Als ik mijn Spaanse familie niet uitnodig (iig mijn ooms en tantes van mijn moeders kant) word ik verbannen uit de familiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ook nog familie overhalen uit Suriname en Zwitserland... maar daar begin ik niet aan![]()
Dat is ook een erg mooie dag, moet je gewoon doen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mij leek de vrjidag ná hemelvaart een mooie dag, lekker relaxed tussen 2 vrije dagen in... maar "iemand" heeft wat roet in het eten gegooit...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het is een speciale plakker om de tattoo te verbergenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:24 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto's, altijd leuk om hier weer eens te lezen
Suerte had je nou een soort trouwplakkertje over een tattoo op je bovenarm?
Waarom?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:44 schreef Suerte het volgende:
Ja, het is een speciale 'sticker' om de tattoo te verbergen![]()
Samen naar de Efteling.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Tinuviel het volgende:
Dit gaat misschien een beetje verder. Maar ben al getrouwd in juni dit jaar met Iamredleader. Iemand leuke voorstellen voor de eerste anniversary?
Wij zijn a.s. zaterdag 1 jaar getrouwdquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Tinuviel het volgende:
Dit gaat misschien een beetje verder. Maar ben al getrouwd in juni dit jaar met Iamredleader. Iemand leuke voorstellen voor de eerste anniversary?
erotisch dineren??quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn a.s. zaterdag 1 jaar getrouwd![]()
, en wij gaan heel uitgebreid de hele avond uit eten, alleen niet naar een 'gewoon' restaurant maar net iets anders dan anders
![]()
Meestal moet je 2 weken voor de ondertrouw al formulieren en dergelijke inleveren. Maar je kunt het beste even bellen met de gemeente, die zal het zeker weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef seilram het volgende:
Hoi allemaal,
Beetje nieuw hier in dit topic ik![]()
Desalniettemin staat er wel een datum vast en hij is nog wel ver weg, maar dat mag de voorpret niet drukken![]()
Het wordt 9-8-7. Vonden we allebei leuk en makkelijk te onthouden. Het is wel een donderdag, maar ons maakt de dag verder niet uit.
Maar vraagje, nu moeten we op 20-9 op gesprek voor ondertrouw. Ga je dan officieel in ondertrouw? want dat moet ik op werk doorgeven, dan krijg ik namelijk de hele dag vrij als dat het geval is.
We moeten onze uitreksels van het geboorteregister meenemen en bevestigen nogmaal dat het idd 9-8-7 moet worden.
Ow nog meer vragen, ja ik vind het leuk om er al mee bezig te zijn![]()
Wij hebben een lokatie op het oog voor een feest. Daar heb ik vanmiddag al mee gebeld. Hele leuke locatie, waar ook een heel buiten gedeelte bij is. Daar willen we om 17.30 zijn. Pastoor doet dan dienst buiten (indien droog) en daar is ook het feest, dus ook eten. Nu willen we ongeveer 60 personen vragen. Die meneer van de lokatie zei dat we moesten rekenen op ongeveer 30 euro de man, alleen al aan drank (hhmmz niet dat dat heel erg is, maar ik moet de mensen ook nog wat te eten voorschotelen en ik wil ook nog op huwelijksreis.... en niet in de schulden of lenen voor een huwelijk).
Iemand wat tips? En is dat veel 30 euro de man... voor drank.. (tis tuurlijk wel al vanaf 17.30 bedenk ik me..)
Ow ja, laat ik vast zeggen dat ik geen hele dure jurk wil, want mijn lief en ik gaan gewoon op de fiets hihi, dus ik wil wel wat nieuws en een jurk, maar niks in de vorm van een echt trouwjurk).
En dat ik in totaal heel blij ben als ik het huwelijk en vakantie kan regelen voor 4000 euro!
Nee, dat doen we al genoeg thuisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:51 schreef seilram het volgende:
erotisch dineren??
Zo ja, wel vertellen hoe het was!! Ik ben daar benieuwd naar![]()
Gaat snel zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef pluisje het volgende:
Zo, wij zijn ook weer wat stapjes verder
De huwelijksreis was er al, het stadhuis ook. Nu hebben we ook de plek voor het diner bekeken en vastgelegd, en kregen daar meteen een overnachting in de bruidssuite (we vieren het in een hotel) bij, en konden via hen ook een bruidstaart regelen. Dat zijn in 1 dag zo maar 3 vinkjes op mijn lijstje
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Wennie het volgende:
AAargh, de zenuwen beginnen hier toe te slaan![]()
Nou, voor de bedankjes gaan m'n aanstaandeen schoonmoeder zelf wat maken vandaag, receptieboek is gekocht. We zijn er klaar voor
Dus.. de volgende keer dat jullie mij hier zien, ben ik een getrouwde vrouw![]()
Want dat zal niet eerder dan zaterdag zijn
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Wennie het volgende:
AAargh, de zenuwen beginnen hier toe te slaan![]()
Nou, voor de bedankjes gaan m'n aanstaandeen schoonmoeder zelf wat maken vandaag, receptieboek is gekocht. We zijn er klaar voor
Dus.. de volgende keer dat jullie mij hier zien, ben ik een getrouwde vrouw![]()
Want dat zal niet eerder dan zaterdag zijn
![]()
zondagquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef m@x het volgende:
Wennie, nog gefeliciteerdEnnuh, het is zaterdag. Kom eens vertellen
quote:Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Bayswater het volgende:
Het is niet te geloven, maar Bayswater gaat ook trouwen op 16 maart 2007![]()
En al direct zo vroegquote:Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Bayswater het volgende:
Het is niet te geloven, maar Bayswater gaat ook trouwen op 16 maart 2007![]()
ojee, dan ben ik de eerstvolgende op de lijst zie ikquote:Op zondag 3 september 2006 11:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
als de OP wordt bijgewerkt moet je vragen of je er ook in kan!
Zo eentje die niet zo nodig hoeft te trouwen maar omdat zijn vriendin het al heel lang erg graag wilt uiteindelijk toch overstag gegaan is. En ik moet zeggen na alle voorbereidingen dat ik er steeds meer zin in krijg en het allemaal toch wel erg leuk begin te vinden.quote:Op zondag 3 september 2006 12:04 schreef leonieke het volgende:
Nuchtere kijk? In welke zin? Nuchter tov huwelijk of nuchter tov kosten?
Behalve dan als 1 van 2 bij de NS werkt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:28 schreef amaranta het volgende:
Mag ik de lokatie voor de foto omschrijven als niet mooi? (understatement voor)
Ik vind het niks hebben, een foto op een spoor.
Sorry...
Wij ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:18 schreef leonieke het volgende:
Wij gaan dan een fotosessie met computers moeten houden vrees ik![]()
Ik heb dat ook gehad.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef pluisje het volgende:
Ik ga vrijdag bruidsjurk shoppen
Ben wat aan de vroege kant overigens, maar ik ben zo iemand die of binnen een uur buitenstaat en dé jurk gevonden heeft, of maandenlang alle zaken afgaat (om dan ws weer terug te komen bij de eerste).
Dat mag, gelukkig verschillen smaken, en is dit een spontane genomen foto door de fotograaf, we waren namelijk bij het spoor aanwezig voor een grafiti wand en niet voor deze foto. Dit is dus meer een ingeving van de fotograaf geweest als van ons.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:28 schreef amaranta het volgende:
Mag ik de lokatie voor de foto omschrijven als niet mooi? (understatement voor)
Ik vind het niks hebben, een foto op een spoor.
Sorry...
Hier nog een! Marky gaat op 12 juni 2007 trouwen met happyme28. We kiezen voor een gewoon lekker kleine bruiloft met alleen familie en een paar vrienden. Maar happyme licht jullie vast verder in over onze grote dag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zo eentje die niet zo nodig hoeft te trouwen maar omdat zijn vriendin het al heel lang erg graag wilt uiteindelijk toch overstag gegaan is.
Mooooi, weer es wat onder als bij een boompje!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:57 schreef marlieske het volgende:
wij zijn 1 september 2006 getrouwd hier eventjes een foto-tje
[afbeelding]
Een rondvaartboot ofzo is best groot hoor daar hebben kinderen etc echt wel de ruimte...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef Étoile het volgende:
Geen eigen ervaring, maar hou er rekening mee dat boottripjes soms nogal kindonvriendelijk kunnen zijn (te weinig ruimte, gevaarlijk). Nou weet ik natuurlijk niet of er (veel) kinderen komen, maar dat schiet me iig te binnen. Opzich lijkt het me wel heel knus
Er komen eigenlijk geen kleine kinderen, 2 meiden van 7 en 9 maar die zijn ook op een boot groot geworden dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef Étoile het volgende:
Geen eigen ervaring, maar hou er rekening mee dat boottripjes soms nogal kindonvriendelijk kunnen zijn (te weinig ruimte, gevaarlijk). Nou weet ik natuurlijk niet of er (veel) kinderen komen, maar dat schiet me iig te binnen. Opzich lijkt het me wel heel knus
Wij waren kwijt voor de ringen een kleine 800 euro, maar ja ik werk bij de juwelier en kreeg een flinke kortingquote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef seilram het volgende:
Leuke foto marlieske! Ik vind het echt heel mooi!!
Voor de mensen die al getrouwd zijn: wat waren jullie kwijt voor de ringen?
Wow, ¤800 per ring (of ¤400?) dat is een aardige klap geld. Ik ken mensen die waren voor ¤125 per ring klaar, een heuse Desiree. Een jaar later gingen mij vriendin en ik verloven en sinds zij onze ringen gezien hebben, hebben ze er spijt van dat ze de goedkoopste ring hadden gekozen. Je moet er toch de rest van je leven mee lopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef marlieske het volgende:
[..]
Wij waren kwijt voor de ringen een kleine 800 euro, maar ja ik werk bij de juwelier en kreeg een flinke korting
(mijn ring was gratis) en de rest is betaald door mijn schoonouders, lief cadeau toch
Ik denk ook dat ik ga voor een "ringloze bruiloft". Heb nog nooit een ring gedragen en durf het ook niet echt, met warm weer willen mijn vingers nog wel eens spontaan opzwellen en dan lijkt een ring me toch niet echt prettig.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef Walrik het volgende:
Je hebt geen ring nodig hoor! Ik ben gelukkig getrouwd sinds 1998 ZONDER ring!
Ik & Geliefde zijn getrouwd zonder ringen.Op t stadhuis in New York. Op gegeven ogenblik hoorden we de ambtenaar zeggen: "and you may now present the rings.."
en wij allebei in koor: "we don't have any rings!"
Daarop die ambtenaar: "Oh, well, then..." en ging onverstoorbaar verder alsof ze dit elke dag zag (wat waars. ook zo is!)![]()
Allebei een dezelfde of een bij elkaar/in elkaar passende tattoo...quote:Op donderdag 14 september 2006 09:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik ga voor een "ringloze bruiloft". Heb nog nooit een ring gedragen en durf het ook niet echt, met warm weer willen mijn vingers nog wel eens spontaan opzwellen en dan lijkt een ring me toch niet echt prettig.En een ring om een ketting vind ik ook niets... dus dan maar zonder ringen.Zie m'n vriend ook niet zo snel een ring dragen, die draagt helemaal geen sieraden, dus lijkt 't me sterk dat hij straks met een ring loopt.
Zoek nog wel een originele vervanging van de ring... zat al te denken aan een horloge met inscriptie ofzo... maar eigenlijk vind ik dat best duf.Iemand een origineel idee?
Neh, tatoo wordt 't ook niet. Wel een goed voorstel, maar niet echt iets voor ons.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Allebei een dezelfde of een bij elkaar/in elkaar passende tattoo...
Die van ons waren ook ¤1000,-quote:Op woensdag 13 september 2006 23:52 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Wow, ¤800 per ring (of ¤400?) dat is een aardige klap geld. Ik ken mensen die waren voor ¤125 per ring klaar, een heuse Desiree. Een jaar later gingen mij vriendin en ik verloven en sinds zij onze ringen gezien hebben, hebben ze er spijt van dat ze de goedkoopste ring hadden gekozen. Je moet er toch de rest van je leven mee lopen.
900 euro. Speciaal voor ons laten maken. Zelf meegedacht over het ontwerp.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef seilram het volgende:
Leuke foto marlieske! Ik vind het echt heel mooi!!
Voor de mensen die al getrouwd zijn: wat waren jullie kwijt voor de ringen?
Het was een combinatie van het feit dat we zo snel gingen trouwen en eigenlijk geen geld hadden ervoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:28 schreef Beaker het volgende:
BE
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om je jurk zelf te maken?
Deze lijkt heel erg op mijn verlovingsring!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef Suerte het volgende:
Mijn trouwring:
http://www.ernestjones.co(...)9/N/55+89+119/?No=18![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |