abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:54:24 #201
92409 Twinky
Little star.
pi_56152365
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:46 schreef Jipje het volgende:

[..]

Ow sorry, ik heb het topic niet in zn geheel gevolgd...
Maar de "gewone" antischimmelzalf is dus ook veilig voor de intiemere zones, geloof dat er gewoon precies dezelfde ingredienten inzitten
Ik denk dat het zeker wel voor de uitwendige gedeeltes te gebruiken is, maar het lijkt mij geen goed idee om het als vrouw in te brengen. Daarvoor zijn capsules en eitjes enzo, die ervoor gemaakt zijn om ook diep erin te gaan. Als je dus een uitwendige schimmel hebt of man bent is voetschimmelspul prima, maar een inwendige candida kun je toch beter anders behandelen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:07:00 #202
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_56152644
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:50 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Is dat gewoon bij de drogist te koop?
ja! Bij de grotere iig.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_56152665
http://www.candidahelp.nl/

is wel interessant misschien... niet zozeer het product maar de info rondom, wat candida nu precies allemaal doet of kan doen.

bij mij is het schrappen van brood, vanwege de gist, suikers genoeg geweest om het te stoppen, wat betreft het 'vooronder' dan.... maar candida slaat in je hele lichaam toe, en uit zich op manieren die je in eerste , tweede etc instantie niet zou linken aan candida.. er zijn een hele zwik verschijnselen die wel eens door die schimmel veroorzaakt zouden kunnen zijn.

oh en nog een vraagje aan de dames hier, hoeveel van jullie hebben last gekregen na een anitbioticakuur?
dat is ms iets waar je destijds geen link mee legde (ik heb het topic niet doorgelezen helemaal, dus excuseer als die vraag al gesteld is en de link reeds gelegd) maar het komt vaak ook door dat soort medicatie.
ik zelf slik immunosuppressants , hetgeen ook niet echt bevoordelijk is voor het tegengaan/voorkomen van dergelijke schimmelontwikkeling van de op zich functionele en lichaamseigen bacterie

[ Bericht 53% gewijzigd door milagro op 19-01-2008 16:53:49 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56232051
Antibiotica is bij mij ook de boosdoener!
Was er 7 maanden vanaf...een antibioticakuur voor een blaasontsteking en ja, hoor twee dagen later een schimmelinfectie.
Kan er bijna op wachten.
  zondag 27 januari 2008 @ 18:38:02 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56345095
Heel raar verhaal, maar misschien een tip voor de wanhopigen. Ik ken iemand die veel bier drinkt. Toen hij er een maandje mee stopte, kreeg hij een schimmelinfectie aan z'n penis. Daarvoor heeft hij een antischimmelzalfje gekregen. Conclusie: allemaal aan het bier!
pi_56345290
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef Aventura het volgende:
Heel raar verhaal, maar misschien een tip voor de wanhopigen. Ik ken iemand die veel bier drinkt. Toen hij er een maandje mee stopte, kreeg hij een schimmelinfectie aan z'n penis. Daarvoor heeft hij een antischimmelzalfje gekregen. Conclusie: allemaal aan het bier!
gist, hè, op zich niet zo vreemd, considering the meaning of ...yeast infection
  zondag 27 januari 2008 @ 18:50:17 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56345340
Het zal inderdaad wel iets met de 'gisthuishouding' te maken hebben.
Het nieuwe credo voor 2008: 2 beers a day keeps the yeast infection away!
pi_56345430
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Aventura het volgende:
Het zal inderdaad wel iets met de 'gisthuishouding' te maken hebben.
Het nieuwe credo voor 2008: 2 beers a day keeps the yeastinfection away!
serieus, nogmaals , skip brood (dus ook pizza's. broodjes, toegevoegde suikers, azijnhoudende zooi , champigons, alles wat schimmel opwekkend is, dus ook bier , voor een maand van je menu en je zult zien dat de jeuk in het vooronder verdwijnt, zonder smeerseltjes en medicatie... en uiteraard niet te snel om antibiotica vragen bij je huisarts.
  zondag 27 januari 2008 @ 18:56:09 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56345457
Hm, maar die vriend had het omgekeerde. Toen hij stopte met bierdrinken (dronk er minimaal 2 per dag) begon het bij hem te jeuken...
pi_56345559
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
Hm, maar die vriend had het omgekeerde. Toen hij stopte met bierdrinken (dronk er minimaal 2 per dag) begon het bij hem te jeuken...
die off symptomen ...als je plots stopt met dat wat je lichaam gewend is, wordt het eerst erger.. die schimmel was er al, maar latent.

nee, maar bier is het laatste iig wat je moet drinken als je regelmatig last hebt van die infectie.
pi_56447475
schimmel: wachten totdat het rijp is en verkopen aan een psychonaut
zo niet, dan toch.
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:21:05 #212
92409 Twinky
Little star.
pi_57356402
godsamme kuur nummer zeven in één jaar.
Is er al iemand aan een succesvol antigistdieet?
pi_57356622
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:21 schreef Twinky het volgende:
Ik werd er al chaggo van als ik alleen al las wat je dan nog maar mag eten.
Ik ben blij dat Bioclin de oplossing was voor mij.

OMG Komt zij weer Ja ik weet dat ik klink alsof ik er aandelen in heb, maar dat is dus echt niet zo. Ik ben alleen zo ontzettend blij dat ik er vanaf ben. *afklopt*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57356886
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:21 schreef Twinky het volgende:
ben ik ook weer, laat de suikers eens achterwege... dus geen snoep, frisdrank, en ook even geen witbrood, moch je dat gewend zijn te eten... champignons en azijn ook laten staan, oude kaas, en dan schiet je al een eind op.

een maandje niet snoepen moet lukken toch?
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:52:44 #215
92409 Twinky
Little star.
pi_57357077
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:43 schreef milagro het volgende:

[..]

ben ik ook weer, laat de suikers eens achterwege... dus geen snoep, frisdrank, en ook even geen witbrood, moch je dat gewend zijn te eten... champignons en azijn ook laten staan, oude kaas, en dan schiet je al een eind op.

een maandje niet snoepen moet lukken toch?
snoepjes chocola champignonnetjes
ik eet gewoon volkorenbrood. maar ik ga maar eens proberen suikervrij te eten. Is me al ooit eerder gelukt
  donderdag 3 april 2008 @ 10:56:25 #216
202348 Susi
Temple of Love
pi_57800005
Volgens mij heb ik dus ook een schimmelinfectie. Ik heb een soort van 'zeurderige' jeuk, die ik niet continu voel maar af en toe wel dus. Het zit er ook half in zegmaar, dus even over de oppervlakte wrijven heeft geen zin. Ook heb ik witte dikke afscheiding, wat geurt!
Het is niet per se schraal ofzo, zoals ik bij sommigen van jullie lees. Ook heb ik het idee dat ik water/plas doorlaat, waardoor mijn ondergoed nat wordt en een hele nare vieze geur krijgt. Ik kan er niets aan doen, ik voel gewoon dat er wat sijpelt. Bovendien wordt mijn ondergoed er smerig van, en dan was ik het, en is het nog steeds vies .

Maar nu studeer ik dus, en mijn dokter woont aan de andere kant van het land. Is het mogelijk dat ik bel met mijn klachten, en dat mijn moeder een recept haalt? Of moet ik echt zelf langsgaan?

En moet ik mijn partner waarschuwen?

[ Bericht 30% gewijzigd door Susi op 03-04-2008 11:02:07 ]
pi_57800110
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:56 schreef Susi het volgende:
Volgens mij heb ik dus ook een schimmelinfectie. Ik heb een soort van 'zeurderige' jeuk, die ik niet continu voel maar af en toe wel dus. Het zit er ook half in zegmaar, dus even over de oppervlakte wrijven heeft geen zin. Ook heb ik witte dikke afscheiding.

Maar nu studeer ik dus, en mijn dokter woont aan de andere kant van het land. Is het mogelijk dat ik bel met mijn klachten, en dat mijn moeder een recept haalt? Of moet ik echt zelf langsgaan?

En moet ik mijn partner waarschuwen?
Ik heb laatst gewoon medicijnen gevraagd via een E-consult. Maar ik heb al zo vaak zo'n infectie gehad dat het ik wel zeker weet dat het dat is. De eerste keer wilde de dokter toch even kijken....

Altijd als ik een kuur heb, moet mijn man ook met myconazol smeren, dus ja, ik zou 'm wel even waarschuwen. Het kan zelfs zo zijn dat je partner zeg maar de bron is zonder dat ie zelf ergens last van heeft, maar dan moet hij wel smeren.
pi_57888214
Als ik een schimmelinfectie had, dan was de afscheiding bij mij reukloos.
Ik had begrepen dat een ' vieze' geur eerder een bacteriële infectie dan een schimmel infectie is.
Die geur is dan niet weg te wassen.
Als dit het geval is wordt er antibiotica voorgeschreven.
pi_57893887
van antibiotica kan je juist weer een schimmel krijgen teminste dat is bij mij het geval als ik antibiotica kuurtje achter de rug heb dan kun je er U op zeggen dat ik binnen een week een schimmelinfectie heb.
pi_57905604
Das bij mij ook het geval, maar denk dat de huisarts tussen 2 kwaden kiest.
Ik heb begrepen dat er voor gram negatieve stafyloccen en trichomonas vaginalis ( dit is overigens wel een SOA) toch gewoon een antibiotica kuur wordt voorgeschreven.
Wat ik grof weg heb begrepen was...afscheiding die stinkt = eventuele afwijkende samenstelling/kleur = bacteriële infectie. En schimmel is geurloos.

Maar wijkt dit niet teveel af van de topic?
pi_57906090
Ik heb ooit in een ver verleden een trichomonas gehad Was heel andere jeuk en afscheiding. Mijn huisarts zag meteen het verschil, maar heeft 't nog ff onder de microscoop bekeken. Daarna idd een kuurtje gekregen, maar geen schimmelinfectie. Thank God.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58680525
Hey weet iemand miss dit??

Keb nieuwe vriend en voor de zekerheid toch maar ff SOA test gedaan. Ik had nix maar was wel schimmel gevonden. Heb er geen last van keb ook geen idee welke schimmel et is eigelijk maar ik kon voor de zekerheid wel kuurtje nemen dus heb ik gedaan..Maar als ik na deze kuur dan weer gewoon sex heb met vriend kan et dan weer terugkomen?? Dokterassistent heeft nix gezegt over dat hij zn eige dan ook moet late behandelen ofzo..kan et dan schimmel zijn waar ik alleen last van heb?
pi_58681385
Als je al sex hebt gehad met je nieuwe vriend dan moet hij zich ook maar even behandelen anders raak je weer meteen besmet met een schimmel. En dan blijf je zo aan de gang. Het kan ook zijn dat jij er alleen last van hebt en hij niet. Maar hij kan zich wel beter even mee laten behandelen. als je jullie dan sex hebben gehad. En schimmel kan altijd terug komen. Hoeft nog niet eens met sex te maken te hebben. (geen goed nederlands)
pi_58782472
Even een vraag hier,
Ik had ongeveer een jaar geleden last van heel veel jeuk, verder geen rare afscheiding ofzo. Ik had me pas ervoor nog laten testen op soa's, dus een soa was het niet. Ik heb toen met de huisarts gebeld en gevraagd of het een schimmelinfectie was. De huisarts dacht van wel en schreef me van die zetpillen voor. Die heb ik netjes gebruikt, en de jeuk werd minder maar verdween niet. Mijn weerstand werd echter steeds beter, en daarmee verdween de jeuk ook. Ik heb er nu vrijwel geen last meer van, van de jeuk, alleen bij lage weerstand een beetje.

Nu heb ik een vriend, hij is soa-vrij (heeft zich laten testen), en ik heb me dus ook laten testen (is wel 1,5 jaar geleden, maar heb daarna altijd veilig gedaan), dus we hebben beide geen soa's. Maar nu mijn vraag:
Ik heb geen last meer van mijn schimmelinfectie, maar kan ik die toch overbrengen op mijn vriend (op dit moment, geen jeuk etc)?
pi_58782518
Opvallend is trouwens dat de jeuk altijd op dezelfde plek is. Precies links van de ingang van mijn vagina...
Zit verder geen bultje ofzo.
pi_58784305
als je geen schimmelinfectie hebt kun je die natuurlijk ook niet overbrengen. En wat die jeuk betreft waarom ga je er niet mee naar huisarts en vertel je dat je jeuk hebt op dat plekje misschien kan de huisarts er naar kijken of het onderzoeken. Misschien is het maar eenkleinigheidje dat je van de jeuk af bent.
pi_58786578
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:29 schreef Riann het volgende:
als je geen schimmelinfectie hebt kun je die natuurlijk ook niet overbrengen. En wat die jeuk betreft waarom ga je er niet mee naar huisarts en vertel je dat je jeuk hebt op dat plekje misschien kan de huisarts er naar kijken of het onderzoeken. Misschien is het maar eenkleinigheidje dat je van de jeuk af bent.
Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...
Maar ik zit dus verkeerd.
Je weet het zeker?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:24:02 #228
92409 Twinky
Little star.
pi_58786629
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...
het is geen virus het is een lichaamseigen gist die door disbalans opspeelt
pi_58788862
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Je weet het zeker?
yupz anders kunnen veel vrouwen geen sex meer hebben zonder condoom

en wat mijn voorgangster dus zegt het is geen virus
pi_58790111
Het kan wel "slapend" zijn hoor. Iemand in dit topic had dat, maar dat had de gyn gezien.

Maar als de jeuk zo specifiek op 1 plekje zit denk ik eerder dat dat een plekje is dat snel geirriteerd raakt door sex (wrijving). Ik heb het na al die infecties ook een tijd gehad, het is overgegaan door een tijdje glijmiddel te gebruiken. Maar alleen je huisarts kan je zeggen wat het nou is, schimmel of niet.
pi_58800390
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:24 schreef Twinky het volgende:

[..]

het is geen virus het is een lichaamseigen gist die door disbalans opspeelt
Okey, dus die gist geef je alleen door als het er overmatig is en je dus een schimmelinfectie hebt, maar niet als het er niet overmatig is?
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:54:20 #232
92409 Twinky
Little star.
pi_58802861
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:42 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Okey, dus die gist geef je alleen door als het er overmatig is en je dus een schimmelinfectie hebt, maar niet als het er niet overmatig is?
dat doorgeven is erg overrated. Sowieso komt het bij mannen ontzettend weinig voor en als je vriend zijn piemel gewoon goed schoonhoudt met bijv. unicura is er al haast geen kans dat ie het van je overneemt.
pi_59655233
Update:
Ben net terug. Schimmelinfectie. Ze wist het zeker. Ze heeft ook nog gekeken.

Heb nu een zalfje meegekregen, moet 14 dagen (!) lang smeren. En 's avonds moet ik het diep in mijn vagina inbrengen.. pff wat een gedoe zeg. Nu even mijn vraag. Zoals ik net al zij moet ik het 's avonds diep in mijn vagina inbrengen, die zalf, met een soort 'duwstaafje' waar je de zalf er zo uit kan duwen. Dat moet per se voor het slapen gaan omdat je dan ligt, en anders loopt het eruit.

Mijn vraag is; of ik het ook in de badkamer kan inbrengen, dan naar de slaapkamer kan lopen en dan gaan liggen. Of mag je niet meer rechtop staan nadat je het hebt ingebracht?
Hopelijk reageren jullie.
pi_59655391
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Update:
Ben net terug. Schimmelinfectie. Ze wist het zeker. Ze heeft ook nog gekeken.

Heb nu een zalfje meegekregen, moet 14 dagen (!) lang smeren. En 's avonds moet ik het diep in mijn vagina inbrengen.. pff wat een gedoe zeg. Nu even mijn vraag. Zoals ik net al zij moet ik het 's avonds diep in mijn vagina inbrengen, die zalf, met een soort 'duwstaafje' waar je de zalf er zo uit kan duwen. Dat moet per se voor het slapen gaan omdat je dan ligt, en anders loopt het eruit.

Mijn vraag is; of ik het ook in de badkamer kan inbrengen, dan naar de slaapkamer kan lopen en dan gaan liggen. Of mag je niet meer rechtop staan nadat je het hebt ingebracht?
Hopelijk reageren jullie.
Kan wel hoor.. Het druipt er niet meteen uit..
Het begint pas met lopen (bij mij toen) na een tijdje als het warm wordt.
Dus dat moet geen probleem zijn
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_59656285
Ik deed het gewoon in bed, plastic zakje mee waar ik dan het staafje in deed en dat naast het bed leggen. Die inbrenghulzen hielpen bij mij wel echt goed

Ik heb er ook weer eentje, ik weet nu zeker dat orale sex de boosdoener is Komende keer maar de smaakjescondooms openknippen (die waren 'm toch te klein) en als lapje gebruiken

Gelukkig had ik net nog een nieuwe voorraad Diflucan ingeslagen en vanmorgen meteen de Bioclingel weer gehaald.
pi_59656696
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Syrena het volgende:
Ik deed het gewoon in bed, plastic zakje mee waar ik dan het staafje in deed en dat naast het bed leggen. Die inbrenghulzen hielpen bij mij wel echt goed

Ik heb er ook weer eentje, ik weet nu zeker dat orale sex de boosdoener is Komende keer maar de smaakjescondooms openknippen (die waren 'm toch te klein) en als lapje gebruiken

Gelukkig had ik net nog een nieuwe voorraad Diflucan ingeslagen en vanmorgen meteen de Bioclingel weer gehaald.
Hoe bedoel je, dat orale sex de boosdoener is?
pi_59656704
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Kan wel hoor.. Het druipt er niet meteen uit..
Het begint pas met lopen (bij mij toen) na een tijdje als het warm wordt.
Dus dat moet geen probleem zijn
Gelukkig. Als ik dan bij iemand anders slaap kan ik het dus daar in de badkamer doen.
pi_59660058
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:09 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dat orale sex de boosdoener is?
Al heel lang geen schimmelinfectie gehad, wel sex, maar geen orale. Nu wel weer een keer, en weer een schimmel

Maar ja, om mijn vriend nu weer op dat Candida-dieet te zetten alleen voor mijn plezier...
pi_59677394
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Al heel lang geen schimmelinfectie gehad, wel sex, maar geen orale. Nu wel weer een keer, en weer een schimmel

Maar ja, om mijn vriend nu weer op dat Candida-dieet te zetten alleen voor mijn plezier...
Dus je vriend draagt de schimmel bij zich en sex hebben jullie altijd met condoom?
pi_59677410
Overigens, nog even een vraag:

vanochtend stond ik op en toen liep een deel van die zalf er weer uit. Niet erg veel, maar wel een beetje. Hoort dat zo?
pi_59678466
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:02 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Dus je vriend draagt de schimmel bij zich en sex hebben jullie altijd met condoom?
Blijkbaar, maar dan alleen in z'n mond We gebruiken geen condooms, maar ik heb zonder orale sex geen schimmelinfecties meer gehad.
Wat ook kan, is dat zijn spuug te zoet is. Geen idee of dat kan uberhaupt, maar het is echt een ontzettende suikerverslaafde. Drinkt gerust anderhalve liter cola in een weekend enzo.

Dat de zalf er weer uitloopt is normaal, je kunt het beste inlegkruisjes gebruiken of oude onderbroeken dragen, ivm vlekken.
pi_59710764
ja dat is normaal dat de zalf eruit loopt

Ik zweer nog steeds bij een fluconazol capsule
pi_59736070
Ik ben ook weer de pinuut denk ik Had het een jaar terug ook, voor het eerst. Kwam toen door antibiotica.
Nu zat ik dus weer 2 weken aan de antibiotica wegens mijn oorontsteking. En jahoor..

Het is rood en droog, meer afscheiding dan normaal en plassen doet zeer. Jeuken doet het nog niet echt.. Maar ben haast wel zeker dat het weer een schimmelinfectie is.. Kijk het nog een paar dagen aan en dan maar weer naar de huisarts bellen.
pi_59736095
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:08 schreef milagro het volgende:

oh en nog een vraagje aan de dames hier, hoeveel van jullie hebben last gekregen na een anitbioticakuur?

Ik dus.
pi_60068798
Misschien een beetje raar om je eerste post in een schimmelinfectietopic te zetten, maar vooruit. Ik heb met grote ogen de eerste 2 topics in zijn geheel doorgelezen en werd er bepaald niet vrolijk van (en kreeg er spontaan jeuk van daarbeneden, maar dat terzijde). Als ik het zo lees allemaal, staat mij nog een lange, barre tijd te wachten, dus vandaar deze post. Ik ben vrij jong, de vriend waar ik mee heb is mijn eerste, dus ik ben totaal onervaren op gebied van schimmelinfecties.

Het was al eigenlijk langer het geval dat ik na sex met mijn vriend ongeveer een uur lang een sterk branderig gevoel had in mijn vagina en nog langer dan een uur dat alleen al zitten pijn doet. Toen ben ik wat rond gaan zoeken op internet en vond al snel dat het een schimmelinfectie kon zijn. Symptomen als droge, stinkende afscheiding heb ik tot noch toe nooit gehad, maar wel jeuk en zoals ik al zei, branderigheid na sex, en 2 keer op een avond is er (meestal) niet bij omdat het schraal aanvoelt daar beneden.

Na het lezen van dit topic vind ik eigenlijk dat mijn symptomen erg meevallen en de jeuk is niet zodanig dat ik er helemaal gek van wordt (en volgens mij heb ik van kinds af aan al wel jeuk daar, hoor je daar altijd jeuk-vrij te zijn?). Toch wil ik graag voorkomen dat het erger wordt en ben vrij nieuwsgierig naar wanneer je écht doorhebt dat je een schimmelinfectie hebt. Dus, wat voel je, wanneer ga je naar de dokter, enz.
Ik denk dat even naar de dokter met mijn vriend sowieso geen kwaad kan, maar als ik jullie verhalen zo lees weten die er nog vrij weinig van en ik ben niet zo'n held in schaamte opzij zetten, het aan mijn ouders vertellen en dan ook nog eens met de benen wijd voor een nogal oude man gaan zitten. Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen.
pi_60073043
Ik denk dat je al een heel eind geholpen bent als je glijmiddel gaat gebruiken. Het gevoel dat jij beschrijft heb ik altijd als ik toch te droog sex heb gehad

En nu staan m'n schoonouders aan de deur, dus ik reply straks wat uitgebreider
pi_60073049
Oja, schimmelinfectie stinkt niet trouwens, als het stinkt is het wat anders!
pi_60073134
Sengha: je kunt volgens mij zelfs bij de drogist al myconazolcreme kopen. Bij de apotheek is het zonder recept verkrijgbaar. Dat is waarschijnlijk ook wat de huisarts je voor gaat schrijven. Baat het niet, schaadt het niet, en dan kun je alsnog even bij je huisarts langs. En daarvoor hoef je echt je ouders niet in te lichten!
pi_60081550
Ik zou toch naar de dokter gaan. Als het geen schimmelinfectie is, waarom dan smeren met een zalf die als bijwerking roodheid en jeuk geeft, als je er naar laat kijken dan weet je het tenminste zeker. En ja, je hoort jeukvrij te zijn *daar*

Je dokter mag niet aan je ouders vertellen dat je bent geweest, en een afspraak kun je toch maken zonder hen dat te zeggen? Maar als ik het zo hoor ben je eerder "gewoon" te droog, of wordt je dat omdat de sex te lang duurt. Ik kan ook echt geen twee keer op een avond en waarom zou je ook als de eerste keer gewoon al goed was We houden ook gewoon op als ik het te erg vind worden qua branderigheid, dat was eerst vrij snel, toen een tijd glijmiddel gebruikt (Eros, zwarte flesje ) en nu kan het gewoon zonder. Al hebben we het laatst weer gebruikt omdat mijn vriend toen branderig werd

Ik merk altijd pas 2 dagen later dat ik een infectie heb, ik heb geen pijn of jeuk direct na de sex, de jeuk komt langzaam opzetten. Meestal voel ik me lichamelijk dan ook niet helemaal 100%, maar ik kan dat gevoel niet duidelijk omschrijven. Een soort van niet zo lekker in je vel zitten.

Oja, tegen de branderigheid na de sex kun je ook de Bioclin gel eens proberen. Kun je gewoon bij de Etos kopen. Het zal wel erg branden in het begin, maar dat trekt heel snel weg. Het is een gel met natuurlijke ingredienten.
pi_60082141
Okee, heel erg bedankt. Ik zal eerst inderdaad eens glijmiddel proberen, ik denk inderdaad dat het daar wel een stuk beter van wordt. Ik heb hier trouwens ook al een aantal maanden last van, en mijn vriend heeft nog steeds nergens last van, dus een infectie lijkt me ook een beetje onlogisch. Als het branderige gevoel voor een groot deel weg is ben ik eigenlijk al blij, want het voelt echt alsof er peper in zit ofzo. Als ik dan nog steeds last hou dan ga ik inderdaad even naar de dokter.
Ik zal ook even dat Bioclin kopen, daar heb ik ook al vanalles goeds over gelezen in dit topic.
Nou, bedankt in elk geval!

[ Bericht 5% gewijzigd door Sengha op 15-07-2008 12:09:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')