Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:29 schreef Riann het volgende:
als je geen schimmelinfectie hebt kun je die natuurlijk ook niet overbrengen. En wat die jeuk betreft waarom ga je er niet mee naar huisarts en vertel je dat je jeuk hebt op dat plekje misschien kan de huisarts er naar kijken of het onderzoeken. Misschien is het maar eenkleinigheidje dat je van de jeuk af bent.
het is geen virusquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...
Maar ik zit dus verkeerd.
yupz anders kunnen veel vrouwen geen sex meer hebben zonder condoomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...
Maar ik zit dus verkeerd.
Je weet het zeker?
Okey, dus die gist geef je alleen door als het er overmatig is en je dus een schimmelinfectie hebt, maar niet als het er niet overmatig is?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
het is geen virushet is een lichaamseigen gist die door disbalans opspeelt
dat doorgeven is erg overrated. Sowieso komt het bij mannen ontzettend weinig voor en als je vriend zijn piemel gewoon goed schoonhoudt met bijv. unicura is er al haast geen kans dat ie het van je overneemt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:42 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Okey, dus die gist geef je alleen door als het er overmatig is en je dus een schimmelinfectie hebt, maar niet als het er niet overmatig is?
Kan wel hoor.. Het druipt er niet meteen uit..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Update:
Ben net terug. Schimmelinfectie. Ze wist het zeker. Ze heeft ook nog gekeken.
Heb nu een zalfje meegekregen, moet 14 dagen (!) lang smeren. En 's avonds moet ik het diep in mijn vagina inbrengen.. pff wat een gedoe zeg. Nu even mijn vraag. Zoals ik net al zij moet ik het 's avonds diep in mijn vagina inbrengen, die zalf, met een soort 'duwstaafje' waar je de zalf er zo uit kan duwen. Dat moet per se voor het slapen gaan omdat je dan ligt, en anders loopt het eruit.
Mijn vraag is; of ik het ook in de badkamer kan inbrengen, dan naar de slaapkamer kan lopen en dan gaan liggen. Of mag je niet meer rechtop staan nadat je het hebt ingebracht?
Hopelijk reageren jullie.
Hoe bedoel je, dat orale sex de boosdoener is?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Syrena het volgende:
Ik deed het gewoon in bed, plastic zakje mee waar ik dan het staafje in deed en dat naast het bed leggen. Die inbrenghulzen hielpen bij mij wel echt goed
Ik heb er ook weer eentje, ik weet nu zeker dat orale sex de boosdoener is![]()
![]()
Komende keer maar de smaakjescondooms openknippen (die waren 'm toch te klein) en als lapje gebruiken
![]()
Gelukkig had ik net nog een nieuwe voorraad Diflucan ingeslagen en vanmorgen meteen de Bioclingel weer gehaald.
Gelukkig. Als ik dan bij iemand anders slaap kan ik het dus daar in de badkamer doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan wel hoor.. Het druipt er niet meteen uit..
Het begint pas met lopen (bij mij toen) na een tijdje als het warm wordt.
Dus dat moet geen probleem zijn
Al heel lang geen schimmelinfectie gehad, wel sex, maar geen orale. Nu wel weer een keer, en weer een schimmelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:09 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat orale sex de boosdoener is?
Dus je vriend draagt de schimmel bij zich en sex hebben jullie altijd met condoom?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Al heel lang geen schimmelinfectie gehad, wel sex, maar geen orale. Nu wel weer een keer, en weer een schimmel
Maar ja, om mijn vriend nu weer op dat Candida-dieet te zetten alleen voor mijn plezier...
Blijkbaar, maar dan alleen in z'n mondquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:02 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Dus je vriend draagt de schimmel bij zich en sex hebben jullie altijd met condoom?
Ik dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:08 schreef milagro het volgende:
oh en nog een vraagje aan de dames hier, hoeveel van jullie hebben last gekregen na een anitbioticakuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |