35 kratten jupiler in 7 dagen met 13 is 2,3 liter per persoon per dag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was met m'n eigen auto! 35 kratten Jupiler in 7 dagen met 13 man opgedronkenEn daarbij nog veel speciaal bier.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
GENIAAL![]()
![]()
![]()
laten we zoiets gaan instellen voor alle nieuwe leden sinds 1 januari 2006.![]()
Het enige echte leven is het studentenlevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja ...te vrijdags voor een student ...
![]()
Zie nergens Amsterdam staan hoor of ligt dit aan mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:26 schreef RudyCarell het volgende:
Game bioscoop in de beste voetbalstad van Nederland
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zie nergens Amsterdam staan hoor of ligt dit aan mij![]()
die scoort vanaf de tribunequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat je de Johan Cruijf schaal gaat verliezen ? Huntelaar is geschorst
De wereld is klein, mijn vader heeft 35 jaar bij Stork Werkspoor Diesel gewerkt (wat nu wartsila nsd is) en heeft in het verleden oa powerplants geplaatst.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel, heb nog een opdracht gedaan bij Cascade, Almere, ken je dat tering bedrijf?
en heb zelf 3 jaar bij wartsila NSD gewerkt, waarvan 1,5 jaar voor CSO Powerplants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekend dat we moeten zwemmen vanaf het vliegdekschip op Dalian en Oman?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:33 schreef escape_nl het volgende:
First of all, we'd like to thank everybody who has contributed with the Beta Testing of the Patch 1.4 for posting your opinions on the forums.
Your opinions and reports has been very useful for us to improve the stability of the client and server for this patch. Also, we proudly present “Road to Jalalabad” sponsored by Comcast, and the new server option “Infantry Only” which will give you a new dimension for the classic Battlefield experience. The 1.4 patch will be available next Tuesday, the 15th of August.
Also, on a new effort for supporting our community, we are pleased to announce the first cycle of our MODLight where we will check the talent of the community's mod teams. As a part of this, every mod will be tested and hosted on servers arround the globe for the player's enjoyment.
More details about this patch and the MODLight program at the beginning of the incoming week!
The Battlefield Team
Dus als we de nieuwe map gaan draaien zitten er wel tanks en apc's in.
Maar wij kunnen dan een serveroptie toepassen die alle mappen infantry only maakt.
Dan kom je bij het volgende probleem, gaan wij die optie aanzetten, krijg je karkand, mashtuur, sharqi maar ook Dragon Valley, Dalian infantry Only.
Dus het zal erg lastig worden om deze optie aan te zetten.
Dat zou wel een typische EA oplossing zijn jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat betekend dat we moeten zwemmen vanaf het vliegdekschip op Dalian en Oman?![]()
Je kan zeker niet per map kiezen voor infantry only... Het is OF wel OF niet.
Mashtuur niet te vergetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat zou wel een typische EA oplossing zijn jaNet zoals met de reserved slots, ook een geniaal idee maar een bagger uitvoering.
Dan zal je ook wel gaan zien dat infantry only erg weinig gespeeld gaat worden. Of in een map cycle van Karkand en Road en misschien Sharqi.
Waarom sluit je het aan via de dvd brander? en waarom zoveel fans?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:34 schreef BattleLies het volgende:
EA zou EA niet zijn als je dat niet per map aan kan zetten. Dus meot je de mapcycle er weer voor geschikt maken. pffff
Maar goed.
Morguh gastuh!![]()
jedi
Ben trouwens vreselijk aan het kutten met mijn SLI. Hij geeft de melding dat de kaarten te weinig stroom krijgen maar ik heb dus de 2e EZ_plug aangesloten voor die extra spanning (natuurlijk ook de PCI-E voedingen op de kaarten) en ik heb een 550W SLI voeding.![]()
Nu ga ik de kabel van de EZ_plug maar eens rechtstreeks leggen en niet gelust via de DVD writer. Heb alleen geen lange 6pool-naar-Molex meer liggen dus die ga ik zo maar eens halen plus nog eens een extra fan. (6e Chassis fan.)
zo is mjin kast nou eenmaal.. ik heb een omgekeerde kast met voeding onderin (P180) met speciale airflow. Met 2 videokaarten moet ik een extra fan in een tunnel bouwen boven de kaarten. Gefilterde lucht komt langs de voorzijde via de HD`s binnnen en gaat via een tunnel langs het mobo en de videoplanken weer naar buiten via boven en achterzijde. Klik op demo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waarom sluit je het aan via de dvd brander? en waarom zoveel fans?
Ik heb dezelfde pc als jij, maar ik heb maar 2 fans en kan de hele dag bf2-en zonder dat ie oververhit raakt.
Nou dat is toch leuk voor de mensen die aan de kant staan te wachtenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat betekend dat we moeten zwemmen vanaf het vliegdekschip op Dalian en Oman?![]()
Je kan zeker niet per map kiezen voor infantry only... Het is OF wel OF niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |