Ik denk dat het zeker wel voor de uitwendige gedeeltes te gebruiken is, maar het lijkt mij geen goed idee om het als vrouw in te brengen. Daarvoor zijn capsules en eitjes enzo, die ervoor gemaakt zijn om ook diep erin te gaan. Als je dus een uitwendige schimmel hebt of man bent is voetschimmelspul prima, maar een inwendige candida kun je toch beter anders behandelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow sorry, ik heb het topic niet in zn geheel gevolgd...
Maar de "gewone" antischimmelzalf is dus ook veilig voor de intiemere zones, geloof dat er gewoon precies dezelfde ingredienten inzitten
ja! Bij de grotere iig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is dat gewoon bij de drogist te koop?
gist, hè, op zich niet zo vreemd, considering the meaning of ...yeast infectionquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef Aventura het volgende:
Heel raar verhaal, maar misschien een tip voor de wanhopigen. Ik ken iemand die veel bier drinkt. Toen hij er een maandje mee stopte, kreeg hij een schimmelinfectie aan z'n penis. Daarvoor heeft hij een antischimmelzalfje gekregen. Conclusie: allemaal aan het bier!
serieus, nogmaals , skip brood (dus ook pizza's. broodjes, toegevoegde suikers, azijnhoudende zooi , champigons, alles wat schimmel opwekkend is, dus ook bier , voor een maand van je menu en je zult zien dat de jeuk in het vooronder verdwijnt, zonder smeerseltjes en medicatie... en uiteraard niet te snel om antibiotica vragen bij je huisarts.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Aventura het volgende:
Het zal inderdaad wel iets met de 'gisthuishouding' te maken hebben.
Het nieuwe credo voor 2008: 2 beers a day keeps the yeastinfection away!
die off symptomen ...als je plots stopt met dat wat je lichaam gewend is, wordt het eerst erger.. die schimmel was er al, maar latent.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
Hm, maar die vriend had het omgekeerde. Toen hij stopte met bierdrinken (dronk er minimaal 2 per dag) begon het bij hem te jeuken...
Ik werd er al chaggo van als ik alleen al las wat je dan nog maar mag eten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:21 schreef Twinky het volgende:
godsammekuur nummer zeven in één jaar.
Is er al iemand aan een succesvol antigistdieet?
ben ik ook weer, laat de suikers eens achterwege... dus geen snoep, frisdrank, en ook even geen witbrood, moch je dat gewend zijn te eten... champignons en azijn ook laten staan, oude kaas, en dan schiet je al een eind op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:21 schreef Twinky het volgende:
godsammekuur nummer zeven in één jaar.
Is er al iemand aan een succesvol antigistdieet?
snoepjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ben ik ook weer, laat de suikers eens achterwege... dus geen snoep, frisdrank, en ook even geen witbrood, moch je dat gewend zijn te eten... champignons en azijn ook laten staan, oude kaas, en dan schiet je al een eind op.
een maandje niet snoepen moet lukken toch?
Ik heb laatst gewoon medicijnen gevraagd via een E-consult. Maar ik heb al zo vaak zo'n infectie gehad dat het ik wel zeker weet dat het dat is. De eerste keer wilde de dokter toch even kijken....quote:Op donderdag 3 april 2008 10:56 schreef Susi het volgende:
Volgens mij heb ik dus ook een schimmelinfectie. Ik heb een soort van 'zeurderige' jeuk, die ik niet continu voel maar af en toe wel dus. Het zit er ook half in zegmaar, dus even over de oppervlakte wrijven heeft geen zin. Ook heb ik witte dikke afscheiding.
Maar nu studeer ik dus, en mijn dokter woont aan de andere kant van het land. Is het mogelijk dat ik bel met mijn klachten, en dat mijn moeder een recept haalt? Of moet ik echt zelf langsgaan?
En moet ik mijn partner waarschuwen?
Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:29 schreef Riann het volgende:
als je geen schimmelinfectie hebt kun je die natuurlijk ook niet overbrengen. En wat die jeuk betreft waarom ga je er niet mee naar huisarts en vertel je dat je jeuk hebt op dat plekje misschien kan de huisarts er naar kijken of het onderzoeken. Misschien is het maar eenkleinigheidje dat je van de jeuk af bent.
het is geen virusquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...
Maar ik zit dus verkeerd.
yupz anders kunnen veel vrouwen geen sex meer hebben zonder condoomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Ohh okey, ja alle verschijnselen van die schimmelinfectie zijn dus weg, maar ik dacht misschien dat ik het nog wel kan overbrengen zegmaar omdat het virus zich 'schuilhoudt' maar er wel zit...
Maar ik zit dus verkeerd.
Je weet het zeker?
Okey, dus die gist geef je alleen door als het er overmatig is en je dus een schimmelinfectie hebt, maar niet als het er niet overmatig is?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
het is geen virushet is een lichaamseigen gist die door disbalans opspeelt
dat doorgeven is erg overrated. Sowieso komt het bij mannen ontzettend weinig voor en als je vriend zijn piemel gewoon goed schoonhoudt met bijv. unicura is er al haast geen kans dat ie het van je overneemt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:42 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Okey, dus die gist geef je alleen door als het er overmatig is en je dus een schimmelinfectie hebt, maar niet als het er niet overmatig is?
Kan wel hoor.. Het druipt er niet meteen uit..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Update:
Ben net terug. Schimmelinfectie. Ze wist het zeker. Ze heeft ook nog gekeken.
Heb nu een zalfje meegekregen, moet 14 dagen (!) lang smeren. En 's avonds moet ik het diep in mijn vagina inbrengen.. pff wat een gedoe zeg. Nu even mijn vraag. Zoals ik net al zij moet ik het 's avonds diep in mijn vagina inbrengen, die zalf, met een soort 'duwstaafje' waar je de zalf er zo uit kan duwen. Dat moet per se voor het slapen gaan omdat je dan ligt, en anders loopt het eruit.
Mijn vraag is; of ik het ook in de badkamer kan inbrengen, dan naar de slaapkamer kan lopen en dan gaan liggen. Of mag je niet meer rechtop staan nadat je het hebt ingebracht?
Hopelijk reageren jullie.
Hoe bedoel je, dat orale sex de boosdoener is?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef Syrena het volgende:
Ik deed het gewoon in bed, plastic zakje mee waar ik dan het staafje in deed en dat naast het bed leggen. Die inbrenghulzen hielpen bij mij wel echt goed
Ik heb er ook weer eentje, ik weet nu zeker dat orale sex de boosdoener is![]()
![]()
Komende keer maar de smaakjescondooms openknippen (die waren 'm toch te klein) en als lapje gebruiken
![]()
Gelukkig had ik net nog een nieuwe voorraad Diflucan ingeslagen en vanmorgen meteen de Bioclingel weer gehaald.
Gelukkig. Als ik dan bij iemand anders slaap kan ik het dus daar in de badkamer doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan wel hoor.. Het druipt er niet meteen uit..
Het begint pas met lopen (bij mij toen) na een tijdje als het warm wordt.
Dus dat moet geen probleem zijn
Al heel lang geen schimmelinfectie gehad, wel sex, maar geen orale. Nu wel weer een keer, en weer een schimmelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:09 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat orale sex de boosdoener is?
Dus je vriend draagt de schimmel bij zich en sex hebben jullie altijd met condoom?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Al heel lang geen schimmelinfectie gehad, wel sex, maar geen orale. Nu wel weer een keer, en weer een schimmel
Maar ja, om mijn vriend nu weer op dat Candida-dieet te zetten alleen voor mijn plezier...
Blijkbaar, maar dan alleen in z'n mondquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:02 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Dus je vriend draagt de schimmel bij zich en sex hebben jullie altijd met condoom?
Ik dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:08 schreef milagro het volgende:
oh en nog een vraagje aan de dames hier, hoeveel van jullie hebben last gekregen na een anitbioticakuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |