Kreeg je eerst je voorhuid wel goed eroverheen of ook niet? Bij mannen kan het daar nl. ook aan liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:51 schreef MrTCP het volgende:
Wat me opvalt is dat er vooral vrouwen reageren..
Iemand vroeg wat de symptomen bij mannen waren (smerig verhaal alert)
Bij mij wil de voorhuid heel slecht over de eikel heen, of totaal niet, bij teveel kracht haarscheurtjes die behoorlijk pijn (blijven) doen en bloedingen.
Onder de voorhuid een ophoping van smegma (oftwel witte zut).
Zalf is dus ook bijna niet aan te brengen omdat de geïnfecteerde huid niet bereikbaar is.
Ja dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef teigan het volgende:
Ik heb denk ik wel weer een schimmeltje te pakken, en ik ben het zo zat.. Ik heb eigenlijk niet eens meer zin om de huisarts weer te bellen voor een receptje...
1. Candida is een gist die in je lichaam heerst. Is er altijd, en als je lichaam uit balans is wil die gist wel eens opsteken, en dat wordt een schimmelinfectie genoemd. De één is er vatbaarder voor dan de anderen, net als dat medicatie voor de één prima werkt en het voor de ander alleen maar erger maakt.quote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef _Hakkie_ het volgende:
Ik lees hier veel berichten van vrouwen die steeds weer opnieuw een infectie hebben, het lijkt haast chronisch. Nu heb ik ook sinds kort een infectie, ben bij de HA geweest, heb een zgn. 'paasei' gebruikt en smeer nu ook met zalf. Het is al een stuk minder gelukkig! Mijn vraag is: kan een schimmelinfectie uberhaupt gewoon voorkomen en dan nooit meer opnieuw? Want het lijkt me echt heel erg om steeds weer last ervan te hebben...
Vraag 2: Komend weekend zit ik in Parijs met mijn lief en het lijkt me dan wel fijn om weer eens seks te hebben. Als de infectie over is, kan dat dan gewoon (met condoom)? Of is de kans dan groot dat ik direct weer een infectie krijg?
Ook voor mannen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:20 schreef Twinky het volgende:
yes, je mag nu officieel aan de Bioclin! In de meeste Etossen hebben ze het, sommige apotheken ook. Het is Multigyn Bioclin Actigel, en is hemels. Jeuk weg, pijn weg, brand alleen een beetje (of heel erg) als je het er op hebt gesmeerd.
Het dieet is vooral geen suiker waarschijnlijk. Als je erg last het van de jeuk kun je aan de bioclin gaan, dat is heel erg fijn!quote:Op zondag 2 december 2007 12:54 schreef _Arual_ het volgende:
Het was een jaar weg![]()
De huisarts heeft me vorige keer gezegd dat ik op een bepaald dieet moet als het nu weer terug zou komen. Kan iemand me daar wat meer over vertellen?
Myxonazolzalf en -eitjes lijken inderdaad niet meer aan te slaan, kunnen jullie nog andere middeltjes aanraden voordat ik me aan dat dieet waag?
Ik herken die plekjes en schilfertjes waar jullie het over hebben overigens totaal niet, bij mij is er niks te zien, alles lijkt normaal, maar ik kan niet slapen van de jeuk.
Maar suikers, die zitten natuurlijk ook in brood, pasta, rijst, aardappelen...quote:Op zondag 2 december 2007 13:09 schreef Twinky het volgende:
[..]
Het dieet is vooral geen suiker waarschijnlijk. Als je erg last het van de jeuk kun je aan de bioclin gaan, dat is heel erg fijn!
Ja, klopt, koolhydraten is de volgende stap, maar in eerste instantie gaat het meestal om de zoete suikers, dus die in snoep, koek, zoet fruit enzovoort.quote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar suikers, die zitten natuurlijk ook in brood, pasta, rijst, aardappelen...
Helpt Bioclin ook de schimmel te verdrijven, of werkt het als een soort pijnstiller?
Ik snoep nooit, en een koekje eet ik hooguit een keer per maand. Qua fruit eet ik juist het liefst zure dingen: groene appels, sinaasappels, zure mandarijnen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja, klopt, koolhydraten is de volgende stap, maar in eerste instantie gaat het meestal om de zoete suikers, dus die in snoep, koek, zoet fruit enzovoort.
Bioclin helpt het volgens de bijsluiter voorkomen, maar dat valt volgens mij een beetje tegen. Het werkt vooral als 'pijnstiller', het maakt het een stuk kalmer. Ik vind het ook fijn dat het alles wat vochtiger maakt, dat scheelt ook qua irritatie. Het is echt heerlijk spul in ieder geval
Oew, dan hoop ik dat het snel over gaat, anders zul je je eetpatroon misschien wel erg rigoreus aan moeten passen, dat wil je ook niet! Het gaat erom dat die candidagisten erg van suikers houden.quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik snoep nooit, en een koekje eet ik hooguit een keer per maand. Qua fruit eet ik juist het liefst zure dingen: groene appels, sinaasappels, zure mandarijnen.Dat is net als tegen een niet-roker met slechte longen zeggen dat hij met roken moet stoppen.
In ieder geval maar eens op Bioclin-jacht...
Ik douche met een halve tablet na de sex. In het begin deed ik dan ook de zalf aanbrengen, als ik voelde dat het gezwollen en branderig was. Dat gevoel heb ik nu niet meer, dus ik spoel alleen nog. Laatste paar keren zelfs niet gespoeld en geen jeuk gekregenquote:Op zondag 2 december 2007 16:09 schreef _Arual_ het volgende:
En hoe gebruik je dat bioclin dan? Constant, of alleen als je er weer last van hebt? Ik heb een maandelijkse cyclus wat betreft mijn schimmel, 2 weken na mijn ongesteldheid is ie er weer, om na mijn menstruatie weer te verdwijnen etc.
Wat smeer je ? En op wiens aanraden?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef wawap het volgende:
is die zalf aanbevolen door een huisarts of docter? misschien moet je met die klachten teruug gaan en vragen of het wel zo hoort..
ik heb zelf ookeen plekkie op mn slurf, nu weet ik neit of het eenschimmel of gewoon een schaafwondjeis veroorzaakt door het schuren in me broek tegen t haar ofzo :S tis vaak nauwelijks zichbaar enzit aan de buitenkant van de voorhuid netonder de eikel. soms lijken er net witte korstjes op te zitten. nu gebruik ik eenof andere zalf tegen schimmelinfecties op de huid. het schijnt te helpen, maar dat kan ook zijn omdat het voorkomt dat het zo schuurt. het plekje lijkt wel een beetje op eenlidteken, maar als ik het bv straktrek komen er soms scheurtjes in, niet erg fijn dus..
nu vraag ik mij af, moet ik me zorgen gaan maken? of gaat het vanzalf weg als ik blijf smeren?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:04 schreef Ezzy het volgende:
[..]
Maargoed, dat van dat speeksel is dus waar. Zwaar balen dus voor mij...Nooit meer gebeft worden...![]()
Nu mijn eigen flora down under weer op orde is kan ik ook weer gebeft wordenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zit er dan een soort foute bacterie in zijn speeksel? En is er dan niets tegen te doen, een kuurtje ofzo?
Ja...zalf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef Aventura het volgende:
Daktarin is een schimmeldodend middel. Ik heb er ervaring mee, maar alleen voor tussen m'n tenen
Welke variant heb je? De zalf?
Ik heb van iemand begrepen dat je idd voetschimmelzalf ook heel prima kunt gebruiken voor intiemere strekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef Aventura het volgende:
Daktarin is een schimmeldodend middel. Ik heb er ervaring mee, maar alleen voor tussen m'n tenen
Welke variant heb je? De zalf?
Klopt, is ook al een paar keer aan bod geweest in dit topic. Volgens mij krijgen heren voor hun edele delen ook de 'gewone' Daktarin.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb van iemand begrepen dat je idd voetschimmelzalf ook heel prima kunt gebruiken voor intiemere streken
Ow sorry, ik heb het topic niet in zn geheel gevolgd...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klopt, is ook al een paar keer aan bod geweest in dit topic. Volgens mij krijgen heren voor hun edele delen ook de 'gewone' Daktarin.
Is dat gewoon bij de drogist te koop?quote:Op zondag 2 december 2007 15:52 schreef Syrena het volgende:
Ik ben helemaal fan van de bruistabletten van Bioclin. Superspul![]()
En hun vaginale douche is ook erg fijn. Niet zo super groot en flexibel.
Mijn afscheiding is weer helemaal normaalik droog niet meer op tijdens de sex
geen pijn meer.
En nee, ik heb er geen aandelen inBioclin
Mijn zalf is trouwens op, deze week ff nieuwe halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |