Gefeliciteerd, en wat een prachtig verhaal, het klinkt helemaal als een sprookje, ben heel blij voor jullie! Waar in Amerika gaan jullie wonen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef Suerte het volgende:
-een heel mooi verhaal-
NYquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:10 schreef Suerte het volgende:
Bedankt![]()
Mijn jurk is zooo mooi, heb veel complimentjes gehad gisteren![]()
Het is een witte strapless jurk met kristalletjes erop geborduurd, en een klein sleepje.
Ik had ook een klein sluiertje (net over de schouders), en daarop zaten ook dezelfde kristalletjes geborduurd.
We gaan trouwens wonen in New York![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 06:50 schreef MevrouwKoRn het volgende:
*ook een mooi verhaal*
Dank je welquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mooie jurk Suerte! En je boeketje leek wel op dat van mij!
Ik heb mn boeketje te drogen liggen, hoop dat ie mooi blijft.
Suerte, je lijkt helemaal niet op je Avatarquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hoe doe je dat, bloemen drogen?Ik wil dat namelijk ook doen, voordat ze bruin worden.
En jouw jurk is ook mooi, mooie kleur zeg![]()
quote:
om antwoord te geven op jouw vraag uit dat topic..wij gaan in april trouwen dus zo lang hebben we niet meer om te plannen....en het mooiste, we hebben nog helemaal niks gepland..nog niet eens een datumquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:13 schreef Levitation het volgende:
Op zoek naar een ander topic, kwam ik dit topic van mezelf tegen: Wedding Planning![]()
Is een topic uit 2003 dat ik met trouwplannen liep...Wist wel dat ik niet zo snel was met zaken plannen, maar het is ondertussen gewoon al 3 jaar later.
Toch 'ns wat meer haast maken, anders ben ik straks een 80-er voor het echt zo ver is.
![]()
En waarom dan 'in april' als de datum nog niet vast ligt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
om antwoord te geven op jouw vraag uit dat topic..wij gaan in april trouwen dus zo lang hebben we niet meer om te plannen....en het mooiste, we hebben nog helemaal niks gepland..nog niet eens een datum
Wij hebben onze datum moeten verplaatsen omdat de zaal 15 maanden op voorhand niet meer vrij was.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat planned iedereen zijn bruiloft ver van tevoren zeg. Het kan makkelijk binnen vier a vijf maanden rond zijn volgens mij.
Vanwege familie-redenen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom dan 'in april' als de datum nog niet vast ligt?
Er zijn ook locaties waar je binnen 4 a 5 maanden terecht kunt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben onze datum moeten verplaatsen omdat de zaal 15 maanden op voorhand niet meer vrij was.
Tot zover 4 à 5 maanden
Momenteel wordt er niets georganiseerd voor het huwelijk omdat het idd nog heel vroeg is (14 juli), maar de datum moet hier toch al heel lang op voorhand vastliggen.
Dat ga ik niet ontkennen, maar er zijn toch een aantal dingen waar ik belang aan hecht en die wil ik er dan ook hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er zijn ook locaties waar je binnen 4 a 5 maanden terecht kunt.
Ik heb zelf mijn zinnen gezet op april of mei volgend jaar... we hebben dus net zo weinig tijd en we zijn nu qua planning nog net zo ver als in 2003.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
om antwoord te geven op jouw vraag uit dat topic..wij gaan in april trouwen dus zo lang hebben we niet meer om te plannen....en het mooiste, we hebben nog helemaal niks gepland..nog niet eens een datum
Als het maar niet de 16e is, dan heb je al een bruiloftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn zinnen gezet op april of mei volgend jaar... we hebben dus net zo weinig tijd en we zijn nu qua planning nog net zo ver als in 2003.Ik ben dus net zo ver als jij!
![]()
Voordeel is wel dat mijn schoonzus (vrouw van mijn oudste broer) heeft aangeboden mijn jurk te makenIk ga dus in winkels passen en foto's maken en dan knutselt zij hem in elkaar... Ik heb dus geen last van lange levertijden op mijn jurk.
![]()
Klopt, wij hebben alles met 3 maanden rond gekregenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat planned iedereen zijn bruiloft ver van tevoren zeg. Het kan makkelijk binnen vier a vijf maanden rond zijn volgens mij.
I know!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het maar niet de 16e is, dan heb je al een bruiloft
Vrijdag is goedkoper.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef amaranta het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen op vrijdag wil trouwen.
Ik vind het juist fijn om op een zaterdag te trouwen.
Mij leek de vrjidag ná hemelvaart een mooie dag, lekker relaxed tussen 2 vrije dagen in... maar "iemand" heeft wat roet in het eten gegooit...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:57 schreef Troel het volgende:
Wij gaan voor de woensdag voor hemelvaartsdag
Geen mensen die de volgende dag er vroeg uithoeven voor hun werk enzo (op wellicht een aantal artsen na)
Ik tel vrijdag altijd bij het weekendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:38 schreef amaranta het volgende:
achja zaterdag is misschien iets duurder, maar ik vind dat meer hebben dan op een doordeweekse dag...ieder zn ding..
Ik bespaar ergens anders wel weer op
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik tel vrijdag altijd bij het weekendIk vind het belangrijkste dat mensen die van ver komen niet de volgende dag weer vroeg op moeten. Dan maakt 't dus weinig uit of je vrijdag of zaterdag trouwt.
En er komen veel mensen van ver, mijn familie en vrienden wonen allemaal in regio Den Haag en we gaan trouwen in Waalre bij Eindhoven... daar wonen we namelijk.![]()
Kan ook nog familie overhalen uit Suriname en Zwitserland... maar daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef amaranta het volgende:
[..]Den Haag
Mijn familie moet uit Spanje komen
![]()
En die moeten ook naar Eindhoven komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |