quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Razorback het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom ik wel een jetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ga het gewoon vanavond proberen. vond het wel leuk in een jet gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. brengen, hebben we gelijke kansen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waarom wou je trouwens weten hoe ik vloog
Ik vlieg trouwens alleen met het Toetsenbord (zal haast de enigste zijn die zo vliegt)![]()
![]()
![]()
gelijke kansen? je had me 3x met een raket en 1x knalde je tegen me op. je had me mooi in de tang.![]()
het is dat ik 2x de chopper en 3x jp en escape in de bomber te pakken had.![]()
Het ene vliegtuig kan scherper dan het andere ja. Met TB kan je geen scherpere bochten maken tenzij je je joystick verkeerd hebt ingesteld. TB kent niets anders dan aan of uit, dus of je stuurt of je stuurt niet. Daar zit niets tussen in. Een joystick heeft dat wel maar als je aan de rand van je joystick komt (dus waar de knuppel niet meer verder kan bewegen) dan moet dat hetzelfde zijn als TB-aan. Kortom, net zo strak sturen.Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server![]()
ik gebruik kogelvoer en dekkered.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een andere naam? Of gebruik je alleen de naam dekkered?
Stuur je foto anders maar naar: zerosiz@hotmail.com
kogelvoer met gamen en dekkered op het forumEvery war is different, every war is the same.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Het ene vliegtuig kan scherper dan het andere ja. Met TB kan je geen scherpere bochten maken tenzij je je joystick verkeerd hebt ingesteld. TB kent niets anders dan aan of uit, dus of je stuurt of je stuurt niet. Daar zit niets tussen in. Een joystick heeft dat wel maar als je aan de rand van je joystick komt (dus waar de knuppel niet meer verder kan bewegen) dan moet dat hetzelfde zijn als TB-aan. Kortom, net zo strak sturen.maar ik stuur nu nog met me muis, en dan sleep je als een gek
![]()
![]()
Jij vloog tegen mij aanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef staticdata het volgende:
gelijke kansen? je had me 3x met een raket en 1x knalde je tegen me op. je had me mooi in de tang.![]()
het is dat ik 2x de chopper en 3x jp en escape in de bomber te pakken had.![]()
![]()
![]()
zullen we dan maar houden dat we door snelheid en beide een bocht te maken recht op elkaar kwamen en zo niet meer konden ontwijkenquote:
volgens mij raakt onze vleugels elkaar.![]()
Volgens mij was het dat jij van de carrier afkwam (of iig vanuit die richting) en ik zag je aankomen dus ik draaide alvast en toen was het ineens boem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
zullen we dan maar houden dat we door snelheid en beide een zelfde bocht te maken recht op elkaar kwamen en zo niet meer konden ontwijken
volgens mij raakt onze vleugels elkaar.
wie tegen wie aanvloog weet ik niet maar jij had iig de kills![]()
http://www.uitgeverij-stofje.nl/templates/fokstaking.html
Hier staat wat meerLijkt toch nog wel een hoop pijn achter te liggen maar ach het leven gaat door he
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
kut TS. snap er niets van... wou een key binden. toen begon die te kutten. zie af en toe nog wel men groene balletje oplichten maar niet als ik praat :S erg vaag. toch maar een keer herinstalleren. misschien dat dat helpt.
maar goed. nu weet ik nog steeds niet of men foto is goed gekeurd![]()
![]()
Zolang je gezicht er herkenbaar op staat en niet je poepert zal het wel goed zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef egg-bird het volgende:
maar goed. nu weet ik nog steeds niet of men foto is goed gekeurd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
Of ik had iemand anders in gedachten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef staticdata het volgende:
hmmm volgens mij kreeg jij de kill. kan natuurlijk dat we dat beide zagen
Maar het was wel even leuk om achter jouw aan te vliegen
Als USA zijnde moet je eigenlijk achter elkaar vliegen met de 2 vliegtuigen met een bepaalde tussenruimte om nog een beetje kans te maken.
Als het 1ste vliegtuig wordt aangevallen kan het 2de vliegtuig hem makkelijk doden
Als het 2de vliegtuig wordt aangevallen kan het 1ste vliegtuig achter het 2de vliegtuig gaan vliegen en hem zo aanvallen.
Als jij in een vliegtuig zit en je wilt iemand aanvallen en je wordt aangevallen gaat dat allemaal niet zo makkelijk meer![]()
maar wat nou als men gezicht op een poepert lijkt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zolang je gezicht er herkenbaar op staat en niet je poepert zal het wel goed zijn![]()
![]()
![]()
Je moet je kont ook niet fotograverenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
maar wat nou als men gezicht op een poepert lijkt?![]()
![]()
![]()
Waarom hangt mijn BF2 na het inlogscherm? heeft het te maken met die maintenance wat Gamespy aant doen is ?![]()
voor BF2 vragen is dit denk ik niet het juiste topiquequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Monstarr het volgende:
Waarom hangt mijn BF2 na het inlogscherm? heeft het te maken met die maintenance wat Gamespy aant doen is ?![]()
![]()
KABOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! jammer dat je ze allemaal bij elkaar in de buurt had gelegd zeg! Dan gaan ze helaas in 1x af!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef IJsmuts het volgende:
Altijd blijven lachen!!![]()
Klopt. Men had niet verwacht dat het Battlefield 2 topic zo snel zou doodbloedenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Monstarr het volgende:
Der is niet echt een BF2 topic geloof ik ijsmuts
grtz,
DarkArcher
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
oooooooooh kijk! Dat is zo lekker vervelend voor het overzicht ! Maar van KOGELVOER heb ik inderdaad een GOEDE fotoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik gebruik kogelvoer en dekkered.
kogelvoer met gamen en dekkered op het forumDank!
Hoe zit het met Eggbird enz???Altijd blijven lachen!!![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
KABOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! jammer dat je ze allemaal bij elkaar in de buurt had gelegd zeg! Dan gaan ze helaas in 1x af!![]()
RAAK!!
![]()
hier neem ik genoegen mee hoor Lies, ben dat claymore planten alweer een beetje zat!![]()
open er dan 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Monstarr het volgende:
Der is niet echt een BF2 topic geloof ik ijsmuts
grtz,
DarkArcher![]()
kan ik ook nog eens wat over BF2 vragen![]()
gelukkig naarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
RAAK!!
![]()
hier neem ik genoegen mee hoor Lies, ben dat claymore planten alweer een beetje zat!![]()
![]()
gelukkigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
oooooooooh kijk! Dat is zo lekker vervelend voor het overzicht ! Maar van KOGELVOER heb ik inderdaad een GOEDE fotoDank!
Hoe zit het met Eggbird enz???
Every war is different, every war is the same.![]()
uhm kan een firewall zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Monstarr het volgende:
Waarom hangt mijn BF2 na het inlogscherm? heeft het te maken met die maintenance wat Gamespy aant doen is ?
te weinig geheugen
oude videokaart
punkbuster
combinatie van al het bovenstaande![]()
Dan is Huntelaar een beslissende speler. Hij beslist bijna altijd de wedstrijd in het voordeel van Ajaxquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat heet naar mijn mening gewoon een goede spits. Een bepalende speler is een speler die de wedstrijd in de hand kan houden en z'n ploeg kan leiden. Pierre kan dat, Kuyt kan dat ook maar heeft toch minder status, Bosvelt was ook zo'n speler. Huntelaar is een erg goede spits maar hij is nooit een bepalende speler, naast de twee doelpunten heeft ie geen zak gedaan gister. Geeft niet, daar ben je diepe spits voor maar dat betekent wel dat het geen bepalende speler is. Althans naar mijn definitie dan
BF2: Diamond3d![]()
doe lekker zelf ofzo. Want dan moet je zo uber veel moeite doen om een correcte OP te makenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
open er dan 1![]()
kan ik ook nog eens wat over BF2 vragen![]()
Totaal geen zin in.
Ik ga er voor nu even vanuit dat die problemen door dat kak GameSpy komen.![]()
ooit een link er in gezet en nu verandert ie ongeveer elke weekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
@dekkered, waar haal je die bewegende avatars vandaan? ben mn mutsen zat
Every war is different, every war is the same.![]()
Is er een mogelijkheid om mijn laadtijden endergelijke te versnellen als ik via xfire op de BoF server wil..
Ik krijg eerst heel die tering intro en shit en die wil ik niet .. dacht -intro in eigenschappen helpt wel, maar dat werkte ook niet.![]()
of een combinatie van dit en iets andersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm kan een firewall zijn
te weinig geheugen
oude videokaart
punkbuster
Sinds wanneer hebben ze dan vliegtuigen in Karkandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pffff, jij bent een jethoer dus je hebt hier helemaal geen last van![]()
![]()
![]()
xfire geeft niet dat geeft gewoon het zelfde effectquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Daboy het volgende:
Is er een mogelijkheid om mijn laadtijden endergelijke te versnellen als ik via xfire op de BoF server wil..
Ik krijg eerst heel die tering intro en shit en die wil ik niet .. dacht -intro in eigenschappen helpt wel, maar dat werkte ook niet.Every war is different, every war is the same.![]()
Weet je wat je doet??? Pak me maar in Battlefield terug!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
RAAK!!
![]()
hier neem ik genoegen mee hoor Lies, ben dat claymore planten alweer een beetje zat!Is veel leuker
Altijd blijven lachen!!![]()
Met exact deze hardware/software speel ik al een jaar of wat BF2 hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm kan een firewall zijn
te weinig geheugen
oude videokaart
punkbuster
![]()
in je snelkoppeling +restart plaatsenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Daboy het volgende:
Ik krijg eerst heel die tering intro en shit en die wil ik niet .. dacht -intro in eigenschappen helpt wel, maar dat werkte ook niet.![]()
sinds de laatste patch, heb je die niet ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze dan vliegtuigen in Karkand![]()
![]()
![]()
kunnen wij toch niet ruiken als je dat niet verteldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef Monstarr het volgende:
[..]
Met exact deze hardware/software speel ik al een jaar of wat BF2 hoor![]()
![]()
![]()
ik heb gister avond rond uurtje of 12 een foto verstuurd naar je.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
oooooooooh kijk! Dat is zo lekker vervelend voor het overzicht ! Maar van KOGELVOER heb ik inderdaad een GOEDE fotoDank!
Hoe zit het met Eggbird enz???![]()
IJsmuts gaat zn kistjes poetsen en wat gel in zn haar doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Weet je wat je doet??? Pak me maar in Battlefield terug!Is veel leuker
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
kunnen wij toch niet ruiken als je dat niet verteld![]()
das waar
maar goed ik kan nog altijd niet spelen![]()
![]()
Oke dan ligt die foto bij raffie en krijg ik hem zo gauw hij weer thuis is van zijn werk ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik heb gister avond rond uurtje of 12 een foto verstuurd naar je.
Dank alvast!
SPAMMERDESPAM!!
Eindelijk komt er schot in de zaak!!!
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
Dr.Bibber1974
Mr._Henkie_NL
NeHoX
Spoook_NL
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
SickMyDuck
[BoF]JafarX