oooooooooh kijk! Dat is zo lekker vervelend voor het overzicht ! Maar van KOGELVOER heb ik inderdaad een GOEDE fotoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik gebruik kogelvoer en dekkered.
kogelvoer met gamen en dekkered op het forum
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
KABOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! jammer dat je ze allemaal bij elkaar in de buurt had gelegd zeg! Dan gaan ze helaas in 1x af!![]()
open er dan 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Monstarr het volgende:
Der is niet echt een BF2 topic geloof ik ijsmuts
grtz,
DarkArcher
gelukkig naarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
RAAK!!
![]()
hier neem ik genoegen mee hoor Lies, ben dat claymore planten alweer een beetje zat!
gelukkigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
oooooooooh kijk! Dat is zo lekker vervelend voor het overzicht ! Maar van KOGELVOER heb ik inderdaad een GOEDE fotoDank!
Hoe zit het met Eggbird enz???
uhm kan een firewall zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Monstarr het volgende:
Waarom hangt mijn BF2 na het inlogscherm? heeft het te maken met die maintenance wat Gamespy aant doen is ?
Dan is Huntelaar een beslissende speler. Hij beslist bijna altijd de wedstrijd in het voordeel van Ajaxquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat heet naar mijn mening gewoon een goede spits. Een bepalende speler is een speler die de wedstrijd in de hand kan houden en z'n ploeg kan leiden. Pierre kan dat, Kuyt kan dat ook maar heeft toch minder status, Bosvelt was ook zo'n speler. Huntelaar is een erg goede spits maar hij is nooit een bepalende speler, naast de twee doelpunten heeft ie geen zak gedaan gister. Geeft niet, daar ben je diepe spits voor maar dat betekent wel dat het geen bepalende speler is. Althans naar mijn definitie dan
doe lekker zelf ofzo. Want dan moet je zo uber veel moeite doen om een correcte OP te makenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
open er dan 1![]()
kan ik ook nog eens wat over BF2 vragen
ooit een link er in gezet en nu verandert ie ongeveer elke weekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
@dekkered, waar haal je die bewegende avatars vandaan? ben mn mutsen zat
of een combinatie van dit en iets andersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm kan een firewall zijn
te weinig geheugen
oude videokaart
punkbuster
combinatie van al het bovenstaande
Sinds wanneer hebben ze dan vliegtuigen in Karkandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pffff, jij bent een jethoer dus je hebt hier helemaal geen last van![]()
xfire geeft niet dat geeft gewoon het zelfde effectquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Daboy het volgende:
Is er een mogelijkheid om mijn laadtijden endergelijke te versnellen als ik via xfire op de BoF server wil..
Ik krijg eerst heel die tering intro en shit en die wil ik niet .. dacht -intro in eigenschappen helpt wel, maar dat werkte ook niet.
Weet je wat je doet??? Pak me maar in Battlefield terug!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
RAAK!!
![]()
hier neem ik genoegen mee hoor Lies, ben dat claymore planten alweer een beetje zat!
Met exact deze hardware/software speel ik al een jaar of wat BF2 hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm kan een firewall zijn
te weinig geheugen
oude videokaart
punkbuster
combinatie van al het bovenstaande
in je snelkoppeling +restart plaatsenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Daboy het volgende:
Is er een mogelijkheid om mijn laadtijden endergelijke te versnellen als ik via xfire op de BoF server wil..
Ik krijg eerst heel die tering intro en shit en die wil ik niet .. dacht -intro in eigenschappen helpt wel, maar dat werkte ook niet.
sinds de laatste patch, heb je die niet ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze dan vliegtuigen in Karkand![]()
kunnen wij toch niet ruiken als je dat niet verteldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef Monstarr het volgende:
[..]
Met exact deze hardware/software speel ik al een jaar of wat BF2 hoor![]()
ik heb gister avond rond uurtje of 12 een foto verstuurd naar je.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
oooooooooh kijk! Dat is zo lekker vervelend voor het overzicht ! Maar van KOGELVOER heb ik inderdaad een GOEDE fotoDank!
Hoe zit het met Eggbird enz???
IJsmuts gaat zn kistjes poetsen en wat gel in zn haar doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Weet je wat je doet??? Pak me maar in Battlefield terug!Is veel leuker
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
kunnen wij toch niet ruiken als je dat niet verteld![]()
Oke dan ligt die foto bij raffie en krijg ik hem zo gauw hij weer thuis is van zijn werk ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik heb gister avond rond uurtje of 12 een foto verstuurd naar je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |