abonnement Unibet Coolblue
pi_40704724
Oeps, dicht!

Vorige delen:

schimmelinfectie >:(
Schimmelinfectie deel 2
schimmelinfectie deel 3

Mijn laatste posts:
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:20 schreef Ezzy het volgende:
Nog een vraagje aan de mede-schimmelgenoten; Is het waar dat je van speeksel een schimmelinfectie krijgt? Dus dat beffen ten strengste verboden is als je geen schimmelinfectie wilt krijgen? Niet dat mijn vriend me nu wil beffen (hij wil me daar niet eens aanraken zo vies vind hij het!!!) maar als het (hopelijk ooit...) weer gezond is, dan mag dat dus niet meer???!!!!
Ik had de indruk dat als mijn vriend me befte ik sneller een infectie had.

Intussen is mijn vriend behandeld door 1 of andere vage alternatieve arts...die ook Candida bij hem had vastgesteld. Ik blij, want ik was er van overtuigd dat hij het ook moest hebben, ik kon me anders niet voorstellen dat het steeds weer zo snel terugkwam. Na een enorme pillenkuur voor hem (allemaal plantaardige en homeopatisch gedoe) en een licht dieet was hij er volgens de arts vanaf. Ik heb sindsdien ook geen last meer gehad van schimmels, zelfs niet met wederzijds orale sex en dan gewone sex.

We gebruiken wel af en toe glijmiddel (van Eros, zwarte flesje, superspul!!) en na de sex als ik een beetje een branderig gevoel heb gebruik in de Bioclin zalf. We zijn net terug van vakantie en ik heb zelfs de pil doorgeslikt en nergens last van! Dat was een jaar geleden wel anders.

Overigens zeg ik nu gerust halverwege een sexpartij dat we moeten stoppen als ik voel dat het gaan branden. Gebeurt niet zo vaak meer, maar liever stoppen en de pret bederven dan dat ik weer met een infectie zit. En er zijn nog wel andere manieren om verder te gaan dan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40704763
En deze:
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef Syrena het volgende:
Oja, Ezzy, we hebben ook geprobeerd met condooms, maar dat hielp bij mij ook niet.

En wat betreft de punt erachter zetten, ik voelde me ook erg schuldig, maar mijn vriend zei toen zomaar ineens dat ie had bedacht wat ie zou doen als we nooit meer sex konden hebben, en het kon hem niks schelen, hij vond me veel te leuk . Maar ik ben toch naar oplossingen blijven zoeken hoor Denk ook dat ik heus nog wel eens een infectie zal krijgen, maar tenminste niet meer elke week of maand.

Succes bij de gyn!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40705404
In de zomer is het bij mij trouwens vaak minder dan in de winter.
Naar de gyn gaan heeft mij niks geholpen, die schrijft dezelfde medicijnen voor als mijn huisarts en het kost mij alleen maar extra moeite om zo'n afspraak te maken.
Ik kan gewoon wanneer nodig om medicijnen, vaak krijg ik dan voor een paar keer mee, en zo is het wel onder controle te houden. Hopen dat ik er inderdaad overheen groei zoals mijn huisarts zegt, want na 4 jaar ben ik het wel beu.
Kleur buiten de lijntjes.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:57:00 #4
125583 flex_dildeau
..............................
pi_40705728
Gadverdamme wat smerig.....een kaasje beffen brrrrrrrrrrrrrrr...
"I don't want to belong to a club that would accept me as a member"
pi_40744144
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef flex_dildeau het volgende:
Gadverdamme wat smerig.....een kaasje beffen brrrrrrrrrrrrrrr...
Beetje trieste reactie vind je zelf ook niet? Een schimmelinfectie heeft niets met kaas (smegma) te maken!!!
Oke het is inderdaag smerig, maar laat me tijdens infectie echt niet aanraken daar door mn vriend!! Hij vind het ook best goor, dus hij moet er ook niet aan denken.

Maargoed, dat van dat speeksel is dus waar. Zwaar balen dus voor mij...Nooit meer gebeft worden...
pi_40744637
Kan je er dan overheen groeien? Nog nooit van gehoord.
Maar ik heb dus laatste keer een pilletje gehad. En ik heb het al denk ik iets van een half jaar niet meer gehad. Dat pilletje pakt alle schimmels aan. En zo'n eitje of zalf niet. Misschien iets om dit voor te leggen aan je HA als je er vaak last van hebt. De eerste volgende keer dat ik het weer heb wil ik weer zo'n pilletje.
pi_40763768
Ik heb al 2 keer zo'n pilletje gehad, en de schimmel verdwijnt (= de dokter ziet vanbinnen niets bijzonders), maar de jeuk en vreemde (groene) afscheiding blijven....
Verder stinkt het niet naar vis ofzo, maar het ruikt wel zuurder als normaal.
Ook ben ik al meerdere malen getest op alle mogelijke SOA's dus ik weet het gewoon niet meer...
Ook weigert mijn huisarts mijn vriend mee te laten behandelen omdat hij geen klachten heeft.
Maar het schijnt dat hij het wel ongemekrt bij zich kan dragen...
Mijn vriend wil ook zelf geen afspraak maken bij de dokter omdat hij 1) geen klachten heeft, en 2) hij dan vrij moeten nemen en niet betaald krijgt.... Dus als deze cirkel niet doorbroken word zal ik altijd hiermee rond moeten lopen.. Of ik moet mijn relatie beëindigen, maar dat is ook weer zo drastisch... Dramatisch dit...
pi_40779953
Ik heb nu een onderhoudskuur, d.w.z dat elke keer als ik ongesteld wordt neem ik op de vierde dag preventief een tablet Diflucan, misschien is dat nog een optie voor je?

Ik heb trouwens bijna nooit meer afscheiding bij een infectie, juist veel minder. Daar merk ik aan dat het eraan zit te komen.

Je kunt ook eens een mailtje wagen met je klachten naar Dr. Annelize Goedbloed. Zij heeft de Multi-gyn gel mede ontwikkeld en weet echt heel veel van schimmelinfecties en andere zaken "down under". Ik ben ooit eens lid geweest van een engelstalige Yahoo-groep over schimmelinfecties en zij heeft me toen haar nummer gegeven dat ik kon bellen als ik nog vragen had.

Ik lees net haar mail nog eens van toen, en ze raadt dus met klem de Diflucan af de tabletten die me nu wel helpen om het weg te houden. Maar goed, haar mail: A.Goedbloed@bio-active.com
Gewoon met Google te vinden, neem aan dat ze wel meer mails krijgt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40801741
Ik zal eens vragen of ik ook zo preventief behandeld kan worden!
Alleen de laatste keer kreeg ik het tussen 2 menstruaties in...
Menstruatie was dus niet de oorzaak van de infectie.
Ik heb ook eerst minder afscheiding bij een schimmelinfectie,
en als ik een behandeling heb gehad dan word het weer wat meer,
maar de klachten blijven gewoon (jeuk, irritatie, rare afscheiding).
Misschien heb ik er nog een infectie bovenop, ik weet het niet. Het stinkt iig niet naar vis ofzo.
Ik moet donderdag naar de gyn, maar ik vind het fucking lang duren.
Heb geen geduld... Dus blijf ik dit topic nog maar ff volspammen om mn ei kwijt te kunnen...
pi_40802103
Schrijven helpt Bij mij heeft het ook niks te maken met mijn menstruatie, maar kennelijk verandert dan onder invloed van hormonen iets maar ja, als het maar helpt.

Veel succes bij de gyn!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40833813
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat de roodheid echt verdwenen is?
Kreeg 2 weken geleden zo'n infectie.. nu vrijwel genezen alleen de roodheid blijft?
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_40879421
Niemand ?
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_40882916
Bij mij is het voor het douchen roze, en erna rood.
Verschilt dus. Maarja ik weet niet of dat door schimmel komt of niet.
Morgen naar de gyn... brrr beetje zenuwachtig... ben ongeduldig...!!!
pi_40907125
Naar de gyn geweest.
Kon ook niks vinden.
Maar ik moest stoppen met scheren!!!
Ben ik jaren geleden begonnen met scheren omdat het altijd zo irriteerde,
nu mag het niet meer....
Altijd bleef er afscheiding in die haren hangen die een harde klont vormde die ontzettend trok als ik opstond ofzo. 2 x keer dag wassen hielp niet, dus hup, de schaar erin, en later het scheermes.
Maar ik moet van die (oude vent die half luisterde) voortaan alles laten staan...
Dus ik mag kiezen: pijn (van die ook nog eens stinkende klont) of jeuk....
Maar het voelt helemaal niet aan als de bekende scheer-irritatie....
Nou met dit advies ben ik niet blij, maarja heb weinig keus...
Dit gaat mijn vriend ook niet fijn vinden...
pi_40907590
scheren heeft toch niks met schimmel te maken. Ik neem aan dat ze bij jou toch ooit inwendig onderzoek hebben gedaan en dan kijken ze toch gewoon bij de HA of het schimmel is ja of nee.
pi_40907746
Mail Annelize anders eens, want dit vind ik dus ook een advies dat kant nog wal raakt zeg Ik ben altijd gewoon blijven scheren, alleen uitkijken waar ik het scheermiddel smeerde.

Balen zeg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40908082
Ik gebruik(te) alleen af en toe scheerolie op de liezen. Verder smeerde ik er niks...
Ik geloof er eerlijk gezegd ook niet veel van, maar die gyn denkt dat het jeukt omdat ik scheer.
Nou als ik scheer irritatie heb dan is dit in mn liezen, zitten er rode bultjes en is dat na een dagje weer weg...
Mijn schaamlippen (waar het jeukt) zien er normaal uit. Totaal niet rood ofzo, laat staan bulten.
Alleen de binnenkant ziet een beetje roodachtig, maar daar groeit toch geen haar...
Binnenkort maar weer ns naar de HA en een andere gyn eisen... Want dit word me toch te gortig!
pi_40908221
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:03 schreef Ezzy het volgende:
Ik gebruik(te) alleen af en toe scheerolie op de liezen. Verder smeerde ik er niks...
Ik geloof er eerlijk gezegd ook niet veel van, maar die gyn denkt dat het jeukt omdat ik scheer.
Nou als ik scheer irritatie heb dan is dit in mn liezen, zitten er rode bultjes en is dat na een dagje weer weg...
Mijn schaamlippen (waar het jeukt) zien er normaal uit. Totaal niet rood ofzo, laat staan bulten.
Alleen de binnenkant ziet een beetje roodachtig, maar daar groeit toch geen haar...
Binnenkort maar weer ns naar de HA en een andere gyn eisen... Want dit word me toch te gortig!
Ja idd. In de tegenwoordige tijd scheert denk ik 80% van de vrouwen hun schaamhaar wel. Ik vind het een beetje raar dat je gyn zegt dat het scheerirritatie is.
pi_40908289
GADVERDAMME
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_40909987
Balen zeg Ezzy..
Scheerirritatie voelt heel anders aan dan een schimmel..

Mijn schimmelinfectie wil ook maar niet overgaan.. Verdorie!
Heb nu die inwendige kuur afgemaakt van 14 dagen, maar aan de buitenkant is het nog niet helemaal weg! (nog wat licht roze).. Zit te denken om nog 2 dagen door te gaan met de kuur... en dan alleen aan de buitenkant te smeren.. Wat denken jullie?

Offtopic; VinoTinto.. alsjeblieft zeg.. reageer dan niet.
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_40910211
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:16 schreef Dinamiet het volgende:
Balen zeg Ezzy..
Scheerirritatie voelt heel anders aan dan een schimmel..

Mijn schimmelinfectie wil ook maar niet overgaan.. Verdorie!
Heb nu die inwendige kuur afgemaakt van 14 dagen, maar aan de buitenkant is het nog niet helemaal weg! (nog wat licht roze).. Zit te denken om nog 2 dagen door te gaan met de kuur... en dan alleen aan de buitenkant te smeren.. Wat denken jullie?

Offtopic; VinoTinto.. alsjeblieft zeg.. reageer dan niet.
ja dat zou ik ook doen. Mocht het dan nog niet weg gaan ga dan nog een keer langs de HA
pi_40910310
Binennin lijkt me dan niet meer gezond, dmv van die applicators? Of zal ik dat wel doen?
Of alleen de buitenkant?
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_40932037
Volgens mij kun je wel de buitenkant besmeren, maar zou voorzichtig een dun laagje gebruiken.

Ik had trouwens ook jeuk aan mijn schaamlippen (buitenkant) maar het bleek dat ik allergisch was voor de wasemulsie van Kruidvat/Trekpleister. Een "nep" variant van Lactacyd zeg maar. Heeft wel een tijdje geduurd eer ik die link legde trouwens. Ben daarna met Lactacyd gaan wassen en toen was het weg!! Verbaasde me wel, omdat Lactacyd nu ook geparfumeerd is en dat was het vroeger niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40948436
Brrr, ik durf geen intiemspul meer te gebruiken!
En heb al m'n syntetisch ondergoed al ff uit de kast verbannen

Waarom voorzichtig een dun laagje eigenlijk? Is t schadelijk?

Liefss
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_40948553
Ik heb thuis ook lactacyd. En een tijdje kwamen steeds mijn schimmels terug. Is alweer 1,5 jaar geleden of zo . Want ik dacht ik ga lactacyd gebruiken misschien krijg ik er dan minder last van. Nou ik dat dus zo aan de HA verteld. Die zei dus die rotzooi moet je niet gebruiken. Daar kan het ook van komen. Daarna ook het pilletje gekregen wat ik hier boven ook al eerder zei. En dan heb ik er gewoon een half jaar of langer geen last van.
pi_41025797
Ik laat bij wijze van experiment alleen wat (korte) haartjes staan in het jeuk-gebied.
Ik kan me niet voostellen dat het veel gaat helpen, maar de gyn en de HA konden geen infectie vinden... Over 2 weken krijg ik de uitslag van de uitstrijk, maar de gyn zei dat er wss toch niks uitkwam. Over 3 maanden moet ik terug naar die vent. Geen zin in. Hij luistert niet, en trekt meteen conclusies....

Als het haar er staat en het jeukt nog gaat het er gewoon weer af want dan was dat het niet.
Ben niet bepaald fan van schaamhaar en mijn vriend vind het ranzig... Maarja ik ga proberen om een beetje te laten staan, maar een volle bos krijgt niemand me aangepraat!!! (No offence voor de mensjes die idd alles laten staan, maar dit is gwn mijn persoonlijke voorkeur)
pi_41026089
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:29 schreef Dinamiet het volgende:
Brrr, ik durf geen intiemspul meer te gebruiken!
En heb al m'n syntetisch ondergoed al ff uit de kast verbannen

Waarom voorzichtig een dun laagje eigenlijk? Is t schadelijk?

Liefss
Het geeft als bijwerking jeuk meen ik me te herinneren Ik zal de bijlsluiter nog eens nalezen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41029813
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef Ezzy het volgende:
Ik laat bij wijze van experiment alleen wat (korte) haartjes staan in het jeuk-gebied.
Ik kan me niet voostellen dat het veel gaat helpen, maar de gyn en de HA konden geen infectie vinden... Over 2 weken krijg ik de uitslag van de uitstrijk, maar de gyn zei dat er wss toch niks uitkwam. Over 3 maanden moet ik terug naar die vent. Geen zin in. Hij luistert niet, en trekt meteen conclusies....

Als het haar er staat en het jeukt nog gaat het er gewoon weer af want dan was dat het niet.
Ben niet bepaald fan van schaamhaar en mijn vriend vind het ranzig... Maarja ik ga proberen om een beetje te laten staan, maar een volle bos krijgt niemand me aangepraat!!! (No offence voor de mensjes die idd alles laten staan, maar dit is gwn mijn persoonlijke voorkeur)
Dan is het dus geen schimmel, en ik zou dan idd even niet scheren en je vriend heeft dan gewoon even pech.... toch??? en als je dan nog jeuk hebt dan ligt het idd aan iets anders. En als de jeuk weg is dan heeft je gyn hoe vervelend dan ook gelijk.. maar dan zou ik vragen of er nog alternatieve dingen zijn misschien andere scheerschuim of wat dan ook.
pi_41036479
Ik gebruik geen scheerschuim... Alleen wat scheerolie in de liezen. Maar daar jeukt het niet. Alleen een deel van de schaamlippen jeukt. Dit is maar een klein gebied, dus als ik daar wat korte haartjes laat staan en de jeuk gaat weg, dan ligt het aan het scheren daar, maar met een klein plekje extra haar kunnen mn vriend en ik wel leven. Het vreemde is wel dat ik al jaaaren scheer en nooit veel last van gehad heb... Maargoed, ik probeer het gewoon en dan zie ik wel...
pi_41036537
geen scheerschuim???? als ik geen scheerschuim gebruik krijg ik allemaal rode kleine bultjes.
pi_41037138
Ik gebruik scheerolie in het gebied waar ik wel rode bultjes krijg, maar dat is alleen maar in mn liezen en een beetje aan de voorkant. Op mn schaamlippen (waar het jeukt) zitten geen bultjes en het ziet verder ook niet rood en schilferig ofzo... Er is gewoon helemaal niks te zien.. en toch jeukt het... Grrrommmm
pi_41042923
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:27 schreef Ezzy het volgende:
Ik gebruik scheerolie in het gebied waar ik wel rode bultjes krijg, maar dat is alleen maar in mn liezen en een beetje aan de voorkant. Op mn schaamlippen (waar het jeukt) zitten geen bultjes en het ziet verder ook niet rood en schilferig ofzo... Er is gewoon helemaal niks te zien.. en toch jeukt het... Grrrommmm
ja dat is wel grrrommm ja hopelijk krijg je er toch nog wat voor dat het over gaat
pi_41046634
FUCK de gyn!!! Ik werd het zat, en heb gewoon weer alles afgeschoren (op mn streep na) en een beetje talkpoeder erop gedaan, en heb nu echt veel minder jeuk...!!! In het vervolg kan ik het misschien maar beter bijhouden, ook al heb ik daar door een schimmeltje ofzo even geen zin in. Het lijkt wel alsof mijn huid weer een beetje moet wennen aan het scheren ofzo. Omdat ik het door die klote schimmel niet meer had bijgehouden. Toen de schimmel weg was (want volgens mij was het gewoon schimmel) hield ik wss nog jeuk van het niet-scheren. Althans dat hoop ik echt heeeel erg!!!! Verder is de afscheiding ook weer enigzins normaal. Misschien nasleep geweest ofzo? Nou ja ik hoop iig dat ik nu eindelijk van die rot jeuk af ben. Het kriebelt nog een heel klein mini-beetje...
pi_41054556
als ik eerlijk ben vind ik het een beetje stom van je ezzy dat je het eraf geschoren hebt. Als die jeuk nou blijft en je moet weer naar de gyn ja dan zal hij weer hetzelfde zeggen terwijl als je het niet geschoren hebt dan weten ze dat het daar niet aan kan liggen en dat het toch iets anders is.
pi_41059748
Ik laat me door zo'n gyn echt geen volle bos aanpraten, en ik was niet van plan terug naar die vent te gaan. Mijn vriend vind het super ranzig, dus als ik mijn relatie wil behouden zal ik moeten scheren... Ik heb het met hem erover gehad en hij vind schaamhaar ECHT ECHT SUPER ranzig!!! Net zoals ik het ranzig zou vinden als hij z'n baard zou laten staan. Dus ik heb weinig keus. En tegenwoordig vinden bijna alle mannen schaamhaar ranzig, dus jah... Ik vind het zelf ook supergoor, want afscheiding blijft erin plakken en krijg het dan alleen met de schaar eruit. Ook doet dat veel pijn omdat het gaat trekken. Dus NO WAY dat ik het laat staan! Ik dacht gister nog om een klein stukje extra te laten staan maar ook dat vind ik te ranzig.
pi_41068983
GVD!!!
Leek het gister te minderen met de jeuk, nu is het weer in volle hevigheid terug...
Dat word toch een volle bos haar laten staan als ik weer terug moet naar de gyn, anders blijft ie daar maar verder over mekkeren, en zal ie niet verder gaan kijken. Ik vind het zoooo ranzig!!! Ik denk niet dat mijn vriend dit gaat pikken... Shitzooi!!!!!
pi_41075091
Dan is je vriend een domme lul, sorry dat ik het zeg, en ben je beter af zonder!

De mijne bood nog aan om nog eens naar de dokter te gaan, omdat die had gezegd dat als ie zich liet besnijden het probleem waarschijnlijk opgelost was (was toen ie een andere vriendin had).

Overigens heeft een jongen dat al gemeld in een topic hiervoor, dat het bij hem (en zijn vriendin!!!) toen over was dus als je vriend echt stom gaat doen kun je hem dat nog voor de voeten gooien.

Ik heb eens een ex de huid volgescholden omdat ie niet eens wilde smeren met een anti-schimmelzalf stomme lomperik (maar goed, dat was ook echt een hork, die maakte nog domme opmerkingen over een inwendig onderzoek dat ik had gehad, wat ook snel over ging toen ik zei dat HIJ zich maar eens moest laten onderzoeken.... Mietje)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41077224
Over het algemeen is mn vriend wel lief hoor. Alleen, tja, ik zou ook eerlijk zeggen dat ik het ranzig zou vinden als hij zijn baard zou laten staan. Dat is gewoon een eis van mij. En hij heeft als eis niet teveel schaamhaar. Wat dat betreft ben ik het met hem eens, want ik vind schaamhaar misschien nog ranziger dan dat hij dat vind.

Ik kan hem niet met iets laten smeren met antischimmelcreme, want tot nu toe weigeren de huisarts en de gyn hem mee te behandelen omdat hij nergens last van heeft. Morgen ga ik naar een andere huisarts, en dan zal ik het nog eens vragen... Maarja als die ook al geen schimmel bij mij kan vinden, wat moet ik dan??? Dit is gewoon hopeloos...

Het vreemde is wel dat we al tijden geen sex meer hebben, en toch komen de klachten iedere keer terug. Daarbij deden we het eerst (voordat de klachten kwamen) met condoom. Kan schimmel door een condoom dringen? Lijkt me eigenlijk sterk, maarja...

Kan ik een antischimmelcreme voor hem kopen en hem ermee laten smeren ook al word dat afgeraden door de artsen? Is dat een goed idee of is dat dom?
pi_41090130
uhm ezzy zoals ik al eerder zei vind ik je dom bezig dat je toch dat schaamhaar hebt afgeschoren. Ik ben het ook helemaal met Syrena eens. Je kan wel zeggen dat je vriend over het algemeen lief is nou ja... het klinkt niet zo. Hij wil toch ook dat jij niet met die jeuk en met die shit zit. Hij hoord eigenlijk te zeggen laat het nu maar staan en als jullie dat beide ranzig vinden ja tja dan gewoon ff geen sex hebben. Als hij echt van je houdt blijft hij wel bij je en accepteerd hij het ook dat je het nu ff niet scheert. En misschien is het ook geen schimmel maar iets anders. Ooit aan gedacht. Het kan ook ooit door een bacterieel iets komen. Dus doe nou maar gewoon wat de artsen zeggen en ga niet voor eigen doktertje spelen anders kan je net zo goed bij de etos of kruidvat of waar dan ook antischimmelcreme halen.
pi_41093987
Ben vandaag naar een andere dokter gegaan. Een die vers van de uni afkwam.
Heeft mn verhaal aangehoord, en hij twijfelde een beetje of ie nu moest gaan onderzoeken of niet.
Toen kwam mn eigen huisarts binnen (zelfde praktijk) en heeft met hem overlegd. Toen heeft ie een onderzoek gedaan, en er was volgens hem ook niets bijzonders te zien, behalve wat groenig slijm. Daarvan heeft hij wat afgenomen voor onderzoek, maar hij zei dat groenig ook nog tot normaal gerekend mag worden. Dus misschien betekend die kleur niets. Maarja heb nog wel jeuksels... Hij snapte het ook niet. Ik heb aan hem en mn eigen huisarts gevraagd of het door het scheren kon komen omdat de gyn zei dat t niet meer mocht. Beide huisartsen vonden dat nogal vreemd. Maarja ik laat t maar ff een beetje staan, dan kan de gyn daar niet meer over mekkeren als ik terug moet komen (als ik niet bij een andere terecht kan, vind t n stomme vent).

Verder is er al tig keer onderzocht op gisten, bacteriën, SOA's, en andere vervelende beesten. Het stinkt ook niet echt, alleen misschien iets zuurder. Maar als het bacteriëel zou zijn dan zou het moeten stinken (naar vis of rottend vlees). Dus jah... T is geen schimmel maar een raadsel...

En wat betreft mn vriend, ja jullie kennen m niet, dus waarom meteen zo oordelen? Natuurlijk vind hij het niet leuk voor mij, maarja hij is nogal smetvrees-achtig.... Hij wil nu niet eens sex omdat hij bang is dat ik hem met iets (maar wat???) besmet...

Maargoed ik laat dat stomme vieze gore stinkende haar wel staan, alleen de bikinilijn word gewoon bijgehouden. Als die gyn daar ook over gaat mekkeren dan ga ik zeker naar een ander.
pi_41103987
schaamhaar is normaal niet vies en goor en stinkend en smetvreesachtig hmmzz... maar goed wat gaan ze doen als ze weer niks vinden?
pi_41110549
Ik ben mijn schaamhaar gaan scheren omdat het anders aan elkaar plakte en ik het niet met water eruit kreeg. Vandaar het vieze gedeelte. Ik denk dat mijn afscheiding van nature erg plakkerig is ofzo (lijm?? ) En dat deed iedere keer ontzettend pijn als ik opstond en het was opgedroogd, dan leek het alsof al mn schaamhaar eruit getrokken werd... En het ging erg stinken omdat ik het er dus niet uitkreeg. Ja met de schaar, maar dat zal misschien ook niet mogen van de gyn...
Maarja zodra blijkt (over 3 fucking lange maanden) dat het niet aan het scheren ligt, dan gaat alles er weer gewoon af... Ik hoop dus maar dat het daar echt niet aan ligt...

Ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren als er weer niks gevonden word.... Ik word hier wel een beetje moedeloos van...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:17:52 #43
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_41324471
Gvd!
Dacht ik ervanaf te zijn komt t weer terug!
Morgen maar naar de huisarts
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_41325985
Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen dat het over is en weer terugkomt? Een maand? Een week? Of maar een paar dagen? Ik weet nog steeds niet wat ik heb trouwens... Het jeukt nu als de tyfus omdat ik last heb van dat &$&%)*haar dat ik moest laten staan van die $%#^%&gynaecoloog... Grrr!
pi_41402804
Ik heb er ook weer 1, dit keer door een antibioticakuur wegens blaasontsteking... Ik word inmiddels nogal kriegel voor al mijn problemen 'down there'... Volgens mij is er niet veel waar ik géén last van heb (afgezien van soa's).
Maar ik ben nu weer bezig met zo'n 14-dagen kuur met die buisjes enzo en dan die rotzooi 's ochtends... bah. Maar het lijkt in elk geval te werken... En verder heb ik besloten dat ik gewoon een jeukig typje ben en gewoon regelmatig jeuk heb daar zodner dat het met een schimmel te maken heeft. Ik weet het nu namelijk zeker, en 'normaal' twijfel ik altijd

Ezzy, je gyn kan toch niet zeuren als je het met een schaar bijhoudt? Zolang je het niet al te kort doet raakt je huid daar voor zover ik weet niet van geïrriteerd... (niet stoppelltjes knippen, maar een paar milimeter ofzo). En als je toch geen seks hebt, kun je net zo goed wat haar laten staan en naar je gyn luisteren En een onderbroek aanhouden Heeft je vriend ook nergens last van
pi_41426445
Ik ga echt niet 3 maanden zonder sex zitten. En trouwens het is al te laat ghehhe
Ik hou wel bikinilijn + beetje extra bij, en als het andere te lang word gaat de schaar erin. Als ik weer ben geweest en hij concludeert dat het toch niet door t scheren kwam, dan gaat t er gewoon weer af. Komende week zal ik de uitslag van t onderzoek wel hebben...
pi_41426680
ben benieuwd ezzy hou ons op de hoogte
pi_41449055
Als ik het weet zal ik het posten. Ben zelf ook beniewd, maar gyn en HA denken dat er niks uitkomt.
  zondag 3 september 2006 @ 14:41:39 #49
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_41451103
Die antischimmel zalf, gewoon van apotheek, Hoelang moet m'n vriend die smeren? en hoe vaak per dag want daar waren ze bij de apotheek niet zo duidelijk over
En kan ik die ook gebruiken?
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_41551265
Naar de huisarts geweest. De uitslag: Behalve wat ontstekingscellen geen schadelijke bacteriën, schimmels, gisten, of SOA's gevonden (dus geen trichomonas). Dit geld voor de onderzoeken van de gyn en de HA. Toen ik vertelde dat ik tijdens menstruatie vreselijke jeuk had als ik maandverband gebruikte, iets minder vreselijke maar nog wel erg irriterende jeuk als ik tampons gebruikte, en bijna geen jeuk met sponsjes (Beppie, gynotex, etc.) ging er een belletje rinkelen. Ik had dat ook aan de gyn verteld, maar die vond het onzin dat ik overgevoelig kon zijn want er was geen uitslag. De HA (de nieuwe die net van de uni afkomt en nog helemaal gemotiveerd is) zei dat het wel degelijk mogelijk kon zijn toen ik vertelde dat maandverband, tampons, en ook WCpapier chloorgebleekt zijn, en dat een chloorallergie wel degelijk bestaat. Nu heb ik mams de opdracht gegeven om ongebleekt (grijs) WCpapier te kopen, en heb een milde creme gekregen tegen overgevoeligheidsreacties. Als de jeuk hierdoor verdwijnt dan zijn WCpapier, tampons en maandverband wss de boosdoener. Ik ben heel benieuwd, en hoop heel erg dat het werkt. Ik hou jullie op de hoogte, want misschien zijn er meer mensen die alsmaar van het kastje naar de muur worden gestuurd met antischimmelmiddelen terwijl het misschien iets heel anders is!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')