Heel graagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
@IJsmuts: Ik kan je wel een paar tips geven voor leuke Turkse muziek. Mijn vriendin is Turks en ik luister ook wel Arabische muziek.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
@Lies: mijn vakantie was super. Maybe ga ik nog wat foto's posten ...![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Suikermais het volgende:
Hoi !!
terwijl ik 100 laptop hdd's aan het kopiėren ben![]()
is dat die film van escape die iedere BoF-er als presentje krijgt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Suikermais het volgende:
Hoi !!
terwijl ik 100 laptop hdd's aan het kopiėren ben![]()
ken jij dat filmpje al van die non....of de trampoline ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is dat die film van escape die iedere BoF-er als presentje krijgt?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ken jij dat filmpje al van die non....of de trampoline ?
wacht eerst even reacties van de andere afquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef Suikermais het volgende:
[..]
[..]
Tja, dat heb je ook gemist, stond op het vorige forum. Sommige dingen kunnen beter begraven blijven op het andere forum.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wacht eerst even reacties van de andere af
ik weet ook nog wel een leuke band voor je, niet uit Turkije maar Senegal. Orchestra Boabab, ze hebben ook samengewerkt met Ibrahim Ferrer op het welbekende nummer CanCan...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Heel graaganders ga ik even een topic openen daarvoor. Ben dus niet op zoek naar Tarkan, maar meer de traditionele muziek (die ze dus in swarmasjops draaien) Vind vaak dat de muziek (en dan vooral het voor mij onverstaanbare gebrabbel) vaak iets droevigs heeft. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar vind het op een of andere manier wel mooi. Dus als je tips hebt van Turkse musici heel graag!
-edit-
Fok Search result Turkse muziek
maar persoonlijk advies stel ik zeker op prijs![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef Incolumis het volgende:
wie?
misschien vindje Matisyahu en Gentleman ook wel goed...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef IJsmuts het volgende:
Thanks Rudy, ga vanavond ff sjoppen!
@suikermais, ik denk dat ik de filmpjes ken![]()
schaal 9, vraag me af hoeveel dat bij julie is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist mijn manager over de telefoon gesproken en ik kreeg te horen dat ik nog wat langer op mijn plek moet blijven (waarschijnlijk)![]()
Kreeg ook te horen (over de telefoon) wat mijn nieuwe functie is en de daarbij behorende nieuwe vergoedingen. Ik wist al dat ik een nieuwe functie zou krijgen en ik verwachte dat ik in schaal 5 of 6 zou komen, misschien 7, maar ik kom in schaal 9![]()
Gefeliciteerd!! Betekent dit dat je ook een nog betere auto mag uitzoeken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist mijn manager over de telefoon gesproken en ik kreeg te horen dat ik nog wat langer op mijn plek moet blijven (waarschijnlijk)![]()
Kreeg ook te horen (over de telefoon) wat mijn nieuwe functie is en de daarbij behorende nieuwe vergoedingen. Ik wist al dat ik een nieuwe functie zou krijgen en ik verwachte dat ik in schaal 5 of 6 zou komen, misschien 7, maar ik kom in schaal 9![]()
bij ons lopen de schalen van 9 >1 en dan letters.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
schaal 9, vraag me af hoeveel dat bij julie is.
idd, bedrag hoeven we niet te zien, taart daarentegenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:25 schreef jpjedi het volgende:
feli!
al zeggen die schalen me niks...zal wel goed zijn.![]()
Maar om nou bedragen te gaan noemen gaat wel wat ver imo.. maar das ieder voor zich.
Voeg me maar toe via msn dan stuur ik je wel een mooi overzichtje met alle schalen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef staticdata het volgende:
Schalen zeggen ook niet, bij de een kan schaal 9 1000 euro zijn en bij de ander weer 5000.
maar aangezien we redelijk in de zelfde werkomgeving zitten, kan getroncis ook een goede werkgever zijn
vraag het hem wel via andere (k)analen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef IJsmuts het volgende:
ff oftopic, zitten jullie allemaal in de IT?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
hier trouwens het live optreden van foxie
hij verrekt ook alles te doen wat wij willen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb hem even laten horen aan foxie via TS. Hij wil dat je de link weghaald![]()
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Hebben we een foto van jou suikermais??
koel, heb nog een opdracht gedaan bij Cascade, Almere, ken je dat tering bedrijf?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
hydrauliek/motorvoertuigontwikkeling
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef IJsmuts het volgende:
ik doelde meer op dat homoparadijs, maar mn vraag is helemaal verkeerd begrepen, komt iedereen hier met zn werk aanzettenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
[afbeelding] Ja ...te vrijdags voor een student ...
![]()
Grafische sector!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef IJsmuts het volgende:
Beide klanten..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel, heb nog een opdracht gedaan bij Cascade, Almere, ken je dat tering bedrijf?
en heb zelf 3 jaar bij wartsila NSD gewerkt, waarvan 1,5 jaar voor CSO Powerplants
Ik ben DTP'er .. kortom ik doe de vormgeving en opmaak van boeken. In mijn geval vooral studieboeken. (www.microwebedu.nl)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat dan, grafische sector is nogal vaag
Leuke job hoor! Dan ken je Kuiken, Emmeloord zeker ook wel (heb ik niets mee, maar zit bij mn ouders om de hoek)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Beide klanten..![]()
Cascade voor hydraulische dempers op de clamps en Wartsila voor brandstofregelingen. (veel via Finland)
Zelf ben ik sectormanager voor onwikkeling/verkoop bij OEM-klanten (seriebouw) in UK-Benelux-Duitsland. tractoren-shovels-kranen etc etc.
Enkele van mijn accounts:
www.cnh.com
www.cat.com
www.jlg.com
Heldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP, zal het zo ook doen in de wiki, mocht dit dan nog niet zijn gebeurd.
leuk! ga dit weekend ff de site bekijken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben DTP'er .. kortom ik doe de vormgeving en opmaak van boeken. In mijn geval vooral studieboeken. (www.microwebedu.nl)
??????quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol Ijsmuts durft gelijk niet meer in de buurt te komen .. en daarom: topic dood![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door BattleLies op 11-08-2006 16:05:24 ]Altijd blijven lachen!!
Klikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ik heb heel divers werk, de ene week zit ik in de machineonderhoud, de andere week verzorgen wij de verwijdering en plaatsing van machines bij bedrijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef IJsmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:13 schreef Silver_Shark het volgende:
http://media.putfile.com/gamert-Bootcamp
dat is gamert
steelweld? Wij werken voor een divisie van VDL aan de ontwikkeling van deze machine en die gaat in productie bij steelweld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik heb heel divers werk, de ene week zit ik in de machineonderhoud, de andere week verzorgen wij de verwijdering en plaatsing van machines bij bedrijven.
zat laatst een aantal weken bij een bedrijf die van die lasrobotarmen maakt voor autobedrijven, ze hadden daar al de nieuwe porsche cayenne staan terwijl die nog niet eens uit is (framewerk). daar was ik eerst bezig met het preparen van de lasmallen, en later hebben we nog een megarobot uit elkaar gehaald zodat ie verscheept kon worden naar amerika
GENIAALquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:13 schreef Silver_Shark het volgende:
http://media.putfile.com/gamert-Bootcamp
dat is gamert
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homooooooo's
Ben weer terug van vakantie, heb ik nog interessante gebeurtenissen gemist?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:31 schreef BattleLies het volgende:
Frankheeft zichzelf ingesloten in zijn prius en de batterijen zijn leeg, dus het knopje wil niet meer omhoog
imdb.com?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet iemand toevallig een site of iets waar je kunt terug zien welke films er het afgelopen jaar uit zijn gekomen? En dan bedoel ik met name rond juni/juli 2006
http://www.imdb.com/redirect?URL=%2FRecent%2FUSA&GO.x=16&GO.y=9&GO=searchquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kan daar weinig vinden... maarja laat anders maar.
http://www.moviemeter.nl/ daar misschienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kan daar weinig vinden... maarja laat anders maar.
quote:
Ben fulltime werkzaam op een laboratorium. Doe onderzoek naar ons eigen product Carbon Black (ofwel in de volksmond roetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef IJsmuts het volgende:
35 kratten jupiler in 7 dagen met 13 is 2,3 liter per persoon per dag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was met m'n eigen auto! 35 kratten Jupiler in 7 dagen met 13 man opgedronkenEn daarbij nog veel speciaal bier.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
GENIAAL![]()
![]()
![]()
laten we zoiets gaan instellen voor alle nieuwe leden sinds 1 januari 2006.![]()
Het enige echte leven is het studentenlevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja ...te vrijdags voor een student ...
![]()
Zie nergens Amsterdam staan hoor of ligt dit aan mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:26 schreef RudyCarell het volgende:
Game bioscoop in de beste voetbalstad van Nederland
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zie nergens Amsterdam staan hoor of ligt dit aan mij![]()
die scoort vanaf de tribunequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat je de Johan Cruijf schaal gaat verliezen ? Huntelaar is geschorst
De wereld is klein, mijn vader heeft 35 jaar bij Stork Werkspoor Diesel gewerkt (wat nu wartsila nsd is) en heeft in het verleden oa powerplants geplaatst.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel, heb nog een opdracht gedaan bij Cascade, Almere, ken je dat tering bedrijf?
en heb zelf 3 jaar bij wartsila NSD gewerkt, waarvan 1,5 jaar voor CSO Powerplants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekend dat we moeten zwemmen vanaf het vliegdekschip op Dalian en Oman?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:33 schreef escape_nl het volgende:
First of all, we'd like to thank everybody who has contributed with the Beta Testing of the Patch 1.4 for posting your opinions on the forums.
Your opinions and reports has been very useful for us to improve the stability of the client and server for this patch. Also, we proudly present “Road to Jalalabad” sponsored by Comcast, and the new server option “Infantry Only” which will give you a new dimension for the classic Battlefield experience. The 1.4 patch will be available next Tuesday, the 15th of August.
Also, on a new effort for supporting our community, we are pleased to announce the first cycle of our MODLight where we will check the talent of the community's mod teams. As a part of this, every mod will be tested and hosted on servers arround the globe for the player's enjoyment.
More details about this patch and the MODLight program at the beginning of the incoming week!
The Battlefield Team
Dus als we de nieuwe map gaan draaien zitten er wel tanks en apc's in.
Maar wij kunnen dan een serveroptie toepassen die alle mappen infantry only maakt.
Dan kom je bij het volgende probleem, gaan wij die optie aanzetten, krijg je karkand, mashtuur, sharqi maar ook Dragon Valley, Dalian infantry Only.
Dus het zal erg lastig worden om deze optie aan te zetten.
Dat zou wel een typische EA oplossing zijn jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat betekend dat we moeten zwemmen vanaf het vliegdekschip op Dalian en Oman?![]()
Je kan zeker niet per map kiezen voor infantry only... Het is OF wel OF niet.
Mashtuur niet te vergetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat zou wel een typische EA oplossing zijn jaNet zoals met de reserved slots, ook een geniaal idee maar een bagger uitvoering.
Dan zal je ook wel gaan zien dat infantry only erg weinig gespeeld gaat worden. Of in een map cycle van Karkand en Road en misschien Sharqi.
Waarom sluit je het aan via de dvd brander? en waarom zoveel fans?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:34 schreef BattleLies het volgende:
EA zou EA niet zijn als je dat niet per map aan kan zetten. Dus meot je de mapcycle er weer voor geschikt maken. pffff
Maar goed.
Morguh gastuh!![]()
jedi
Ben trouwens vreselijk aan het kutten met mijn SLI. Hij geeft de melding dat de kaarten te weinig stroom krijgen maar ik heb dus de 2e EZ_plug aangesloten voor die extra spanning (natuurlijk ook de PCI-E voedingen op de kaarten) en ik heb een 550W SLI voeding.![]()
Nu ga ik de kabel van de EZ_plug maar eens rechtstreeks leggen en niet gelust via de DVD writer. Heb alleen geen lange 6pool-naar-Molex meer liggen dus die ga ik zo maar eens halen plus nog eens een extra fan. (6e Chassis fan.)
zo is mjin kast nou eenmaal.. ik heb een omgekeerde kast met voeding onderin (P180) met speciale airflow. Met 2 videokaarten moet ik een extra fan in een tunnel bouwen boven de kaarten. Gefilterde lucht komt langs de voorzijde via de HD`s binnnen en gaat via een tunnel langs het mobo en de videoplanken weer naar buiten via boven en achterzijde. Klik op demo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waarom sluit je het aan via de dvd brander? en waarom zoveel fans?
Ik heb dezelfde pc als jij, maar ik heb maar 2 fans en kan de hele dag bf2-en zonder dat ie oververhit raakt.
Nou dat is toch leuk voor de mensen die aan de kant staan te wachtenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat betekend dat we moeten zwemmen vanaf het vliegdekschip op Dalian en Oman?![]()
Je kan zeker niet per map kiezen voor infantry only... Het is OF wel OF niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |