Als ik mijn Spaanse familie niet uitnodig (iig mijn ooms en tantes van mijn moeders kant) word ik verbannen uit de familiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ook nog familie overhalen uit Suriname en Zwitserland... maar daar begin ik niet aan![]()
Dat is ook een erg mooie dag, moet je gewoon doen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mij leek de vrjidag ná hemelvaart een mooie dag, lekker relaxed tussen 2 vrije dagen in... maar "iemand" heeft wat roet in het eten gegooit...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het is een speciale plakker om de tattoo te verbergenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:24 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto's, altijd leuk om hier weer eens te lezen
Suerte had je nou een soort trouwplakkertje over een tattoo op je bovenarm?
Waarom?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:44 schreef Suerte het volgende:
Ja, het is een speciale 'sticker' om de tattoo te verbergen![]()
Samen naar de Efteling.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Tinuviel het volgende:
Dit gaat misschien een beetje verder. Maar ben al getrouwd in juni dit jaar met Iamredleader. Iemand leuke voorstellen voor de eerste anniversary?
Wij zijn a.s. zaterdag 1 jaar getrouwdquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Tinuviel het volgende:
Dit gaat misschien een beetje verder. Maar ben al getrouwd in juni dit jaar met Iamredleader. Iemand leuke voorstellen voor de eerste anniversary?
erotisch dineren??quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn a.s. zaterdag 1 jaar getrouwd![]()
, en wij gaan heel uitgebreid de hele avond uit eten, alleen niet naar een 'gewoon' restaurant maar net iets anders dan anders
![]()
Meestal moet je 2 weken voor de ondertrouw al formulieren en dergelijke inleveren. Maar je kunt het beste even bellen met de gemeente, die zal het zeker weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef seilram het volgende:
Hoi allemaal,
Beetje nieuw hier in dit topic ik![]()
Desalniettemin staat er wel een datum vast en hij is nog wel ver weg, maar dat mag de voorpret niet drukken![]()
Het wordt 9-8-7. Vonden we allebei leuk en makkelijk te onthouden. Het is wel een donderdag, maar ons maakt de dag verder niet uit.
Maar vraagje, nu moeten we op 20-9 op gesprek voor ondertrouw. Ga je dan officieel in ondertrouw? want dat moet ik op werk doorgeven, dan krijg ik namelijk de hele dag vrij als dat het geval is.
We moeten onze uitreksels van het geboorteregister meenemen en bevestigen nogmaal dat het idd 9-8-7 moet worden.
Ow nog meer vragen, ja ik vind het leuk om er al mee bezig te zijn![]()
Wij hebben een lokatie op het oog voor een feest. Daar heb ik vanmiddag al mee gebeld. Hele leuke locatie, waar ook een heel buiten gedeelte bij is. Daar willen we om 17.30 zijn. Pastoor doet dan dienst buiten (indien droog) en daar is ook het feest, dus ook eten. Nu willen we ongeveer 60 personen vragen. Die meneer van de lokatie zei dat we moesten rekenen op ongeveer 30 euro de man, alleen al aan drank (hhmmz niet dat dat heel erg is, maar ik moet de mensen ook nog wat te eten voorschotelen en ik wil ook nog op huwelijksreis.... en niet in de schulden of lenen voor een huwelijk).
Iemand wat tips? En is dat veel 30 euro de man... voor drank.. (tis tuurlijk wel al vanaf 17.30 bedenk ik me..)
Ow ja, laat ik vast zeggen dat ik geen hele dure jurk wil, want mijn lief en ik gaan gewoon op de fiets hihi, dus ik wil wel wat nieuws en een jurk, maar niks in de vorm van een echt trouwjurk).
En dat ik in totaal heel blij ben als ik het huwelijk en vakantie kan regelen voor 4000 euro!
Nee, dat doen we al genoeg thuisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:51 schreef seilram het volgende:
erotisch dineren??
Zo ja, wel vertellen hoe het was!! Ik ben daar benieuwd naar![]()
Gaat snel zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef pluisje het volgende:
Zo, wij zijn ook weer wat stapjes verder
De huwelijksreis was er al, het stadhuis ook. Nu hebben we ook de plek voor het diner bekeken en vastgelegd, en kregen daar meteen een overnachting in de bruidssuite (we vieren het in een hotel) bij, en konden via hen ook een bruidstaart regelen. Dat zijn in 1 dag zo maar 3 vinkjes op mijn lijstje
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Wennie het volgende:
AAargh, de zenuwen beginnen hier toe te slaan![]()
Nou, voor de bedankjes gaan m'n aanstaandeen schoonmoeder zelf wat maken vandaag, receptieboek is gekocht. We zijn er klaar voor
Dus.. de volgende keer dat jullie mij hier zien, ben ik een getrouwde vrouw![]()
Want dat zal niet eerder dan zaterdag zijn
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Wennie het volgende:
AAargh, de zenuwen beginnen hier toe te slaan![]()
Nou, voor de bedankjes gaan m'n aanstaandeen schoonmoeder zelf wat maken vandaag, receptieboek is gekocht. We zijn er klaar voor
Dus.. de volgende keer dat jullie mij hier zien, ben ik een getrouwde vrouw![]()
Want dat zal niet eerder dan zaterdag zijn
![]()
zondagquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef m@x het volgende:
Wennie, nog gefeliciteerdEnnuh, het is zaterdag. Kom eens vertellen
quote:Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Bayswater het volgende:
Het is niet te geloven, maar Bayswater gaat ook trouwen op 16 maart 2007![]()
En al direct zo vroegquote:Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Bayswater het volgende:
Het is niet te geloven, maar Bayswater gaat ook trouwen op 16 maart 2007![]()
ojee, dan ben ik de eerstvolgende op de lijst zie ikquote:Op zondag 3 september 2006 11:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
als de OP wordt bijgewerkt moet je vragen of je er ook in kan!
Zo eentje die niet zo nodig hoeft te trouwen maar omdat zijn vriendin het al heel lang erg graag wilt uiteindelijk toch overstag gegaan is. En ik moet zeggen na alle voorbereidingen dat ik er steeds meer zin in krijg en het allemaal toch wel erg leuk begin te vinden.quote:Op zondag 3 september 2006 12:04 schreef leonieke het volgende:
Nuchtere kijk? In welke zin? Nuchter tov huwelijk of nuchter tov kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |