quote:Op zondag 13 juli 2008 19:59 schreef Syrena het volgende: Oja, tegen de branderigheid na de sex kun je ook de Bioclin gel eens proberen. Kun je gewoon bij de Etos kopen. Het zal wel erg branden in het begin, maar dat trekt heel snel weg. Het is een gel met natuurlijke ingredienten.
Moet ze dit pilletje bij elke menstruatie opnieuw op de 2e dag gebruiken ter voorkoming?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:17 schreef -moi- het volgende:
je meot sowieso allebei behandeld worden anders besmet de een de ander en andersom. verder zie mijn vorige post
Dat de symptomen weg zijn wil nog niet betekenen dat ook de infectie weg is..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef ml90 het volgende:
[..]
Moet ze dit pilletje bij elke menstruatie opnieuw op de 2e dag gebruiken ter voorkoming?
En hoe lang heb jij die middelen gebruikt voordat het zeg maar over was? Ik zal het aan dr voorleggen, ik vertrouw bij dit niet echt meer op de medicijnen, maar die natuurwinkel-zooi klinkt goedIk ben alleen bang dat ik besmet blijf worden, want bij haar zijn de ergste symptomen al een tijdje weg..
We zijn er allebei al 2 keer apart voor geweest, de laatste keer heeft mijn dokter pillen voor ons allebei meegegeven zonder succes. We gaan het denk ik toch nog maar n keer samen proberen, met zn tweeen langs 1 dokter. Het lastige is alleen, doordat bij haar de symptomen ontbreken, we niet weten wanneer het over is en dat ik dus steeds weer geinfecteerd raak. Is er iets waaraan je kunt zien of het over is, of een testje ofzo? Misschien stomme vraag, maar na elke poging bijna 2 weken weer geen seks hebben wordt op n gegeven moment vrij irritant :pquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat de symptomen weg zijn wil nog niet betekenen dat ook de infectie weg is..
Ik heb ooit ook eens een infectie gehad die maar niet weg wilde.. Elke week uitstrijkjes maken omdat ze niets konden vinden maar er wel degelijk last van had.. Ik heb toen bijna alles geprobeerd.. Op het laatst een pil gehad die wel werkte.. Dus het enige wat ik je kan adviseren is ga beide naar de huisarts..
Want als zij toch nog last heeft van een infectie (ookal merk ze het niet aan de symptomen) kan ze jou daar wel elke keer mee "besmetten"..
Via uitstrijkjes kunnen ze dit testen.. En kan uit ervaring zeggen dat elke week een uitstrijkje laten maken verre van leuk is.. Maar ik was ontzettend blij dat ik er vanaf was.. Mijn man ook trouwens..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:59 schreef ml90 het volgende:
[..]
We zijn er allebei al 2 keer apart voor geweest, de laatste keer heeft mijn dokter pillen voor ons allebei meegegeven zonder succes. We gaan het denk ik toch nog maar n keer samen proberen, met zn tweeen langs 1 dokter. Het lastige is alleen, doordat bij haar de symptomen ontbreken, we niet weten wanneer het over is en dat ik dus steeds weer geinfecteerd raak. Is er iets waaraan je kunt zien of het over is, of een testje ofzo? Misschien stomme vraag, maar na elke poging bijna 2 weken weer geen seks hebben wordt op n gegeven moment vrij irritant :p
Met condoom doen we ook hoor, maar toch proberen we t dan steeds weer n keer, omdat we weer een nieuwe behandeling of zalf oid hebben geprobeerd. Daarom willen we ook kunnen weten of het een keer echt over is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:07 schreef Syrena het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen om een tijdje een condoom te gebruiken. Lijkt mij minder irritant dan steeds weer klachten en tijden geen sex.
Volgens mij kun je namelijk alleen met een inwendig onderzoek zien of het over is of niet. Iemand hier (ben even vergeten wie) had ook geen klachten op dat moment maar haar gyn zag toch schimmelsporen.
Oja, en stoppen met orale sex wil ook nog wel eens helpen. Helaas
Ik heb er echt een jaar last van gehad en de dokter deed alsof er niks aan te doen was en deed alsof ik er gewoon gevoelig voor was. Dus elke keer kreeg ik weer een eitje maar het bleef terugkomen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef ml90 het volgende:
[..]
Moet ze dit pilletje bij elke menstruatie opnieuw op de 2e dag gebruiken ter voorkoming?
En hoe lang heb jij die middelen gebruikt voordat het zeg maar over was? Ik zal het aan dr voorleggen, ik vertrouw bij dit niet echt meer op de medicijnen, maar die natuurwinkel-zooi klinkt goedIk ben alleen bang dat ik besmet blijf worden, want bij haar zijn de ergste symptomen al een tijdje weg..
Denk je als het bij mijn ook terug komt het bij mij ook zou kunnen helpen ? want ik word er echt gek van gewoon elke keer als ik er naar kijk word ik er depri vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:32 schreef -moi- het volgende:
Ik wil even mijn wondermiddel vertellen, voor iedereen die steeds terugkerende schimmelinfecties heeft, omdat ik zelf ook redelijk wanhopig begon te worden (en niks van de dokter hielp, die zei dat ik maar moest accepteren dat het constant terug zou komen).
Ik heb op de 2e dag van mijn menstruatie een diflucan pilletje genomen (voorgeschreven door de huisarts). Van een andere arts hoorde ik dat je de schimmel een flinke mep uitdeelt als je het pilletje op de 2e dag neemt (vriendje ook..) en daarnaast gebruik ik standaard dit (na aanraden van een arts):
- tea trea creme (niet de olie) van de natuurwinkel 2x per dag opsmeren (voorkomt schimmels)
- molkosan van de natuurwinkel (heeft iets van goede melkzuurbacterieën) na elke toiletbeurt..
Als je dit volhoudt (in het begin brandt het als de tyfus), dan denk ik dat er grote kans is dat je van de schimmelinfecties afkomt. Bij mij was het in ieder geval een wondermiddel(het is nu al een maand weg..)
ik denk zelf dat hoe ik het weg heb gekregen dat het bij bijna iedereen werkt die een candida schimmelinfectie heeft ja. Die teatree creme zorgt er namelijk voor dat schimmels doodgaan/ voorkomen worden, dus het probleem wordt dan niet alleen verholpen maar ook voorkomen...quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:21 schreef Samiiee het volgende:
[..]
Denk je als het bij mijn ook terug komt het bij mij ook zou kunnen helpen ? want ik word er echt gek van gewoon elke keer als ik er naar kijk word ik er depri van
Ik zou ze gewoon eisenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn huisarts is niet zo van de pilletjes... Volgende stap na deze laatste eitjeskuur is dat verschrikkelijke dieet (waarvan ik me afvraag of het wel gaat helpen, want suiker eet ik bijvoorbeeld heeeeel weinig, en qua granen valt het ook wel mee).
ik zou sowieso eerst andere dingen proberen, zoals idd die diflucan pil (ook vriendje) en misschien wat ik eerder typte.. bij mij was het in ieder geval een wondermiddel.. terwijl de dokter niks voor me kon doen meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn huisarts is niet zo van de pilletjes... Volgende stap na deze laatste eitjeskuur is dat verschrikkelijke dieet (waarvan ik me afvraag of het wel gaat helpen, want suiker eet ik bijvoorbeeld heeeeel weinig, en qua granen valt het ook wel mee).
Bij mij was het allergiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik zou sowieso eerst andere dingen proberen, zoals idd die diflucan pil (ook vriendje) en misschien wat ik eerder typte.. bij mij was het in ieder geval een wondermiddel.. terwijl de dokter niks voor me kon doen meer
oh en syrena, ik ging ook kapot van die gyno daktarin tabletten![]()
jeuk!!!! maar volgens mij komt dat gewoon omdat t eruit wil en t er niet zomaar uit gaat... ipv allergie. Denk ik hoor
okayquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij was het allergieIk had knalrooie schaamlippen
zodra de zalf niet meer in contact kwam met de huid was het weg. Binnenin had ik er geen last van, maar daar zitten dan ook vrij weinig zenuwen.
Ik heb het aan mijn HA toen doorgegeven en ze heeft het in m'n dossier gezet.
Dames hebben inwendig een hele andere ph-waarde, en de Bioclin kan nogal branden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:22 schreef skin79 het volgende:
Een hoop dames, hier wederom een man die de wanhoop nabij is.
ben inmiddels alweer 6 maanden single, durf geen nieuwe relatie aan omdat ik steeds last heb van terugkerende schimmelinfecties. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kan geen oplossing vinden.
Welke man of dame heeft de gouden tip, PLEASE laat het mij weten.
Ik ga maar diflucan bestellen online, en aan die bioclin en molkosan, als het bij dames helpt, zal het toch ook wel iets voor mannen doen???
Als je écht denkt dat het een candida schimmelinfectie is en je komt er niet vanaf, misschien het candida dieet gaan volgen? Zonder suiker, gist en kleurstoffen e.d.? Dat het van binnenuit opgelost wordt? En tea tree zalf smeren omdat het schimmels voorkomt? Succes!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:03 schreef skin79 het volgende:
bedankt syrena voor je serieuze reactie.
Heb net die Bioclin gekocht en aangebracht, het branden valt wel mee!
Volgens de dermatoloog zou het seboroisch eczeem kunnen zijn, maar met alle respect, dat is de laatste diagonose die ze kunnen bedenken en als ze die stellen dan is het devies: leer er maar mee leven. ik ben ervan overtuigd dat het Balanitis candidiasis is, een milde vorm overigens, niet zo erg als alle plaatjes die je op internet ziet. Echter, de jeuk, droogheid, irritatie en soms de velletjes maken het niet minder erg voor mij!
de klachten zijn goed te zien op:
http://www.atlasdermatologico.com.br/listar.asp?acao=mostrar&arquivo=Balanitis_Candidomycetica3.JPG
Dit gebeurt dus ca 1 keer per maand..![]()
mijn laatste 3 partners hadden allen last van schimmelinfecties gekregen, wellicht dus misschien ook via mij!
Het is geen SOA , daar ben ik uitgebreid op getest.
Ik ben ten einde raad, de huisarts en dermatoloog weten het ook niet.
Na
• Miconazol
• Clotrimazol
• Tien huisartsbezoeken, 2 dermatologen
• Anti-candidakuur (niet te doen met dieet)
• Bloedonderzoeken (2 maal, wijst niets uit)
• Soa tests (wijst niets uit)
• HIV tests (wijst niets uit)
• Terbinafine
• Hydrocortison / Teerzalf van dermatoloog
• Itraconazol
Alle geven wel verlichting, maar lossen het probleem definitief niet op
Dus vandaar dat ik die Bioclin maar eens probeer..
En ja die Diflucan heb ik online besteld, 2 pillen. En als het helpt maakt het mij niet uit hoe duur het is!
Ik heb er VEEL geld voor over om dit probleem op te lossen!
Ik las juist ergens dat katoen weer niet goed is!!! Dus weet je dit zeker?? Natuurlijk draag ik elke dag een schone boxer, en ben ik zeer hygienisch, was het minimaal twee keer per dag alleen met water, en heel voorzichtig. Ik slaap mijn hele leven al zonder onderbroek, dus...
andere tips zijn welkom, heb ook oevrigens tea tree balsem gekocht. Mocht Bioclin niet helpen probeer ik dat. Daarnaast ook Aciforce gekocht van Dr Vogel, en uierzalf....tsja, ik weet van gekkigheid ook niet meer waar ik het moet zoeken natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |