abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:04:07 #176
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40722046
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Was met m'n eigen auto! 35 kratten Jupiler in 7 dagen met 13 man opgedronken En daarbij nog veel speciaal bier.
35 kratten jupiler in 7 dagen met 13 is 2,3 liter per persoon per dag.

Ach wat boeit het ook. Als het maar gezellig is geweest.
Welkom terug
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:05:37 #177
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40722091
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef jpjedi het volgende:

[..]

GENIAAL

laten we zoiets gaan instellen voor alle nieuwe leden sinds 1 januari 2006.
pi_40722315
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja ... te vrijdags voor een student ...
Het enige echte leven is het studentenleven Alle andere levens zijn daar slechts slappe aftreksels van.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40722828
quote:
Zie nergens Amsterdam staan hoor of ligt dit aan mij

Verder is het een leuk idee maar of het "het nieuwe uitgaan" gaat worden....
BF2: Diamond3d
pi_40722970
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zie nergens Amsterdam staan hoor of ligt dit aan mij

Wist je trouwens al dat je de Johan Cruijf schaal gaat verliezen ? Huntelaar is geschorst
pi_40726953
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wist je trouwens al dat je de Johan Cruijf schaal gaat verliezen ? Huntelaar is geschorst
die scoort vanaf de tribune
die scoort namelijk altijd
Narf!
pi_40727833
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

koel, heb nog een opdracht gedaan bij Cascade, Almere, ken je dat tering bedrijf?

en heb zelf 3 jaar bij wartsila NSD gewerkt, waarvan 1,5 jaar voor CSO Powerplants
De wereld is klein, mijn vader heeft 35 jaar bij Stork Werkspoor Diesel gewerkt (wat nu wartsila nsd is) en heeft in het verleden oa powerplants geplaatst.
pi_40728788
# 158084
Voor de liefhebbers
Narf!
pi_40730298
Razorback vertrekt voor een weekje naar zandvoort
Tot ziens Homoo's, ik zal jullie missen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40730580
First of all, we'd like to thank everybody who has contributed with the Beta Testing of the Patch 1.4 for posting your opinions on the forums.

Your opinions and reports has been very useful for us to improve the stability of the client and server for this patch. Also, we proudly present “Road to Jalalabad” sponsored by Comcast, and the new server option “Infantry Only” which will give you a new dimension for the classic Battlefield experience. The 1.4 patch will be available next Tuesday, the 15th of August.

Also, on a new effort for supporting our community, we are pleased to announce the first cycle of our MODLight where we will check the talent of the community's mod teams. As a part of this, every mod will be tested and hosted on servers arround the globe for the player's enjoyment.

More details about this patch and the MODLight program at the beginning of the incoming week!

The Battlefield Team

Dus als we de nieuwe map gaan draaien zitten er wel tanks en apc's in.
Maar wij kunnen dan een serveroptie toepassen die alle mappen infantry only maakt.
Dan kom je bij het volgende probleem, gaan wij die optie aanzetten, krijg je karkand, mashtuur, sharqi maar ook Dragon Valley, Dalian infantry Only.
Dus het zal erg lastig worden om deze optie aan te zetten.
pi_40732263
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:33 schreef escape_nl het volgende:
First of all, we'd like to thank everybody who has contributed with the Beta Testing of the Patch 1.4 for posting your opinions on the forums.

Your opinions and reports has been very useful for us to improve the stability of the client and server for this patch. Also, we proudly present “Road to Jalalabad” sponsored by Comcast, and the new server option “Infantry Only” which will give you a new dimension for the classic Battlefield experience. The 1.4 patch will be available next Tuesday, the 15th of August.

Also, on a new effort for supporting our community, we are pleased to announce the first cycle of our MODLight where we will check the talent of the community's mod teams. As a part of this, every mod will be tested and hosted on servers arround the globe for the player's enjoyment.

More details about this patch and the MODLight program at the beginning of the incoming week!

The Battlefield Team

Dus als we de nieuwe map gaan draaien zitten er wel tanks en apc's in.
Maar wij kunnen dan een serveroptie toepassen die alle mappen infantry only maakt.
Dan kom je bij het volgende probleem, gaan wij die optie aanzetten, krijg je karkand, mashtuur, sharqi maar ook Dragon Valley, Dalian infantry Only.
Dus het zal erg lastig worden om deze optie aan te zetten.
Dat betekend dat we moeten zwemmen vanaf het vliegdekschip op Dalian en Oman?

Je kan zeker niet per map kiezen voor infantry only... Het is OF wel OF niet.
pi_40733033
Misschien af en toe een infantry only dag/weekend? als je het niet per map kan instellen!
pi_40736311
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef diamondvoodoo het volgende:

Dat zou wel een typische EA oplossing zijn ja Net zoals met de reserved slots, ook een geniaal idee maar een bagger uitvoering.

Dan zal je ook wel gaan zien dat infantry only erg weinig gespeeld gaat worden. Of in een map cycle van Karkand en Road en misschien Sharqi.
pi_40736390
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:04 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dat zou wel een typische EA oplossing zijn ja Net zoals met de reserved slots, ook een geniaal idee maar een bagger uitvoering.

Dan zal je ook wel gaan zien dat infantry only erg weinig gespeeld gaat worden. Of in een map cycle van Karkand en Road en misschien Sharqi.
Mashtuur niet te vergeten
pi_40736417
Ow ja die ook Als ik dat zo zie dan zijn er toch nog aardig wat maps Zou alleen wel fijn zijn als ze de bootjes aanlaten bij infantry only dan kan Dalian Plant ook nog net.
pi_40736520
mogguh
pi_40736609
EA zou EA niet zijn als je dat niet per map aan kan zetten. Dus meot je de mapcycle er weer voor geschikt maken. pffff

Maar goed.

Morguh gastuh!

jedi

Ben trouwens vreselijk aan het kutten met mijn SLI. Hij geeft de melding dat de kaarten te weinig stroom krijgen maar ik heb dus de 2e EZ_plug aangesloten voor die extra spanning (natuurlijk ook de PCI-E voedingen op de kaarten) en ik heb een 550W SLI voeding.

Nu ga ik de kabel van de EZ_plug maar eens rechtstreeks leggen en niet gelust via de DVD writer. Heb alleen geen lange 6pool-naar-Molex meer liggen dus die ga ik zo maar eens halen plus nog eens een extra fan. (6e Chassis fan. )
Altijd blijven lachen!!
pi_40736667
Mooi hé...SLI !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40736683
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:34 schreef BattleLies het volgende:
EA zou EA niet zijn als je dat niet per map aan kan zetten. Dus meot je de mapcycle er weer voor geschikt maken. pffff

Maar goed.

Morguh gastuh!

jedi

Ben trouwens vreselijk aan het kutten met mijn SLI. Hij geeft de melding dat de kaarten te weinig stroom krijgen maar ik heb dus de 2e EZ_plug aangesloten voor die extra spanning (natuurlijk ook de PCI-E voedingen op de kaarten) en ik heb een 550W SLI voeding.

Nu ga ik de kabel van de EZ_plug maar eens rechtstreeks leggen en niet gelust via de DVD writer. Heb alleen geen lange 6pool-naar-Molex meer liggen dus die ga ik zo maar eens halen plus nog eens een extra fan. (6e Chassis fan. )
Waarom sluit je het aan via de dvd brander? en waarom zoveel fans?
Ik heb dezelfde pc als jij, maar ik heb maar 2 fans en kan de hele dag bf2-en zonder dat ie oververhit raakt.
pi_40736769
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Waarom sluit je het aan via de dvd brander? en waarom zoveel fans?
Ik heb dezelfde pc als jij, maar ik heb maar 2 fans en kan de hele dag bf2-en zonder dat ie oververhit raakt.
zo is mjin kast nou eenmaal.. ik heb een omgekeerde kast met voeding onderin (P180) met speciale airflow. Met 2 videokaarten moet ik een extra fan in een tunnel bouwen boven de kaarten. Gefilterde lucht komt langs de voorzijde via de HD`s binnnen en gaat via een tunnel langs het mobo en de videoplanken weer naar buiten via boven en achterzijde. Klik op demo.

Ik had het via de dvd brander gedaan omdat die bijna geen stroom vraagt en de kabel er al lag. Ik had geen nieuwe maar dat bleek een minder idee. Althans ik denk dat het daaran ligt.

[ Bericht 4% gewijzigd door BattleLies op 12-08-2006 11:01:16 ]
Altijd blijven lachen!!
pi_40736773
server vullen!!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:48:45 #198
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_40736821
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nou dat is toch leuk voor de mensen die aan de kant staan te wachten
piew piew?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:43:50 #199
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40737826
Sorry, maar ik kan het niet laten om toch even te lachen om de problemen met je pc JP.
Nu heb je een super deluxe pc, van veel geld en doet hij het niet goed, omdat SLI (iets waar je volgens mij nog niks aan hebt) loopt te kutten
Ook de hoeveelheid fans verklaart weer dat jij bij tweakers bent begonnen ooit
Hoop uiteraard wel dat je je problemen vandaag kan oplossen.

Over de Infantry Only optie:
Tja het zal misschien wat meer werk worden voor de admins, maar ik hoop dat er 1 of 2 dagen in de week komen die infantry only worden. Dan natuurlijk de standaard city maps, maar je zou ook kunnen denken aan Oman, Gulf, Dragon, maar dan op 16 grote. Op die manier wordt de map een stuk kleiner en is het wellicht toch leuk spelen.

We zullen gewoon een aantal tryout moeten hebben, jammer genoeg ben ik er dan niet vanwege vakantie, maar ik ga er van uit dat jullie met een mooie weekindeling komen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_40738168
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLEEEEE GO AHEAD EAGLES

WIJ GAAN NAAR DE EREDERVIESIE !!!
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')