:
Wij gaan voor de woensdag voor hemelvaartsdag
Geen mensen die de volgende dag er vroeg uithoeven voor hun werk enzo (op wellicht een aantal artsen na)
Mij leek de vrjidag ná hemelvaart een mooie dag, lekker relaxed tussen 2 vrije dagen in... maar "iemand" heeft wat roet in het eten gegooit...
***Levi was here***
pi_41096200
achja zaterdag is misschien iets duurder, maar ik vind dat meer hebben dan op een doordeweekse dag...ieder zn ding..
Ik bespaar ergens anders wel weer op
pi_41097617
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:38 schreef amaranta het volgende:
achja zaterdag is misschien iets duurder, maar ik vind dat meer hebben dan op een doordeweekse dag...ieder zn ding..
Ik bespaar ergens anders wel weer op
Ik tel vrijdag altijd bij het weekend Ik vind het belangrijkste dat mensen die van ver komen niet de volgende dag weer vroeg op moeten. Dan maakt 't dus weinig uit of je vrijdag of zaterdag trouwt.
En er komen veel mensen van ver, mijn familie en vrienden wonen allemaal in regio Den Haag en we gaan trouwen in Waalre bij Eindhoven... daar wonen we namelijk.
***Levi was here***
pi_41097661
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik tel vrijdag altijd bij het weekend Ik vind het belangrijkste dat mensen die van ver komen niet de volgende dag weer vroeg op moeten. Dan maakt 't dus weinig uit of je vrijdag of zaterdag trouwt.
En er komen veel mensen van ver, mijn familie en vrienden wonen allemaal in regio Den Haag en we gaan trouwen in Waalre bij Eindhoven... daar wonen we namelijk.
Den Haag Mijn familie moet uit Spanje komen
En die moeten ook naar Eindhoven komen
pi_41098503
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Den Haag Mijn familie moet uit Spanje komen
En die moeten ook naar Eindhoven komen
Kan ook nog familie overhalen uit Suriname en Zwitserland... maar daar begin ik niet aan
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')