De anti-schimmelzalf moet 1-2 keer per dag dun worden aangebracht. Het hoeft niet langer dan 5-10 dagen. Doorgaans is de infectie dan al weg.quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef anti-virus het volgende:
Die antischimmel zalf, gewoon van apotheek, Hoelang moet m'n vriend die smeren? en hoe vaak per dag want daar waren ze bij de apotheek niet zo duidelijk over
En kan ik die ook gebruiken?
Emmy = Ezzy???quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef flutterbye het volgende:
ps. Emmy, je bent zeker niet de enige die last heeft van tampons, maandverband etc. Misschien is een menstruatiecup ook iets voor jou? Ik heb trouwens geen ervaring met die sponsjes, zijn die handig? Duur?
Even gekniptquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:21 schreef HyperHyper het volgende:
Syrena, mag ik vragen naar welke/wat voor dokter jou vriend is gegaan? Ik heb er echt alles voor over om van deze zooi af te zijn.
Softcup is niet hetzelfde als een divacup of mooncup hoor! Maar als die sponsjes goed werken is dat ook super, het lijkt me alleen erg duur idd. Ik heb wel eens gelezen over die natuursponsjes idd, die moet je toch uitspoelen enzo? Zijn die Beppie dingen wel voor eenmalig gebruik?quote:
Ik kan je Eros aanbevelen, het zwarte flesjequote:Op maandag 18 september 2006 18:08 schreef Ezzy het volgende:
Zal eens gaan experimenteren met andere tampons, of voortaan droge sponsjes kopen, dat glijmiddel doe ik er zelf wel op, want met glijmiddel is idd flink duurder.
Bij mij is het juist begonnen toen ik met de pil begon.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef schimmeltje het volgende:
ps. Zijn er vrouwen die verbetering hebben gekregen door te stoppen met de pil of te veranderen van pil?
Dat werkt nietquote:Op donderdag 2 november 2006 10:37 schreef VinoTinto het volgende:
kan iemand mijn post hier even verwijderen zodat dit topic niet meer in mn 'AT' lijst komt?![]()
als mijn (inmiddels 3) posts hier weggehaald worden komt dit topic niet meer in mijn lijst voor.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat werkt nietEens gepost is voor EEUWIG in je MyAt!
![]()
Je hoeft er niet op te klikken hoor(maar ik snap je wel, soms reageer ik ergens op in een melige bui en dan: AARGHHH....blijft dat topic maar naar boven komen).
Jawel. Als modjes bv. een teeveepee verwijderen die je hebt gepost dan staat het nog gewoon in je MyAt, ook al is je post weg.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:53 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
als mijn (inmiddels 3) posts hier weggehaald worden komt dit topic niet meer in mijn lijst voor.
nee, ik heb vaak genoeg gehad dat mijn posts verwijderd waren uit een topic zodat ik het topic op die manier niet meer kon terugvinden.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jawel. Als modjes bv. een teeveepee verwijderen die je hebt gepost dan staat het nog gewoon in je MyAt, ook al is je post weg.
Juist.quote:Op zondag 5 november 2006 09:59 schreef Dinamiet het volgende:
Kan ik niet mee zitten VinoTinto, bedenk je dan maar es voordat je reageert ipv achteraf te gaan zeuren over het postverwijderen. Eigen schuld!
gewoon schimmelzalf denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kick.....volgens mij heb ik er ook last van.
Kan je ook zalfjes halen (als man zijnde) zonder hiervoor eerst naar de dokter te moeten?
Ja, gewoon bij de drogist. Van Canesten heb je twee soorten, eentje voor voeten en eentje voor de restquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kick.....volgens mij heb ik er ook last van.
Kan je ook zalfjes halen (als man zijnde) zonder hiervoor eerst naar de dokter te moeten?
Deze dus: http://www.drogisterij.net/index.php?menuopen=&mode=produktinfo&artnr=2200086&bladeren=5&prodindex=1 ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, gewoon bij de drogist. Van Canesten heb je twee soorten, eentje voor voeten en eentje voor de rest
Ff bestellen/ ophalen dan maar. Kijken op het helpt en als dit niet helpt moet ik alsnog naar de dokter zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |