Ben vandaag naar een andere dokter gegaan. Een die vers van de uni afkwam.
Heeft mn verhaal aangehoord, en hij twijfelde een beetje of ie nu moest gaan onderzoeken of niet.
Toen kwam mn eigen huisarts binnen (zelfde praktijk) en heeft met hem overlegd. Toen heeft ie een onderzoek gedaan, en er was volgens hem ook niets bijzonders te zien, behalve wat groenig slijm. Daarvan heeft hij wat afgenomen voor onderzoek, maar hij zei dat groenig ook nog tot normaal gerekend mag worden. Dus misschien betekend die kleur niets. Maarja heb nog wel jeuksels... Hij snapte het ook niet. Ik heb aan hem en mn eigen huisarts gevraagd of het door het scheren kon komen omdat de gyn zei dat t niet meer mocht. Beide huisartsen vonden dat nogal vreemd. Maarja ik laat t maar ff een beetje staan, dan kan de gyn daar niet meer over mekkeren als ik terug moet komen (als ik niet bij een andere terecht kan, vind t n stomme vent).
Verder is er al tig keer onderzocht op gisten, bacteriën, SOA's, en andere vervelende beesten. Het stinkt ook niet echt, alleen misschien iets zuurder. Maar als het bacteriëel zou zijn dan zou het moeten stinken (naar vis of rottend vlees). Dus jah... T is geen schimmel maar een raadsel...
En wat betreft mn vriend, ja jullie kennen m niet, dus waarom meteen zo oordelen? Natuurlijk vind hij het niet leuk voor mij, maarja hij is nogal smetvrees-achtig....
![]()
Hij wil nu niet eens sex omdat hij bang is dat ik hem met iets (maar wat???) besmet...
Maargoed ik laat dat stomme vieze gore stinkende haar wel staan, alleen de bikinilijn word gewoon bijgehouden. Als die gyn daar ook over gaat mekkeren dan ga ik zeker naar een ander.